دانلود قالب وردپرس شرکتی | betheme

بله ، برای حذف کپی رایت می توانید از طریق بخش پشتیبانی اقدام نمایید. شاید یکسری تصور می کنند که امنیت وردپرس پایین است و برای همین هم هستش که تا جایی که بتوانند می خواهند به سمت طراحی… همین حالا که شما دارید این مقاله را می خوانید، در حال استفاده از یک مرورگر هستید.

بهترین قالب های شرکتی وردپرس

قالب زفایر و قالب ایمپرزا، از بهترین قالب های وردپرسی هستند که در زمینه چند منظوره وجود دارد. قالب زفایر از برترین قالب های وردپرسی در جهان است که سئو و سرعت بسیار عالی دارد. قالب Avada با صفحه ساز اختصاصی خود، به شما امکان می‌دهد هر جای سایت خود را که می‌خواهید ویرایش کنید. از صفحه اصلی و Header و Footer گرفته تا صفحات اختصاصی و برگه‌ها. این قالب Woocommerce Builder هم دارد و با استفاده از آن می‌توان صفحاتی که با فروشگاه ساز ووکامرس ساخته‌اید را هم ویرایش کنید.

  • کاملا ریسپانسیو طراحی شده و امکان ایجاد حساب برای کاربران، اتصال به درگاه های پرداخت، بارگذاری ویدیو از آپارات و یوتیوب را دارست.
  • ما تضمین می کنیم پس از خرید پوسته وردپرس از فروشگاه قالب وردپرس توس وب، در مرحله اول نصب قالب را به صورت رایگان و به موقع (حداکثر دو روز ) انجام داده و پس از تحویل همراه و پشتیبان سایت شما باشیم.
  • با در نظر گرفتن این موضوع ویژگی های هر قالب و انتظاراتی که دارید می توانید به راحتی انتخاب خود را محدود کنید.
  • این قالب Woocommerce Builder هم دارد و با استفاده از آن می‌توان صفحاتی که با فروشگاه ساز ووکامرس ساخته‌اید را هم ویرایش کنید.
  • بنابراین دست شما برای انتخاب طرح و الگوی اولیه سایت، بسیار باز خواهد بود.

نمونه مجله خبری قالب بی تم وردپرس هستید با ادامه این مقاله همراه ما باشید. Business Times قالبی است که از پلاگین‌های WooCommerce پشتیبانی کرده و برای وب سایت‌های تجاری می‌تواند انتخابی شایسته باشد. دارا بودن از یک نوار لغزنده، انیمیشن‌های CSS و انواع ابزارک‌های سفارشی از ویژگی‌های برجسته قالب شرکتی Business Times است. شما می توانید نسخه فارسی قالب های وردپرس را بصورت کاملا رایگان از همیار وردپرس دریافت کنید. تعداد زیادی قالب شرکتی بومی سازی شده و برای دانلود شما کاربران عزیز موجود است. یک بهترین قالب برای همه وجود ندارد اما در راست چین بالاترین تنوع قالب های شرکتی وردپرس این اجازه را به شما می دهد تا براساس سبک برند یا سلیقه خود یکی را انتخاب کنید.

لینک‌های کاربردی:

Visionary به وسیله طراحان گرافیک به بهترین نحو ممکن ساخته شده و ابزارک‌های سفارشی و الگوهای طراحی قابل توجهی نیز دارد. در هنگام استفاده از این قالب شما می‌توانید از در بستر چارچوب مستحکم، قوی و قابل اعتماد کار خود را پیش برده و به موفقیت دست یابید. از دیگر قالب‌های شرکتی که از لحاظ ظاهری و زیباشناسی حرف اول را می‌زند، قالب Montblanc است که چند منظوره، شفاف و منحصر به فرد می‌باشد. این قالب از ویژگی‌هایی همچون 4 سبک سرآیند خلاقانه، 5 طرح صفحه اصلی و چندین طرح نمونه کار تشکیل شده است و هر کدام نیز وظایف به خصوصی را بر عهده دارند.

با بهترین صفحه سازها از جمله المنتور و ویژوال کامپوزر سازگار است، بیشتر از 530 طرحبندی آماده دارد و دارای 33 دموی کامل است. اگر قصد دارید، کسب و کار خود را به همه افراد بشناسانید و در عرصه اینترنت پیشرفت‌هایی به دست آورید، قالب شرکتی Venture می‌تواند به شما کمک کند. ویژگی‌های این تم شامل توصیفات، ویجت زیر صفحات و نوار لغزنده محتوا و یکسری از نمونه کارها است که قطعا می‌توانند سودمند واقع گردند. قالب کلاسیک به همراه طراحی‌های خاص که از الگوهای متعددی نیز پشتیبانی می‌نماید، می‌توان به قالب Neve اشاره کرد.

http://absnews.ir