بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس قالب های ووکامرس | betheme

قالب‌های متنوع دیگر در زمینه‌های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است کاملاً متناسب با نیاز کسب و کار شما باشد. چند مورد معرفی شده تنها برخی از این قالب‌های وردپرس آماده بودند. چه کاربر تازه کار وردپرس باشید، چه مدیر یک فروشگاه یا شرکت، وب سایت تم آف (ThemeOff.ir) برای شما بهترین و با کیفیت مجله خبری قالب بی تم وردپرس ترین قالب‌ها را با قیمت و پشتیبانی مناسب آماده کرده است. خرید قالب سایت بهترین راهکار برای شما است و بهترین قالب وردپرس در تم آف جستجو کنید. پس از نصب وردپرس، تصمیم­ گیری و انتخاب یک قالب جذاب اولین و مهمترین گام برای آغاز راه‌اندازی وبسایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس می­باشد.

http://absnews.ir

ارج آموز به وسیله‌ی چندین محصول آموزشی متفاوت به شما کسب کار اینترنتی در بستر وبسایت را به صورت حرفه ای یاد خواهد داد تا وب‌سایت خود را در نتایج نخست گوگل برسانید. و در مراحل بعد کاربران گوگل را جذب کنید، یک ارتباط صمیمی با آن‌ها ایجاد کنید و در نهایت آن‌ها را به مشتریانی تبدیل کنید که همه‌جا از شما صحبت می‌کنند. در صفحه محصول قالب فروشگاهی در سایتهای فروشنده معمولا اسکرین شات نتیجه سرعت GTmetrix یا Pagespeeed را میگذارند و ما به راحتی میتوانیم متوجه شویم که سرعت مناسب هست یا خیر. طراحی یک سایت از چشم یک کاربر بسیار حائز اهمیت است و تاثیر بسیاری در فروش و بازدید سایت شما دارد. همانطور که می دانید اکثر کاربران اینترنت با تلفن های همراه خود اقدام به جستجو، بازدید سایت ها و خرید می کنند، بنابراین طراحی سایت شما در حالت موبایل نیز باید به گونه ای باشد که کاربران به راحتی بتوانند با آن کار کرده و خرید خود را انجام دهند.

  • مدرن ترین متدهای طراحی وب در قالب هزاران محصول آماده طراحی سایت هم اکنون در دسترس شماست.
  • همینطور فروشندگان می‌توانند از هر مکانی و با صرف زمان کمتری سفارشات ثبت شده موجود در سایت را پیگیری و ارسال نمایند.
  • حرفه ای بودن یک وبسایت فروشگاهی نشانه قدرتمند بودن کسب کار شما را در گوگل می باشد و این مورد باعث اعتماد کاربر میشود .
  • با ثبت ایمیل خود در خبرنامه ایمیلی سایت از آخرین تخفیف ها و رونمایی محصولات جدید با خبر شوید.

اضافه شدن دکمه پیش نمایش سریع محصول به صورت ایجکس (بدون رفرش شدن صفحه) بدون افزونه. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مجموعه آنلاینر میباشد. بله؛اگر نیاز به سفارشی سازی قالب بنا به نیاز خودتان دارید میتوانید درخواست خود را از طریق تیکت اعلام نمائید تا برآورد هزینه و زمان شود.

قالب فروشگاهی وردپرس رایگان

در صورتی که تمایل داشته باشید تیم ما هم میتونیم فرایند نصب رو برای شما انجام بدیم. بله با هاست و سرور خوب و بهینه سازی مناسب میتونید سرعت عالی بگیرید. پشتیبانی محصولات خریداری شده از طریق بخش تیکت پروفایل کاربری انجام میشود. امروز می خواهیم به پوسته ی فروشگاهی Estore بپردازیم که این پوسته دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد. می‌توانید هر کدام از این قالب‌‌ها را که می‌توانند نیازهای سایت شما را برطرف کنند، به راحتی دانلود کنید. دنبال یک قالب استاندارد ووکامرسی برای راه اندازی سوپرمارکت یا فروشگاه مواد غذایی هستید؟ قالب سوپرمارکت و باکولا( به زودی منتشر می شود) را انتخاب کنید.

قالب وردپرس مشابه دیجی کالا – قالب دیجی مارش

با نصب یک قالب فروشگاهی وردپرس حرفه ای امکان هرگونه تغییر در ظاهر سایت وجود دارد. صفحه اصلی سایت، صفحه فروشگاه، صفحه معرفی محصولات، صفحه آرشیو دسته بندی ها و… به سادگی کار با یک صفحه ساز و کشیدن و رها کردن المان ها قابل شخصی سازی هستند. شماره آخر لیست بهترین قالب فروشگاهی وردپرس هم اختصاص دارد به قالب نگار شاپ که می‌توانید یک سایت فروشگاهی ایده آل را برای شما آماده کند. این قالب به صورت پیشفرض، صفحه ساز Unyson را در خودش دارد که با استفاده از آن می‌توانید صفحات و المان‌های جذاب مختلفی را به سایت خودتان اضافه کنید.

نمایش محصولات به صورت لحظه ای و پیشنهاد روز