چرا یک شرکت رسانه ای وردپرس راه اندازی کنید (و چرا اکنون؟) – اخبار وردپرس

Inside the Interactivity API – WordPress News

یک ابتکار جدید در جامعه وردپرس وجود دارد: Corps رسانه وردپرس. در اپیزود امروز جلسه توجیهی وردپرس، خواهید فهمید که چگونه شکل گرفت، ابتدا به عنوان قطعه ای از یک ایده در طول همه گیری و اکنون به عنوان یک آزمایش فعال. بیاموزید که چگونه این تغییر تمرکز به تأثیر مداوم و اغلب تلاش نامرئی رسانه مستقل وردپرس ارزش می‌دهد – و به دنبال کمک به آنها برای ارائه آسان‌تر محتوای وردپرس جذاب و باکیفیت به مخاطبان خود است.

وام

مجری: جوزفا هدن چامفوسی
تدوینگر: داستین هارتزلر
لوگو: خاویر آرس
تهیه کننده: برت مک شری
آهنگ: اول بی باک از کوین مک لئود

نمایش یادداشت ها

رونوشت

(00:00:00) جوزفا: سلام، به همه، و به پادکستی که در آن می توانید توضیحات سریعی درباره ایده های پروژه منبع باز وردپرس، اطلاعاتی در مورد جامعه ای که از آن پشتیبانی می کند، دریافت کنید و لیست کوچکی از چیزهای بزرگی را که در آینده در راه است دریافت کنید، خوش آمدید. دو هفته آینده

من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم. در اینجا ما می رویم!

(00:00:28) (موسیقی مقدماتی)

(00:00:39) جوزفا: اگر در چند ماه گذشته مراقب فضای بازاریابی وردپرس بوده اید، موضوع امروز برای شما تعجب آور نخواهد بود. امروز، ما در مورد Corps رسانه وردپرس صحبت می کنیم. این موضوع کمی بحث برانگیز است. هیچ فایده ای برای انکار آن وجود ندارد، بنابراین امروز، می خواهم سفری کوچک در تاریخ آن داشته باشم.

Corps رسانه وردپرس ایده ای است که احتمالاً به چهار، شاید پنج سال قبل بازمی گردد. نمی دانم چه سالی است – چهار سال، پنج، چهار یا پنج سال پیش. اوج انزوای کووید ما بود. بنابراین من زمان زیادی را با رسانه‌های وردپرس خود می‌گذراندم، افرادی که پادکست‌ها را میزبانی می‌کردند، جمع‌آوری‌های هفتگی را جمع‌آوری می‌کردند و این خبرنامه‌های ظریف و متفکرانه را می‌نوشتند.

(00:01:19) جوزفا: و در طول مراحل آماده سازی برای اینها، من شاهد تمام کارهایی بودم که روی آنها انجام می شد، در مورد سؤالات و موضوعات تحقیق می کردم، قبل و بعد از هر ظاهری بازاریابی می کردم، و به طور مداوم با مخاطبانی که در طول زمان رشد کرده بودند درگیر بودم. در طول سال، در دو یا سه مکالمه مختلف با این میزبان‌ها در مورد اینکه چگونه این کار در پروژه وردپرس به عنوان راهی برای مشارکت می‌شود، صحبت کردم.

اکنون، مشارکت‌های نامرئی یک نگرانی دائمی برای هر پروژه منبع باز است و یکی از مشکلاتی است که من اغلب از حل آن ناامید هستم. مانند بسیاری از مشکلات طولانی مدت، اگر راه حل آسان بود، باز هم مشکلی وجود نداشت. و اینجا هم همینطوره. من یک یادداشت جانبی سریع در مورد اینکه چرا حل این مشکل در پایان قسمت سخت است، دارم. این به بحث کلی مربوط است، اما اگر فقط برای اطلاع از نحوه ورود ما به سپاه رسانه اینجا هستید، نه. بنابراین، ماجراجویی خود را انتخاب کنید!

(00:02:16) جوزفا: بنابراین، در طی یکی از آن بحث ها، Allie Nimmons به من یادآوری کرد که ما همیشه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد وردپرس به حامیان شخص ثالث اعتماد کرده ایم. این گروه کوچک‌تر از ما بود، تنوع بسیار کمتری در قالب، اما آنها نیز قدردانی مشارکت نداشتند، درست است؟

و حق با او بود. آنها در چیزی به نام سیاره WP گنجانده شدند. و به یاد دارم که به او گفتم چه چیزی را نمی‌دهم تا بتوانم ارزشی را که رسانه‌های وردپرس برای اکوسیستم ما به ارمغان می‌آورند، تصدیق کنم. این افرادی که انعطاف پذیری بیشتری نسبت به ما دارند، می توانند کمی بیشتر و زیرک تر باشند که از کاربران قدرتمند وردپرس هستند و نه تنها چیزهایی را که اکنون و در آینده نزدیک درباره آن هیجان زده اند، بلکه چیزهایی را که برای یادگیری باید یاد می گرفتند به اشتراک بگذارند. از امکانات و نرم افزار حداکثر استفاده را ببرید.

