قالب فروشگاهی وردپرس، قالب های ووکامرس راست چین | betheme

قالب های راست چین از نظر سرعت، بهینگی و سئو کاملا مشابه نسخه اورجینال هستند. نصب اول قالب برای سایتهایی که محتوا دارند و نصب دوم برای افرادی که تازه اقدام به تاسیس سایت می کنند. با استفاده از این بسته تمام اطلاعات نوشته وردپرس، افزونه ها، تنظیمات و… برای آنها ایجاد می شود. علاوه بر ان در اینترنت آموزش های زیادی جهت نصب بسته نصبی وجود دارد. همانطور که از اسم این قالب هم مشخص است، در اصل برای فروشگاه‌هایی با موضوع محصولات الکتریکی طراحی شده بود؛ ولی با قابلیت‌هایی که دارد، می‌توانید از آن برای طراحی هر نوع سایت فروشگاهی استفاده کنید. قالب زونکن یک قالب فروشگاهی است که از آن می‌توانید فقط برای فروش فایل (خرید به ازای دانلود) استفاده کنید؛ این قالب کاملا برای بخش دانلودی ووکامرس طراحی شده و همچنین دارای ظاهری زیباست که باعث می‌شود تا هیچ نگرانی درباره این موضوعات نداشته باشید.

قالب فروشگاهی وردپرس از چه امکاناتی برخوردار است؟

رایگان بودن یک قالب میتواند حتی به هویت کسب کار شما در اینترنت آسیب جدی را وارد کنند. این قالب دارای تنظیمات زیادی است که می‌توانید از آنها برای نمایش بهتر محصولات خودتان استفاده کنید. کدنویسی این قالب کاملا به صورت بهینه، نوشته شده که با اکثر افزونه‌های معروف وردپرس به مانند المنتور، ووکامرس، ویژوال کامپوزر و … سازگاری کامل دارند.

یکی از بهترین قابلیت هایی که شخصا در هنگام استفاده از این قالب از آن لذت می برم، این است که قالب فلتشاپ به شدت قابل سفارشی سازی است، یعنی شما هر قسمتی را که در وب سایت تان مشاهده می کنید را می توانید مطابق میل تان طراحی کرده و تغییر دهید. در بروزرسانی های اخیر قالب فلتسام امکانات فوق العاده ای به قالب اضافه شده است که بیشتر از گذشته نیاز ما را از افزونه های اضافی از بین می برد. یکی از این امکانات قابلیت ساخت مگامنو است که شما عزیزان می توانید با استفاده از بلاک های آماده این کار را انجام دهید. هیچ محدودیتی در طراحی مگامنو وجود ندارد و همه چیز به خلاقیت شما بستگی دارد. این دمو مناسب افرادی است که قصد راه اندازی یک وب سایت فروشگاه را دارند که دارای قابلیت های مختلفی باشد.

  • به طور متوسط هر ماه، توسط گزارش ها و امکاناتی که کاربران ارسال می کنند بررسی و انجام خواهد شد.
  • آموزش اینستاگرام مارکتینگ شامل جذب رایگان فالور، استراتژی تولید محتوا، تولید محتوا با گوشی، بازاریابی محتوا در اینستاگرام و….
  • دسته‌بندی محصولات علاوه بر اینکه سایت شما را مرتب و حرفه‌ای نشان می‌دهد می‌تواند به مراجعه‌کنندگان نیز کمک کند تا بدون دردسر و صرف زمان طولانی محصول موردنظر خود را پیدا کنند.
  • قالب فلتشاپ عمدتا برای افرادی طراحی شده است که وب سایت شان را هنوز راه اندازی نکرده اند، بنابراین با دریافت بسته نصبی قالب می توانند سایتی کاملا فارسی و فروشگاهی راه اندازی کنند، بدون آن که وقتشان را صرف طراحی صفحات مختلف سایت و فروشگاه خود کرده باشد.

علاوه بر Unyson، این قالب با افزونه های برتر دیگری به مانند المنتور، ووکامرس و … هم سازگار است و همچنین امکاناتی به مانند وبلاگ حرفه ای، نقد محصول، مقایسه محصولات و … را در خودش دارد. سلام میخواستم بدونم اگه من قالب فلت شاپ رو خریداری کنم فقط برای فروشگاه های آنلاین کاربرد داره یا میشه با اون مدلای دیگه از سایت هم راه اندازی کرد. هر پکیجی را که تهیه کنید، آموزش رایگان را نیز دریافت خواهید کرد. اما پکیج آموزش حرفه ای قالب Flatsome به صورت جداگانه به فروش میرسد که شامل پشتیبانی آموزشی و مشاوره طراحی سایت نیز می باشد. بله در صورتی که پکیج فلتشاپ رو تهیه کنید، پکیج قالب فلتسام به صورت رایگان و به همراه اپدیت های اون در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

http://absnews.ir

تمامی قالب های ووکامرس فارسی اپن سورس و دارای پشتیبانی 6 ماهه و نصب رایگان هستند. قالب ووکامرسی معمولا باید دارای امکانات متفاوت‌تری نسبت به سایر وبسایت‌ها باشد. اما اصلا جای نگرانی نیست، زیرا با کمک ووکامرس و مجله خبری قالب بی تم وردپرس این کار امکان‌پذیر است. در حقیقت برای افزایش فروش سایت ما به یک تعداد امکانات ویژه نیاز داریم که برخی از این‌ها یا باید درون خود قالب فروشگاهی وجود داشته باشد و برخی دیگر هم در افزونه‌های ایمیل مارکتینگ، پاپ آپ و… وجود دارد که باید بهترین قالب فروشگاهی انتخابی ما به صورت کامل با آن هماهنگ باشد. هدف ما از ساخت فروشگاه اینترنتی و گشتن به دنبال بهترین قالب فروشگاهی کسب درآمد است!

قالب وردپرس فروشگاهی azera shop فارسی