قالب فروشگاهی مدرن وردپرس KONTE طراحی شده با ووکامرس آموزشگاه فنی و حرفه ای حکمت و مهارت | betheme

اما جای نگرانی نیست زیرا با کمک ووکامرس و قالب فروشگاهی وردپرس این امکان وجود دارد. شاید بتوان علاوه بر 9 مورد بالا هزاران دلیل ریز و درشت برای انتخاب وودمارت برای بهترین قالب فروشگاهی وردپرس پیدا کرد ولی اصل داستان این است که اگر علاقه مند به دیجی کالا هستید و میخواهید از دموهای آماده استفاده کنید، این گزینه شاید بهترین گزینه برای شما باشد. به صورت کلی ما در طراحی سایت فروشگاهی از قالب های فروشگاهی برای ساخت یک فروشگاه آنلاین یا تجارت الکترونیک کمک میگیریم. در این نوع تم یا پوسته ها علاوه بر امکاناتی که در سایر پوسته ها وجود دارد، یک سری امکانات بیشتری وجود دارد که به افزایش فروش ما کمک میکنند. به شما توصیه میکنیم همین الان مقاله آموزش فروش و آموزش تبلیغات ب م م را مطالعه نمایید. یکی از بخش‌های مهم طراحی سایت با وردپرس و ساخت فروشگاه اینترنتی انتخاب قالب است.

  • یعنی اگر اختلالی در کارکرد قالب باشد موظف به رفع آن به صورت رایگان هستیم.
  • ابزار جستجوی زنده دمو فلتشاپهمان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید با نوشتن کلمه کفش، دسته بندی ها و محصولات مختلف در رابطه با این کلمه به شما نمایش داده شده و در سمت راست ان هم اطلاعات محصولی که نشانگر ماوس را روی آن می برید نشان می دهد.
  • افزونه های مختلف دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای مدیریت لیست کاربران، ورود/عضویت، ثبت نام با شماره موبایل و … استفاده کنید که این افزونه ها تحت عنوان افزونه های کاربردی و پروفایل در دسترس کاربران قرار می گیرند.
  • همانطور که از اسم این قالب هم مشخص است، در اصل برای فروشگاه‌هایی با موضوع محصولات الکتریکی طراحی شده بود؛ ولی با قابلیت‌هایی که دارد، می‌توانید از آن برای طراحی هر نوع سایت فروشگاهی استفاده کنید.

با توجه به همیشه در دسترس بودن دستگاه‌های تلفن همراه در مقایسه با کامپیوتر، بیشتر افراد برای وب‌گردی، خرید و انجام کارهای روزمره از موبایل استفاده می‌کنند، به همین دلیل قالبی که انتخاب می‌کنید باید کاملا ریسپانسیو بوده و سایت شما در تمام دستگاه‌ها بدون نقص بارگذاری شود. قالب فروشگاهی پرسون یک قالب ایده آل برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی میباشد. ابزارها و افزونه های زیادی برای ایجاد فروشگاه آنلاین در سایت های وردپرسی وجود دارد. شما می توانید تمام افزونه های WooCommerce را در دسته افزونه فروشگاه WooCommerce مشاهده کنید. افزودن قابلیت صورتحساب، لغزنده تخفیف، ماژول نمودار تغییر قیمت تنها چند نمونه هستند.

به طور کلی افزونه وردپرس تم آف به کاربران این امکان را می دهند که قابلیت های بیشتری را به وب سایت و وبلاگ خود اضافه کنند. علاوه بر این، در هر زمان می توانید مجله خبری قالب بی تم وردپرس افزونه های وردپرس را غیرفعال یا از سایت حذف کنید. و همچنین میتوانید سایت های متنوعی با استفاده از قالب شرکتی و قالب فروشگاهی در تم آف مشاهده کنید.

http://absnews.irیکی از اصلی ترین چالش ها برای کسانی که قصد راه اندازی سایت برای فروشگاه خود را دارند این است که از چه قالبی برای طراحی سایت خود بهره بگیرند. قالب سایت فروشگاهی وردپرسی دیجیتال با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس طراحی شده است. در طراحی این سایت نمام نکات و اصول سئو رعایت شده است و آخرین استاندارد های گوگل در طراحی این قالب مورد توجه قرار گرفته شده است. بنظر شما پرفروش ترین قالب فروشگاهی وردپرس شدن اتفاقی است؟ خیر، این اتفاقی نیست که برای هر قالبی اتفاق بیافتد. همان طور که گفتیم ما فلتشاپ را بر روی قالب فلتسام طراحی کردیم، قالب فلتسام هم علاوه بر اینکه بهترین قالب فروشگاهی وردپرس است دارای سئو و بهینه سازی فوق العاده ای است که آن را به معنای واقعی منحصربه فرد کرده است. قالب های حرفه ای با امکان ایجاد هماهنگی با فروشگاه ساز های رایگان وردپرس مثل افزونه ووکامرس یک فروشگاه کامل را با قابلیت سفارشی سازی نامحدود ایجاد می کنند.

سریع باشید تا کاربرتان را از دست ندهید

افزونه های مختلف دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آنها برای مدیریت لیست کاربران، ورود/عضویت، ثبت نام با شماره موبایل و … استفاده کنید که این افزونه ها تحت عنوان افزونه های کاربردی و پروفایل در دسترس کاربران قرار می گیرند. در حقیقت تفاوت پوسته فروشگاهی با سایر پوسته ها در این است که اولا با فروشگاه ساز وردپرس ( ووکامرس ) هماهنگ است، دوما امکانات ویژه‌ه‌ای برای دیجیتال مارکتینگ دارد. سئو پرشین وبسایت آموزشی مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ و سئو در ایران است. ما تلاش می‌کنیم علم بازاریابی دیجیتال را رایگان در دسترس علاقمندان این حوزه قرار دهیم.

قالب فروشگاهی Woocommerce Electronics فارسی