مسیر راهرو WCEU – اخبار وردپرس

Inside the Interactivity API – WordPress News

رویدادهای بزرگ لحظات بزرگی را خلق می کنند و WordCamp Europe 2024 نیز از این قاعده مستثنی نبود. به میزبان جوزفا هادن چامفوسی در این قسمت از جلسه توجیهی وردپرس بپیوندید زیرا او بینش های برتر و نکات برجسته مورد علاقه خود را از این رویداد به اشتراک می گذارد. کشف کنید که جامعه وردپرس در این گردهمایی هیجان انگیز سه روزه روی چه چیزی تمرکز کرده است.

وام

مجری: جوزفا هدن چامفوسی
تدوینگر: داستین هارتزلر
لوگو: خاویر آرس
تهیه کننده: برت مک شری
آهنگ: اول بی باک از کوین مک لئود

نمایش یادداشت ها

رونوشت

(00:00:00) جوزفا: سلام، به همه، و به پادکستی که در آن می توانید توضیحات سریعی درباره ایده های پروژه منبع باز وردپرس، اطلاعاتی در مورد جامعه ای که از آن پشتیبانی می کند، دریافت کنید و لیست کوچکی از چیزهای بزرگی را که در آینده در راه است دریافت کنید، خوش آمدید. دو هفته آینده من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم. در اینجا ما می رویم.

(00:00:28) (موسیقی مقدماتی)

(00:00:40) جوزفا: دوستان من، یکی دیگر از WordCamp اروپا در کتاب است. ما دومین بیشترین تعداد بلیت فروخته شده در تاریخ مجموعه رویدادهایمان را داشتیم که اولین آنها WordCamp Europe در برلین بود. اما حتی با این تعداد بلیت فروخته شده، آن تعداد افرادی که دور هم جمع شده بودند تا در مورد وردپرس و موارد مرتبط با آن صحبت کنند، هنوز افراد زیادی بودند که نتوانستند به ما بپیوندند.

(00:01:01) جوزفا: برای برخی، این با تجربه FOMO همراه شد، اما برخی از شما JOMO همه آن را پذیرفتید. در هر صورت، در این مرحله، مجموعه خوبی از جمع بندی ها و جمع بندی ها در اطراف وجود دارد، بنابراین من اینجا هستم تا کمی در مورد آنچه در مسیر راهرو شلوغ بود به شما بگویم.

اول اینکه همه از دیدن دوستان قدیمی و پیدا کردن دوستان جدید بسیار هیجان زده بودند. به هر طرف که چرخیدم، دیدم وردپرسی‌ها به صورت دسته‌هایی به هم می‌رسند، که بیشتر آن‌ها تازه وارد هستند. بنابراین می دانیم که از قانون Pac-Man استفاده می کردیم که بسیار دوستش داریم. اما حتی در حالی که آنها دو، سه، چهار سال گذشته را پشت سر می‌گذاشتند، با هم صحبت می‌کردند که چگونه افراد بیشتری را به چنین چیزهایی برسانند.

از آنجایی که همه ما به طور کلی موافق هستیم که اولین ملاقات شما با سایر وردپرس‌نویسان می‌تواند یک لحظه واقعاً محوری در سفر وردپرس شما باشد، شنیدن این همه طوفان فکری متمرکز بر آن لذت بخش بود. از مربیگری گرفته تا معرفی جامعه و آینده رویدادهای ما، این سوال که چگونه اکوسیستم خود را سالم و پر رونق نگه داریم، موضوع بزرگی بود. آیا هیچ یک از ما تمام پاسخ های این موضوع را دارد؟ نه، اما خوشبختانه، ما مجموعه ای جهانی از متفکران داریم که روی این پرسش جهانی کار می کنند. بنابراین، با هم، من مطمئن هستم که می توانیم حدس های خوبی برای امتحان کردن داشته باشیم.

