بهترین قالب فروشگاهی وردپرس سئو پرشین | betheme

از طریق کد لایسنس می توانید وارد پیشخوان سایت خود شده و محصول را فعال نمایید. بله؛قالب دارای بسته نصبی آسان به همراه آموزش نصب میباشد به صورتی که میتوانید قالب رو دقیقا به صورت دمو نصب نمائید. به این صورت که می خواهید هدر بامیلو را با ساختار محصولات دیجی کالا داشته باشید که این مورد را به راحتی و آنی با یک تغییرات امکان پذیر است. این قالب از بیس توسط تیم طراحی و تولید قالب وردپرس آنلاینر کدنویسی شده است.

مشاهده دمو زنده قالب فلتشاپ :

تیم فنی ووکامرس فارسی، خدمات افزایش سرعت سایت شما را به شما ارائه می دهند، در صورت تمایل با ما در تماس باشید. فروشندگان در نسخه فارسی برخی از قالب های ووکامرس کدها را بهبود و بهینه کرده اند تا یک قالب سریع و سئو فرندلی تقدیم کاربران کنند. چقدر قیمتهاتون خوبههههههه و شفاف اعلام کردین، من اول فکر کردم الکیه بعد با مشاورهاتون صحبت کردم با این قیمت همونی که میخواستم رو طراحی کردند.

ووکامرس برترین فروشگاه ساز وردپرس

چنانچه شما نیز تصمیم دارید فروشگاه اینترنتی خود را بسازید توصیه می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا با مزایای راه‌اندازی وبسایت فروشگاهی و قالب فروشگاهی وردپرس رایگان بیشتر آشنا شوید. سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارای افزونه ای بسیار قدرتمند و کاربردی به نام ووکامرس است که به عنوان فروشگاه ساز آنلاین شناخته می شود. ووکامرس بسیاری از مشکلات مانند صرف زمان طولانی، ایجاد و طراحی صفحات مختلف، سبد خرید، کاتالوگ محصولات و … را برای شما حل می کند که به صورت پیش فرض آنها را در قالب های آماده قرار داده است. به طوری که برای ساخت فروشگاه اینترنتی نیازی به برنامه نویس نخواهید داشت و هزینه ای پرداخت نمی کنید.

قالب فروشگاهی Woocommerce Electronics فارسی

مورد دیگه اینکه با تهیه پکیج فلتشاپ، شما به صورت رایگان پکیج قالب فلتسام رو هم از ما دریافت خواهید کرد. با قالب فلتسام هم میشه مثل فلت شاپ نحوه نمایش محصول و تغیراتی که در قالب فلت شام هست اجراع کرد. خیر، قالب فلتشاپ هیچ گونه محدودیت نصبی ندارد و شما می توانید برای مجله خبری قالب بی تم وردپرس تمامی سایت ها و یا پروژه های خود استفاده کرده و روی هر تعداد سایت دلخواه نصب کنید. در دو تصویر بالا دو حالت مگامنو را مشاهده میفرمایید که توسط ما آماده شده و در دموی فلتشاپ قرار دادیم تا بتوانید به راحتی از این طرح ها برای مگامنوی مورد نظر خودتان استفاده کنید.

  • همان طور که گفتیم ما فلتشاپ را بر روی قالب فلتسام طراحی کردیم، قالب فلتسام هم علاوه بر اینکه بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است دارای سئو و بهینه سازی فوق العاده ای است که آن را به معنای واقعی منحصربه فرد کرده است.
  • قالب سایت شما باید از نظر کدنویسی بهینه باشد تا بهترین عملکرد را به اجرا بگذارد.
  • البته افرادی هم که قصد طراحی سایتی شرکتی دارند نیز می توانند از این قالب استفاده کنند، این افراد می توانند پس از نصب قالب آن را مطابق میل شان سفارشی سازی کرده و استفاده کنند.

دنبال قالبی مشابه دیجی کالا می گردید؟ حتما قالب وودمارت گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. علاوه بر این برخلاف برخی از سایت سازها هیچ محدودیتی برای تعریف تعداد و تنوع محصولات ساده و متغیر ندارید. شاید یکسری تصور می کنند که امنیت وردپرس پایین است و برای همین هم هستش که تا جایی که بتوانند می خواهند به سمت طراحی… اضافه شدن ویجت جدید جسنجو ایجکس (بدون رفرش شدن صفحه به صورت مدال) بدون افزونه.

http://absnews.ir