بهترین قالب وردپرس؛ ۲۴ پوسته وردپرس که باید بشناسید وب رمز | betheme

از یک slider مانند قالب Escher استفاده کنید یا در مورد ایجاد گالری های سفارشی شبیه به موارد موجود در قالب Gossip باشید. به طور معمول، یک جستجوی آنلاین چند میلیارد نتیجه را ارائه می دهد. از طریق بهینه سازی موتورهای مجله خبری قالب بی تم وردپرس جستجو، می توانید اطمینان حاصل نمایید که صفحه وب شما در میان… در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره در این زمینه و نیز یافتن بهترین افزونه های وردپرس می‌توانید با کارشناسان مجرب وب‌رمز تماس حاصل نمایید.

  • شما می­توانید سوالات و نظرات خود را از بخش دیدگاه­ها با ما به اشتراک بگذارید.
  • این قالب برای وبلاگ‌هایی که با بازدید کننده ارتباط دارند فوق‌العاده است.
  • Tecblogger یک قالب وردپرس وبلاگی دیگر با طراحی نکیز و ساده است و یک وبلاگ بسیار کلاسیک با یک ستون محتوا و یک نوار کناری راست ارائه می دهد.
  • به صورت پیش فرض، Hestia دارای دسته های زیادی است، وبلاگ نویسی یکی از آنهاست.
  • این روش را من به‌هیچ‌عنوان توصیه نمی‌کنم اما باز باید به شرایط و کاربردی بودن این کار دقت کنید چرا که در برخی از مواقع شما باید این کار را انجام دهید.

از آن طرف قضیه هم هزینه‌های راه‌اندازی آن هم نسبت به روش اول کمتر است. در روش اول شما باید هزینه یک خاله و افزونه جداگانه را برای سایت خود و وبلاگ می‌دادید اما در روش دوم سایت خود و وبلاگ با استفاده از یک قالب و افزونه‌های نصب شده در سایت اصلی استفاده می‌شود. در واقع شما در این کار دو سایت جداگانه اما با یک دامنه دارید که اطلاعات آنها به‌صورت جداگانه برای شما ضبط خواهد شد. وقتی به شما به ساخت وبلاگ در وردپرس به‌صورت جداگانه می‌پردازید باید با استفاده از دو پنل جداگانه آن را مدیریت کنید که این کار باعث دردسر بیشتر شما خواهد شد.

قالب وردپرس وبلاگی چیست؟

این قالب برای مصارف مختلفی طراحی شده و ظرفیت شخصی‌سازی‌های فراوانی را دارد. کار با این قالب همانطور که گفتیم آسان است و کسانی که سابقه کدنویسی ندارند می‌توانند در عرض چند دقیقه کار این قالب را فرا گیرند. Gillion یک قالب وبلاگ نویسی وردپرس با کیفیت عالی می باشد که به نگارش و انتشار اختصاص یافته است.

بایگانی برچسب ها:قالب وبلاگ وردپرس

این قالب وردپرس وبلاگی با افزونه ویژوال کامپوزر سازگار است و همچنین بیش از 15 دمو دارد که با یک کلیک می توانید آنها را نصب نمایید. عناصر و طرح بندی های مختلف هدر نیز نقش بزرگی در موفقیت Gillion بازی می کنند. Hestia یک تم چند منظوره بسیار محبوب و قدرتمند برای وردپرس است. به صورت پیش فرض، Hestia دارای دسته های زیادی است، وبلاگ نویسی یکی از آنهاست.

این یکی از بهترین وبلاگ های وردپرس برای نویسندگان، وبلاگ نویسان و author ها در سال 2017 است. اگر می خواهید از صفحه ساز برای طراحی سایت خود استفاده کنید، OceanWP با Brizy، Thrive Architect و Divi به خوبی کار می کند. این تم وردپرس همچنین انواع پسوندهای رایگان را برای بهبود عملکرد سایت ارائه می دهد. همچنین سه ویجت سفارشی برای نمایش مشخصات نویسنده، آخرین پست ‌ها و نمادهای رسانه ‌های اجتماعی ارائه می دهد که طراحی کلی سایت شما را جذاب ‌تر می ‌کند.

http://absnews.ir