قالب وردپرس شرکتی و خرید قالب شرکتی وردپرس | betheme

سرعت و عملکرد خوب را با این تجربه کرده و وب سایتی عالی و خیره کننده داشته باشید. در مرحله بعدی نیاز هست یک قالب شرکتی وردپرس نصب کنید که در این مقاله بهترین قالب ها را معرفی کرده ایم. برای راهنمایی نصب هم می توانید مقاله نصب قالب وردپرس را مشاهده کنید حتما کمکتون خواهد کرد. امروزه سازمان‌ها و شرکت‌ها همگی تصمیم به ساخت یک سایت گرفتند زیرا متوجه این موضوع شده‌اند که سایت اعتباری را برای مجموعه آن‌ها به همراه دارد. با کمک قالب وردپرس شرکتی می‌توانید ظاهر مناسبی را برای سایت سازمان خود در نظر بگیرید. این مجموعه قالب‌ها بصورت نسخه رایگان در مخزن وردپرس و حرفه‌ای در مارکت‌ها موجود است.

قالب شرکتی Tech Startup فارسی

ویژگی متمایزکننده این قالب این است که انعطاف‌پذیری خوبی برای ویرایش توسط صفحه سازهایی مثل Elementor و WP Bakery دارد. یعنی می‌توان هر تغییر دلخواهی را در ظاهر سایت پدید آورد و محدود به قالب‌های از پیش آماده نشد. البته دیگر قالب‌ها هم با این صفحه سازها سازگارند اما محدوده تغییرات هرکدام متفاوت است. در ادامه لیستی از بهترین قالب‌ های شرکتی برای شما آماده کرده‌ایم. برای اینکه این لیست را تهیه کنیم به بیش از ۱۲ لیست ارائه شده از سایت‌های معتبر خارجی و داخلی مراجعه کردیم و از میان آنها چند مورد را که در این لیست‌ها تکرار شده بودند انتخاب کردیم و بعد از بررسی معرفی کردیم. خوشبختانه امروزه تعداد فراوانی قالب وردپرس زیبا و کارآمد و بسیار حرفه‌ای وجود دارد که باعث شده است وردپرس یکی از بهترین انتخاب‌ها برای ایجاد سایت باشد.

هزینه طراحی سایت

اما همین نکته را بدانید که به طراح سایت خود دسترسی دارید و میتوانید از طریق تلفن های تماس و یا ایمیل و یا ارتباط از طریق تلگرام و واتس اپ با ما در ارتباط باشید. اما چرا این خدمات رایگان است ؟ زیرا ما یک قالب وردپرس مجله خبری قالب بی تم وردپرس ایرانی را به شما ارائه میدهیم و میدانیم چطور آن را طراحی کرده ایم و قطعا راه حل خطاهای احتمالی آن را هم میتوانیم به سرعت بیابیم. پس با خیال راحت اقدام به خرید قالب ایرانی وردپرس نمایید و نگران مشکلات آن نباشید.

http://absnews.ir

با این حال نام قالب شرکتی بر روی آن ها باقی مانده و همچنان در وبسایت های دانلود و فروش قالب با این نام شناخته می‌شوند. همچنین گسترده تر شدن استفاده از این قالب ها باعث شده تا اغلب موارد در دسته قالب های چند منظوره نیز قرار بگیرند. چرا که این قالب ها تنوع پذیری بالایی دارند و بسیاری از وبسایت ها با موضوعات مختلف می‌توانند از آن ها استفاده کنند. در ادامه این مقاله 20 نمونه قالب سایت شرکتی از بهترین قالب های وردپرسی برای طراحی سایت شرکتی را معرفی خواهیم کرد. StartUp یک قالب تجاری چند منظوره است که از ابزارک‌های سفارشی منحصر به فردی نیز پشتیبانی می‌نماید. این تم مخصوص آژانس‌‌های دیجیتال و استارتاپ‌ها و همچنین وب سایت‌های شرکتی طراحی گردیده است و کاملا پاسخگو و قابل تنظیم می‌باشد.

سایت شرکتی وردپرس نیوزپیپر (Newspaper)

که دلایل اصلی آن را میتوان به حرفه ای بودن قالب و در دسترس بودن طراح قالب شرکتی وردپرس باشد در ادامنه در رابطه با اهمیت پشتیابنی نیز برایتان خواهیم گفت. مسئله بسیار مهم تری که یک سایت پس از طراحی با آن مواجه است مسئله سئو است. از آنجا که قالب های وردپرس حرفه ای از صفر تا صد با توجه به نیاز یک کسب و کار و شرکتی خاص طراحی شده است بسیار بهینه و استاندارد بوده و به سرعت مسبب رسیدن سایت یک شرکت به صفحه اول گوگل می شود. انفولد یک قالب وردپرسی بسیار قدرتمند است که دارای صفحه ساز اختصاصی با نام Avia است و بسیار منعطف و دارای طراحی ریسپانسیو است. این قالب مناسب سایت های شرکتی فروشگاهی، کسب و کارهای شخصی و غیره می باشد. دارای پنل تنظیمات کامل و جامع و بسیار قدرتمند است و با افزونه های زیادی از جمله wpml برای دو زبانه کردن سایت سازگار است.

  • از این رو بیشترین تمرکز کیان تم بر روی طراحی قالب وردپرس شرکتی می باشد.
  • همچنین اگر محتوای امروز همیار وردپرس برایتان مفید بود، خوشحال می‌شویم آن را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
  • از لحظه ی ورودم به سایت همه چی خوب و عالی بوده آموزش های رایگان طراحی وب واقعا نیست در فضای اینترنت.
  • این قالب نیز به صورت کامل با افزونه ویژوال کامپوزر سازگاری دارد و با کمک این افزونه می‌توانید جزئيات مختلف صفحات سایت را ویرایش کنید یا صفحات جدید بسازید.