قالب وردپرس فروشگاهی دکوراسیون و لوازم خانگی طراحی سایت دارکوب | betheme

در صورتی که تمایل داشته باشید تیم ما هم میتونیم فرایند نصب رو برای شما انجام بدیم. بله با هاست و سرور خوب و بهینه سازی مناسب میتونید سرعت عالی بگیرید. پشتیبانی محصولات خریداری شده از طریق بخش تیکت پروفایل کاربری انجام میشود. امروز می خواهیم به پوسته ی فروشگاهی Estore بپردازیم که این پوسته دارای ویژگی های منحصر به فرد خود می باشد. می‌توانید هر کدام از این قالب‌‌ها را که می‌توانند نیازهای سایت شما را برطرف کنند، به راحتی دانلود کنید. دنبال یک قالب استاندارد ووکامرسی برای راه اندازی سوپرمارکت یا فروشگاه مواد غذایی هستید؟ قالب سوپرمارکت و باکولا( به زودی منتشر می شود) را انتخاب کنید.

بله، پس از تهیه قالب فلتشاپ، شما می توانید علاوه بر دانلود آن، بروزرسانی های قالب فلتسام را نیز به صورت رایگان و دائم العمر دریافت کنید. شما می توانید با استفاده از این قابلیت محصولات مورد نظرتان را انتخاب کرده و بیشتر در معرض کاربران تان قرار دهید، حتی می توانید با قرار دادن تخفیف روی این محصولات در پیشنهادهای روز، باعث فروش چند برابری آن ها شوید. اگر نگاهی به تصویر زیر بیاندازید، می بینید که در کنار نمایش پرفروش ترین محصولات، محصولاتی را به عنوان پیشنهادهای روز انتخاب کردیم و به کاربران مان نمایش می دهیم.

از بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس

اضافه شدن دکمه پیش نمایش سریع محصول به صورت ایجکس (بدون رفرش شدن صفحه) بدون افزونه. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مجموعه آنلاینر میباشد. بله؛اگر نیاز به سفارشی سازی قالب بنا به نیاز خودتان دارید میتوانید درخواست خود را از طریق تیکت اعلام نمائید تا برآورد هزینه و زمان شود.

  • در این نوع تم یا پوسته ها علاوه بر امکاناتی که در سایر پوسته ها وجود دارد، یک سری امکانات بیشتری وجود دارد که به افزایش فروش ما کمک میکنند.
  • به طور متوسط 80 درصد از افراد محصولات مورد نیاز خود را در عرصه وب جستجو و مقایسه می‌کنند، این بهترین فرصت است تا از این طریق سریع‌تر بتوانید خود را به مخاطبین بشناسانید و برند خود را جهانی و اعتبار بیشتری کسب کنید.
  • هر چقدر بتوانیم سایت جذابی با کمک بهترین قالب فروشگاهی وردپرس طراحی کنیم، نهایتا برای اینکه مطالب ما خوانده شود نیاز است که محتوا جذابی تولید کنیم.
  • شما از فرم ها برای ارتباط با کاربران خود و جلب اعتماد آنها استفاده می کنید، بنابراین فرم ها یکی از عناصر ضروری در سایت شما هستند.
  • هیچ قالب فروشگاهی وردپرسی نمیتواند مخاطبانی را برای سایت ما جذب کنند!
  • می‌توانید مشکلات خود را از مرکز پشتیبانی الماس وب برای کارشناسان ما ارسال کنید.

قالب سایت شما باید از نظر کدنویسی بهینه باشد تا بهترین عملکرد را به اجرا بگذارد. ریسپانسیو بودن قالب، امنیت قالب ووکامرس، بهینه بودن سرعت قالب فروشگاهی و… همه در گرو استاندارد بودن قالب های سایت می باشد. کاربران شما با وسایل الکترونیکی مختلفی مثل لپ تاپ، موبایل و تبلت صفحه سایت شما را باز می کنند. اینکه قالب ووکامرس شما در تمامی این دیوایس ها به خوبی نمایش داده شود، یکی از مهمترین ملاک هایی است که باید به آن توجه کنید. تمامی قالب های ووکامرسی که در سایت ووکامرس به فروش می روند، ریسپانسیو هستند.

http://absnews.ir

قالب‌های متنوع دیگر در زمینه‌های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است کاملاً متناسب با نیاز کسب و کار شما باشد. چند مورد معرفی شده تنها برخی از این قالب‌های وردپرس آماده بودند. چه کاربر تازه کار وردپرس باشید، چه مدیر یک فروشگاه یا شرکت، وب سایت تم آف (ThemeOff.ir) برای شما بهترین و با کیفیت مجله خبری قالب بی تم وردپرس ترین قالب‌ها را با قیمت و پشتیبانی مناسب آماده کرده است. خرید قالب سایت بهترین راهکار برای شما است و بهترین قالب وردپرس در تم آف جستجو کنید. پس از نصب وردپرس، تصمیم­ گیری و انتخاب یک قالب جذاب اولین و مهمترین گام برای آغاز راه‌اندازی وبسایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس می­باشد.

برخی از ویژگی های قالب فروشگاهی وردپرس پرسون