آموزش افزایش سرعت سایت وردپرس

یکی از معمولترین اشتباهاتی که مدیران وردپرس انجام میدهند این است که برروی ناحیه مدیریت سایت خود و برروی پوشه wp-admin گذرواژه میگذارند. این پلاگین نیز مانند برخی دیگر از پلاگینها، امکان مشاهدهی پیشنمایشی از اپلیکیشن نهایی را در اختیار شما میگذارد. در وردپرس نیز مانند تمام زبان های برنامه نویسی امکان دارد خطا هایی به وجود آید. پلاگین های امنیتی زیادی در ورد پرس وجود دارد که به صورت کلی وقتی که نگاه دقیقی به همه ی آن ها بیندازیم استفاده از ان ها توصیه نمی شود.

شما میتوانید usr/ را به home/ و یا root/ تغییر دهید.

اینکه قالب مورد نظرمان را از کجا پیدا کنیم و رایگان دانلود کنیم، چطور نصبش کنیم، چطور قالب آماده وردپرس را شخصی سازی کنیم و… قالب های شخصی وردپرس به شما کمک می کند تا برای وبلاگ شخصی، رزومه یا پرتفولیوی خود یک وب سایت بسازید. شما میتوانید usr/ را به home/ و یا root/ تغییر دهید. در نظر داشته باشید که در مثال زیر، ما این دستور را به عنوان کاربر root استفاده کردهایم. باید در نظر داشته باشید که در هر پروژه طراحی وب، طراحی یک قالب برای سایت چیزی بسیار بیشتر از صفحه بندی و رنگ بندی ظاهر آن است. در برخی شرایط، پیش آمده است که حتی هاستینگهایی با قیمت کم نیز اقدام به یک برروزرسانی سریع و اجباری برای تعداد زیادی از مشتریانشان در مورد یک آسیب پذیری جدی کرده اند. پس از معرفی Core Web Vital (CWV) در به روزرسانی اخیر موتور جستجوی گوگل، بسیار ضروری است که صفحات شما سریع لود شوند تا از افت رتبه سایت شما در صفحات جستجو جلوگیری کند.

پلاگین وردپرس

معمولا اشخاص به دلیل اینکه احتمال فراموشی رمز عبور خود را میدهند، ترجیحشان اینست که از رمز عبورهای ساده و راحت که سریع در خاطرشان میماند استفاده میکنند. از iptables برای راهاندازی rule های فایروالی استفاده میکند و رابط کاربری گرافیکی به نام Gufw نیز دارد. فایروال Shorewall به آسانی ufw کانفیگ نمیشود، ولی رابط کاربری بهتری نسبت به iptables دارد و ویژگیهای زیادی دارد. Shorewall و UFW و دیگر محصولات فایروال از iptables در درون سیستم خود استفاده سایت بی تم (betheme.ir) کردهاند. اما به این موضوع توجه داشته باشید قالب استانداردی انتخاب کنید که در هر بلاک از تصویر برش خورده با ابعاد مناسب استفاده کند. اما به جز بحث امکانات، سیستمهای مدیریت محتوا از لحاظ سرعت، امنیت و مسائل مشابه نیز تفاوتهایی هر چند اندک با یکدیگر دارند. همچنین میتوانید از بستهی “unattended-upgrades” استفاده کنید تا مطمئن شوید که اوبونتو شما همیشه بهروز است.

چگونه سرعت سایت وردپرسی خود را بررسی کنیم؟

Availability – شما باید مطمئن باشید که سایتتان همیشه و در همه زمان در دسترس است. همانطور که همیشه برای وردپرس آسیبپذیریهای جدید ظاهر میشود، برای لینوکس هم همینطور است. وقتی که شما با آن را با دستور grep به این صورت استفاده میکنید، فقط سرویسهایی را خواهید دید که در حال گوش دادن یا همان Listening برای یک اتصال جدید هستند. این پلاگین به صورت خودکار برای دریافت قابلیتهای جدید آپدیت میشود و خدمات پشتیبانیِ آن مشابه پلاگینهای پولی است. همانطور که میدانید، هرچقدر حجم فایلها کمتر باشد، سایت سریعتر بارگذاری میشود. چگونه سرعت سایت وردپرسی خود را بررسی کنیم؟ هکرها میتوانند اتصال شما به اینترنت را رهگیری کنند و دادههای رمزگذارینشده، ازجمله اطلاعات ورود به سیستم را بهسرقت ببرند. این فایل ها قالب و ظاهر محتوای سایت شما را تعیین می کنند. تعداد زیادی از این افزونه ها موجود است و بدون آسیب رساندن به فایلهای مفید فایلهای غیر ضروری را از پایگاه دادهها پاک میکند.

