باز کردن پتانسیل وردپرس خود با آموزش ابزارهای وردپرس – اخبار وردپرس

Inside the Interactivity API – WordPress News

به قسمت دیگری از جلسه توجیهی وردپرس خوش آمدید! در این قسمت، میزبان شما، Josepha Haden Chomphosy، به منابع باورنکردنی موجود برای کمک به شما در گسترش تخصص وردپرس می پردازد. چه تازه شروع کرده باشید و چه به دنبال تعمیق مجموعه مهارت های خود باشید، این ابزارها و آموزش ها چیزی را برای همه ارائه می دهند. به ما بپیوندید تا بررسی کنیم که چگونه Learn WordPress می‌تواند راهنمای شما در مسیر تسلط بر وردپرس باشد و پشتیبانی ارزشمند و ارتباطات اجتماعی را در این راه ارائه دهد.

وام

مجری: جوزفا هدن چامفوسی
تدوینگر: داستین هارتزلر
لوگو: خاویر آرس
تهیه کننده: برت مک شری
آهنگ: اول بی باک از کوین مک لئود

نمایش یادداشت ها

رونوشت

(00:00:10) جوزفا: سلام، به همه، و به پادکستی که در آن می توانید توضیحات سریعی درباره ایده های پروژه منبع باز وردپرس، اطلاعاتی در مورد جامعه ای که از آن پشتیبانی می کند، دریافت کنید و لیست کوچکی از چیزهای بزرگی را که در آینده در راه است دریافت کنید، خوش آمدید. دو هفته آینده من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم.

در اینجا ما می رویم!

(00:00:28) (موسیقی مقدماتی)

(00:00:40) جوزفا: دوستان من نمیدونم شما کجا زندگی میکنید ولی من کجا زندگی میکنم فصل فارغ التحصیلیه. دانش‌آموزان در سراسر منطقه یا در حال آماده شدن برای کمی استراحت مغزی هستند یا برای ماجراجویی بزرگ بعدی در زندگی خود آماده می‌شوند. و در حالی که این دانش‌آموزان را تماشا می‌کنم که مراحل بعدی زندگی‌شان را کشف می‌کنند، چه خوب یا بد، چه احساس ترس یا وفاداری، نمی‌توانم به آخرین تغییر بزرگ خود فکر نکنم.

(00:01:07) جوزفا: همانی که مرا به وردپرس رساند. من در آن زمان در بیمه کار می کردم و در یک کار فرعی سرمایه گذاری می کردم. و همانطور که اغلب در مورد شلوغی‌های جانبی اتفاق می‌افتد، متوجه شدم که دانستن چیزی در مورد بازاریابی برای خودم کلید خواهد بود. اکنون، این بیت بعدی، می دانم که بسیاری از شما بلافاصله متوجه خواهید شد. پس از این درک، وارد دوره‌ای از زندگی‌ام شدم که در آن یاد می‌گرفتم چگونه روی کارهای مورد انتظارم سرمایه‌گذاری کنم تا بتوانم رویاهای مورد انتظارم را محقق کنم و در عین حال باید در شغلی که برای دستمزدم استفاده می‌کردم موفق شوم. صورتحساب.

به طور تصادفی، با پروژه وردپرس آشنا شدم، جایی که نه تنها ابزارهایی را که مشخص شد به آنها نیاز دارم، بلکه افرادی را که مایل بودند به من در یادگیری آنها کمک کنند، پیدا کردم. برای من، در آن مدت، هزینه دسترسی به هر دو ابزار و آن پشتیبانی اساساً صفر بود. مثل تمام هزینه ای که برای من داشتم این بود که آن افراد وردپرس را در یک اتاق جمع کنم تا یک ساعت در مورد وردپرس صحبت کنند.

(00:02:04) جوزفا: و این چیزی است که من همیشه می خواهم به هر حال انجام دهم. من همیشه می خواهم مردم را دور هم جمع کنم. و اگر آنچه ما در مورد آن صحبت می کنیم وردپرس است، و این چیزی است که باید در مورد آن بیاموزم، پس همینطور باشد. من متوجه هستم که در آن داستان کمی امتیاز وجود دارد و کلی پشتکار. اینطور نیست که من آن را کشف کردم و یک شبه همه چیز به خوبی و عالی و درست انجام شد.

با این حال، تمام تلاش‌ها برای رسیدن به آنچه به دست آوردم کنار گذاشته شد. یکی از چیزهایی که من بیش از همه در مورد چگونگی تکامل پروژه وردپرس در طول زمان دوست دارم این است که ما آن مفهوم کم هزینه و کم مانع را در نظر گرفتیم و هر کاری که در توان داشتیم انجام دادیم تا آن مانع کم هزینه و کم را بسازیم. آن را در دسترس هر چه بیشتر مردم در بسیاری از نقاط سفر خود را که ممکن است.

