قالب فروشگاهی وردپرس، قالب های ووکامرس راست چین | betheme

اکثر افرادی که با وردپرس کار میکنند و میخواهند سایت وردپرسی بسازند، دلیل انتخابشان رها شدن از دردسرهای کدنویسی و برنامه نویسی هست و درنتیجه برای اینکار به سراغ صحه ساز میروند ( همین الان برای انتخاب بهترین صفحه ساز مقاله صفحه ساز وردپرس را مطالعه نمایید. ). میدانیم که افزونه ووکامرس برای ما در سایت های مبتنی بر وردپرس امکان ساخت فروشگاه آنلاین را فراهم میکند. پس خیلی منطقی و البته واجب است پوسته ای که انتخاب میکنیم با ووکامرس به صورت کامل هماهنگ باشد. برای اینکار ابتدا باید آموزش تولید محتوا را ببینیم تا با تسلط به سئو داخلی در کنار استراتژی سئوبتوانیم مخاطب را کمی همراه کنیم و در انتها با آموزش بازاریابی محتوا کاری کنیم تا مخاطب اقدام مورد نظر ما (خرید اینترنتی، دادن ایمیل و…) را انجام دهد.

  • امروزه بسیاری از افراد به سمت طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی هستند.
  • پیش نمایش قالب ها را می توانید در صفحه معرفی هر قالب مشاهده کنید.
  • اسلایدر ابتدای صفحه نیز مخصوص حالت موبایل طراحی شده است و با اسلایدری که در حالت دسکتاپ مشاهده میفرمایید متفاوت می باشد.
  • خیر قالب کدشده نمیباشد و فقط قسمتی که فایل لایسنس در آن قرار دارد کد شده میباشد.
  • در واقع قالب فروشگاهی وردپرس تم آف وردپرس بهترین راهکار برای کسب کار آنلاین شما است تم آف ارائه دهنده بهترین قالب های وردپرس بدون لایسنس می باشد .

در حقیقت بعد از خرید دامنه ( دامنه چیست )، هاست ( بهترین هاست ) و آپلود و نصب وردپرس نوبت به انتخاب قالب فروشگاهی است. در ادامه این مقاله قصد داریم تا چند نمونه از بهترین قالب فروشگاهی وردپرس که از افزونه ووکامرس پشتیبانی می‌کنند را برای شما معرفی کنیم. قالب های ووکامرس کاملا متن باز و اپن سورس هستند و شما می توانید برای دانلود قالب ووکامرس و دانلود قالب فروشگاهی وردپرس به ووکامرس فارسی مراجعه کنید و از قالب های اپن سورس ووکامرس استفاده کنید.

نصب و راه اندازی قالب با یک کلیک

اگر شما فردی هستید که میخواهید وارد کارآفرینی در فضای آنلاین شوید و استارت آپ موفق خود را بر بستر وب راه‌اندازی کنید نیاز دارید که یک سایت با یک قالب فروشگاهی مناسب طراحی کنید تا بتوانید محصولات یا خدمات خود را به دست دیگران برسانید. پس این مقاله دقیقا برای شماست تا یکی از مهمترین گام های بازاریابی یعنی ساخت بستر فروش را با موفقیت پشت سر بگذارید. دو قالب فروشگاهی وردپرس وودمارت و فلت سام گزینه های مناسبی هستند. پیش نمایش قالب ها را می توانید در صفحه معرفی هر قالب مشاهده کنید. برای طراحی سایت فروشگاه حرفه ای نیاز به خرید پوسته زیبا دارید تا بتوانید بر جذابیت بیشتر فروشگاه بیفزایید و بازدیدکنندگان را برای خرید ترغیب کنید. برای انتخاب صحیح قالب های وردپرس میتوانید در کامنت یکی از قالب ها موضوع فروشگاه خود را اعلام کنید تا مناسب ترین به شما معرفی شود.

http://absnews.ir

با خرید این پکیج، به بروزرسانی های قالب فلتسام به صورت رایگان دسترسی خواهید داشت. قالب وودمارت فارسی شرکت Xtemos سازنده این محصول است که در مدت زمانی که این قالب وردپرس منتشر کرده تا به الان فروش بسیار بالایی… میزبان فا تیمی جوان و با انگیزه است که از ابتدا با یک هدف بسیار بزرگ و ارزشمند پای در عرصه رقابت نهاده است و آن هدف چیزی نیست جز تحقق رویاهای شما همراهان عزیز که ما را باور و به ما اعتماد کرده اید. اکنون که توانسته ایم مسیر خود را در حوزه هاستینگ باز کرده و به یکی از بهترین های این حوزه تبدیل شویم، تمام تلاشمان این است که بتوانیم حرفه ای ترین خدمات میزبانی را با استفاده از قدرتمندترین زیرساخت ممکن به شما ارائه دهیم و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهیم کرد. در حال حاضر ووکامرس فارسی یکی از معدود سایت هایی است که تمامی قالب های خود را به صورت متن باز و بدون قفل در اختیار شما قرار می دهد.

قالب فروشگـــــاهی وردپرس رایگان

یکی از قابلیت های جذاب وردپرس امکان ایجاد فروشگاه اینترنتی به کمک افزونه های فروشگاهی آن است. به کمک افزونه فروشگاه ساز و نصب یک قالب وردپرس فروشگاهی می توانید یک سایت حرفه ای برای فروش محصولات خود داشته باشید. یکی از این مواردی که باعث می‌شود کاربران در حین خرید دچار سردرگمی نشوند دسته‌بندی محصولات است. دسته‌بندی محصولات علاوه بر اینکه سایت شما را مرتب و حرفه‌ای نشان می‌دهد می‌تواند به مراجعه‌کنندگان نیز کمک کند تا بدون مجله خبری قالب بی تم وردپرس دردسر و صرف زمان طولانی محصول موردنظر خود را پیدا کنند. تجربه یک خرید خوب و آسان همیشه در ذهن مخاطب باقی می‌ماند و باعث می‌شود در آینده‌ای نه چندان دور مجددا به فروشگاه شما مراجعه و از خدمات فروشگاه شما استفاده کند. یک وبسایت فروشگاهی محدود به یک منطقه و شهر نخواهد بود و این امکان را برای شما فراهم می‌آورد تا بتوانید به آسانی مشتریان خود را در نقاط مختلف جهان پیدا کرده و کسب و کار اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید.

پشتیبانی و مشاوره خرید :