زیرا نامهای کاربری ساده به راحتی قابل حدس هستند و از این رو بهتر است به جای نامهای ساده همچون اسم کوچک خودتان از آدرس ایمیل خود استفاده کنید. پس بهتر است قبل از آپلود عکس در سایت آن ها را توسط نرم افزار ویرایش عکس بهینه سازی نمایید. همچنین استفاده از تعداد زیادی افزونه سرعت عملکرد سایت را کاهش میدهد. همچنین شما باید در مورد سطرهایی که به صورت IPV6 و به این شکل 80::: نوشته میشوند نیز حساس باشید.

افزایش سرعت وردپرس

شما باید در مورد سرویسهایی که روی 0.0.0.0 در حال گوش دادن هستند حساس باشید، چون این به معنی دسترس بودن بصورت عمومی است. نصب فایروال برروی سرور لینوکسی که بصورت عمومی در دسترس است، ایده بسیار خوبیست. برای مثال فرض کنید که یک فایروال نصب کردهاید ولی نسخهی آسیبپذیری از SSH را برروی سرور خود دارید و این سرویس برای همگان در دسترس است، در اینصورت فایروال نمیتواند از شما محافظت کند. سه تا colon نیز به معنای دسترس بودن برای عموم است.

اطمینان از اینکه اطلاعات ورود به پایگاه داده شما امن خواهند ماند و بصورت عمومی در دسترس نخواهند بود. امیدوارم که از مقاله پوسته وردپرس چیست بهره لازم را برده باشید و اگر این مقاله برای شما مفید بود آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بتوانند از این مقاله بهره لازم را ببرند. چون تعداد کاربران آن بالاست همواره در معرض خظر هک شدن و نفوذ از سمت دیگران است. از آنجایی که بیشتر این افزونهها رایگان ارائه میشوند، معمولاً پشتیبانی فنی ندارند. اینکه این بخش فقط توسط مدیران باید قابل دسترسی باشد یک اشتباه رایج است و هر ویژگیای در وردپرس که نیاز به AJAX داشته باشد باید به این پوشه دسترسی پیدا کند. امیدواریم این راهنما در پیدا کردن مناسبترین پلاگین وردپرس به شما کمک کرده باشد.

افزونه وردپرس

و با ادغام Semrush، می توانید به راحتی کلمات کلیدی دیگری را که ممکن است از آنها اطلاعی ندارید، کشف کرده و رتبه بندی کنید. با استفاده از این API میتوانید برای تمامی دادههای وبسایت خود یک بازه زمانی تعیین کنید. افزونه tinypng یک افزونه شگفت انگیز است که حجم تصاویر وبسایت را تا ۷۰ درصد بهینه میکند و هیچ افت کیفیتی هم دیده نمیشود! این هم باید در نظر بگیرید که هیچ نرمافزاری صد درصد امن نیست، ولی با رعایت نکاتی که شاید ساده به نظر برسند میشود امنیت آن را بالاتر برد. بهترین بخش قضیه این است که شما برای این کار هیچ نیازی به مهارت در CSS ندارید. بنابراین احتمالا این پیشوند پیشفرض تغییر یافته است و شما نیازی ندارید تا افزونه و یا اسکریپتی برای انجام اینکار نصب کنید و سایت خود را وارد ریسکهای غیرضروری کنید.

شاید برای تنظیمات اولیه این افزونه نیاز به راهنمایی و کمک یک فرد متخصص نیاز داشته باشید اما بعد از تنظیمات اولیه دیگر کاری با آن ندارید. چرا که تک تک کار هایی که پلاگین های زیر انجام می دهند را ما می توانیم با All in One Security بهتر از آن ها انجام دهیم. برای ایجاد این امنیت نیاز است که شما از پلاگین ها یی چون All In One Security و یا Wordfence استفاده کنید که هر کدام ویژگی ها و معایب خود را دارند که در آموزش بالا کامل به شما آموزش داده ایم. پلاگین All In One Security یک پلاگین قوی و قدرتمند با تنظیمات بسیار ساده و از همه مهم تر کاملا “رایگان” است که توصیه ما به شما استفاده از همین پلاگین است. سرویس های هاست مخصوص وردپرس به صورت اختصاصی برای سایت های وردپرسی و در حال توسعه طراحی شده اند و با بهره گیری از تکنولوژی های فوق مدرن و بروز قادر هستند سرعت و پایداری وبسایت شما را متحول کنند.

بسیار پیش میآید که کاربران نیاز حتمی به استفاده از یک پلاگین ندارند و می توانند با مشاوره با پشتیبان سایت یا هاست خود یا یک طراح سایت حرفه ای موردشان را برطرف کنند. رایجترین تلاشها برای هک وردپرس، استفاده از گذرواژههای سرقت شده است و در واقع عدم مدیریت گذرواژهها، مشکلی است که امنیت وردپرس را به خطر میاندارد. اما معمولا امکانات بیشتری از پلاگینهای رایگان دارند، از پشتیبانی بهتری برخوردارند، امنیت بیشتری دارند و به صورت منظم بهروزرسانی میشوند. در این بخش می خواهیم قالب وردپرس Best Business را معرفی کنیم با توجه به رشد روز افزون شرکت ها و قوی شدن فضای رقابتی بین شرکت ها شرکتی پیروز از میدان رقابت بیرون خواهد آمد که با دنیای اینترنت آشنا باشد و وبسایتی داشته باشد تا خود را به خوبی به مخاطبان خود معرفی کند به همین منظور باید برای داشتن سایتی زیبا با طراحی دلنشین از قالب شرکتی منایب خود استفاده کند.

