بایگانی‌های پرفروش ترین قالب فروشگاهی وردپرس ردپانت | betheme

سهند قالب وردپرس منحصر به فرد و بسیار کاربردی می باشد که برای ایجاد اموزشگاه های آنلاین و سایت های فروش فایل مورد اسفاده قرارمی گیرد. قالب ووکامرس معمولاً باید ویژگی های متفاوتی نسبت به سایر وب سایت ها داشته باشد. برای هر نوع محصولی باید بتوانید ویژگی های مورد نظر را اضافه کنید.

خصوصا افرادی که تازه با وردپرس و یا قالب فلتسام آشنا شده اند را گیج خواهد کرد که از کجا و چگونه شروع کنند. فروشگاه‌‌های اینترنتی به نسبت دیگر سایت‌‌ها نیاز به یک سری امکانات و ویژگی‌‌های منحصربه‌‌فرد دارند. به بیان دیگر می‌توانیم بگوییم که هرچه یک سایت فروشگاهی حرفه‌‌ای‌‌تر باشد، می‌تواند مشتری بیشتری را جذب کند.

http://absnews.ir

سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای قالب فروشگاهی رایگان و غیررایگان بسیار زیادی می‌باشد که هر کدام از آن‌ها را می‌توانید بسته به نیاز وبسایت و سلیقه خود انتخاب کنید. با افزایش تمایل مردم به استفاده از محصولات و خدمات آنلاین، به تدریج بسیاری از کسب و کارها به سمت ارائه خدمات الکترونیکی از طریق وب سایت کشیده شدند، همچنین یکی از مزایای راه اندازی وب سایت فروشگاهی این است که در این روش نیاز به یک مکان فیزیکی برای شما است. نیازی به نمایش و ارائه محصولات نخواهید داشت و می توانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی به صورت 24 ساعته به بازدیدکنندگان وب سایت خود خدمات ارائه دهید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای قالب های فروشگاهی رایگان و غیر رایگان زیادی است که بسته به نیاز وب سایت و سلیقه خود می توانید هر کدام را انتخاب کنید. به طور پیش فرض خود وردپرس قالب های رایگانی دارد که قطعا به زبان اصلی هستند و ممکن است استفاده از آنها برای شما سخت و غیرممکن باشد، به همین دلیل تم آف بهترین قالب فروشگاهی رایگان وردپرس را به صورت کاملا فارسی و راست کلیک ارائه می دهد. می توانید انواع مختلف آنها را بررسی، مقایسه و امتحان کنید و در نهایت یکی از آنها را انتخاب کنید.

خرید قالب وردپرس فروشگاهی

قالب‌های زیادی هستند که برای سایت‌های فروشگاهی طراحی شدند که در این مقاله ما سعی کردیم تا بهترین آنها را برای شما معرفی کنیم. تمامی قالب‌هایی که در این مقاله معرفی کردیم، تمام ویژگی‌هایی که باید یک قالب خوب وردپرسی داشته باشد را دارا هستند. نیکی کالا دارای یکسری امکانات منحصر بفرد دیگری به مانند سیستم چند فروشندگی، مقایسه محصولات، ارسال ویدئو در دیدگاه، صفحه اختصاصی محصول، نمایش مراحل خرید و … است که اگر شما نیاز به این امکانات داشتید، می‌توانید از افزونه نیکی کالا استفاده کنید. تمامی این موارد و هرآنچه را که شما در دموی سایت مشاهده می کنید با استفاده از قالب فلتسام طراحی ساخته شده است که شما را از هر افزونه ای بی نیاز می کند. قالب های فروشگاهی که در بین فارسی زبانان قرار دارد، عمدتا یا از فروشگاه های خاصی تقلید می کنند، و یا این که به زبان انگلیسی هستند که این مورد افرادی را که با زبان انگلیسی آشنا نیستند را با مشکل مواجه خواهند کرد.

  • قالب زونکن یک قالب فروشگاهی است که از آن می‌توانید فقط برای فروش فایل (خرید به ازای دانلود) استفاده کنید؛ این قالب کاملا برای بخش دانلودی ووکامرس طراحی شده و همچنین دارای ظاهری زیباست که باعث می‌شود تا هیچ نگرانی درباره این موضوعات نداشته باشید.
  • قالب فروشگاهی یا قالب ووکامرس در واقع برای ساخت یک سایت فروشگاهی حرفه‌ای است تا ظاهری جذاب و کاربرپسند به آن بدهد.
  • در بروزرسانی های اخیر قالب فلتسام امکانات فوق العاده ای به قالب اضافه شده است که بیشتر از گذشته نیاز ما را از افزونه های اضافی از بین می برد.
  • البته طبق راهنمایی که در پکیج فلتشاپ قرار دادیم شما می توانید به راحتی این فهرست چسبان را سفارشی سازو تغییر دهید.
  • این قالب دارای ویژگی‌های منحصر فروشگاهی به مانند امکان مقایسه محصولات، نوار پیشرفت سفارش، جستجو پیشرفته و … است.
  • سعی ما بر این است تا به مشکلات شما پاسخ دهیم و شما را برای داشتن یک سایت وردپرسی پر قدرت همراهی کنیم.

بله؛بله قالب به صورت ریسپانسیو طراحی شده و علاوه بر آن نیز داری یک قالب ویژه موبایل میباشد که در صورت تمایل میتونید از این قالب استفاده نمائید. به طور متوسط هر ماه، توسط گزارش ها و امکاناتی که کاربران ارسال می کنند بررسی و انجام خواهد شد. این قالب چه برای افرادی که در ابتدای راه هستند و حتی افرادی که با قالب های متنوع کار کرده مجله خبری قالب بی تم وردپرس اند ( بر این باور هستند که قالب پرسون ) بی نظیرترین قالب ممکنه تا به امروز بوده است. در طراحی اینقالب ووکامرسسعی کریدم طراحی گرافیکی منطبق با سلیقه ایرانی و کاربردی باشه. جواب ساده است یا خودمان شخص یا تیم برنامه نویس را میشناسیم یا اینکه بر اساس عقل جمعی و اینکه افراد زیادی اعتماد کرده و نتیجه خوبی گرفته اند، اعتماد میکنیم.

ساخت سایت با بهترین قالب فروشگاهی