طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس طراحی سایت فروشگاه آنلاین با قالب وردپرس فارسینو | betheme

قالب سایت شما باید از نظر کدنویسی بهینه باشد تا بهترین عملکرد را به اجرا بگذارد. ریسپانسیو بودن قالب، امنیت قالب ووکامرس، بهینه بودن سرعت قالب فروشگاهی و… همه در گرو استاندارد بودن قالب های سایت می باشد. کاربران شما با وسایل الکترونیکی مختلفی مثل لپ مجله خبری قالب بی تم وردپرس تاپ، موبایل و تبلت صفحه سایت شما را باز می کنند. اینکه قالب ووکامرس شما در تمامی این دیوایس ها به خوبی نمایش داده شود، یکی از مهمترین ملاک هایی است که باید به آن توجه کنید. تمامی قالب های ووکامرسی که در سایت ووکامرس به فروش می روند، ریسپانسیو هستند.

http://absnews.irقالب وودمارت علاوه بر اینکه جزو بهترین‌ها در قالب‌های فروشگاهی به شمار می‌رود، جزو معروف‌ترین‌ها هم هست که احتمالا اسم آن را در جاهای زیادی شنیدید. این قالب هم به مانند قالب نلس، دارای انعطاف پذیری زیادی است که باعث شده تا سایت‌های فروشگاهی زیادی از آن استفاده کنند. سلام وقتتون بخیر، توجه بفرمایید فلتشاپ در واقع دمویی هستش که ما توسط قالب flatsome طراحی کردیم.

بله، پس از تهیه قالب فلتشاپ، شما می توانید علاوه بر دانلود آن، بروزرسانی های قالب فلتسام را نیز به صورت رایگان و دائم العمر دریافت کنید. شما می توانید با استفاده از این قابلیت محصولات مورد نظرتان را انتخاب کرده و بیشتر در معرض کاربران تان قرار دهید، حتی می توانید با قرار دادن تخفیف روی این محصولات در پیشنهادهای روز، باعث فروش چند برابری آن ها شوید. اگر نگاهی به تصویر زیر بیاندازید، می بینید که در کنار نمایش پرفروش ترین محصولات، محصولاتی را به عنوان پیشنهادهای روز انتخاب کردیم و به کاربران مان نمایش می دهیم.

  • اما در دموی فلتشاپ برای افزایش امکانات و ساخت فروشگاه و… حدود 9 افزونه به کار رفته است.
  • قالب‌های زیادی هستند که برای سایت‌های فروشگاهی طراحی شدند که در این مقاله ما سعی کردیم تا بهترین آنها را برای شما معرفی کنیم.
  • یک قالب استاندارد باید از سرعت مناسبی برخوردار باشد، زیرا سرعت یکی از مهم ترین معیارهای سئو سایت است و اگر قالب سایت شما سرعت مناسبی نداشته باشد، می تواند در دیده شدن سایت شما در نتایج گوگل نتایج بدی بگذارد.
  • الماس وب یک سرویس طراحی سایت و فروش قالب وردپرس و افزونه وردپرس اختصاصی و ایرانی است که با هدف بهبود رابط کاربری در وب فارسی بوجود آمده است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میفرمایید، طراحی صفحه زمانی که شخصی سایت شما را با تلفن همراه خود باز می کند مشابه با اپلیکیشن است. در پایین صفحه یک فهرست چسبان قرار داده شده تا کاربران شما بتوانند به راحتی به بخش های اصلی سایت دسترسی داشته باشند. البته طبق راهنمایی که در پکیج فلتشاپ قرار دادیم شما می توانید به راحتی این فهرست چسبان را سفارشی سازو تغییر دهید. قالب Unite یک قالب رایگان و فروشگاهی است که جزو قالب فروشگاهی وردپرس طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

قالب فروشگاهی وردپرس باکولا Bacola

تنظیمات و چیدمان صفحات در قالب الکترو با استفاده از روش کشیدن و رها کردن (درگ اند دراپ) انجام می‌شود که یعنی افراد مبتدی هم می‌توانند به راحتی از آن برای طراحی ظاهری جذاب‌تر، استفاده کنند. © کپی رایت – تمام محتویان این وبسایت متعلق به مجموعه ردپانت می‌باشد. سلام وقتتون بخیر، با پشتیبانی در تماس باشید تا همکارمون شما رو راهنمایی کنن. از دیگر مزایای بخش سفارشی سازی این است که شما با بردن نشانگر ماوس روی هر بخشی، نام آن را مشاهده خواهید کرد، که سپس با کلیک کردن بر روی نام آن بخش، تنظیمات آن برای شما ظاهر خواهد شد.

قالب های فروشگاهی حرفه ای