قالب شخصی وردپرس انواع قالب وردپرس وبلاگی فارسی رایگان همیار وردپرس | betheme

این قالب برای مصارف مختلفی طراحی شده و ظرفیت شخصی‌سازی‌های فراوانی را دارد. کار با این قالب همانطور که گفتیم آسان است و کسانی که سابقه کدنویسی ندارند می‌توانند مجله خبری قالب بی تم وردپرس در عرض چند دقیقه کار این قالب را فرا گیرند. Gillion یک قالب وبلاگ نویسی وردپرس با کیفیت عالی می باشد که به نگارش و انتشار اختصاص یافته است.

http://absnews.ir

این قالب‌ها هر کدام ظاهری خاص به سایت ما می‌بخشند و آن را جذاب می‌سازند. قالب وردپرسی در دو نوع مختلف رایگان و پرمیوم موجود است که بنا به نوع فعالیت خود می‌توانید آن را انتخاب کرده و رو سایت خود نصب کنید. Gossip قالب بسیار ساده برای وبلاگ های شخصی که دارای مقدار زیادی از فضای خالی برای قرار دادن محتوای شما است. این قالب با ویژگی ها و گزینه های یک ظاهر نامحدود، 10 ویدجت سفارشی، 9 قالب صفحه سفارشی، یک صفحه اشتراک داخلی، گالری سفارشی و موارد دیگر بارگیری می شود. این قالب همچنین از WooCommerce پشتیبانی می کند، که اگر شما بخواهید محصولات خود را در برخی موارد به فروش برسانید، مناسب است. همان طور که می دانید، وبلاگ نویسی به یک راه حل موثر در استراتژی های بازاریابی دیجیتال برای مشاغل، در سراسر جهان تبدیل شده است.

قالب وردپرس وبلاگی چیست؟

این قالب وردپرس وبلاگی با افزونه ویژوال کامپوزر سازگار است و همچنین بیش از 15 دمو دارد که با یک کلیک می توانید آنها را نصب نمایید. عناصر و طرح بندی های مختلف هدر نیز نقش بزرگی در موفقیت Gillion بازی می کنند. Hestia یک تم چند منظوره بسیار محبوب و قدرتمند برای وردپرس است. به صورت پیش فرض، Hestia دارای دسته های زیادی است، وبلاگ نویسی یکی از آنهاست.

  • اگر در یک مقیاس مشخصی در حال فعالیت هستید، این قالب وبلاگی وردپرس برای شما فوق‌العاده است.
  • کاربران می‌توانند گالری‌های مختلف و انیمیشن‌های CSS3 را به نمایش بگذارند.
  • می توانید یک نمای تاریک یا نمونه ای را که به سیریلیک ترجمه شده است انتخاب کنید.
  • یعنی دیگر شما نیاز به کنترل از طریق دو یا چند پنل نداریم و تنها از یک پنل می‌توانید سایت و وبلاگ خود را مدیریت کنید.
  • این همچنین شامل ویدجت سفارشی است که به شما کمک خواهد کرد که وبلاگ خود را به سرعت تنظیم کنید.
  • عملکرد Webify نیز از نظر سرعت و سئو بسیار چشمگیر است به گونه ای که در هر دستگاهی به راحتی و بدون مشکل نمایش داده می شود.

این یکی از بهترین وبلاگ های وردپرس برای نویسندگان، وبلاگ نویسان و author ها در سال 2017 است. اگر می خواهید از صفحه ساز برای طراحی سایت خود استفاده کنید، OceanWP با Brizy، Thrive Architect و Divi به خوبی کار می کند. این تم وردپرس همچنین انواع پسوندهای رایگان را برای بهبود عملکرد سایت ارائه می دهد. همچنین سه ویجت سفارشی برای نمایش مشخصات نویسنده، آخرین پست ‌ها و نمادهای رسانه ‌های اجتماعی ارائه می دهد که طراحی کلی سایت شما را جذاب ‌تر می ‌کند.

۱. بهترین قالب‌های وردپرسی شرکتی

و اگر این ویژگی‌ها برای متقاعد کردن شما به اینکه این قالب واقعاً یک قالب عالی است کافی نیست، The7 برای SEO آماده و سازگار با موبایل است که توسط Google تأیید شده است. افزایش بازدید سایتوب‌رمز با نزدیک ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات وب، تبلیغات گوگل ادز و خدمات سئو را به طور حرفه‌ای به عنوان راهکاری مناسب جهت افزایش بازدید سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد. لرن دی ال یک رسانه محتوا محور در زمینه طراحی وب سایت و همچنین توسعه وردپرس است.که همه ابزارهای لازم برای توسعه سایت را در اختیار شما قرار میدهد. حالا شاید سؤال مهمی که برای شما پیش‌آمده باشد این است آیا ایجاد وبلاگ در وردپرس مزایایی را به همراه دارد یا خیر؟ این کار مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد که باعث بهبود و پیشرفت سایت شما خواهد شد.

قالب وبلاگ نویسی شخصی رایتینگ | Writing