آموزش افزایش سرعت سایت در 33 قدم

بهترین افزونه آمارگیر وردپرس را به شما معرفی خواهیم کرد. حتی در برخی موارد بعضی از این سرویسها در ایران به دلیل تحریمها جوابگو نیستند. در اینجا برخی از بهترین روش های امنیتی وردپرس برای جلوگیری از Brute Force ارائه شده است. شما میتوانید کاربران ثابت خود را شناسایی کنید و همچنین خطرات احتمالی از جانب برخی آی پیها را تشخیص دهید تا بتوانید تصمیمات درستی را بگیرید. اگر می خواهید اطلاعات کاملی درباره نحوه استفاده از گوگل آنالیتیکس به دست آورید، مقاله آموزش جامع گوگل آنالیتیکس برای مبتدی ها را مطالعه کنید. برای این کار کافی است دکمه Enable را فعال کرده سپس با استفاده از افزونه ای مانند افزونه MonsterInsights سایت خود را به گوگل آنالیتیکس اتصال دهید و Tracking ID خود را در این قسمت وارد کنید. این قسمت آمار کاملی در مورد بازدید وبوبسایتتان به شما ارائه میکند. وجودهای کامنتهای زیاد در یک ساعت نشانگر بالا بودن درصد مشارکت کاربران در سایت است و این مسئله سبب کند شدن بارگذاری آنها میگردد.

پلاگین وردپرس

به این ترتیب شما موفق شده اید به فروشگاه WP eCommerce خود یک محصول جدید اضافه کنید. قبل از اینکه به روش های بالا بردن امنیت وردپرس بپردازیم لازم است کمی در مورد اینکه وردپرس چیست صحبت کنیم. در واقع انتخاب یک هاست معتبر گام اول حفظ امنیت وبسایت شماست. بسیار مهم است که قالب شما به شکل مداوم به روز رسانی شود تا سازگاری آن با وردپرس و سایر افزونه هایی که روی سایت شما نصب خواهند شد حفظ شود. Users who bought this also bought: گزینه ای را برای کاربران فراهم می کند تا ببینند چه کاربران دیگری نیز این محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده اند. همین که به دنبال افزایش سرعت بالا آمدن سایت وردپرسی خود نباشید، از بقیه عقب هستید. توجه داشته باشید که نیاز نیست به هر کاربر مجموعه خود دسترسی مدیریت بدهید و در این بخش آنها را دستهبندی کنید. وردپرس از لحاظ امنیت مانند پلتفرمهای دیگر است و در حالی که امنیت مناسبی دارد اما کاملا هم ایمن نیست.

تصاویر اغلب قسمت عمده یک سایت را تشکیل می دهند؛ زیرا به فضای بیشتری نسبت به یک متن نیاز دارند بنابراین لازم است که برای افزایش سرعت سایت، تصاویر را بدون از دست دادن کیفیت، تاحد ممکن فشرده سازی کنید. از طرفی دیگر با توجه به ذخیره این اطلاعات در دیتابیس سایت شما، باعث کندی سایت شما خواهد شد. فقط با یک کلیک پاک سازی شروع میشه و دیتابیس سایت رو به کلی بهینه میکنه و تمامی اطلاعاتی که به درد نخور هست رو حذف میکنه. پایگاه داده، بهروزرسانیها، پاک کردن اطلاعات افزونه آماری و بقیه امور مربوط به بهینهسازی سایت شما را که مربوط به آمار وردپرس میشود را برای شما انجام میدهد. بنابراین توصیه میکنیم مجموعه آموزش طراحی سایت به کمک اچ تی ام ال و سی اس اس را در فرادرس مشاهده کنید. پسازاینکه شما وبسایت وردپرسی خود را راهاندازی کردید باید از روشهای مختلفی استفاده کنید تا بتوانید کاربران را به سمت خود جذب کنید.

