آموزش افزایش امنیت وردپرس با Htaccess با ۱۰ ترفند !

اما شاید بهتر باشد از این پس شما درخواست کنید و ما اجرا کنیم. شما میتوانید از منوی سمت راست، هرگونه گزینهای که در منو خود به آن احتیاج دارید مانند برگهها، نوشتهها، پیوندهای دلخواه و دستهها را از این قسمت انتخاب کنید. بعد از ساخت فهرست، در قسمت برگهها میتوانید برگههایی که در وردپرس ساختهاید را اضافه کنید. و اینکه تلاش کنید که یک رمز عبور منحصر به فرد تولید کنید رمز عبور هایی مثل “123456” یاحتی “qwery” که حروف ابتدایی کیبورد شما می باشد رمز عبور به حساب نمی آید. اما اگر قصد دارید از رمزعبور دیگری نیز استفاده کنید باید رمز پیشنهادی را پاک کنیدی و رمزعبور مورد نظرتان را وارد کنید. 🙂 اگر پیشنهاد یا انتقادی درباره سایت میهن وردپرس دارید اعلام کنید. در بخش آموزش طراحی سایت هرآنچه که نیاز دارید تا یک سایت با وردپرس طراحی کنید در اختیار شما قرار میدهیم.

همانطور که در شکل بالا مشاهده میکنید، در افزونه دیجیتس در بخش “سامانه پیامکی” تنظیمات مورد نیاز برای اتصال افزونه به پنل پیامکی شما انجام خواهد شد. نکته: درصورتیکه دستهی محصولات خود و دیگر دستههای موردنیاز خود را مشاهده نکردید، از قسمت بالای صفحه بر روی گزینه تنظیمات صفحه رفته و تیک دسته موردنظر خود را به پنل سمت راست اضافه کنید. دلیلش هم این است که وردپرس انعطاف پذیری بسیار بالایی دارد و هر نوع وبسایتی می شود با آن طراحی کرد بهترین راه این است که سایت یا فروشگاه اینترنتی خود را با وردپرس راه اندازی کنید سپس زمانی که به درآمد رسیدید اگر تونستید از وردپرس دل بکنید و به یک سیستم دیگر مهاجرت کنید. در ادامه ابتدا روش افزودن کدهای PHP و CSS به وردپرس را خواهیم آموخت و در انتها با یک روش جامع و حرفهای برای افزودن همه کدها به نام پوسته فرزند آشنا میشویم..

داشتن زیر منو تقریباً مانند این است که شما اطلاعات، محتوا یا محصولات خود را بهصورت دستهبندیشده به کاربران ارائه دهید. بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) در سطح فنی آغاز می شود و وردپرس یک پایه کد استثنایی برای سئو ارائه می دهد. مهمترین ویژگیاش آن است که از ترجمه ماشینی (خودکار) استفاده نمیکند و در نتیجه برای سئو سایتتان هم مفید است. امروز به این موضوع فکر میکردم که هر چه مقاله در دنیای وردپرس میتوان نوشت، در بخش مقالات آموزشی میهن وردپرس منتشر شده. ممکن است شما با این ویرایشگر آشنایی نداشته باشید و برای ویرایش و یا قرار دادن مطالب خود با مشکل روبهرو باشید ازاینرو ما برای شما آموزش قدمبهقدم گوتنبرگ را در این مقاله شرح خواهیم داد. شاید شما هم با این موضوع روبهرو شده باشید که برخی مواقع با کلیک کردن بر روی یک لینک صفحهای که در آن قرار دارید به آن لینک میرود.

هر یک از ۲۵۸۱۲ نفر میهن وردپرسی (اعضای فعال سایت میهن وردپرس) که هماکنون از خدمات ما استفاده میکنند با ما در ارتباط هستند. ما در این دوره به شما آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس را آموزش میدهیم تا بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی بتوانید خودتان یک وبسایت راهاندازی کنید. مناسب است. این قالب به طور کامل با ووکامرس سازگاری دارد و شما می توانید یک سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود راه اندازی کنید. Kinsta همچنین بلافاصله پس از به روز رسانی وب سایت به طور خودکار اقدام به پاک نمودن لایه کش می نماید. محصولاتی که قرار است از این پس تمام تمرکز ما روی آنها باشد تا روز به روز قویتر و کارآمدتر باشند. افزونهها و قالبهای وردپرسی مثل میهن مارکت، میهن پنل و آریایی (و البته تا چند روز آینده قالب جدیدی به نام اهورا) توسط تیم میهن وردپرس ساخته شد که تا این لحظه ۱۳۵۸ وبسایت ایرانی از این محصولات ایرانی استفاده میکنند.

حتی نحوه کار با قالبهای پولی بسیار راحتتر و کاربرپسندتر است. معمولاً تمامی قالبهای وردپرس دارای یک منوی پیشفرض هستند. وقتی صحبت از امنیت وردپرس می شود، کاربران معمولاً در دو اردوگاه قرار می گیرند: افرادی که امنیت را جدی می گیرند و اقدامات احتیاطی را انجام می دهند و کسانی که اعتقاد دارند یا امیدوار هستند این اتفاق هرگز برای آنها رخ نخواهد داد زیرا سایت آنها به اندازه کافی مهم نیست. را تنظیم نمائید و همچنین بهترین روش ها را برای خوانایی بهتر مطالب شما توصیه می کند. سازنده کشیدن و رها کردن، ایجاد فرم های optin را آسان می کند.

