بایگانی‌های پرفروش ترین قالب فروشگاهی وردپرس ردپانت | betheme

الماس وب یک سرویس طراحی سایت و فروش قالب وردپرس و افزونه وردپرس اختصاصی و ایرانی است که با هدف بهبود رابط کاربری در وب فارسی بوجود آمده است. حرفه ای بودن یک وبسایت فروشگاهی نشانه قدرتمند بودن کسب کار شما را در گوگل می باشد و این مورد باعث اعتماد کاربر میشود . همیشه کاربران سایتی را انتخاب میکنند که خیلی اراسته و خوب باشد . برای شروع و استارت کسب کار خود در گوگل باید یک وبسایت حرفه ای داشته باشید. سئو سایت فروشگاهی یکی دیگر از آیتم های بسیار مهم یک وبسایت می باشد که ما در ارج آموز به صورت کامل این مورد را برای تمام قالب های آماده خود فراهم کرده ایم که صاحبان کسب کار بتوانند یک سایت کامل و جامع را با کمترین قیمت برای خود داشته باشد.

ارسال نظر لغو پاسخ

سلام وقت بخیر دوست عزیز،دموی فلتشاپ رو خودمون با قالب فلتسام طراحی کردیم. در واقع یک سایت آماده فروشگاهی مشابه با دمو برای شما راه اندازی میکنه. مورد دیگه اینکه اگر شما فلتشاپ رو تهیه کنین، بروزرسانی های قالب فلتسام رو هم به صورت رایگان از ما دریافت میکنید. قالب فلتشاپ عمدتا برای افرادی طراحی شده است که وب سایت شان را هنوز راه اندازی نکرده اند، بنابراین با دریافت بسته نصبی قالب می توانند سایتی کاملا فارسی و فروشگاهی راه اندازی کنند، بدون آن که وقتشان را صرف طراحی صفحات مختلف سایت و فروشگاه خود کرده باشد.

قالب مارت فیوری (Martfury)

دنبال یک قالب چند منظوره فروشگاهی هستید؟ فلت سام یکی از پرفروش ترین قالب های چند منظوره فروشگاهی می باشد. ما در این مجموعه علاوه بر طراحی قالب و افزونه وردپرس و طراحی بسایت ، آموزش های کاربردی در حوزه وب تولید میکنیم. نکته اینکه در ووکامرس ۳٫۴ تغییرات و آپدیت ها بسیار زیاد بوده که ما فعلا موارد اصلی رو با قالب سازگار کردیم و در نسخه بعدی تمامی امکانات نسخه ۳٫۴ ووکامرس رو در قالب اعمال خواهیم کرد.

قالب کات شاپ فارسی : دانلود قالب KuteShop فروشگاهی وردپرس (اورجینال)

پشتیبانی از سه دمو حرفه ای مانند دیجی کالا، بامیلو و پرسون به شما این امکان میده.که به صورت رایگان با ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد قالب آشنا شوید. همچنین این قالب به طور کامل، از افزونه ووکامرس و المنتور پشتیبانی می‌کند و علاوه بر ظاهری جذاب که برای کاربر طراحی شده، بخش تنظیمات پنل آن هم طوری طراحی شده که افراد مبتدی هم بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند. این قالب دارای ویژگی‌های منحصر فروشگاهی به مانند امکان مقایسه محصولات، نوار پیشرفت سفارش، جستجو پیشرفته و … است.

  • در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتری دارید میتونید با ما تماس بگیرید در خدمت هستیم.
  • شما می‌توانید قالب‌های رایگان و پرمیوم زیادی را برای فروشگاه اینترنتی خود پیدا کرده و آن را نصب کنید.
  • ووکامرس فارسی این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است و شما میتوانید این قالب فروشگاهی رایگان را دانلود کنید.
  • برای اینکار ابتدا باید آموزش تولید محتوا را ببینیم تا با تسلط به سئو داخلی در کنار استراتژی سئوبتوانیم مخاطب را کمی همراه کنیم و در انتها با آموزش بازاریابی محتوا کاری کنیم تا مخاطب اقدام مورد نظر ما (خرید اینترنتی، دادن ایمیل و…) را انجام دهد.
ما در قالب وردپرس دانشسرا از بهترین و قدرتمندترین افزونه ها برای توسعه قالب استفاده کرده ایم. در زیر می توانید بخشی از افزونه های بکار گرفته شده در این افزونه را مشاهده کنید. قالب وردپرس دیجی کالا – قالب دیجی مارش ایران تمز سازنده این محصول است که در مدت انتشار با ارائه این قالب وردپرس قوی فروش… مجله خبری قالب بی تم وردپرس اگر در هنگام کار با قالب های ووکامرس فارسی به مشکل خوردید، اصلا نگران نباشید، پشتیبانان ووکامرس با صبوری و اشتیاق آماده پاسخگویی به سوالات شما خواهند بود. فقط کافی است از طریق راه های ارتباطی( گفت و گوی آنلاین، تیکت ها و شماره تلفن موجود در سایت) در طول ساعات اداری با آن ها در تماس باشید.

http://absnews.ir