بزرگترین پرتال رزرو اتاق فرار های ایران پلازا | allescape

هدف از راه‌اندازی این اتاق فرار در برج آزادی ترغیب و ایجاد انگیزه برای جوانان و نوجوان جهت بازدید از این نماد ملی در قالب یک بازی محیطی و کسب اطلاعات در مورد تمدن ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی تایم اتاق فرار است. در فضای اتاق فرار، شما میبایست مماهای مختلف را حل کنید و فضاها را یکی پس از دیگری طی کنید تا در نهایت بتوانید از فضای بازی با موفقیت خارج شوید. افراد بالای ۱۳ سال می‌توانند در اتاق فرار صحرای نفرین‌شده شرکت کنند. شما در طول این مسابقه باید برای حفظ جان خود و به‌دست‌آوردن چیز باارزشی بجنگید. اتاق فرار صحرای کالاهاری یک ماجرای شگفت‌انگیز دارد که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد.

  • این بازی تلفیقی از اسکیپ روم و یک تئاتر تمام عیار است و تجربه متفاوتی برای شما خواهد بود.
  • داستان بازی از این قرار است که دزدان دریایی یک گنج باارزش را در جنگل‌های آمازون مخفی کرده‌اند و افراد زیادی را برای دستیابی به این وسایل به این منطقه می‌فرستند.
  • دوست شما در خانه نیست، اما باتوجه‌به سرنخ‌های موجود می‌توانید از آن مکان خارج شوید.
  • حالا زمان آن است که شما با هوش و خلاقیت خود و دوستانتان از دست این قاتل جان سالم به در ببرید و توجه داشته باشید که زمان شما محدود است که این موضوع جذابیت و استرس بازی را دوچندان می‌کند.
  • حداقل از یک کپسول بیوورسال ( کپسول آتش‌نشانی) ۶ لیتری برای جلوگیری از آتش‌سوزی استفاده کنید.

که تجربه طراحی و ساخت بیش از ۲۰ بازی متفاوت با ژانرهای مختلف در تهران و شهرستان‌ها را دارند. فضاسازی قدیمی یک مدرسه با تمامی جزئیات و بخش‌های مدرسه از ویژگی‌های این اتاق فرار است. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که نباید با شخصی مشورت کنید که از روی قصد و یا سود مالی بیشتر، اتاق فرار خاصی را به شمار معرفی کند . طوفان شدت گرفته و سیستم فاضلاب شهری توانایی عبور این حجم از آب را ندارد. آب در حال واردشدن به ساختمان‌هاست و شما نیز در طبقه منفی ۶ گیر افتاده‌اید. شما و گروه‌تان ۶۰ دقیقه فرصت دارید که خود را از این مهلکه نجات دهید.

معرفی ژانرهای اتاق فرار و ۸ ژانر محبوب اسکیپ بازها

باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند. محیط این اتاق فرار مانند یک سلول انفرادی ساخته شده است که شما با ترفندهای مختلف باید خود را از این زندان خلاص کنید. این اتاق یک شبیه‌ساز محیط موزه است و شما باید خود را از آن خارج کنید.

این اتاق فرار از بازی‌های ساده این مجموعه است و می‌تواند تجربه خوبی برای مبتدیان رقم بزند. یا اسکیپ روم یک بازی فیزیکی و ماجراجویانه و یکی از محبوب‌ترین سرگرمی‌های خانوادگی و دوستانه در سراسر دنیا است. در این بازی، تیم‌ها در قالب گروه‌های چند نفره تشکیل و وارد اتاق فرار می‌شوند. سپس درب پشت سر آن‌ها قفل می‌شود و بازیکنان باید با پیدا کردن سرنخ‌ها و حل کردن معماها در قالب کار گروهی و ظرف مدت زمان مشخص، راه خروج از اتاق را پیدا کنند.

بزرگترین پرتال رزرو اتاق فرار های ایران پلازا | allescape

البته اتاق فرارهای مستقلی در این منطقه فعالیت می‌کنند اما تهرومز، با داشتن ۲ اتاق فرار تنها مجموعه این محدوده است. اتاق‌های فرار از سلول انفرادی و عمارت تسخیر شده، دو اتاق فعال این مجموعه هستند. مجموعه اتاق فرار دژاوو دارای ۲ اتاق فرار طالع نحس و آخرین نفر در شهر تهران و ژانر هر دو اتاق فرار ترسناک است. طالع نحس در محدوده شریعتی، بالاتر از میرداماد و آخرین نفر در محدوده فلکه دوم صادقیه قرار دارد. مجموعه دژاوو، دو اتاق فرار تحت عنوان‌های «طالع نحس» و «آخرین نفر» دارد که به ترتیب یکی در خیابان شریعتی و دیگری در صادقیه تهران واقع شده‌اند.

۱. اتاق فرار توهم