قالب کیلیر Keilir قالب وبلاگ وردپرس شخصی نسخه 2 4.1 | betheme

این قالب با استانداردهای موتورهای جستجو بهینه شده و سرعت بارگذاری خوبی دارد. کاربران می‌توانند گالری‌های مختلف و انیمیشن‌های CSS3 را به نمایش بگذارند. با استفاده از Typekit، Google Fonts، Fontdeck و Font Squirrel می‌توانید تایپوگرافی صفحات را تغییر دهید. قالب Gillion قالبی مخصوص مجلات آنلاین و وبلاگ‌های وردپرسی است. رابط کاربری که برای آدمین سایت طراحی شده، نیاز به کدنویسی را به حداقل می‌رساند.

http://absnews.ir

Tecblogger یک قالب وردپرس وبلاگی دیگر با طراحی نکیز و ساده است و یک وبلاگ بسیار کلاسیک با یک ستون محتوا و یک نوار کناری راست ارائه می دهد. این قالب انتخاب بسیار مناسبی برای وبلاگ های درجه یک شخصی، مسافرتی، مد و… است. Tecblogger علاوه بر انعطاف پذیری، از سربرگ ها، پس زمینه ها و رنگ های دلخواه مجله خبری قالب بی تم وردپرس برخوردار است. Revive یک قالب چند منظوره وردپرس است، هرچند که دارای طرح مجله است. این همراه با فونت آیکن های عالی، طرح بندی چند وبلاگ، شخصی سازی نوار کناری و موارد دیگر است. Revive با استفاده از چارچوب Bootstrap 3 ساخته شده است و در همه نوع دستگاه های تلفن همراه بسیار عالی عمل می کند.

  • Scratchpad همچنین دارای یک نوار کناری در سمت راست و یک قسمت دیگر در انتهای سایت است.
  • در کنار این امکانات، این قالب امکان درگیر شدن با بازدیدکننده بالا را دارد و کار با آن نیازی به تجربه کدنویسی ندارد.
  • به صورت کلی این قالب وبلاگی وردپرس به گونه‌ای طراحی شده که افراد و شرکت‌ها یا پروژه‌ها بتوانند اطلاعات را سریع در اختیار بگذارند.
  • قالب Gillion قالبی مخصوص مجلات آنلاین و وبلاگ‌های وردپرسی است.
  • امروزه در تکنولوژی جدید که شامل مشاغل آنلاین، آژانس ها، فروشگاه ها و ارائه دهندگان خدمات و … می باشد، بسیار گسترده و پر کاربرد شده است.
  • از نظر بصری این قالب پختگی خوبی دارد و از پایه خوب طراحی شده است.
ایجاد نظرسنجی آنلاین در وردپرس یکی از راه‌هایی است که شما با استفاده از آن… فقط یکبار خدمات ما را تجربه کنید، بهترین خدمات را با کمترین قیمت و بالاترین سطح پشتیبانی برای شما فراهم کرده ایم. با تبلیغات متنی، هم دیده شوید و هم به کسب جایگاه بهتر برای سایت خود در موتورهای جستجو کمک کنید …

برچسب ها در وردپرس چیست و چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

از Litho می‌توان برای ایجاد هر نوع وب سایتی استفاده کرد، به ویژه برای ساخت نمونه کارها، وبلاگ، تجارت الکترونیک و سایت‌های تخصصی مناسب است. این قالب دارای بیش از ۷۵ وب سایت از پیش ساخته شده، کتابخانه ای از بیش از ۴۰۰ قالب با کیفیت بالا، و گزینه‌های متعدد محصول و خرید میباشد. Uncode یک تم خلاقانه بی نقص است که به شما امکان می‌دهد وب سایت‌هایی ایجاد کنید و همان ویژگی‌هایی را که در خود قالب تعبیه شده است را نشان می‌دهند. دنیای آنلاین و مجازی به طور تصاعدی در حال افزایش است، زیرا تقریباً هزار وب سایت جدید در هر ساعت از روز آنلاین می‌شوند.

قالب Solo – قالب سایت مجله ای وردپرس

این قالب انعطاف فراوانی دارد و در ابتدا به عنوان قالبی طراحی شد که بتواند تمامی کارکردها را درون خود جای دهد و همچنین آسایش استفاده را به همراه بیاورد. ریسپانسیو بودن وبلاگ وردپرس شما باعث می‌شود تا نمایش سایت خبری وردپرس شما متناسب با دستگاه های مختلف تغییر کند. قالب مجله خبری لایت نیوز | Light News قالب مجله خبری لایت نیوز مناسب افرادی است که می‌خواهند یک سایت شخصی، وبلاگی، مجله اینترنتی، خبری، نمونه کار، روانشناسی و… همچنین تنظیمات هوشمند این قالب برای بهینه سازی فایل‌های JS و CSS یکی از ویژگی‌های بارز آن است. سایت‌های وبلاگی معمولا برای ارائه اخبار مشخصی یا دلنوشته‌ها به کار می‌رود از این رو برای زیباسازی ظاهر وبلاگ‌های وردپرسی می‌توان از قالب وردپرس وبلاگی استفاده کرد. برای زیباسازی و کاربرپسند کردن سایت وردپرسی باید از قالب‌های وردپرسی کمک بگیریم.

بررسی بهترین قالب های وردپرس برای وبلاگ