ساخت وبلاگ در وردپرس به چه شکل انجام می‌شود و مزایای آن چیست؟ کافه وردپرس | betheme

ساخت افزونه وردپرس یکی از کارهایی است که می‌تواند باعث شود شما تمامی نیازهای خود… شاید شما هم مثل خیلی از افراد دیگر دنبال افزایش ورودی برای سایت خود باشید و می‌خواهید روزانه بیش از ۱۰۰۰ کلیک برای وب‌سایت خود داشته باشید. یکی از راه‌هایی که باعث افزایش ورودی و بازدید به سمت سایت شما می‌شود ایجاد وبلاگ در وردپرس است.

ساخت وبلاگ به‌صورت جداگانه

اگر که شما در حوزه سئو و بهینه‌سازی فعالیت کرده باشید باید بدانید که این کار مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. ۵۰ دمو متفاوت، ترجمه‌های درون قالب، سیستم تبلیغاتی مجله خبری قالب بی تم وردپرس هوشمند و چندین قابلیت دیگر این قالب را به یک قالب خواستنی تبدیل می‌کند. با استفاده از این افزونه می‌توانید صفحه ابتدایی وبسایت خود را شخصی‌سازی کنید.

  • Hestia یک تم وردپرس بسیار انعطاف پذیر رایگان برای انواع وب سایت ها است.
  • ۵۰ دمو متفاوت، ترجمه‌های درون قالب، سیستم تبلیغاتی هوشمند و چندین قابلیت دیگر این قالب را به یک قالب خواستنی تبدیل می‌کند.
  • با استفاده از این قالب، شما می‌توانید تقریباً هر نوع فروشگاه آنلاینی بسازید، اگر به ابزار و گزینه‌های طراحی زیادی نیاز دارید.
  • جهت طراحی سایت شرکتی خود میتوانید از قالب‌های زیر استفاده نمایید.

شما می توانید به جای اینکه دائماً در جستجوی الگو های مرتبط باشید، می توانید کار های مختلفی را با یک محصول انجام دهید. Jevelin را مطابق با نیاز های خود تنظیم کنید و به سرعت یک سایت عالی ایجاد کنید. شما یک Visual Composer ساخته شده با چارچوب Unyson در دسترس خواهید داشت.

چگونه وبلاگ شخصی خودمان را در سال 2017 بهینه سازی کنیم

این یک تم بسیار قابل تنظیم است که با ووکامرس سازگاری کامل دارد. ممتاز سرور به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات میزبانی وب و ارائه خدمات بی نظیر در حوزه IT قدم برمی دارد تا بهترین خدمات در شان مشتریان گرامی را ارائه دهد. همچنین انجام هر نوع کار با Webify بدون هیچ گونه دانش برنامه نویسی و رمزگذاری اتفاق می افتد. عملکرد Webify نیز از نظر سرعت و سئو بسیار چشمگیر است به گونه ای که در هر دستگاهی به راحتی و بدون مشکل نمایش داده می شود. همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی وردپرس می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده تر وردپرس ، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده میکردم.

قالب وبلاگی وردپرس Alizee فارسی

در این قسمت از آموزش وردپرس قرار است کامل به ساخت وبلاگ در وردپرس بپردازیم و یکسری نکاتی را به شما عزیزان در این باره بگوییم. با وجود اضافه‌شدن امکانات جدید و بسیار زیاد به سیستم مدیریت محتوا برای بسیاری از عزیزانی که تازه با وردپرس آشنا شده‌اند ساخت وبلاگ یکی از دغدغه‌های آن‌ها است. پس اگر که شما می‌خواهید یک وبلاگ در وردپرس خود بسازید این مقاله آموزشی را از دست ندهید و تا آخرین مقاله همراه سایت کافه وردپرس باشید. ساخت وبلاگ در وردپرس چگونه است؟ یکی از راه‌هایی که بسیاری از افراد به دنبال آموزش آن هستند ساخت وبلاگ در وردپرس است. شاید با سیستم مدیریت محتوای وردپرس به‌تازگی آشنا شده‌اید و می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان در وردپرس به ساخت وبلاگ پرداخت.

http://absnews.ir