برچسب طراحی قالب وبلاگ وردپرس طراحی سایت در تبریز و سئو در تبریز | betheme

این قالب برای مصارف مختلفی طراحی شده و ظرفیت شخصی‌سازی‌های فراوانی را دارد. کار با این قالب همانطور که گفتیم آسان است و کسانی که سابقه کدنویسی ندارند می‌توانند در عرض چند دقیقه کار این قالب را فرا گیرند. Gillion یک قالب وبلاگ نویسی وردپرس با کیفیت عالی می باشد که به نگارش و انتشار اختصاص یافته است.

چگونه قالب وردپرس را نصب کنیم؟

از آن طرف قضیه هم هزینه‌های راه‌اندازی آن هم نسبت به روش اول کمتر است. در روش اول شما باید هزینه یک خاله و افزونه جداگانه را برای سایت خود و وبلاگ می‌دادید اما در روش دوم سایت خود و وبلاگ با استفاده از یک قالب و افزونه‌های نصب شده در سایت اصلی استفاده می‌شود. در واقع شما در این کار دو سایت جداگانه اما با یک دامنه دارید که اطلاعات آنها به‌صورت جداگانه برای شما ضبط خواهد شد. وقتی به شما به ساخت وبلاگ در وردپرس به‌صورت جداگانه می‌پردازید باید با استفاده از دو پنل جداگانه آن را مدیریت کنید که این کار باعث دردسر بیشتر شما خواهد شد.

  • Nisarg یک تم کاملاً پاسخگو و آماده است که به شما امکان می دهد بلاگ ها و وب سایت های خیره کننده ای ایجاد کنید.
  • با این وجود همیشه می توانید Gridx را به دلخواه خود تغییر دهید و شخصی سازی کنید.
  • منبع باز است و از هزاران قالب و برنامه افزودنی رایگان پشتیبانی می کند که به شما در رشد سریع وبلاگ شما کمک می کند.
  • پرشین اسکریپت در سال 1386 با هدف ارائه خدمات رایگان به وبمسترها، علاقه مندان و فعالین حوزه وب ایران راه اندازی شد.
این قالب وردپرس وبلاگی با افزونه ویژوال کامپوزر سازگار است و همچنین بیش از 15 دمو دارد که با یک کلیک می توانید آنها را نصب نمایید. عناصر و طرح بندی های مختلف هدر نیز نقش بزرگی مجله خبری قالب بی تم وردپرس در موفقیت Gillion بازی می کنند. Hestia یک تم چند منظوره بسیار محبوب و قدرتمند برای وردپرس است. به صورت پیش فرض، Hestia دارای دسته های زیادی است، وبلاگ نویسی یکی از آنهاست.

قالب وبلاگ

علاوه بر این، این قالب وبلاگی وردپرس، پر از لی‌آوت‌های از پیش طراحی شده است. قالب Jevelin تمام امکاناتی که از یک قالب مدرن می‌خواهید را فراهم خواهد کرد. بلاگرها می‌توانند فضایی مناسب برای انتشار افکار و مطاب خود داشته باشند. Maxwell کاملا بهینه سازی شده است، در انواع مختلفی از صفحه نمایش عالی کار می کند، حاوی ابزارک های سفارشی، شخصی سازی قالب و ترجمه های آسان است. وبلاگ نویسان مواد غذایی برای آنکه خلاقیت های آشپزی خود را به نمایش بگذارند به تصاویر تکیه می کنند و این موضوع به شما اجازه می دهد که دستور العمل ها را به شیوه ای زیبا به اشتراک بگذارید.

http://absnews.ir

از یک slider مانند قالب Escher استفاده کنید یا در مورد ایجاد گالری های سفارشی شبیه به موارد موجود در قالب Gossip باشید. به طور معمول، یک جستجوی آنلاین چند میلیارد نتیجه را ارائه می دهد. از طریق بهینه سازی موتورهای جستجو، می توانید اطمینان حاصل نمایید که صفحه وب شما در میان… در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره در این زمینه و نیز یافتن بهترین افزونه های وردپرس می‌توانید با کارشناسان مجرب وب‌رمز تماس حاصل نمایید.