بنابراین، اگر در ابتدای کار خود هستید یا به کمی تغییر شغل فکر می کنید، من منابعی برای شما دارم. مانند، بچسبید. اما قبل از اینکه به منابع برسیم، می‌خواهم مطمئن شوم که این را می‌شنوید. یادگیری چیزهای وردپرس، چه خود نرم افزار باشد، چه نحوه راه اندازی یک کسب و کار که توسط وردپرس پشتیبانی می شود، یا چگونه می توان از کسب و کارهای دیگر با ساختن چیزهای وردپرس حمایت کرد، یادگیری این مهارت ها در حال حاضر سرمایه گذاری است برای اینکه چه کسی می خواهید باشید.

(00:03:20) جوزفا: این شرط بندی است که بر اساس آنچه فکر می کنید می توانید به دنیا بیاورید قبل از اینکه دیگران بفهمند این چیزی است که در زندگی خود به آن نیاز دارند، استوار است. و وقتی این کار را انجام می‌دهید، در وردپرس، به یک چارچوب عادلانه دسترسی پیدا می‌کنید و امیدواریم روزی به آن کمک کنید که برای بهره‌مندی از آن، نیازی به درک آن ندارد.

شما می توانید کارهای سخت را انجام دهید، و امیدواریم که این منابع آن کارهای سخت را کمی آسان تر کنند. من می خواهم ما را از طریق فهرست راهیابی گردباد ببرم. من به طور کلی بر روی زمان مورد نیاز تمرکز خواهم کرد و سپس به نوعی مانند اقدامات ضروری یا زمینه ای که دانستن آنها برای شما مفید خواهد بود، تمرکز خواهم کرد. اما به یاد داشته باشید که مسافت پیموده شده شما ممکن است متفاوت باشد.

(00:04:01) جوزفا: اگر چیزی نزدیک به نظر می رسد اما کامل نیست، من شما را تشویق می کنم به هر حال آن را امتحان کنید. بدترین اتفاق این است که دفعه بعد چیز دیگری را امتحان کنید. یا در بهترین حالت، چیزی را ایجاد می کنید که سایر افراد نیز آن را گم کرده اند. چیزی بود که برای آنها نزدیک بود اما بی نقص هم نبود، و شاید چیزی را پیدا کردید که برای آنها عالی باشد.

بنابراین، در اینجا لیست راهیابی طوفانی من است. بیا بریم. فقط یک ساعت در هفته وقت داشته باشید و یک شرکت کوچک را در یادگیری خود ترجیح دهید؟ یک رویداد ملاقات نزدیک خود را بررسی کنید. می‌توانید موارد فهرست‌شده را در داشبورد خود یا رویدادها پیدا کنید. WordPress.org، اما اغلب، در طول هفته، بعد از ساعات کاری، گاهی اوقات در آخر هفته اتفاق می‌افتند، مانند کتابخانه‌ها یا کافی‌شاپ‌ها.

بنابراین، راه‌های مختلفی وجود دارد که این رویدادها در کنار هم قرار می‌گیرند، و مطمئناً چیزی وجود خواهد داشت که نوعی رویداد کم‌کلید است که شما می‌خواهید. اما اگر نه، همیشه می‌توانید با بخش محلی خود تماس بگیرید و ببینید که چگونه می‌توانید با آن درگیر شوید، چگونه می‌توانید به آنها کمک کنید تا یک رویداد ملاقات جدید ایجاد کنند.

(00:05:02) جوزفا: گزینه بعدی، اگر فقط یک ساعت در هفته وقت دارید، اما در واقع نمی خواهید شرکت داشته باشید اما همچنان از پشتیبانی خارجی استفاده می کنید، یکی از کارگاه های آنلاین خود را بررسی می کنم. برای هر کارگاه گروه‌هایی وجود دارد، و توسط تسهیل‌گران اداره می‌شوند تا بتوانید از راحتی و امنیت فضای خود یاد بگیرید و اجتماعی شوید، یا اگر واقعاً از نظر زمان در تنگنا هستید، این می‌تواند به شما کمک کند مانند عدم نیاز به رفت‌وآمد. هر جا. در لیست بعدی، احساس می‌کنید که می‌توانید به طور متوسط ​​یک ساعت در هفته، اما صادقانه بگوییم، آیا ترجیح می‌دهید در یک بخش بزرگ باشد؟ یک WordCamp در نزدیکی خود را بررسی کنید.

