تیشو پروسسور خرید و قیمت انواع تیشو پروسسور می‌مد | asilight

این سری بیشتر دارای ۲ هسته فیزیکی می‌باشند که هر هسته دو رشته یا تِرِد می‌سازد که به واسطه همین رشته، عملکرد هر هسته به مانند دو هسته مجازی می‌شود. ۱Core i3۲Core i5۳Core i7۴Core i9نکته مهم دیگر این است که i3 به معنی ۳ هسته یا i7 به معنی ۷ هسته نیست !!!! CPU های نسل جدید Core i ها ، از طریق تکنولوژی Hyper-Threading (ساخت هسته مجازی)، سرعت را افزایش می‌دهند. به عبارت دیگر یک هسته فیزیکی می‌تواند تا به عنوان دو هسته مجازی عمل کند و بنابراین می‌تواند وظایف متعددی را به طور همزمان انجام دهد بدون فعال کردن هسته فیزیکی دوم. سوالی که پیش می آید این است که چه زمانی ما به پروسسور نیاز پیدا میکنیم.آیا قرار است روی یک پخش ۵۰ هزار تومانی پروسسور نصب کنیم؟ جواب کاملا مشخص است، خیر. RCA که تقریبا تمام پروسسور ها دارا هستند که همیشه از 3 جفت به بالا هستند که کامل ترین آنها تا به امروز 13 عدد خروجی دارد، صدایی که شما تغییرات در آن ایجاد کردید قابل ارایه به آمپلی فایر است.

انواع CPU | انتخاب بهترین CPU

تیشو پروسسور خرید و قیمت انواع تیشو پروسسور می‌مد | asilight

می توان گفت که حدود 10 سال است که پردازنده های core i3 ، core i5 ، core i7 وارد بازار شده اند و امروزه مردم این مدل ها را به خوبی می شناسند . با این حال خیلی از افراد هنوز هم در انتخاب نوع پردازنده مردد هستند و انتخاب برایشان سخت است . ما در این مقاله می خواهیم به بیان این تفاوت ها بپردازیم تا انتخاب CPU در هنگام خرید لپ تاپ استوک برای شما عزیزان آسان شود . واقعا توضیحات واضح و جامعی بود و تقریبا همه چیز رو درباره سی پی یو در بر میگرفت.

پروسسور چیست؟

درست است که CPU های دو هسته ای پرسرعت تر از انواع تک هسته ای هستند اما سرعت آن ها به پای CPU های جدیدتر چهار هسته ای که جایگزین آن ها شده اند نمی رسد. یک CPU دوهسته ای پردازشگری واحد است که مانند دو CPU که در یک واحد جمع شده اند عمل می مجموعه ای اس آی لایت کند. بر خلاف پردازشگرهای تک هسته ای، یک CPU دو هسته ای می تواند هنگامی که لازم است میان مجموعه های مختلفی از داده ها به جلو و عقب حرکت کند و به طور کار آمدی چند کار را همزمان مدیریت کند. سرعت عملکرد این نوع CPU تا حد زیادی به سرعت ساعت یا سرعت کلاک آن بستگی دارد.

اما با این وجود پردازنده های سری H قدرت پردازش بیشتری نسبت به سری U دارند. CPU های سری H بیشتر در لپ تاپ گیمینگ ایسوس و لپ تاپ های گرافیکی استفاده می‌شود. شما می توانید با استفاده از انواع CPU Core i7 اینتل اموری مانند گیم، کارهای گرافیکی و رندرینگ ، پروژه های روزمره و تمامی امور را به سادگی انجام دهید.

تفاوت میکرو پروسسور و میکروکنترلر ها

طرز کار پروسسور های خارجی نیز به همان سبک و سیاق پروسسور های داخلی است اما با آپشن های بیشتر، خدمات بیشتر و کاربردی تر . معمولا دستگاه های که قابلیت شبکه شدن را دارند مثل DEH-80PRS یا AVH-Z5150BT از پروسسور های قوی داخلی استفاده میکنند. قوی ترین پروسسور داخلی که تا به حال در پلیر ها استفاده شده است دستگاه DEX-P99RS هست که یک پروسسور تمام حرفه ای در حد پروسسورهای اکسترنال می باشد .

  • برای بازی سازی هم همین پردازنده با ی کارت گرافیک مناسب میتونید جوابگوی کار ی بازی ساز باشه.
  • ویژگی‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان انرا در مدل‌های مختلف در خط تولید مورد مقایسه قرار داد.
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت لوازم پزشکی میثم طبرستان (فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی می مد) می‌باشد.
  • پردازنده مسئولیت بزرگی در یک لپ تاپ گیمینگ دارد و برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ باید با انواع پردازنده اینتل آشنا شوید.