قالب وردپرس مجموعه ای از بهترین قالب های وردپرس به همراه پشتیبانی و آپدیت همیشگی | betheme

چراکه شما با استفاده از این قالب، قادر خواهید بود تا سایت های فروشگاهی، شرکتی، شخصی و غیره را طراحی کنید. این قالب هم جزو قالب های سبک به شمار میرود و حجم بسیار پایینی دارد و از طرفی سئو قابل قبولی دارد. در صورتی که قصد خرید قالب وردپرس دارید، نوین وردپرس می تواند یک انتخاب مطمئن برای شما باشد.

  • همچنین به عنوان یک نسخه HTML ساده موجود است، این تم دارای طراحی انعطاف پذیر و مدرن برای فروشگاه‌های آنلاین است.
  • بنابراین می توان گفت اگر تخصص و مهارت های بالایی در حوزه های برنامه نویسی ندارید، بهترین انتخاب برای خرید قالب wordpress می باشد.
  • گاهی اوقات ممکن است به یک وبسایت وردپرسی سر بزنیم و از قالبی که در آن از آن استفاده شده، خوشمان بیاید.

در هر صورت شما یک انتختاب دیگر نیز دارید و آن انتخاب یک تم چند منظوره است. این تم‌های چند منظوره وردپرس به دلیل انعطاف پذیری و در بسیاری از موارد به دلیل سهولت استفاده نیز شناخته شده اند. Konte دارای یک سبد خرید کوچک، ویجت‌های سفارشی، طرح‌های رنگی نامحدود، یک نوار لغزنده با جلوه‌های انتقال صاف، یک منو با سبک‌های ستونی متعدد و ویجت‌های پیشرفته است که این تم را بی‌نهایت قابل تنظیم می‌کند. Woodmart با سفارشی سازی‌های نامحدود خود بهترین موضوع تجارت الکترونیک در ThemeForest است. این سایت در زمینه پشتیبانی سایت و تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.

مزایای قالب آماده ورپرس

از دیگر قالب‌های وردپرس که از لحاظ خوش ساختی و طراحی حرف اول را می‌زند، مجله خبری قالب بی تم وردپرس Dixie است که برای وب‌سایت‌های موسیقی، ویدئو و پادکست استفاده می‌گردد. درواقع به کارگیری این قالب موجب می‌گردد که شما از چندین ویژگی منحصربه فرد آن همچون گزینه‌های طرح، ویژگی‌های پخش کننده صوتی جامع و طرح بندی و قلم‌ها استفاده کنید. با استفاده از قالب Dixie تجربه چند رسانه‌ای بسیار خوبی را خواهید داشت.

قالب آگهی و دایرکتوری کلاسیما | قالب Classima

هزینه طراحی و توسعه و هزینه نگهداری سایت وردپرس نسبتاً ارزان می باشد. شما می توانید سایتتان را به تنهایی مدیریت و به روزرسانی کنید و اگر به مشکل خوردید می توانید با پرداخت هزینه های نسبتاً کم، برای حل مشکل از متخصصان کمک بگیرید. البته اگر می‌خواهید از قالب‌های نال شده وردپرس استفاده کنید، پیشنهاد ما استفاده از قالب‌های رایگان وردپرس هست. چرا که در مخزن وردپرس ثبت شده‌اند و برای سایت شما مشکلات امنیتی ایجاد نخواهند کرد.

قالب گود نیوز فارسی: دانلود قالب GoodNews وردپرس (اورجینال)

پیمان محمدپور متخصص سئو و بازاریابی اینترنتی، مدیر و موسس وب‌سایت مدیر سرور می‌باشد. ایشان برگزار کننده دوره جامع و پیشرفته سئو موسوم به استادی سئو بوده و همچنین مشاور برندهای مختلفی در زمینه‌های متنوع کسب و کار اینترنتی نیز می‌باشد. شاید برایتان بارها اتفاق افتاده باشد تا از یک سایت وردپرسی زیبا دیدن کرده‌اید و از چهره زیبای آن سایت بسیار خوشتان آمده باشد و به دنبال روشی برای پیدا کردن نام قالب وردپرس آن سایت باشید. همین ویژگی های فرعی قالب ها که نشات گرفته از ظاهر آنهاست، زمینه های مختلفی برای کاربرد آنها ایجاد میکند. وردپرس در زمینه های مختلف به کار گرفته می شود و قالب های وردپرس نیز همین مسیر را تبعیت کرده اند.

http://absnews.ir