قالب کیلیر Keilir قالب وبلاگ وردپرس شخصی نسخه 2 4.1 | betheme

ساخت افزونه وردپرس یکی از کارهایی است که می‌تواند باعث شود شما تمامی نیازهای خود… شاید شما هم مثل خیلی از افراد دیگر دنبال افزایش ورودی برای سایت خود باشید و می‌خواهید روزانه بیش از ۱۰۰۰ کلیک برای وب‌سایت خود داشته باشید. یکی از راه‌هایی که باعث افزایش ورودی و بازدید به سمت سایت شما می‌شود ایجاد وبلاگ در وردپرس است.

قبل از خرید قالب وردپرس به چه نکاتی توجه کنیم؟

این یک تم بسیار قابل تنظیم است که با ووکامرس سازگاری کامل دارد. ممتاز سرور به منظور ارتقا سطح کیفی خدمات میزبانی وب و ارائه خدمات بی نظیر در حوزه IT قدم برمی دارد تا بهترین خدمات در شان مشتریان گرامی را ارائه دهد. همچنین انجام هر نوع کار با Webify بدون هیچ گونه دانش برنامه نویسی و رمزگذاری اتفاق می افتد. عملکرد Webify نیز از نظر سرعت و سئو بسیار چشمگیر است به گونه ای که در هر دستگاهی به راحتی و بدون مشکل نمایش داده می شود. همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی وردپرس می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده تر وردپرس ، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده میکردم.

http://absnews.ir

محتوای شما ممکن است عالی باشد، اما بدون یک عنوان قانع کننده، احتمالا هیچ کس برای خواندن از آن استفاده نخواهد کرد. وقت خود را صرف ساختن بهترین عنوان ممکن برای پست خود کنید و سپس با استفاده از تایپوگرافی زیبا در قالبHearthstone، یک گام بیشتر را بگیرید. آنها به داستان اضافه می کنند و حتی آن را برای فهمیدن و انتقال پیامتان آسان تر میکنند. از عکس ها یا گرافیک ها در پست های خود استفاده کنید و در روش های مختلف نمایش تصاویر خلاق باش.

قالب Nisarg

اگر که شما در حوزه سئو و بهینه‌سازی فعالیت کرده باشید باید بدانید که این کار مزایای بسیار زیادی را به همراه دارد. ۵۰ دمو متفاوت، ترجمه‌های درون قالب، سیستم تبلیغاتی مجله خبری قالب بی تم وردپرس هوشمند و چندین قابلیت دیگر این قالب را به یک قالب خواستنی تبدیل می‌کند. با استفاده از این افزونه می‌توانید صفحه ابتدایی وبسایت خود را شخصی‌سازی کنید.

  • شاید شما هم مثل خیلی از افراد دیگر دنبال افزایش ورودی برای سایت خود باشید و می‌خواهید روزانه بیش از ۱۰۰۰ کلیک برای وب‌سایت خود داشته باشید.
  • در روش دوم شما می‌توانید در راستای سایت خود یک بلاگ برای وب‌سایت خود ایجاد کنید.
  • قالب با صفحات رتینا سازگار است و با هر دستگاهی می‌توانید به سایت سر بزنید.
  • برای تنظیم رنگ پس زمینه، رنگ متن، تصویر هدر و … می توانید از سفارشی سازی قالب استفاده کنید و هر چیزی که در ذهن دارید را پیاده کنید.

در این قسمت از آموزش وردپرس قرار است کامل به ساخت وبلاگ در وردپرس بپردازیم و یکسری نکاتی را به شما عزیزان در این باره بگوییم. با وجود اضافه‌شدن امکانات جدید و بسیار زیاد به سیستم مدیریت محتوا برای بسیاری از عزیزانی که تازه با وردپرس آشنا شده‌اند ساخت وبلاگ یکی از دغدغه‌های آن‌ها است. پس اگر که شما می‌خواهید یک وبلاگ در وردپرس خود بسازید این مقاله آموزشی را از دست ندهید و تا آخرین مقاله همراه سایت کافه وردپرس باشید. ساخت وبلاگ در وردپرس چگونه است؟ یکی از راه‌هایی که بسیاری از افراد به دنبال آموزش آن هستند ساخت وبلاگ در وردپرس است. شاید با سیستم مدیریت محتوای وردپرس به‌تازگی آشنا شده‌اید و می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان در وردپرس به ساخت وبلاگ پرداخت.

برچسب ها در وردپرس چیست و چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