(00:02:21) جوزفا: ثانیاً، من شاهد انبوهی از گفتگوها و بحث‌ها در مورد توسعه شغلی بودم، نه تنها در مورد چگونگی یادگیری بیشتر، بلکه در مورد چگونگی قهرمان شدن برای منبع باز در شرکت خود، نحوه حمایت از مشارکت به عنوان بهترین روش تجاری. و آنچه جوامع دیگر می توانند به ما در مورد نحوه تعهد آنها به آموزش مداوم کاربران خود، به دلیل نبود اصطلاح دوستانه تر، به ما بیاموزند.

و پسر، آیا من عاشق گفتگوی خوب در مورد چگونگی آسان کردن کار در منبع باز، معنادارتر و تاثیرگذارتر کردن آن هستم؟ من طرفدار هر چیزی هستم که به وقار حرفه ما کمک کند. به‌ویژه، تجربه ساده و ساده وردپرس به این معناست که ما یک نرم‌افزار ساده برای کارهای ساده هستیم. و واقعاً این راه با مأموریت ماست. اگر در دموکراتیزه کردن انتشارات یا یادگیری یا تجارت برای آن موضوع موفق شدیم، از چیزهای پنهانی استفاده می کنیم و آن را پیش پا افتاده می کنیم. اما استفاده ساده به معنای ایجاد ساده نیست. و من می خواهم همه کارفرمایان و مشتریان آینده ما این را ببینند.

(00:03:24) جوزفا: و سپس آخرین چیزی که دیدم مسیر راهرو را روشن کرد، ایده بازگرداندن زندگی و هیجان به وب بود. وردپرس برای مدت طولانی با سیستم های بسته مبارزه کرده است، اما همانطور که مت در سخنرانی اصلی خود به آن اشاره کرد، داشتن یک وب باز صرفاً به اندازه داشتن یک وب فعال و پویا سرگرم کننده نیست. و ما دیدیم که هم به طور کلی میل به بازگرداندن سرگرمی به آنلاین بودن، بلکه در انواع دموها و کارگاه های آموزشی که در لذتی که به رویداد آورده شده بود را دیدیم. باید بگویم پیاده سازی های جدید و تکان دهنده ای از Playground وجود داشت. که تا آنجا که من می توانم بگویم اساساً یک روز می تواند همه چیز را اجرا کند.

(00:04:03) جوزفا: اما در WordCamp Europe، اجرا شد. این دومین رویداد ترجمه ترکیبی عظیم ما بود، جایی که چیزی حدود 50000 رشته را ترجمه کردیم. ما همچنین یک دوئل شگفت انگیز سرعت سازی با چالش پذیرفته شده آینده بین جسیکا لیچیک و مت مولنوگ داشتیم. و نه بیهوده؛ روشی که ما طراحی کردیم؛ نحوه چیدمان منطقه رویداد شامل راه هایی برای توقف و فقط تفریح ​​بود.

یک منطقه چمن‌زار کوچک با بازی‌های حیاط و غلاف‌های کوچک‌تر صندلی برای رسیدن سریع به راهرو وجود داشت که در هیچ جای دیگری نمی‌توانید پیدا کنید. و برای من، دیدن همه در حال استقبال از لذتی که وجود داشت، اما همچنین شنیدن در مورد اینکه چقدر می‌خواهند به وب کمک کنند تا لذتی را که می‌توانست داشته باشد، دوست‌داشتنی بود.

(00:04:48) (اینترلود موسیقی)

(00:04:55) جوزفا: از اینکه به خلاصه آهنگ راهرو من گوش دادید متشکرم. امیدوارم که باعث JOMO شده باشد نه FOMO. و اکنون، بیایید توجه خود را به لیست کوچکی از چیزهای بزرگ معطوف کنیم.

(00:05:05) جوزفا: اولین چیزی که در لیست من است به روز رسانی وردپرس 6.6 است. بنابراین فردا به مرحله نامزد آزادی می رسیم. وردپرس 6.6 RC1 منتشر خواهد شد، بنابراین دانلود کنید و به انجمن بپیوندید که به ما کمک می کند تا این نسخه را در دسترس قرار دهیم. برای 16 جولای برنامه ریزی شده است. اگر پلاگین یا تم یا هر نوع کسب و کاری دارید که از وردپرس استفاده می کند، اکنون زمان آن است که وارد شوید و آن را در یک سایت آزمایشی آزمایش کنید. من توصیه نمی کنم آن را در هر مرحله تولید کنید، اما بیایید و آن را تست کنید. به ما کمک کنید آن را بشکنیم تا بتوانیم مطمئن شویم که برای سایر افراد، برای 43٪ از وب که وقتی آن را در روز 16 از در بیرون می آوریم، از آن استفاده می کنند، خراب نمی شود.

