قالب وردپرس چیست؟ آشنایی با انواع قالب‌های وردپرسی + ویدئو آموزشی خانه فناوری تهران | betheme

قالب ساکسنیکس، قالب فروشگاهی مکمل های ورزشی و محصولات بدنسازی می باشد که با توجه به صفحات ویژه ای که دارد می تواند نیازهای شما را در معرفی محصول و فروش آنها برطرف نماید. آکادمی وبکیما مجموعه ای از آموزش ها و ابزارها و مرجعی برای پاسخگویی به نیازهای دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار اینترنتی شماست. تیم وبکیما همیشه در تلاش است تا بهترین دوره های آموزشی، با بالاترین کیفیت و بیشترین بازدهی را برای رشد و رونق کسب و کار اینترنتی شما تولید کند.

  • منظور از این ویژگی نیز این است که تمام ویژگی و طراحی‌های وب‌سایت شما را بدون اینکه به نوع مرورگر توجهی داشته باشد، به کاربران نمایش می‌دهد.
  • آیکون‌های نیز در بسته ساز Muffin تعبیه گشته و شما می‌توانید بر روی نمادهای مورد نظر طرح ایجاد کنید.
  • قالب جولین به طور کامل برای سئو وردپرس سایت شما بهینه سازی شده است.
  • تیم وبکیما همیشه در تلاش است تا بهترین دوره های آموزشی، با بالاترین کیفیت و بیشترین بازدهی را برای رشد و رونق کسب و کار اینترنتی شما تولید کند.
  • برخی از صاحبان وب‌سایت‌ها هم ترجیح می‌دهند از وردپرس تنها به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا در backend سایت استفاده کنند و محتوای frontend آن را با استفاده از پلتفرم‌های دیگر یا حتی زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر مثل جاوااسکریپت اجرا کنند.

با این پیشفرض که از صفر میخواهید شروع کنید و هیچ آشنایی با وردپرس ندارید مسیر یادگیری و نقشه راه طراحی قالب وردپرس را شرح میدهیم دقت کنید این بهترین نقشه راه برای آموزش طراحی قالب وردپرس است که میتوانید طبق آن یادگیری خودتان را شروع کنید. در قالب وردپرس ریسپانسیو اهمیت ویژه‌ای دارد، حال به نظر شما دلیل آن چیست؟ برای پاسخ این پرسش با ما همراه باشید. آیا تاکنون شده که با صفحه‌ای در گوگل مواجه شوید که اندازه و سایز آن با موبایل و تبلت شما همخوانی نداشته باشد؟ طراحی ریسپانسیو به منظور یک طراحی استاندارد تعبیه شده است که با اندازه صفحه نمایشگر شما کاملا مطابقت داشته باشد. بزرگ‌ترین مزیتی که می‌توان برای ریسپانسیو در قالب وردپرس برشمرد، صرفه جویی در زمان و وقت در هنگام طراحی سایت است. در این روش کاربردی و مفید طراحی محتواهای سایت به گونه‌ای است که کاربر یک تجربه جدیدی را در هنگام بازدید از وب‌سایت شما خواهد داشت و مدیران نیز کار خود را ساده‌تر یا سازمان‌یافته‌تر به انجام می‌رسانند.

انواع قالب‌های وردپرس

قالب سولداد تمام امکاناتی که شما برای یک سایت مجله‌ای نیاز داشته باشید را در اختیار شما قرار میدهد و هیچگونه کمبودی را احساس نخواهید کرد. همینطور این قالب دارای طرح های بسیار زیادی برای طراحی صفحات میباشد. قالب وردپرس دیجی مارش بهترین انتخاب برای یک فروشگاه ایرانی میباشد چرا که این قالب با تشابه و الهام گرفتن از قالب دیجی کالا ساخته شده، فروشگاه بزرگی که سال ها تغییر کرده تا به ظاهر فعلی برسد که کاملا مطابق با سلیقه و رفتار کاربران ایرانی باشد و بیشترین فروش را داشته باشد. با تهیه قالب دیجی مارش میتوانید یک قالب ایرانی پسند حرفه ای داشته باشید. این قالب دارای امکانات قدرتمندی است از جمله هماهنگ با صفحه سازها برای چیدمان دلخواه، مگامنو پیشرفته، ثبت مکان در نقشه هنگام ثبت سفارش و موارد مهمی که هر فروشگاه اینترنتی نیاز دارد. بعد از دوره آموزش طراحی قالب وردپرس شما 0 تا 100 طراحی قالب سایت وردپرس رو یاد خواهید گرفت و علاوه بر آن می تونید درخواست دهید تا آموزش های جدید و کاربردی که می تونه برای شما و کاربران دیگر مفید باشه به صورت آپدیت در دوره اضافه شود.

صفحه ساز المنتور

آیکون‌های نیز در بسته ساز Muffin تعبیه گشته و شما می‌توانید بر روی نمادهای مورد نظر طرح ایجاد کنید. با بهره گیری از ویژگی Dual Sidebar هم در هر طرف و گوشه از سایت خود نوار کناری داشته و بر زیبایی صفحه بیفزایید. دوستانی که به دنبال آموزش طراحی قالب وردپرس از پایه تا پیشرفته هستند فرصت خوبی هست که از این دوره جامع استفاده کنند و آینده کاری خودشون رو متحول کنند.

حالا که سایت وردپرس خود را راه‌اندازی کرده‌اید، با استفاده از یک قالب رایگان وردپرس می‌توانید به سایت‌تان جلوه‌ای زیبا ببخشید. حال قصد داریم یک سری سوال کاربران را که مربوط به قالب‌های وردپرس هستند، مطرح کنیم و پاسخ این سوالات را در ادامه مقاله به شما ارائه کنیم تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید. البته توجه داشته باشید که فقط برخی از این قالب‌ها هستند که به زبان فاسی ترجمه شده‌اند و مابقی دیگر پوسته‌ها مجله خبری قالب بی تم وردپرس به زبان اصلی یعنی انگلیسی بوده و ممکن است که شما هنگام استفاده از آنها با مشکل مواجه شوید، پس دقت داشته باشید که پوسته انتخابی شما حتما به زبان فارسی ترجمه شده باشد. برای دسترسی به مخزن وردپرس از 2 روش می‌توانید اقدام به این کار کنید، روش اول این است که به آدرس اینترنتی (fa.wordpress.org/themes) مراجعه کنید و از طریق این صفحه به تمامی قالب‌هایی که در مخزن وردپرس وجود دارند دسترسی داشته باشید.

http://absnews.ir