افزایش سرعت وردپرس

در قسمت مرور کلی شما امکان این را دارید که آمار کاملی از بازدید وبوبسایتتان داشته باشید. ممکن است دادههای بیفایدهی بسیاری در سایت داشته باشید که فقط سرعت سایت را کم سایت بی تم میکنند. البته افزونههای رایگان هم گزینههای خوبی برای افزایش سرعت سایت وردپرسی بشمار میروند؛ افزونه W3 Total Cache بسیار محبوب است و به ذخیرهسازی صفحات وب کمک قابل توجهی میکند. با گذشت زمان ممکن است مشکلاتی بین این افراد به وجود آید و فردی که اطلاعات سایت را دارد برای انتقامگیری، اقدام به انجام اقدامات خرابکارنه در سایت کند. اگر با نحوه نصب پلاگین ها در وردپرس آشنایی ندارید، پیشنهادی می کنیم قبل از ادامه دادن این مقاله سری به موضوع آموزش نصب افزونه های وردپرس بزنید. همچنین درخواستهای بیشتر سرور رو بیشتر و طولانیتر درگیر پاسخگویی میکنه و متوسط پاسخگویی سرور به درخواستهای دیگر کاربران هم افزایش پیدا میکنه. از این رو میتوانید بهتر در این مورد اطلاعات کسب کنید.

به این ترتیب، مرورگر شما عناصر استاتیک رو روی هارد دیسک ذخیره میکنه و باعث میشه دفعه دیگر هنگام مشاهده سایت خودتون، بارگیری مجدد اونها را انجام نده. از الان به بعد باید به افزونه یک سری عملکرد اضافه کنیم. در ادامه آموزش نحوه اضافه کردن محصولات به فروشگاه افزونه WP eCommerce را توضیح می دهیم. چراکه بسیاری از مدیران سایت برای افزایش ترافیک اقدام به تبلیغات میکنند که برای آنها بسیار گران تموم میشود. در نتیجه زمانی که کاربری وارد سایت میشود، به جای اینکه این همه توابع برای تک تک کاربران اجرا شود، صرفا آن فایل PHP اجرا شده و محتوای صفحه در زمانی بسیار کوتاهتر نمایش داده میشود.

مدیریت کش سایت وردپرسی به آسانی نصب یک افزونه است و از آنجا که تازه از خرید هاست فارغ شدهاید، افزونه رایگان W3 Total Cache پیشنهاد خوبی برای شما است؛ ولی اگر دوست دارید با افزایش سرعت سایت کسبوکار شما به سرعت در اوج بنشیند به سراغ افزونه WP Rocket بروید. اگر از سرعت سایت وردپرس خود راضی نیستید یا حتی می خواهید نسبت به شرایط فعلی بهینه تر شود می توانید از این سرویس ما برای کانفیگ حرفه ای سایت خود استفاده کنید. به طور مثال افزونه فرم ساز وردپرس امکاناتی از جمله: فیلدهای پرداخت، تگ هوشمند برای استفاده در اعلان های پیامک و ایمیل، شخصی سازی کردن برچسب استایل ها و دکمه و بسیاری دیگر از قابلیت ها را بر عهده خواهد داشت. در زیر آن فرم کامل پرداخت را ملاحظه می کنید. در این آموزش نحوه ویرایش فرم پرداختی که کاربران هنگام سفارش محصولات از فروشگاه افزونه WP eCommerce استفاده می کنند و همچنین چند قانون که می توانید آنها را در طول فرآیند اعمال کنید را توضیح می دهیم.

از قسمت Form Set فرمی که ساخته اید یا هر فرم دیگری که می خواهید ویرایش کنید را انتخاب کنید. هنگامی که فرم جدید را ساختید می توانید فیلدهای آن را حذف/ویرایش/اضافه کنید. با سایههای از پیش تعریف شده قالب دیوی، بسادگی روی متون خود سایه اعمال کنید و یا از مجموعه کامل کنترلهای موجود استفاده نمایید و سایههای متون سفارشی خود را ایجاد کنید. اگر می خواهید کنترل بیشتری روی چگونگی نمایش عکسهای اینستاگرام روی سایت خود داشته باشید می توانید از ابزار سازنده کارت کشیدن و رها کردن این افزونه استفاده کنید.

