قالب شرکتی وردپرس حرفه ای آلفا طراحی سایت دارکوب | betheme

ازجمله ویژگی‌هایی که می‌توان برای آن‌ها برشمرد، 2 منطقه ویجت صفحه اصلی، الگوهای صفحه سفارشی، قابلیت چند زبانه شدن وب سایت و چندین طرح و الگوهای زیبا و خاص است که امکانات ارزنده‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. با استفاده از قالب Enterprise Pro وب سایت خود را به بهترین نحو ممکن مدیریت نمایید. کیان تم با در نظر گرفتن ویژگی های منحصر به فرد این پلتفرم اقدام به طراحی قالب وردپرس شرکتی کرده است. قالب وردپرس ایرانی که توسط تیم کیان تم طراحی شده است امکان استفاده از ویژگی های قدرتمند وردپرس را به کاربر می دهد. با توجه به مقوله جلب نظر و رضایت بازدیدکنندگان، رقابتی بودن وبسایت‌های مشابه و در نهایت دریافت جایگاه برتر در نتایج موتورهای جستجوی سرعت در قالب وردپرس شرکتی از اهمیت بالایی برخوردار است. سرعت بارگیری بالا یکی از مواردی است که موفقیت کسب و کار شما منوط بر آن خواهد بود و عدم توجه به آن موجب نرخ پرش وبسایت، کاهش ترافیک ورودی و دریافت نمره منفی از سمت گوگل خواهد شد.

  • یکی از متداول‌ترین پرسش‌ها و حائز اهمیت‌ترین موضوعاتی که در رابطه با راه اندازی کسب و کار ثبت شرکت مورد توجه قرار می‌گیرد، انتخاب قالب اصلی برای وب سایت شرکت است.
  • The7 یک تم چند منظوره رسپانسیو است که می تواند با کسب و کار شما رشد کرده و تغییر کند.
  • یکی از مدرن‌ترین و محبوب‌ترین قالب‌های شرکتی وردپرس، قالب ایمپرزا می‌باشد.
  • دارای المان ها و ماژول های پیشرفته، ابزارک های حرفه ای، دموهای قوی، پشتیبانی از ووکامرس، افزونه های مفید و گالری تصاویر است.
  • خواندن این مقاله به شما در تشخیص دادن یک قالب مفید از یک قالب بیهود کمک خواهد کرد.

قالب اکسپوننت یکی از قالب هایی است که دارای الگوهای متنوعی برای ساخت پورتفولیو است. بنابراین می‌توان این قالب را به کسب و کارهایی که به داشتن پورتفولیو در سایت خود احتیاج دارند، به طور ویژه‌ای سفارش کرد. همچنین این قالب بسیار سریع است و با ابزارهای مختلف سازگاری کامل دارد. یعنی می‌توان گفت که طراحی های آن به نحوی است که تقریبا هر کسب و کاری را می‌توانند پوشش دهد.

قالب‌های وردپرسی در شکل‌ها و انواع مختلفی طراحی شده‌اند تا بتوانند پاسخگوی اهداف متفاوتی باشند. یعنی اگر سایت شما یک سایت خبری است باید ظاهری متناسب با سایت خبری داشته باشد، اگر سایتتان، سایت فروش محصولات است باید ظاهری مثل یک فروشگاه اینترنتی داشته باشد و به همین ترتیب، هدف سایت تعیین می‌کند که ظاهر سایت چطور باشد. وب‌سایت شرکت یا کسب‌وکار شما هم مثل همین دفتر کار یا آفیس Office است که اولین مواجهه مشتری با شماست. یکی از ضروری‌ترین نکات برای معرفی کسب‌وکار خود این است که محیطی مرتب، منظم، جذاب و دلنشین داشته باشید.

روش طلایی برای افزایش امنیت سایت وردپرسی

استفاده از ابزارک‌های سفارشی، یک نوار لغزنده محتوا و انتخاب رنگ‌های متنوع و طرح‌های خاص و لاکچری از دیگر قابلیت‌های قالب شرکتی Vantage می‌باشد. قالب شرکتی Enterprise Pro مناسب برای شرکت‌های نوپا و آژانس‌های بازاریابی طراحی گردیده است. این قالب با موضوع مینیمالیست خود موجب می‌گردد که خدمات و محصولات شرکت به راحتی در اختیار کاربران به نمایش گذاشته شود.

http://absnews.irاز طرح‌های پیش فرض آن استفاده کنید تا طراحی وب باشکوه را با چشمان خود ببینید. این قالب با بیش ۶۵۰ قالب از پیش آماده، قدرت انتخاب بالایی به شما می‌دهد تا باتوجه‌به نوع و هدف سایتتان شکل و ظاهر آن را انتخاب کنید. در این مقاله بر اساس ویژگی‌هایی که یک قالب مناسب مجله خبری قالب بی تم وردپرس باید داشته باشد، قالب‌های شرکتی مختلفی را بررسی کرده‌ایم و از میان آنها بهترین قالب‌ های شرکتی را معرفی می‌کنیم. دقت کنید که اگرچه امکانات یک قالب و ویژگی‌های آن برای ارزیابی قالب ضروری است اما سلیقه خود و مشتریانتان را هم همیشه در نظر داشته باشید.

قالب وردپرس شرکتی