قالب کیلیر Keilir قالب وبلاگ وردپرس شخصی نسخه 2 4.1 | betheme

پست‌ها و ظاهر کلی قالب ساده است و زیبایی چشم‌نوازی در کنار انواع و اقسام امکانات وجود دارد. این قالب به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های خود را به راحتی در ظاهری زیبا ارائه دهید. گریدهای قوی، اسلایدرهایی با قابلیت‌های مختلف، پلاگین ترجمه WPML، انعطاف‌پریزی و فریم‌ورک ماژولار همگی از قابلیت‌های جذاب این قالب وبلاگی وردپرس هستند. به قالب CheerUp اجازه دهید که کار ارائه محتوا را در اختیار بگیرد و شما به فکر تولید یک محتوای خوب باشید. دانلود قالب وردپرس وبلاگی استاندارد و زیبا اگر به دنبال دانلود قالب وردپرس وبلاگی سبک و زیبا با طراحی بروز و منحصر به فرد هستید…

لینک‌های کاربردی:

۲۵۰ گزینه برای شخصی‌سازی وجود دارد که به سرعت و راحتی به آن دسترسی خواهید داشت. راحتی و همچنین میزان انتخاب‌های فراوان به شما کمک می‌کند که بیشتر و همچنین بهتر دیده شوید. خود قالب یک افزونه به نام Divi Builder دارد که آبجکت‌ها و المان‌های سایت را به شکل یک سری بلوک ترسیم می‌کند.

  • و اگر این ویژگی‌ها برای متقاعد کردن شما به اینکه این قالب واقعاً یک قالب عالی است کافی نیست، The7 برای SEO آماده و سازگار با موبایل است که توسط Google تأیید شده است.
  • توصیه می‌کنم برای شما که وردپرس چیست را ببینید تا دقیقا بدانید این سیستم چیست و چگونه کار می‌کند.
  • وقتی می‌گوییم کاملاً واکنش‌گرا ، به معنای واکنش‌گرایی بی عیب و نقص است.
  • وقت آن رسیده که به جای انجام تک به تک امور خود همه را با یک ابزار انجام دهید.
برخی از قالب‌ها هستند که یک کدی به شما می‌دهند که با استفاده از آن می‌توانید بلاگ خود را راه‌اندازی کنید و با جای‌گذاری به‌راحتی این کار صورت می‌گیرد. اما برخی از قالب‌ها هستند که تنها با چند کلیک می‌شود این کار را انجام داد. سپس باید یک عنوان و یک نام کمک برای برگ خود به‌دلخواه انتخاب کنید. شما می‌توانید بقیه موارد را به‌صورت دلخواه تنظیم کنید تا با مشکلی مواجه نشوید. سایت WordPress.org ، بستر مناسبی برای شروع وبلاگ شما است زیرا آزادی ، انعطاف پذیری و کنترل بیشتری به شما می دهد.

ویژگی های قالب وبلاگ وردپرس

Kalium قالبی، رنگارنگ، تازه و پر از انرزی است که حسی حرفه‌ای هم درون خود دارد. با این قالب می‌توانید یک پورتفولیو خلاقانه، یک فرروشگاه آنلاین یا بسیاری وبسایت‌های دیگر را ایجاد کنید. پلاگین‌های قوی و قدرتمندی در این قالب قرار گرفته که کمک شگرفی به شما خواهد کرد. از میان پلاگین‌ها می‌توان به Visual Composer، Revolution Slider و LayerSlider اشاره کرد. این قالب انواع افکت‌های زیبا و قابلیت‌های کارآمد را به شما پیشنهاد می‌کند.

قالب کیلیر | Keilir – قالب وبلاگ وردپرس شخصی

علاوه بر این، با محبوب ترین افزونه های وردپرس مانند Yoast SEO، WPML و WPForms سازگار است تا عملکرد سایت شما را افزایش دهد. قطعا سئو وردپرس یکی از مهمترین عوامل در انتخاب قالب سایت می‌باشد. در ادامه بهترین تم‌های وردپرس مجله خبری قالب بی تم وردپرس سازگار با سئو، برای ایجاد تقریباً هر نوع وب سایتی پیدا خواهید کرد. این قالب پرفروش ترین قالب چند منظوره می‌باشد، آنچنان ابزارهای شگفت انگیز ساخت وب سایت را ارائه می‌دهد که به آن چاقوی ارتش سوئیس تم‌های وردپرس می‌گویند.

http://absnews.ir