قبل از انتشار محصول خود باید دسته و برچسب آن را مشخص کنید. حال که تمام تنظیمات را پیکربندی کردید روی دکمه انتشار کلیک کنید. اهمیت محتوا روز به روز بیشتر میشود و سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از بهترینها برای انتشار یک محتوای خوب و منطبق با سئو است. یا در صورت لود شدن زمان بارگذاری سایت شما را افزایش خواهند داد و گاهی برای خود من پیش آمده که به دلیل لود نشدن کدهای یکی از این سرویسدهندهها سایت را ترک کردم. این روش یکی از سادهترین روشهای افزایش سطح امنیت وردپرس است.

سرویسهایی که شما از آنها برای انجام این کارها استفاده میکنید دارای مشکلاتی هستند و در این برنامه برای شما تداخلهایی را بهوجود میآورند. پس با این توضیحاتی که تا اینجا دادیم باید متوجه شده باشید که اینکه شما بفهمید وضعیت ترافیک سایت شما و بازدید سایت چگونه است بسیار مهم است و میتواند در تعیین گامهای شما مؤثر باشد. هاست یکی از مهمترین عاملین در تعیین سرعت سایت است. همچنین قیمت و SKU آن را تعیین کرده و اگر محصول محدود است، مقدار آن را مشخص کنید.

با نصب این افزونه بدون نیاز به کدنویسی میتوانید خیلی سریع زمان بارگذاری سایت خود را کاهش داده و امتیازات بهینه سازی سایت را در Google PageSpeed و Core Web Vitals افزایش دهید. بسیاری از کارشناسان میگویند که استفاده از افزونههای زیاد، سرعت سایت را کاهش میدهد. در مقاله دیگری از پونیشا به طور کامل توضیح دادهایم که وردپرس چیست و مزایای دیگر استفاده از آن را بررسی کردهایم که پیشنهاد میکنیم از دست ندهید. به عنوان مثال ، برای پس زمینه خود می توانید از یک تصویر ، فیلم ، پترن گرافیکی، گرادیانت و موارد دیگر استفاده کنید. خب ما در اینجا به شما آموزش میدهیم که چگونه از این افزونه قدرتمند وردپرسی استفاده کنید و آن را در سایت خود فعال کنید. اگر تخصص کافی در زمینه سئو و بهینه سازی سایت داشته باشید میتوانید سایت وردپرس خدماتی در این زمینه را ایجاد و بعد شروع به کسب درآمد کنید.

افزونه وردپرس

سپس به پایین صفحه اسکرول کرده و بخش Variations را پیدا کنید. 5. آپلود قالب بر روی سایت شما به اتمام رسید می توانید با انتخاب دکمه پیش نمایش نمونه ای از آن را مشاهده کنید و در صورتی که قالب را دوست داشتید می توانید گزینه فعال کردن را انتخاب کنید تا نسخه نمایشی آن برای شما فعال شود. با کلیک بر روی این تب یک دکمه خرید محصول به سایت شما اضافه خواهد شد که می توانید لینک آن را در این قسمت قرار دهید. ما در ادامه این مقاله به بررسی دقیقتر مبحث افزایش سرعت سایت و دلایل مهم بودن آن میپردازیم و به شما هر آنچه که نیاز دارید تا بتوانید در بحث افزایش سرعت سایت موفق عمل کنید را بازگو میکنیم. شما باید برای اینکه بتوانید برای وبسایتتان یک آینده موفق رقم بزنید همیشه هدفمند گام بردارید و تصمیمات شما باید حسابشده باشد.

