هیتر گلخانه مشاوره رایگان برای خرید بخاری گلخانه قیمت مناسب هیتر اسکندری | mehbaran

گرمایش گلخانه از مهم ترین فاکتور های ساخت سازه گلخانه است که باید به بهترین نحو انجام شود. زیرا در ماه های سرد سال گیاهان ما به گرمای مطلوب خود نیاز دارند که در محیط های سرد باید این عملکرد را به شکل درست انجام دهید. بخاری گلخانه‌ای کارآمد و باکیفیت باید کامل ترین قطعات و اجزاء را در خود داشته باشد. یک هیتر مناسب از بخش‌های «مشعل بخاری»، «کوره یا دیگ»، «پاس‌ها»، «فن مکنده»، «خروجی»، «لوله‌های رابط پاس‌ها»، «سوپاپ»، «دودکش»، «تابلو برق» و… تشکیل شده است. بدنه ی هیترهای صنعتی تولیدی کارخانه EIG به صورت پیشفرض از گالوانیزه با رنگ کوره ای می باشد. استفاده از رنگ کوره ای سبب می شود که مقاومت هیتر در برابر زنگ زدگی و خوردگی به مقدار قابل توجهی افزایش یابد.

فرض کنید شما فقط گیاهان مقاوم را پرورش می دهید و بیشترین فضای گلخانه خود را استفاده می کنید. بنابراین، ممکن است یک سیستم گرمایشی (جرم حرارتی) یا یک هیتر کوچک کافی باشد. ممکن است فکر کنید که نصب بخاری در گلخانه شما می تواند گران و هزینه بر باشد. برای تولید کنندگان محصولات گلخانه ای، تجهیزات گرمایشی مناسب، می  تواند بازدهی محصولات را بهتر کند و نرخ مصرف انرژی را پایین تر بیاورد. گیاهان برای زنده ماندن به طرق مختلف به انواع شرایط محیطی نیاز دارند. برخی افراد هوای گرم را دوست دارند و برخی دیگر با هوای سرد بیشتر رشد می کنند.

سوالات متداول در خصوص هیتر گلخانه ای 300 هزار کیلوکالری

هیترهای گازوئیلی در بین گلخانه داران رواج بسیاری داشته و دلیل آن هم قیمت پایین گازوئیل می‌باشد. از هیتر گلخانه می توان در گلخانه های صنعتی و مدرن مثل گلخانه های اسپانیایی – گلخانه با سازه های هلندی – گلخانه های نسل جدید و… استفاده نمود. البته لازم به ذکر است این هیترهای گلخانه‌ای قابلیت استفاده در گلخانه های قدیمی را نیز دارند و مشکلی وجود ندارد. فن های پیش فرض بر روی هیترهای گلخانه ای دمنده بوده و قدرت پرتاب تا 30 متر می باشد. امکان نصب فن های موتوژن با قدرت پرتاب تا 60 متر نیز به درخواست مشتری وجود دارد.

هیتر گلخانه مشاوره رایگان برای خرید بخاری گلخانه قیمت مناسب هیتر اسکندری | mehbaran

میزان راندمان 80 الی 85 درصدی برای بخاری گلخانه ای ، greenhouse فروشگاه اینترنتی هه باران heater مطلوب است. به علت مرطوب بودن هوای داخل گلخانه باید جنس هیتر از مواد ضدزنگ و غیر قابل اکسید شدن باشد. به همین خاطر بیشتر تولیدکنندگان داخلی و خارجی جنس بدنه هیتر را از آلومینیوم و یا ورق‌های گالوانیزه می‌سازند.باید قبل از استفاده کردن از هیتر اطمینان پیدا کنید که گلخانه شما به‌خوبی عایق‌بندی‌شده است. زیرا در فصل زمستان پوشش حبابی برای مقابله با سرما می‌تواند بسیار کارآمد و مفید باشد. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما، جهت تهیه سیستم گرمایشی گلخانه نیاز به مشاوره شما دوستان دارم، از زحمات شما ممنونم.

  • بسته به ظرفیت تولید گرمای دستگاه، تعداد فن در هیترهای کابینتی گلخانه ای متغیر است.
  • امروزه گزینه های زیادی برای حفظ مزارع وجود دارد، گرمایش هوا یا گاز، گرمایش سوخت زیستی یا بخاری های مادون قرمز.
  • جت هیترها راندمان بسیار بالایی دارند ولی از اکسیژن گلخانه استفاده می کنند و هوای آلوده را نیز در فضای گلخانه پخش می نمایند.
  • از عیب های دیگر این سیستم میتوان به ناتوانی در تنظیم دقیق ما اشاره کرد.
  • هیترهای گلخانه اندیشه سبز امکان اتصال به ترموستات محیطی را دارا می باشند.

یکی از نکات قابل توجه در مورد هیتر گلخانه این است که این بخاری گلخانه کوچک هیچگونه آلاینده ای ندارد و به راحتی میتواند آب و هوای مطلوب و مورد نیاز شما را تامین کند. هر بخاری در گلخانه با هرگونه سوخت ، با سوزاندن مواد سوخت گرمای مورد نظر را در داخل دستگاه ایجاد می کند ، سپس با توجه به فن هایی که در جلو یا پشت دستگاه قرار دارند ، گرما را به فضای گلخانه منتقل می کند. این نوع سیستم گرمایشی نسبت به سایر روش ها هزینه راه اندازی آن پایین است. این دستگاه قابلیت منتقل شدن به مکان ها مختلف براساس نیاز شما را دارد. با کمک کوره هوای گرم گلخانه گیاهان رشد خوبی را بدون تولید گازهای سمی را دارند.

کوره :