این جلسات کمی شبیه جلسات هستند، اما کمی بزرگتر و محتوای بسیار بیشتر، یادگیری بسیار بیشتر در دسترس است، و شما را به گروه متفاوتی از مردم در منطقه محلی خود تبدیل می کند. این موارد تقریباً سالی یک بار در هر شهر یا منطقه اتفاق می‌افتد، اما اگر یکی از آنها در مسافت سفر راحت برای شما وجود نداشته باشد، ممکن است فرصت خوبی برای شما باشد تا یک سفر کاری کوچک انجام دهید، یا اگر آن را به عنوان پیشرفت شغلی فعلی انجام می‌دهید. ، ببینید آیا رئیس شما، یا خود رئیس شما، اگر رئیس خودتان هستید، بودجه ای برای آموزش مداوم برای شما در نظر گرفته است.

(00:06:08) جوزفا: هفته ای 30 دقیقه یا بیشتر وقت دارید و نیازی به انگیزه بیرونی ندارید؟ از یک طرف کمی حسودم. من گاهی به انگیزه بیرونی خودم نیاز دارم. اما، اگر شما نیستید، اگر می‌توانید برای همیشه خودتان رانندگی کنید، دوره‌های آموزشی Learn.WordPress.org فقط در مورد سرعت شما هستند. ما حتی یک سری مسیرهای یادگیری در حال توسعه داریم که تمام دوره‌هایی را که برای دستیابی به نقاط عطف خاص نیاز دارید، مدیریت می‌کند.

شما همچنین می توانید برای ایجاد آن ها کمک کنید. اگر تمام مسیر یادگیری خود را طی کرده اید و مانند وردپرسی ترین وردپرس وردپرسی هستید که تا به حال دیده ایم، و فقط می خواهید مطمئن شوید که افراد دیگر همان فرصت هایی را که شما داشته اید را دارند، این یک عالی است. فرصتی برای نشان دادن و اطمینان از اینکه دانش هنوز در دسترس است، هنوز رایگان است و هنوز قابل دسترسی است.

و در نهایت، اگر زمان غیرقابل پیش‌بینی دارید و همچنان راحت هستید که کاملاً خودران هستید، ما در اکوسیستم وردپرس تعداد بی‌شماری ویدیو، وبلاگ، آموزش و تعداد زیادی از تولیدکنندگان محتوا داریم که در آموزش اصول اولیه وردپرس و همچنین سطح‌سازی تخصص دارند. دانش موجود را افزایش دهید و اگر نوع دانش موجود شما در حوزه ای مانند جمع آوری شبکه برای موفقیت است. ما حتی پادکست‌ها و وبلاگ‌هایی داریم که به جنبه تجاری وردپرس اختصاص داده شده‌اند، نحوه ایجاد این عملکرد در اکوسیستم وردپرس.

(00:07:32) جوزفا: مثل همیشه، من پیوندهایی برای همه چیز در یادداشت های نمایش خواهم داشت—فقط پیوندهای بی شمار، زیرا این حتی تمام آن چیزی نیست که امروز باید با شما به اشتراک بگذاریم. و این آخرین مورد را یک بار دیگر می گویم زیرا واقعاً، واقعاً آن را مانند یک کل، یک کل معنا می کنم. من می دانم که سخت است، در حد غیرممکن است که گاهی اوقات برای یادگیری چیزهای جدید وقت بگذاریم. اما وقتی آماده سرمایه گذاری روی خود هستید، مطمئنم که این منابع برای حمایت از رویاهای مورد انتظار شما در اینجا خواهند بود.

(00:07:58) (اینترلود موسیقی)

(00:08:05) جوزفا: و این ما را به لیست کوچکی از چیزهای بزرگ می رساند. اول صحبت از یادگیری است، صحبت از سرمایه گذاری در آینده. WordCamp اروپا یک کارگاه آموزشی برای جوانان و نوجوانان دارد. ثبت نام برای آن هنوز باز است. این برای دانش آموزان 10 تا 16 ساله باز است. این یک کارگاه عملی خواهد بود. آنها می‌توانند وب‌سایت خود را با وردپرس بسازند و سپس برخی از فناوری‌های پیشرفته از VR تا هوش مصنوعی را کشف کنند و مهارت‌های ضروری ایمنی اینترنت را بیاموزند. ما آن را در 13 ژوئن اجرا خواهیم کرد. به دو زبان انگلیسی و ایتالیایی خواهد بود. لینک ثبت نام را در یادداشت های نمایش می گذارم.