(00:03:07) جوزفا: مثل اینکه این عملاً یک استاندارد طلایی از مردم است که ما می خواهیم درباره ما صحبت کنند. و برای افرادی که با Allie کار کرده‌اند، احتمالاً می‌توانید آینده را پیش‌بینی کنید. می‌دانی که او نمی‌ترسد که آن‌طور که می‌بیند آن را صدا بزند، و او با رویاپردازی بیش از حد من به من زنگ زد. او از من پرسید که واقعاً چه چیزی مرا از انجام این کار باز داشت. یادم نیست در آن زمان پاسخی برای او داشتم یا نه. من، احتمالاً این کار را نکردم، اما در نهایت، فکر می‌کنم پاسخ به احتمال زیاد این بود که می‌ترسیدم تلاش کنم.

بنابراین ممکن است از خود بپرسید، چه چیزی نظر من را از آن زمان تغییر داده است؟ چه چیزی از سال 2020 تغییر کرده است، زمانی که شاید خیلی از انجام این کار می ترسیدم؟ چرا اکنون در مقایسه با زمانی که برای اولین بار به آن فکر می کردم، احساس می کنم زمان مناسبی است؟ خوب، برای شروع، وقتی به آن زمان نگاه می کنیم، به بافت آن زمان نگاه می کنیم. دومین سالی بود که ما را رهبری می کردم. سال 2020 بود، سال کووید. و من ناامیدانه سعی می کردم یک طرح بازیابی فاجعه را اجرا کنم، هرچند ناقص بود.

(00:04:06) جوزفا: مطمئن نبودم که ما به‌عنوان یک جامعه چقدر می‌توانیم اختلال بیشتری تحمل کنیم، بنابراین نمی‌خواستم بیشتر از آنچه باید ریسک کنم. که ما را به امروز می رساند. یکی از موانع بزرگ من برای مقابله با امسال رشد صعودی ما است. من آن را همانجا در پست تصویر بزرگم برای سال 2024 گفتم. تعامل مجدد با آن دسته از کاربران استاندارد طلایی که در مورد ما صحبت می کنند و در عین حال روشن می کنم که مشارکت آنها به موفقیت پروژه می افزاید، برای من فرصتی بسیار تاثیرگذار به نظر می رسد.

ما آزمایش اولیه خود را برای سپاه رسانه آغاز کرده ایم. مانند بسیاری از پروژه‌های پرتأثیر، پتانسیل بالایی برای ریسک وجود دارد، بنابراین سعی می‌کنم هر چه زودتر نشانه‌ای از موفقیت به دست بیاورم. به همین دلیل، آزمایش محدود به زمان است و دستورالعمل‌های بسیار دقیقی دارد. همچنین با یک مکث در کار فعلی با تیم بازاریابی همراه است، فقط به این دلیل که بتوانیم توجه بیشتری را برای دریافت آن سیگنال زودتر از دیرتر متمرکز کنیم.

(00:05:01) جوزفا: همه با این طرح موافق نیستند که قابل انتظار است. بسیاری از متخصصان باتجربه بازاریابی در وردپرس وجود دارند، از جمله من، و منظورم این است که نرم افزار ما ابزار اصلی در بسیاری از کمربندهای ابزار بازاریابی است. اگر هیچ بازاریاب در اطراف نداشته باشیم، احتمالاً عجیب خواهد بود. بنابراین شما آن را دارید، توضیح مختصری در مورد اینکه چگونه به آزمایش امروز Media Corps رسیدیم.

نکته جانبی سریع در مورد اینکه چرا این یک مشکل سخت است این است که اولین قدم خوب برای تصدیق کار نامرئی، از بین بردن نیاز به شناخت انسان از اثر است. من با تیم‌ها کار کرده‌ام و از زمانی که به اینجا رسیده‌ام آنها را راهنمایی کرده‌ام تا مشارکت‌ها را تا حد امکان به صورت جزئی تعریف کنم تا بتوانیم راه‌هایی برای پیوستن محرک‌های خودکار به آن‌ها پیدا کنیم تا مجبور نباشید کارهای نامرئی زیادی انجام دهید تا کسی متوجه شود. آنها را و به شما لوازم جانبی برای آنها. بدیهی است که هرچه اتوماسیون بیشتر باشد، غیرانسانی‌سازی بیشتر و البته کار شکستن چیزها به قطعات کوچک شبیه مدیریت خرد است. به نظر می رسد ارزیابی ارزش است.

