بهترین قالب وردپرس وبلاگ معرفی 15 قالب وردپرس وبلاگی رایگان و حرفه ای تم فارس | betheme

Scratchpad همچنین دارای یک نوار کناری در سمت راست و یک قسمت دیگر در انتهای سایت است. در کل اگر به دنبال یک قالب با یک نمایش مثبت هستید، بیشتر از Scratchpad جستجو نکنید. با محبوب ترین صفحه سازها، مانند Elementor ،Beaver Builder ،Brizy و … سازگار است. از ویژگی های Stein می توان به سازگاری گوتنبرگ، هدر چسبنده، صفحه بندی، بارگذاری عملکرد بیشتر، فید اینستاگرام، ماژول تاریک و سبک و منوی مگا اشاره کرد.

قالب Hueman

با رفتن به مسیری که در آن همه چیز به صورت سفارشی و بدون درز ساخته شده است، برخلاف بسیاری از تم‌های دیگر، تجربه ای شگفت انگیز به دست می‌آورید. این پوسته ممتاز وردپرس همیشه به‌روز است و به‌روزرسانی‌های مادام‌العمر را به کاربران خود ارائه می‌دهد. Impeka کاملا آماده WooCommerce است و برای کار با آن به هیچ گونه مهارت طراحی یا کدنویسی نیاز ندارید. ممکن است در انتخاب یک تم خاص وردپرس مردد باشید زیرا کاملاً از نیازهای خود مطمئن نیستید. این قالب دارای سازنده کامل کشیدن و رها کردن، یک جادوگر راه‌اندازی بصری، و فیلترهای فروشگاه کامل AJAX میباشد.

قالب خبری فاکسیز

با رتبه پنج ستاره و نظراتی مانند “… بهترین پشتیبانی از مشتری و یک قالب شگفت انگیز!” به آسانی میتوان متوجه شد چرا Amory Blog یکی از بهترین قالب های وبلاگ وردپرس است. هنگامی‌که نوبت به خرید یک پوسته وردپرس فوق العاده سئو پسند می‌رسد، Schema تمام کادرها را علامت گذاری می‌کند. SEO Crawler یک پوسته وردپرس سازگار با سئو بسیار قابل تنظیم با طراحی حرفه ای است. شما میتوانید از بین شش نسخه نمایشی وب مجله خبری قالب بی تم وردپرس سایت با امکانات کامل انتخاب کنید، که هر کدام می‌توانند تنها با چند کلیک به سایت شما وارد شوند. Crocal در مجموعه تم‌های وردپرس واکنش‌گرا ThemeForest تازه وارد است، اما بلافاصله به نمودارهای پرطرفدار رسید و در چند روز اول از صدها فروش لذت برد. این تم 14 نوع مختلف وب سایت، بیش از 300 طرح بندی صفحه مختلف و بیش از 50 عنصر سفارشی را نمایش می‌دهد که تطبیق پذیری و انعطاف پذیری آن را برجسته می‌کند.

  • در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره در این زمینه و نیز یافتن بهترین افزونه های وردپرس می‌توانید با کارشناسان مجرب وب‌رمز تماس حاصل نمایید.
  • UrbanGo یک تم ایده‌آل برای فهرست‌بندی وب‌سایت‌هایی است که با یک کلیک وارد می‌شوند و برای راه‌اندازی و راه‌اندازی به مهارت‌های کدنویسی خاصی نیاز ندارند.
  • با استفاده از شخصی سازی تم WordPress به همه آنها قابل دسترسی است.
  • سایدبارها می‌توانند بی‌نهایت باشند و هدر هم می‌تواند به ۴ شکل مختلف باشد.
  • در این قالب مجموعه عظیمی از layouts ها و ویژگی هایی را پیدا خواهید کرد که تمام مزایای آن را می توانید بهره ببرید.

اینکه وبلاگ داشته باشید یا نداشته باشید به خود شما بستگی دارد؛ اما اگر جواب این سؤال را از من بخواهید باید بگویم که داشتن وبلاگ برای سایت بهتر از نداشتن آن است. نکته‌ای که باید در اینجا توجه داشته باشید این است که برای وبلاگ خود فهرست و دسته‌بندی ایجاد کنید تا بتوانید آن را در صفحه اصلی سایت و سایدبار آن را قرار دهید. برای این دو کار ابتدا به قسمت نمایش رفته و از طریق فهرست به ایجاد یک فهرست برای بلاگ خود بپردازید. اگر که نمی‌دانید قالب وردپرس چیست و چه عملکردی را در سیستم مدیریت محتوا وردپرس دارد حتما مقاله مورد نظر را مطالعه کنید. همانطور که می‌دانید Evanto یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین وبسایت‌های فروش محتوا و قالب وبلاگ است.

http://absnews.ir

Illdy، در پایه و اساس خود، یک قالب وردپرس چند منظوره است و گزینه های خلاقانه زیادی در اختیار شما قرار می دهد. مانند بسیاری از قالب وردپرس های موجود در این لیست، بر روی فریم ورک بوت استرپ 3 ساخته شده است، بنابراین آن را برای موبایل و تبلت بسیار عالی می کند. ویژگی منحصر بفردی که disto را به یک قالب عالی تبدیل می کند نمایش تمام اطلاعات در یک قاب میباشد. کاملاً انعطاف پذیر و قابل گسترش است و با تمام ویژگی های مورد نیاز سایت شما همراه است. چندین نسخه نمایشی صفحه اصلی، حالت تاریک و سبک، پشتیبانی AMP، سازگاری RTL در قالب Disto ارائه می شود. قالب حرفه ای چند منظوره سولداد یکی از پرفروش ترین قالب های مجله، خبری و چند منظوره است که امکان راه اندازی انواع وب سایت خبری، فروشگاهی، شرکتی و معرفی را به شما می دهد.

قالب وبلاگ