و مورد بعدی در لیست ما تقریباً مرتبط است. یه جورایی مرتبطه در WordCamp US امسال، ما یک روز نمایشگاهی داریم. اکنون، این برای WordCamp US جدید است، و همه چیز در مورد فشار دادن مرزهای کاری است که وردپرس می تواند انجام دهد. ارائه‌ها، دموها و کارگاه‌های فنی برای انواع پروژه‌ها، از ساخت‌های سطح بالا و در مقیاس بزرگ با ادغام‌های نوآورانه تا پیاده‌سازی‌های خلاقانه‌تر که هنوز هم تأثیر زیادی دارند، ارائه می‌شود. ارسال ها اکنون برای آن باز است. اگر روی چیزی کار می‌کنید که واقعاً جالب است و از وردپرس استفاده می‌کند و می‌خواهید آن را به جامعه وردپرس نشان دهید، در آنجا سرگردان شوید، پروژه خود را ارسال کنید. بیایید نگاهی به آن بیندازیم و ببینیم که آیا می‌توانیم آن را به مجموعه ویترینی وارد کنیم، اما اگر به دنبال الهام‌گیری در مورد کارهایی که وردپرس می‌تواند انجام دهد، هستید، اگر هنوز در حال کشف این هستید که چگونه این می‌تواند بهترین کار را برای شما داشته باشد، باید فرصتی عالی برای مشاهده برخی از پیاده سازی های غیرعادی است تا بتوانید ایده ای برای بزرگ شدن این چیز بدست آورید.

(00:09:43) جوزفا: و فقط چند چیز تاکتیکی. دو مورد بعدی در مورد چیزهای کوچک و بزرگ من دو آیتم تاکتیکی هستند. یکی اینکه وردپرس 6.6 در حال حرکت است. مثل همیشه، ما بتا 1 را به زودی در اینجا برنامه ریزی کرده ایم. بنابراین، ویژگی های اولویت ما را بررسی کنید. من پیوندی به نقشه راه وردپرس 6.6 خواهم گذاشت. ما قصد داریم، اگر درست به خاطر بیاورم، اواسط ماه جولای را برای آن نسخه هدف قرار دهیم. و بنابراین سریعتر از آنچه فکر می کنید بالا می آید. و ما کاملاً دوست داریم که وارد شوید، بتا را آزمایش کنید، به ما بگویید چه چیزی خراب است تا بتوانیم قبل از خروج آن را تعمیر کنیم. اگر به ما نگویید خراب شده‌اند، نمی‌توانیم آن‌ها را درست کنیم.

(00:10:17) جوزفا: و سپس آخرین چیز در لیست کوچک ما از چیزهای بزرگ این است که صحبت از ناتوانی در تعمیر چیزهایی است که نمی دانیم خراب هستند. بنابراین، ما از meetup.com برای مدیریت تمام مجموعه‌های meetup خود استفاده می‌کنیم. خب، به هر حال، بیشتر مجموعه‌های ملاقات ما، اما آنها در حال برنامه‌ریزی برای سرمایه‌گذاری در برخی بهبودهای محصول هستند و از جامعه وردپرس بازخورد خواسته‌اند. از لحاظ تاریخی، ما یکی از بزرگترین و فعال ترین جوامع در پلتفرم آنها هستیم. و بنابراین، اگر می‌توانید فرم بازخورد را پر کنید، اگر در جلسه‌ای بوده‌اید، یا اگر سعی کرده‌اید با استفاده از meetup.com یک جلسه پیدا کنید و موفق نشدید، احتمالاً این نیز اطلاعات مرتبطی است. من یک لینک به آن را نیز در اینجا خواهم داشت. مستقیماً به تیم محصول آنها خواهد رفت. و امیدواریم در آینده شاهد بهبودهایی در محصول برای جامعه وردپرس باشیم.

(00:11:01) جوزفا: و این، دوستان من، لیست کوچک شما از چیزهای بزرگ است. فراموش نکنید که ما را دنبال کنید، من را در برنامه پادکست مورد علاقه خود دنبال کنید یا مستقیماً در WordPress.org/news مشترک شوید. هر زمان که یک قسمت جدید وجود دارد، یک یادآوری دوستانه دریافت خواهید کرد، و اگر آنچه امروز شنیدید را دوست داشتید، آن را با یکی از وردپرس‌سازان به اشتراک بگذارید. یا اگر در مورد آنچه شنیدید سؤالی داشتید، می‌توانید آن‌ها را در WPBriefing@WordPress.org با من در میان بگذارید. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم. باز هم متشکرم، و من شما را تا چند هفته دیگر می بینم.

(00:11:29) (موسیقی بیرونی)

منبع: https://wordpress.org/news/2024/05/episode-80-unlocking-your-wordpress-potential-with-learn-wordpress-tools/