(00:06:01) جوزفا: همچنین اغلب شبیه به نوعی گزارش سمی از این بود که چه کسی در کجا چه کاری انجام می دهد. هیچ کدام از اینها آن چیزی نبود که هیچ یک از ما وقتی آن کار را شروع کردم، نمی خواستیم، و مطمئناً آن چیزی نیست که اکنون می خواهم. اما از آنجایی که اغلب به‌عنوان راهی برای جدا کردن مشارکت‌های خوب از بد خوانده می‌شود، همه تیم‌ها آن سفر را با من آغاز نکرده‌اند. و برای کسانی که این کار را با من انجام داده‌اند، همه آنها واقعاً چنین تعریفی را از انواع مشارکت‌هایی که می‌توانید انجام دهید، انجام نداده‌اند تا ما بتوانیم آن نوع تأیید خودکار کار را انجام دهیم.

(00:06:40) (اینترلود موسیقی)

(00:06:47) جوزفا: که اکنون ما را به فهرست کوچکی از چیزهای بزرگ می رساند.

اولین در لیست ما وردپرس 6.6 است. این نسخه اصلی بعدی ما است. هنوز چند نقش داوطلب در دسترس است. من فکر می کنم سرنخ مستندات یکی است. بنابراین، اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق نوشتن اسناد هستند، مدتی است که این کار را برای پروژه وردپرس، با پروژه وردپرس انجام نداده اید. این یک فرصت عالی برای شما است که به نوعی انگشت خود را در آن فرو کنید و ببینید در دنیای وردپرس چه خبر است.

(00:07:15) جوزفا: دومین مورد در لیست ما یک نسخه کوچک است که در واقع هفته گذشته منتشر شد. این نسخه تعمیر و نگهداری است، اما یکی از مواردی است که در آن ارتقاء و اطمینان از اینکه آخرین نسخه های امنیتی و نگهداری را در تمام سایت های خود در حال تولید دارید، واقعا مهم است.

سومین مورد در لیست ما در مورد Openverse است. Openverse اکنون راه جدیدی برای کشف مجموعه ما ارائه می دهد. ما بیش از 800 میلیون تصویر و فایل صوتی در آنجا داریم. و بنابراین، جستجوی مجموعه، مشاهده آثاری را که متعلق به یک برچسب، خالق یا منبع فردی هستند، آسان‌تر می‌کند. این فقط به شما کمک می کند تا آن را کمی بیشتر فیلتر کنید تا تصمیمات بیشتری نسبت به گزینه های موجود در آنجا وجود داشته باشد.

و چهارمین مورد در لیست من این است که برنامه WordCamp Europe 2024 منتشر شده است. با نزدیک شدن به این رویداد، کمی بیشتر در مورد این رویداد صحبت خواهیم کرد. ما در راه خود مسابقه می دهیم. انگار یک ماه دیگر می رویم. پس نگاهی بیندازید، فعالیت های خود را برنامه ریزی کنید و بیایید و انجمن ما را بررسی کنید.

(00:08:16) جوزفا: و این، دوستان من، لیست کوچک شما از چیزهای بزرگ است. فراموش نکنید که ما را در برنامه پادکست مورد علاقه خود دنبال کنید یا مستقیماً در WordPress.org/news مشترک شوید. هر زمان که قسمت جدیدی وجود داشته باشد، یک یادآوری دوستانه دریافت خواهید کرد. اگر آنچه را که امروز شنیدید دوست داشتید، آن را با یکی از دوستان وردپرسی به اشتراک بگذارید. یا اگر در مورد آنچه شنیدید سؤالی داشتید، می‌توانید آن‌ها را در WPBriefing@WordPress.org با من در میان بگذارید. من میزبان شما جوزفا هدن چامفوسی هستم. از اینکه امروز برای جلسه توجیهی وردپرس هماهنگ کردید متشکریم، و من تا چند هفته دیگر شما را دوباره می بینم.

(00:08:44) (موسیقی بیرونی)

منبع: https://wordpress.org/news/2024/05/episode-79-why-start-a-wordpress-media-corps-and-why-now/