قالب فروشگاهی مدرن وردپرس KONTE طراحی شده با ووکامرس آموزشگاه فنی و حرفه ای حکمت و مهارت | betheme

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میفرمایید، طراحی صفحه زمانی که شخصی سایت شما را با تلفن همراه خود باز می کند مشابه با اپلیکیشن است. در پایین صفحه یک فهرست چسبان قرار داده شده تا کاربران شما بتوانند به راحتی به بخش های اصلی سایت دسترسی داشته باشند. البته طبق راهنمایی که در پکیج فلتشاپ قرار دادیم شما می توانید به راحتی این فهرست چسبان را سفارشی سازو تغییر دهید. قالب Unite یک قالب رایگان و فروشگاهی است که جزو قالب فروشگاهی وردپرس طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

راه اندازی با بهترین قالب و افزونه های وردپرسی

تنظیمات و چیدمان صفحات در قالب الکترو با استفاده از روش کشیدن و رها کردن (درگ اند دراپ) انجام می‌شود که یعنی افراد مبتدی هم می‌توانند به راحتی از آن برای طراحی ظاهری جذاب‌تر، استفاده کنند. © کپی رایت – تمام محتویان این وبسایت متعلق به مجموعه ردپانت می‌باشد. سلام وقتتون بخیر، با پشتیبانی در تماس باشید تا همکارمون شما رو راهنمایی کنن. از دیگر مزایای بخش سفارشی سازی این است که شما با بردن نشانگر ماوس روی هر بخشی، نام آن را مشاهده خواهید کرد، که سپس با کلیک کردن بر روی نام آن بخش، تنظیمات آن برای شما ظاهر خواهد شد.

http://absnews.irبله، پس از تهیه قالب فلتشاپ، شما می توانید علاوه بر دانلود آن، بروزرسانی های قالب فلتسام را نیز به صورت رایگان و دائم العمر دریافت کنید. شما می توانید با استفاده از این قابلیت محصولات مورد نظرتان را انتخاب کرده و بیشتر در معرض کاربران تان قرار دهید، حتی می مجله خبری قالب بی تم وردپرس توانید با قرار دادن تخفیف روی این محصولات در پیشنهادهای روز، باعث فروش چند برابری آن ها شوید. اگر نگاهی به تصویر زیر بیاندازید، می بینید که در کنار نمایش پرفروش ترین محصولات، محصولاتی را به عنوان پیشنهادهای روز انتخاب کردیم و به کاربران مان نمایش می دهیم.

روش طلایی برای افزایش امنیت سایت وردپرسی

قالب وودمارت علاوه بر اینکه جزو بهترین‌ها در قالب‌های فروشگاهی به شمار می‌رود، جزو معروف‌ترین‌ها هم هست که احتمالا اسم آن را در جاهای زیادی شنیدید. این قالب هم به مانند قالب نلس، دارای انعطاف پذیری زیادی است که باعث شده تا سایت‌های فروشگاهی زیادی از آن استفاده کنند. سلام وقتتون بخیر، توجه بفرمایید فلتشاپ در واقع دمویی هستش که ما توسط قالب flatsome طراحی کردیم.

قالب فروشگاهی وردپرس از چه امکاناتی برخوردار است؟

قالب سایت شما باید از نظر کدنویسی بهینه باشد تا بهترین عملکرد را به اجرا بگذارد. ریسپانسیو بودن قالب، امنیت قالب ووکامرس، بهینه بودن سرعت قالب فروشگاهی و… همه در گرو استاندارد بودن قالب های سایت می باشد. کاربران شما با وسایل الکترونیکی مختلفی مثل لپ تاپ، موبایل و تبلت صفحه سایت شما را باز می کنند. اینکه قالب ووکامرس شما در تمامی این دیوایس ها به خوبی نمایش داده شود، یکی از مهمترین ملاک هایی است که باید به آن توجه کنید. تمامی قالب های ووکامرسی که در سایت ووکامرس به فروش می روند، ریسپانسیو هستند.

  • کاربر گرامی پکیج آموزش حرفه ای طراحی سایت با فلتسام به صورت جداگانه بفروش میرسد، اما در صورتی که قصد خرید دو پکیج رو دارید میتونیم یک کد تخفیف مناسب در اختیارتون قرار بدیم که هر دو پکیج رو تهیه کنید.
  • سئو پرشین وبسایت آموزشی مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ و سئو در ایران است.
  • سلام وقت شما بخیر، بعد خرید پکیج دموی فلتشاپ، پکیج کامل قالب فلتسام هم به سفارش شما اضافه میشه و شما می تونید بروزرسانی های قالب فلتسام رو داشته باشید.
  • سلام دوست عزیز، بله با خرید دموی فلتشاپ، ما پکیج قالب فلتسام رو هم به صورت رایگان در اختیارتون قرار میدیم و میتونید به بروزرسانی ها و تمامی دموهای قالب دسترسی داشته باشید.
  • ما در قالب وردپرس دانشسرا از بهترین و قدرتمندترین افزونه ها برای توسعه قالب استفاده کرده ایم.