این سیستم مدیریت محتوا در سال 2019 موفق شد بیش از 60 درصد از وب سایت های ساخته شد با استفاده از CMS ها را به دست آورد و در حال حاضر بیش از 75 میلیون وب سایت را راه اندازی می کند. به این منظور استفاده از CDNها را پیشنهاد می کنیم . در تب Shipping می توانید مشخص کنید که یک محصول فیزیکی یا دیجیتال را به فروش می رسانید. اگر محصول فیزیکی است می توانید وزن و ابعاد آن را مشخص کرده و یک نرخ دلخواه برای حمل و نقل وارد کنید. کد امنیتی در سایت چیست را از این سایت دریافت کنید. از آنجایی که میتوانید انتخاب کنید کدام یک از این ویژگیهای اضافی در وب سایت خود فعال شوند، میتوانید مطمئن باشید که هیچ کد غیرضروری برای کاهش سرعت سایت شما اجرا نمیشود. توجه داشته باشید که شاید این نکات به تنهایی تأثیر چندانی در این امر نداشته باشند، اما کاهش چند میلی ثانیه از هر قسمت، در مجموع باعث کاهش یک ثانیه کامل و حتی بیشتر از زمان بارگیری صفحات شما خواهد شد.

بهاینترتیب میتوانید آن روش را ادامه دهید یا اینکه آن را رها کنید و به سراغ روشهای دیگری بروید. ما در این مقاله آمدیم تا افزونهای را به شما معرفی کنیم که بتوانید هر وقت که خواستید این ترافیک را چک کنید و ببینید که روشهای مختلفی را که بابت افزایش بازدید بهکار بردید جواب داده است یا خیر. اطمینان داشته باشید که سایت شما به صورت کاملا امن میزبانی شده و در صورت بروز مشکل هم کارشناسان تیم پشتیبانی ما بصورت ۲۴ ساعته به کمک شما آمده و مشکل را حل کنند. که شامل آمار بازدیدهای 20 روز گذشته، خلاصه آمار بازدید، ورودی موتورهای جستجوگر، سهم مرورگرها در وبوبسایتتان، آی پیهایی که بیشترین بازدید را از سایت شما داشتند، آخرین بازدیدکنندگان و آخرین کلمات جستجو شده در موتورهای جستجو را داشته باشید. این افزونه هم در میان افزونههای غیر رایگان وردپرسی دستهبندی میشود.

پس استفاده از این سرویسها میتواند درمواردی بهضرر سایت شما باشد. زمانی که شما از این روشها استفاده کنید و اصول سئو را در وبسایت خود رعایت کنید، پس از مدتی مشاهده میکنید که وبسایت شما رشد چشمگیری داشته است. اگر به دنبال پلاگین­هایی با قابلیتها و ویژگیهای منحصربهفرد هستید تا سایت خودتان را ارتقا دهید، حتماً از پلاگین­هایی با آپدیتهای مناسب و منظم استفاده کنید تا از امنیت آن مطمئن باشید. البته باید در نظر داشت که بسیاری ترجیح میدهند به جای دانلود قالب آماده وردپرس، سراغ خرید قالبهای سفارشی سازی شده بروند تا سایتی منحصر به فرد داشته باشد.

جدا از این تم ها ، می توانید با خیال راحت سایر تم های نصب شده در وب سایت خود را حذف کنید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید، پلاگین WordPress Theme Detector and Plugins Detector را در مرورگر خود نصب کنید. برای طراحی سایت می بایست از سیستم های مدیریت محتوا استفاده کرده که به آنها CMS هم گفته می شود. بنابراین از نظر تئوری، برای جلوگیری از اینکه هکر نتواند کدهای PHP شما را تغییر داده و کدهای مخرب خود را اضافه کند، کافیست که به سادگی، فایلهای PHP خود را غیرقابل تغییر کنید. پشتیبانی از محصولات معمولا به صورت تلفنی و با دردسرهای زیادی همراه است اما پشتیبانی در میهن پنل از طریق ایمیل یک راهکار آسان میباشد، اگر میخواهید صفحه ورودی خود را با پسزمینه دلخواه خود تنظیم کنید پس میهن پنل انتخاب مناسبی برای شما است زیرا این امکان را به شما میدهد که لوگوی صفحهی ورود و رنگبندی سایدبار سایت خود را تغییر دهید.