Envira برخلاف دیگر افزونه های گالری ساز وردپرس سبک وزن است و دارای ویژگی های زیادی است که نیاز به پیکربندی خاصی ندارند. در این مطلب ۶ مورد از بهترین افزونه های افزایش سرعت وردپرس را معرفی کردیم که جزء بهترین پلاگینها در این زمینه محسوب میشوند. نکته ۲: شما میتوانید آیتمهای موردنظر خود را از برگهها، دستهبندیها و لینکهای دلخواه به فهرست خود اضافه کنید. شما میتوانید یک سایت در زمینه تولید و ساخت پادکست روی وردپرس راه اندازی کنید و پادکست اختصاصی خود را در آن قرار دهید و به مرور حتی پادکستهای معروف افراد دیگر را نیز گسترش دهید. بهاینترتیب برای شما صفحهای جدید برای ساخت فهرست باز میشود. این موضوع درواقع باعث میشود زمانی که کاربر در سایت شما یک لینک را در منو باز کند صفحهی قبلی از بین برود.

شما این امکان را دارید که از همان فهرست پیشفرض استفاده کنید، و یا خود بهدلخواه یک منو جدید برای سایت خود بسازید. شما در مدتزمان بسیار کوتاهی قادر خواهید بود زیر منوهای خود را وارد فهرست کنید. اگر می خواهید با راه های سریع تر کردن سایت های وردپرس به صورت کامل آشنا شوید، مقاله راهنمای جامع افزایش سرعت وردپرس را مطالعه کنید. شما سوال بپرسید، ما پاسخ سوالات شما را طی یک مقاله آموزشی (در صورت نیاز همراه با فیلم آموزشی) در بخش مقالات سایت منتشر خواهیم کرد. در این مقالهی آموزشی سعی میکنیم تا بهترین و راحت ترین راههای موجود برای افزایش سرعت وبسایت وردپرسی را ارائه نماییم. در این کلاس آموزشی به راه اندازی انواع وبسایت های فروشگاهی، شخصی، شرکتی و مجلهای خبری میپردازیم. راه اندازی یک کسب و کار نوپا که با یک ایده اولیه و رو به رشد شکل میگیرد را استارتاپ مینامیم.

حالا هر شرکتی بنا به سیاست های خود، هر سرور را بین تعدادی هاست مشخص تقسیم می کند. این روند، مادامی که هر کاربر به سایت شما رجوع کند دائما در حال تکرار خواهد بود. به علاوه، قالب ProfitMag شامل اسلایدری پارتیشنبندی شده است که برای نمایش 5 مطلب مهم شما می تواند کارآمد باشد و توجه کاربر را به آنها جلب کند. کد را چپ به راست میکند و unicode-bidi: bidi-override به مرورگر میفهماند که باید همین جهتی که برای کد تعیین کردیم را برای این کلاس اعمال کند و کاری به فارسی بودن زبان صفحه نداشته باشد. بنابراین شما قادر هستید جایگاه فهرستهای خود را در بخش مدیریت جایگاهها تعیین نمایید. در این بخش شما این امکان را دارید که برای هر یک از فهرستهای سایت خود یک نام یا عنوان تعیین کنید.

پلاگین وردپرس

تهیه منظم نسخه پشتیبان از وبسایت کار بسیار مهمی است؛ زیرا به شما کمک میکند تا وبسایت خود را پس از حوادثی مانند حملههای سایبری یا آسیب به پایگاه داده بازیابی کنید. برای این کار وردپرس گزینهای تحت عنوان مدیریت جایگاه را در منوی مدیریت فهرستها در اختیار شما قرار داده است. درست مانند نوشته ها، پلاگین MainWP Dashboard می تواند برگه های همه سایت های متصل شده را مدیریت کند. وب سایت شما میتواند کاملا سقوط کند. انتخاب یک عنوان درست برای فهرستها میتواند باعث خواناتر شدن منوهای شما شود. ممکن است شما در سایت خود دارای چندین فهرست گوناگون باشید و بخواهید هر یک از این فهرستها را در مکان خاصی از سایت خود قرار دهید.

