با ۱۰ قالب وبلاگی وردپرس آشنا شوید نیک پرداخت | betheme

این همچنین شامل ویدجت سفارشی است که به شما کمک خواهد کرد که وبلاگ خود را به سرعت تنظیم کنید. قالب Camille دارای یک طراحی منحصر به فرد با تعداد زیادی option برای سفارشی کردن فونت ها، رنگ ها، پوسته ها، نمایش پست ها و موارد دیگر است. این ویژگی یک slider خیره کننده و جعبه تبلیغاتی خلاق است که به شما اجازه می دهد محتوای خود را به روش های مختلف با طرح های واکنشگرا و بهینه سازی شده برای همه دستگاه ها نمایش بدهید.

  • در کل اگر به دنبال یک قالب با یک نمایش مثبت هستید، بیشتر از Scratchpad جستجو نکنید.
  • وقت خود را صرف ساختن بهترین عنوان ممکن برای پست خود کنید و سپس با استفاده از تایپوگرافی زیبا در قالبHearthstone، یک گام بیشتر را بگیرید.
  • پس اگر که شما می‌خواهید یک وبلاگ در وردپرس خود بسازید این مقاله آموزشی را از دست ندهید و تا آخرین مقاله همراه سایت کافه وردپرس باشید.
  • انواع و اقسام فونت‌ها قابل استفاده است و می‌توانید رنگ‌ لی‌آوت را کاملا تغییر دهید.
  • این یکی از بهترین وبلاگ های وردپرس برای نویسندگان، وبلاگ نویسان و author ها در سال 2017 است.
  • قالب Impeka تضمین می‌کند که وب‌سایت شما سریع، بهینه‌سازی شده برای سئو و کاملاً واکنش‌گرا خواهد بود.

قالب وردپرس وبلاگی، خبری، شخصی خوانا Readable ، قالب وردپرس ایده آلی برای وبلاگ نویسان است. این قالب بسیار کاربرپسند است و دارای استایل و طراحی حرفه ای می باشد. اگر میخواهید قالب شخصی وردپرس تان سریع آماده شود، از قالب Setwood دیدن کنید و هنوز هم گزینه های یک ظاهر طراحی شده برای برآوردن نیازهای وبلاگنویسی خلاقیتان را دارید.

ایجاد نظرسنجی آنلاین در وردپرس با افزونه wp polls

کاربران به طور کامل این قالب را خواهند شناخت، بنابراین شما هرگز دچار مشکل نمی شوید و همچنین دارای تیم پشتیبانی Gridx است که به هر مشکلی برخوردید می توانید با آن ها تماس برقرار کنید. وب سایت شما پشته های فراوان را پشتیبانی می کند و می توانید به راحتی و زیبایی وب سایت خود را مدیریت کنید. دارای SEO بهینه شده بسیار خوبی است، انعطاف پذیر و رابط کاربری قدرتمندی دارد و شما به رنگ های نامحدود، هدر های متعدد و امکانات بسیار دیگر دسترسی خواهید داست.

Publisho – قالب وردپرس وبلاگ پابلیشو

‌دریافت بک لینک با کیفیت در وردپرس در سال 2022 یکی از عوامل بسیار تأثیرگذار… طراحی شده برای بهبود خوانایی از آن با استفاده از تایپوگرافی مجله خبری قالب بی تم وردپرس تمیز و با ظرافت تصاویر برجسته را کنترل می کند. با عضویت در خبرنامه ایران تمز از طریق ایمیل از انتشار آموزش های جدید مطلع شوید.

قالب چندمنظوره Foxiz

رنگ های مشابه را به پروفایل های رسانه های اجتماعی خود اضافه کنید و همچنان با رنگ ها و فونت های گرافیکی سفارشی شما هم سازگار باشید. اگر میخواهید خوانندگان خود را به مشترکین ایمیل یا حتی مشتریان بالقوه تبدیل کنید، از قالب وبلاگ وبلاگنویسی Saigne وردپرس استفاده کنید. قالب به همراه با یک افزونه است که پست های محبوب شما را در نوار کناری نشان می دهد. مناطق ویجت به راحتی می توانند سفارشی شوند، به شما این امکان را می دهد تا یک طرح منحصر به فرد برای وبلاگ خود ایجاد کنید. این را فقط با رتبه 5 ستاره ترکیب کنید و این قالب برای وبلاگ شخصی بهترین گزینه میباشد.

http://absnews.ir