آرشیو قالب وبلاگ وردپرس مسترکد | betheme

آیا به دنبال بهترین قالب مجله ای وردپرس برای وب سایت خود هستید؟ وب ‌سایت‌ های غنی از محتوا به طرح‌ بندی‌ های مختلفی نیاز دارند تا به آنها کمک… این قالب ساده وبلاگ وردپرس دارای چندین ویژگی رسانه اجتماعی از جمله گزینه های اشتراک گذاری برای 15 شبکه اجتماعی است. همچنین یک ویژگی یکپارچه سازی اینستاگرام وجود دارد که پست های اینستاگرام شما را در یک اسلایدر تعاملی نمایش می دهد.

  • این مورد چون در راستای سایت اصلی شما نیست باید به نصب و فعال‌سازی یک سری از موارد مانند وردپرس و قالب و افزونه بپردازید.
  • اما وبلاگ ها برخلاف تصور دارای کاربرد های بسیار هستند و می‌توانند جهت ارائه مطالب مفید، بازاریابی اینترنتی و فروش اینترنتی به کار روند و مسیر آن‌ها را برای شما تسهیل کنند.
  • پلاگین‌های قوی و قدرتمندی در این قالب قرار گرفته که کمک شگرفی به شما خواهد کرد.
  • این قالب انتخاب بسیار مناسبی برای وبلاگ های درجه یک شخصی، مسافرتی، مد و… است.

وقتی صحبت از پلتفرم های وبلاگ نویسی می شود، وردپرس یکی از محبوب ترین گزینه های موجود به حساب می آید. این امکان دسترسی به هزاران مضمون، افزونه و قالب وردپرس برای وبلاگ را فراهم می کند تا به ساخت سریع و کارآمد وبلاگ شما کمک نماید. Digiqole یک قالب وردپرس واکنش گرا برای کسانی است که می‌خواهند یک مجله یا وب سایت خبری راه اندازی کنند.

قالب وردپرس وبلاگی

بیش از ۴۰ ویژگی اصلی، از جمله چندین مورد ذکر شده در زیر، به کاربران Be مجموعه‌ای از دستیاران طراحی، عناصر و گزینه‌ها را می‌دهد. TheGem به طور کامل با سازندگان صفحه WPBakery و Elementor سازگار و در دسترس است و همچنین دارای ابزارهای توسعه یافته سایت سازی WooCommerce است. از سال ۲۰۱۳، مجله خبری قالب بی تم وردپرس The Retailer یک قالب ضروری تجارت الکترونیک وردپرس برای WooCommerce بوده است. این قالب با بیش از نفر ایجاد شده است، این قالب همواره جز پرفروش‌ترین هفته بوده است. این قالب پشتیبانی کامل از صفحه سازهای Elementor و WPBakery، یک Header builder و یک صفحه ساز Single Product ارائه میدهد.

http://absnews.ir

WooCommerce یک افزونه تجارت الکترونیک برای راه اندازی فروشگاه‌های آنلاین در وردپرس است. ایجاد و مدیریت یک فروشگاه آنلاین را با سطوح معقولی از انعطاف پذیری و چندین ویژگی حیاتی مانند مدیریت موجودی و مالیات، پرداخت‌های ایمن و یکپارچه سازی حمل و نقل ساده می‌کند. قالبهای فروشگاهی همه میبایست با افزونه ووکامرس سازگاری خوبی داشته باشند.

قالب وبلاگی وردپرس Alizee فارسی

قبل از عصر دیجیتال، تنها افراد معدودی می توانستند منابع لازم برای راه اندازی کسب و کار خود را داشته باشند. اکثر عناصر سایت معمولی شما با تغییر تم‌ها تحت تأثیر قرار نمی‌گیرند. یعنی، فراتر از استایل جدیدی که ممکن است از تم جدید شما دریافت کنند، هیچ چیز اعم از پست‌ها و صفحات شما تغییر نخواهد کرد.

بهترین قالب وردپرس؛ ۲۴ پوسته وردپرس که باید بشناسید