قالب وردپرس قالب فارسی وردپرس پوسته وردپرس فارسی | betheme

از ویژگی‌هایی که این قالب ارائه می‌دهد می‌توان به پس زمینه و هدرهای سفارشی، کاربر پسند، یک نوار لغزنده تمام صفحه، ایجاد محتوای آسان و همچنین سفارش سازی آسان اشاره نمود. شما به عنوان مدیر یک وب‌سایت فرقی ندارد که مبتدی هستید و یا با تجربه، در هر حال با Story یک مدیریت عالی و بدون نقصی خواهید داشت. طراحی مدرن و شیک آن بسیار مورد توجه همگان قرار داشته و طرح و رنگ‌های نامحدودی به کاربر ارائه می‌دهد. از قابلیت‌های منحصربه‌فرد Story می‌توان به انعطاف پذیری بین مرورگر اشاره داشت. منظور از این ویژگی نیز این است که تمام ویژگی و طراحی‌های وب‌سایت شما را بدون اینکه به نوع مرورگر توجهی داشته باشد، به کاربران نمایش می‌دهد. اگر می‌خواهید به ساخت یک پوستر سفارشی با رنگ‌های متنوع بپردازید، قالب Story کاملا مناسب شما خواهد بود.

  • با تهیه قالب دیجی مارش میتوانید یک قالب ایرانی پسند حرفه ای داشته باشید.
  • همه چیز بستگی دارد به اینکه چقدر برای موفقیت خود برنامه داشته باشید.
  • همچنین Litho سرعت بارگذاری سریع و نتایج سئوی سالم را به سایت شما می‌دهد.

یک پوسته وردپرس مناسب محتوای شما را به بهترین شکل در اختیار کاربر قرار می دهد. تم های وردپرس به معنای واقعی کلمه می توانند وب سایت شما را تنها با یک کلیک شبیه به وب سایت های کاملاً مدرن و برتر نمایند. علاوه بر مدیریت ظاهر سیات، تم های وردپرس همچنین نقش مهمی در بهینه سازی موتورهای جستجو دارند. هرچه رتبه سایت شما برای کلمات کلیدی مختلف در SERP بیشتر باشد، ترافیک بیشتری از سمت موتورهای جستجوگر دریافت می کنید. برای طراحی سایت با وردپرس نیازی نیست متخصص و از دانش برنامه نویسی بهره مند باشید، بلکه بدون نیاز به هیچ گونه مهارت کدنویسی، شما می توانید تنها با خرید یک قالب وردپرسی شیک، یک سایت در حد وب سایت های مطرح دنیا برای خود ایجاد کنید.

دیگه چه سایت هایی می تونم طراحی کنم؟

در حالتی که شما قصد ایجاد تغییرات ظاهری در صفحات سایت خود را نداشته باشید این ویزگی ضروری نیست. درمواقعی که صرفا قصد استفاده از پیش‌نمایش مشاهده شده بدون هیچ تغییری داشته باشید، سازگاری با صفحه ساز مهم نیست. یکی از بهترین قالب های چند منظوره قالب آوادا می باشد که دارای دموهای متنوعی است. آموزش آوادا را می توانید در بلاگ ژاکت به طور کامل و ویدئویی و به صورت رایگان ببینید. امروزه ذهن افراد مملو از ایده های خلاقانه است بنابراین برای به اجرا رساندن این ایده ها اقدام به راه اندازی تیم و شرکت می کنند. هر تیم و یا شرکت با داشتن یک سایت میتواند خدمات خود را به تمام مخاطبان خود معرفی کند بنابراین اغلب شرکت های تازه تاسیس پس از ثبت شرکت خود تمایل به ایجاد یک سایت وردپرسی برای شرکت خود دارند.

صفر تا صد آموزش زامارین و زامارین فرم

علاوه بر آن شما می توانید از افزونه های مختلف جهت افزون امکانات و ویژگی های برتر به سایتتان استفاده نمائید. هرکدام از این قالب‌ها نیز برای شرایط و مشتریان خاصی شخصی‌سازی شده‌اند و شما می‌توانید با استفاده از هرکدام آن‌ها به توسعه کسب‌وکار خود کمک کنید. ما در مجموعه ژاکت بیش از ۴۰۰ مجله خبری قالب بی تم وردپرسی گوناگون قرار داده‌ایم که می‌توانید با استفاده از هرکدام آن‌ها به مقصود خود در طراحی وب‌سایت جذاب برسید. قالب‌های موجود در وب‌سایت ژاکت همگی شش ماه خدمات پشتیبانی رایگان دارند و سعی کرده‌ایم که باکیفیت‌ترین قالب‌های وردپرس را در مجموعه خود قرار دهیم. کیفیت بالا و خدمات پشتیبانی عالیی در فروش قالب شرکتی وردپرس باعث شده تا اغلب سایت هایی که از قالب وردپرس شرکتی کیان تم استفاده کرده اند همکنون بسیار موفق باشند و در مسیر صحیح اهداف خود قرار گیرند و کیان تم از این باب به خود می بالد که توانسته رضایت ۹۹ درصد خریداران پوسته شرکتی وردپرس را جلب نماید.

قالب HiMarket فارسی : دانلود قالب های مارکت وردپرس (اورجینال)

به همین دلیل ما لیستی از بهترین تم‌های وردپرس را در سال ۲۰۲۲ جمع آوری کرده ایم. این لیست برای صرفه جویی در وقت شما و کمک به شما در انتخاب درست طراحی سایت آورده شده است. یک قالب رایگان یا غیر رایگان وردپرس مزایا و معایب خود را دارد، اما انتخاب یکی از آنها برای نصب در نهایت به نیازهای وب سایت شما و بودجه صاحب وب سایت و ترجیحات زیبایی سایت شما بستگی دارد. طراحی سایت اختصاصیطراحی سایت اختصاصی وب رمز، بطور کاملا سفارشی بر اساس نیازمندی کارفرما انجام می‌شود و همزمان جهت برنامه رشد و توسعه کسب و کار آنلاین، مشاوره خدمات سئو سایت و تبلیغات گوگل بطور تخصصی ارائه می‌شود.

http://absnews.ir