قالب کیلیر Keilir قالب وبلاگ وردپرس شخصی نسخه 2 4.1 | betheme

این قالب برای وبلاگ‌هایی که با بازدید کننده ارتباط دارند فوق‌العاده است. پنل‌های این قالب به قدری پیشرفته هستند که نیاز به کدنویسی را از بین می‌برد. اگر تغییری در لی‌آوت ایجاد کنید می‌توانید تغییر را به صورت زنده مشاهده کنید. قالب با صفحات رتینا سازگار است و با هر دستگاهی می‌توانید به سایت سر بزنید. خوانندگان می‌توانند از طریق افزونه MailChimp عضو خبرنامه شما شوند.

و اگر با HTML یا CSS آشنا نیستید، ایجاد قالب وردپرس شخصی می تواند یک چالش بزرگ باشد. اینجاست که هزاران قالب از پیش ساخته شده وبلاگ وردپرس در جای خود قرار می گیرند. با وجود انواع قالب وردپرس رایگان و حرفه ای هیچ گاه راه اندازی سایت وبلاگ برای شما سخت نخواهد بود. قالب وردپرس وبلاگی مجین | Magine کاملا سازگار با صفحه ساز محبوب المنتور و گوتنبرگ است، شما می توانید وب سایت خود را بدون نوشتن حتی چند خط کد براحتی طراحی کنید. Theme Storyteller یکی دیگر از گزینه های عالی برای وبلاگ نویسان شخصی است، به لطف content-centric و تمرکز قوی بر تایپوگرافی.

  • کاربران می‌توانند لی‌آوت مخصوص خود را طراحی کنند و امکانات بی‌نهایتی وجود دارد.
  • اگر میخواهید قالب شخصی وردپرس تان سریع آماده شود، از قالب Setwood دیدن کنید و هنوز هم گزینه های یک ظاهر طراحی شده برای برآوردن نیازهای وبلاگنویسی خلاقیتان را دارید.
  • قالب وبلاگی وردپرس پریمیوم به شما امکان شخصی‌سازی بیشتری را خواهد داد.
  • Live Builder سریع است، کار کردن با آن آسان است، و دارای قابلیت‌های قدرتمند صفحه سازی است که شامل ویرایش محتوای زنده، ذخیره خودکار، به روز رسانی و گزینه‌های پشتیبان می‌شود.
  • استفاده از آن برای ساخت وبلاگ شخصی خود در سال 2017 استفاده کنید.
  • از یک slider مانند قالب Escher استفاده کنید یا در مورد ایجاد گالری های سفارشی شبیه به موارد موجود در قالب Gossip باشید.
در این مقاله شما را با بهترین‌ قالب‌های وردپرس شرکتی، فروشگاهی، مجله‌ای و چند منظوره آشنا خواهیم کرد. هر سایت نیاز به یک وبلاگ برای رشد و توسعه دارد که وردپرس هم دقیقاً این امکان را برای ما فراهم می‌کند. اما شاید کسانی که تازه با سیستم مدیریت محتوای وردپرس آشنا شده‌اند ندارند که این کار در ایران به چه صورت انجام می‌شود. وقتی چنین رقابت بزرگی برای دیده شدن وجود دارد، شما نیازمند چیزی هستید که به شما برتری دهد.

قالب شرکتی Diet Coach فارسی

هنگامی‌که یکی از بهترین قالب‌های وردپرس را برای ساخت یا بازسازی یک وب سایت انتخاب می‌کنید، باید بدانید که چگونه یکی از آنها را پیدا کنید که بهترین نحو این کار را انجام دهد. بنتو یک قالب قدرتمند وبلاگ وردپرس چند منظوره قدرتمند است که دارای چندین ویژگی است. با بیشترین افزونه های سازنده صفحه عالی کار می کند و حتی نصب را نیز بعد از فعال سازی توصیه می کند. اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین قالب های وبلاگ وردپرس رایگان که می توانید در وب سایت خود نصب کنید ، بیاندازیم. این قالب بسیار رسا است و از نظر تکنولوژیک خلاقانه عمل کرده است. این قالب هماهنگی خوبی با شبکه‌های اجتماعی دارد و محصولاتی که صفحه‌نمایش رتینا دارند، می‌توانند قابلیت‌های این سایت را کاملا درک کنند.

http://absnews.ir

با خرید این قالب، یک تیم پشتیبانی همراه شما خواهد بود و پشتیبانی Google Analytics را هم خواهید داشت. لی‌آوت وبلاگ این قالب رنگ‌های بی‌نهایتی دارد و به صورت کلی می‌توان در ۶ حالت مختلف پست‌ها مجله خبری قالب بی تم وردپرس را منتشر کرد. این قالب به شما کمک می‌کند از طریق تایپوگرافی، پویایی و طراحی حرفه‌ای قصه‌های خود را تعریف کنید. از سفر تا فشن و تمامی موضوعات این بین، می‌توانند در این قالب شکوفا شوند.

قالب Modernize