بدین منظور فایل را در حالت ویرایش باز نمایید. برای این منظور شما اگر بخواهید لینکهای موجود در منو سایت شما در یک صفحهی کاملاً جدید برای کاربران باز شود، باید تیک این گزینه را فعال نمایید. اما سرعت سایت های وردپرس را بنا به وردپرسی بودنشان میتوان با افزونههای مختلف، انتخاب یک هاست وردپرسی مناسب بالا برد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید شما در این قسمت میتوانید از فهرستهای قبلی خود استفاده نمایید؛ که باید بخش “ویرایش” را انتخاب کنید و یا اینکه میتوانید گزینهی ” استفاده از فهرست تازه” را انتخاب نمایید. این افزونه نیز همانند افزونه های دیگر قبلی با ایجاد امکاناتی، به شما امکان ثبت ایمیل کاربران را خواهد داد. در عکس زیر نشان می دهد که افزونه Akismet با نسخه وردپرس فعلی سازگار بود و افزونه ویرایشگر کلاسیک سازگار نیست، در این صورت باید در خصوص نصب افزونه های ناسازگار با احتیاط بیشتری اقدام کرد زیرا هدف از نصب افزونه در وردپرس ایجاد قابلیت جدید و ارتقا است و ما نمیخواهیم که سایت با مشکل رو به رو شود، در این بخش با کلیک روی گزینه جزئیات بیشتر اطلاعات بیشتری راجع به هر افزونه در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

بنابراین این معیار را جدی بگیرید. برای اینکه به این گزینه دسترسی داشته باشید باید حتماً تیک آن را آبی کرده بر روی ذخیره تغییرات کلیک کنید. پس از آنکه از نتیجه بروز رسانی راضی بودید می توانید این پوشه ها را حذف کنید. زمانی که فهرستهای خود را مرتب کردید، زمان قرار دادن این فهرستها در منوی خود میرسد. نکته : برای اضافه شدن هر قسمت در فهرستها میبایست تیک کناری آیتم را فعال کرده و بر روی دکمه افزودن به فهرست کلیک کنید.

وب سایت شما میتواند کاملا سقوط کند. نکته 1: با افزودن یک افزونه احراز هویت دو مرحلهای (2FA) به وردپرس میتوانید از صفحه ورود خود سایت بی تم بیشتر محافظت کنید. از این پس شما درخواست کنید. هر یک از این گزینههایی که در تصویر بالا مشاهده میکنید یک ویژگی خاص و جداگانه به سایت شما اضافه میکنند. یکی از مواردی که همیشه سعی در اجرای آن داشتهایم، انتقاد پذیر بودن است. سایتهای مختلف همیشه به دنبال کسب رتبه بهتر در گوگل هستند؛ ازاینرو بالا بردن سئو در بین این سایتها به یک رقابت تبدیلشده است. همه ما زمانی انتخابی میکنیم که آینده ما یا حوزه کاری ما را برای همیشه تغییر خواهد داد.

افزایش سرعت وردپرس

همچنین، به نوشتههای قبلی دسترسی دارید و میتوانید آنها را ویرایش یا حذف کنید. در ادامه میتوانید هر المنت دیگری که لازم میدانید را اضافه کنید. نمایش موقعیت جغرافیایی: در این بخش لیستی از انواع جایگاه فهرستهای شما را نشان میدهد، و از شما میخواهد که فهرست جاری طراحیشده خود را بر روی جایگاه تنظیم کنید. برای مدیریت فهرستها میبایست وارد پیشخوان سایت وردپرسی خود شوید؛ و از قسمت نمایش و زیرمجموعه فهرستها کلیک کنید تا صفحهای مانند صفحه زیر باز شود.

برای اینکه بتوانید جایگاه فهرستهای خود را مدیریت کنید باید مسیر نمایش» فهرستها» مدیریت جایگاهها را طی کنید؛ و زمانیکه وارد قسمت مدیریت جایگاه شدید میتوانید مکان قرارگیری هریک از منوها را مشخص نمایید. برای این منظور شما میتوانید از سیستم مدیریت محتوا کمک بگیرید. ممکن است شما بهعنوانمثال محتوای آموزشی را بهعنوان تیتر اصلی فهرست خود در نظر بگیرید و بخواهید بخشهای متفاوتی را در این قسمت اضافه کنید؛ که این موضوع نیز مانند ساخت فهرست بسیار آسان و ساده است.

افزونه وردپرس

از منوی ویرایشگر افزونه همانند ویرایشگر پوسته میتوانید کدهای اصلی افزونه را بررسی کرده و در صورت نیاز آنها را ویرایش کنید. کدهای مخرب قرار داده شده در بعضی از قالب و افزونهها میتواند آسیبهای جدی به امنیت وب سایت شما وارد کند. شما افزونههای مفید زیادی برای وردپرس پیدا خواهید کرد که میتواند در توسعه دادن وبسایتتان، ویرایش پستهای وبلاگ، بررسی گرامر و اشتباهات املایی، مدیریت وظایف و غیره به شما کمک کند. طبق بررسی های بنده پلاگین امنیتی iThemes یکی از بهترین پلاگین های موجود است که نقش عالی در امنیت وب سایت شما میتواند ایفاء نماید. ممکن است در قالب مورداستفادهی شما منو یا فهرست پیشفرض آن دارای فهرست پانویس و یا سربرگ باشد. در بین تمام خبرها و مشکلاتی که این روزها همه ما با آن دست و پنجه نرم میکنیم خبرهای خوبی از میهن وردپرس برای شما داریم. به بیان دیگر در این صفحه ما صفر تا صد طراحی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس را به شما ارائه خواهیم کرد.