قالب فروشگاهی وردپرس قالب ووکامرس مناسب سایت فروشگاهی | betheme

تنظیمات و چیدمان صفحات در قالب الکترو با استفاده از روش کشیدن و رها کردن (درگ اند دراپ) انجام می‌شود که یعنی افراد مبتدی هم می‌توانند به راحتی از آن برای طراحی ظاهری جذاب‌تر، استفاده کنند. © کپی رایت – تمام محتویان این وبسایت متعلق به مجموعه ردپانت می‌باشد. سلام وقتتون بخیر، با پشتیبانی در تماس باشید تا همکارمون شما رو راهنمایی کنن. از دیگر مزایای بخش سفارشی سازی این است که شما با بردن نشانگر ماوس روی هر بخشی، نام آن را مشاهده خواهید کرد، که سپس با کلیک کردن بر روی نام آن بخش، تنظیمات آن برای شما ظاهر خواهد شد.

برخی از ویژگی های اختصاصی و همراه پرسون

اضافه شدن دکمه پیش نمایش سریع محصول به صورت ایجکس (بدون رفرش شدن صفحه) بدون افزونه. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مجموعه آنلاینر میباشد. بله؛اگر نیاز به سفارشی سازی قالب بنا به نیاز خودتان دارید میتوانید درخواست خود را از طریق تیکت اعلام نمائید تا برآورد هزینه و زمان شود.

قالب سایت شما باید از نظر کدنویسی بهینه باشد تا بهترین عملکرد را به اجرا بگذارد. ریسپانسیو بودن قالب، امنیت قالب ووکامرس، بهینه بودن سرعت قالب فروشگاهی و… همه در گرو استاندارد بودن قالب های سایت می باشد. کاربران شما با وسایل الکترونیکی مختلفی مثل لپ تاپ، موبایل و تبلت صفحه سایت شما را باز می کنند. اینکه قالب ووکامرس شما در تمامی این دیوایس ها به خوبی نمایش داده شود، یکی از مهمترین ملاک هایی است که باید به آن توجه کنید. تمامی قالب های ووکامرسی که در سایت ووکامرس به فروش می روند، ریسپانسیو هستند.

  • اپن سورس بودن قالب می تواند از درستی کد های قالب شما را مطمئن کند و به شما این امکان را بدهد که قالب دارای کدهای مخرب نیست.
  • سلام میخواستم بدونم اگه من قالب فلت شاپ رو خریداری کنم فقط برای فروشگاه های آنلاین کاربرد داره یا میشه با اون مدلای دیگه از سایت هم راه اندازی کرد.
  • قالب فروشگاهی فلتشاپ – طراحی شده بر روی قالب فلتسام که جزو پرفروش ترین قالب های فروشگاهی و چند منظوره وردپرس می باشد طراحی شده است.
  • به طور کلی افزونه وردپرس تم آف به کاربران این امکان را می دهند که قابلیت های بیشتری را به وب سایت و وبلاگ خود اضافه کنند.

بله، پس از تهیه قالب فلتشاپ، شما می توانید علاوه بر دانلود آن، بروزرسانی های قالب فلتسام را نیز به صورت رایگان و دائم العمر دریافت کنید. شما می توانید با استفاده از این قابلیت محصولات مورد نظرتان را انتخاب کرده و بیشتر در معرض کاربران تان قرار دهید، حتی می مجله خبری قالب بی تم وردپرس توانید با قرار دادن تخفیف روی این محصولات در پیشنهادهای روز، باعث فروش چند برابری آن ها شوید. اگر نگاهی به تصویر زیر بیاندازید، می بینید که در کنار نمایش پرفروش ترین محصولات، محصولاتی را به عنوان پیشنهادهای روز انتخاب کردیم و به کاربران مان نمایش می دهیم.

http://absnews.irدر صورتی که تمایل داشته باشید تیم ما هم میتونیم فرایند نصب رو برای شما انجام بدیم. بله با هاست و سرور خوب و بهینه سازی مناسب میتونید سرعت عالی بگیرید. پشتیبانی محصولات خریداری شده از طریق بخش تیکت پروفایل کاربری انجام میشود. امروز می خواهیم به پوسته ی فروشگاهی Estore بپردازیم که این پوسته دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد. می‌توانید هر کدام از این قالب‌‌ها را که می‌توانند نیازهای سایت شما را برطرف کنند، به راحتی دانلود کنید. دنبال یک قالب استاندارد ووکامرسی برای راه اندازی سوپرمارکت یا فروشگاه مواد غذایی هستید؟ قالب سوپرمارکت و باکولا( به زودی منتشر می شود) را انتخاب کنید.

قالب فروشگاهی وردپرس از چه امکاناتی برخوردار است؟