دومین مورد در لیست این است که ما یک کتابچه راهنمای پروژه وردپرس V2 داریم. هدف آن این است که منبع اصلی برای همه افراد جامعه ما باشد. و یک دید پرنده از جایی که می توان اطلاعات کلیدی و جنبه های مختلف جامعه ما را پیدا کرد، ارائه می دهد. چگونه همه چیز به یکدیگر متصل می شود. و درست مانند یک نسخه، ما واقعاً به بازخورد شما نیاز داریم. یک مخزن در GitHub وجود دارد که می توانید به آنجا بروید و نظرات درونی خود را بنویسید، به بحث در مورد آن بپیوندید. اگر با هم به آن نگاه کنیم و مطمئن شویم که به همان اندازه که آرزو داشتید در هنگام یادگیری راه خود در مورد وردپرس برای اولین بار داشته باشید، می تواند یک منبع مفید باشد.

(00:06:27) جوزفا: سومین مورد در لیست در واقع کتابچه راهنمای دیگری است. بنابراین، تیم پایداری کتابچه راهنمای ویژه ای برای رویدادها تهیه کرده است. این اولین نسخه آنها است و در چند ماه گذشته، اعضای آن تیم ایده ها و تجربیات خود را در مورد چگونگی برگزاری پایدارتر رویدادهای انجمن وردپرس به اشتراک گذاشته اند. همه این ورودی ها اولین پیش نویس را ایجاد کردند که در نهایت به اولین نسخه تبدیل شد. و بنابراین ما پیوندی را در یادداشت‌های نمایش قرار می‌دهیم، در آنجا سرگردان می‌شویم، نگاهی به آن بیندازیم، می‌بینیم بهترین شیوه‌ها برای رویدادهای پایدار در اکوسیستم وردپرس چیست.

(00:07:02) جوزفا: و سپس آخرین مورد در لیست من در مورد WordCamp US است. من متوجه شدم که این یک پادکست در مورد WordCamp Europe در حال حاضر است. و بنابراین عجیب است که فکر کنید من در حال حرکت به سمت WordCamp ایالات متحده هستم. با این حال، یک ضرب الاجل در راه است. 1 جولای آخرین روز ثبت نام برای داوطلب شدن در این رویداد است. امسال در پورتلند، اورگان، در سمت غرب ایالات متحده برگزار می شود. و باید زمان بسیار سرگرم کننده ای باشد. اواسط شهریور است. بیا اون بیرون با وردپرس آشنا شوید. درباره مشارکت بیاموزید. شاید مقداری دونات وودو تهیه کنید. میدونی چیزای مهم

و این، دوستان من، لیست کوچک شما از چیزهای بزرگ است. فراموش نکنید که ما را در برنامه پادکست مورد علاقه خود دنبال کنید یا مستقیماً در WordPress.org/news مشترک شوید. هر زمان که قسمت جدیدی وجود داشته باشد، یک یادآوری دوستانه دریافت خواهید کرد. اگر آنچه را که امروز شنیدید دوست داشتید، آن را با یکی از دوستان وردپرسی به اشتراک بگذارید. یا اگر در مورد آنچه شنیدید سؤالی داشتید، می‌توانید آن‌ها را در WPBriefing@WordPress.org با من در میان بگذارید. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم. از اینکه امروز برای جلسه توجیهی وردپرس هماهنگ کردید متشکریم، و من تا چند هفته دیگر شما را دوباره می بینم.

(00:08:06) (موسیقی بیرونی)

منبع: https://wordpress.org/news/2024/06/episode-82-wceu-hallway-track/