با این حال، در این دوره سعی بر این بوده که سایتی را بدون دانش کدنویسی راه اندازی و مدیریت کنیم. یادگیری کدنویسی وردپرس هم چندان سخت نیست اگر تصمیم به آموزش وردپرس حرفه ای دارید و حاضر هستید حدود ۲ ماه زمان یادگیری اختصاص دهید بهترین مسیری که در کمترین زمان شما را به هدف تان میرساند دوره تخصصی طراحی قالب وردپرس است که در بالا معرفی کردیم. همراه با بالا بردن سرعت وردپرس دومین عامل مهم بعد از میزبان وب فاکتور ذخیرهسازی میباشد.

این قالب با طراحی خاص فروشگاهی و بیش از 20 دمو در اختیار شما قرار میگیرد. در این مقاله چند قالب رایگان انگلیسی وردپرس پر استفاده را معرفی می کنیم که با خواندن ویژگی های آنها می توانید انتخاب درستی بر اساس نیاز خود انجام دهید. حدود 55000 افزونه وردپرس موجود است که میتوانید بر اساس نیازتان آنها را دانلود کنید. قالب فلت سام نیز کاربردی چند منظوره دارد و برای انواع کسبوکارهای شرکتی، خدماتی، فروشگاهی و یا هر نوع تجارت دیگر قابل استفاده است.

این ساده ترین راهکار است زیرا نه نیاز به نرم افزار خاصی دارد و نه امکانات خاصی میخواهد. حتی ممکن است نرم افزارهای ویروسی در سایت شما قرار داده و یا باعث انتشار این بدافزارها بین کاربران سایتتان شود.پس برای جلوگیری از این اتفاقات حتما باید راهکارهایی برای برقراری امنیت در وردپرس و سایت خود پیاده سازید. یک هکر میتواند به رمزهای شخصی شما دست پیدا کرده و با استفاده از نام و سایت شما مطالبی را منتشر کند که باعث ضرر و زیان زیادی به شما شود. هاست شخصی وردپرس برروی ماشینهای مجازی پیچیدهتر از هاست اشتراکی است، ولی این پیچیدگی همراه با مزیتهایی است. توجه کنید که بعضی از شرکتهای هاستینگ گران قیمت، ممکن است خدمات زیر را ارائه دهند اما به طور کلی، هاستینگهایی با قیمتهای عادی که هاست اشتراکی ارائه میدهند معمولا در این موارد کمکی نمیکنند و مسئولیتی نیز ندارند. ” است. اکثر هاستینگها بعد از اینکه سایتتان را کانفیگ کردید، آن را تغییر میدهند.

برای دیدن این ویدئو حتما از فیلتر شکت استفاده کنید . البته این راه ساده هم تا حدی مفید است. ما در اینجا چند نکته کوچک را ارائه خواهیم کرد تا در امن کردن ماشین لینوکسی و سایت وردپرسیتان به شما کمک کند. نکته دوم: اگر شما ادمین سایت هستید به این مورد توجه کنید که کارفرما در جریان این امور بهینه سازی قرار گیرد. اگر باز هم نتوانستید سرویس مورد نظر را بیابید، به آن پورت telnet کنید و ببینید که چه پاسخهایی میگیرید. اگر در لیست خروجیها، پورتی را مشاهده کردید که سرویس مربوط به آن را نمیشناسید، بیشتر بگردید. اگر بخواید توی سایت یک فایلی مثل کتاب الکترونیک رو قرار بدید برای دانلود اما نخواید که کاربرا حتما توی سایت شما ثبتنام کنن، میتونید از این پلاگین استفاده کنید تا کاربرا فقط ایمیلشون رو وارد کردن و لینک دانلود اتوماتیک به ایمیل افراد ارسال بشه.

خیلی از کاربران زمان کافی و اطلاعات لازم دربارهی این موضوع ندارند و صرفا سعی میکنند با استفاده از افزونههای امنیتی وردپرس، امنیتشان وردپرس را تامین کنند. کار با این افزونه آسان است و از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کنند. وقتی که شما از هاست شخصی استفاده میکنید، مسئولیت تامین امنیت ماشین مجازی و تمامی سرویسهایی که برروی آن در حال اجراست، به عهده خودتان است. همچنین شما میتوانید تمامی تنظیمات را برای راه اندازی سایت خود تغییر دهید و شخصی سازی کنید. این شخصی سازی میتواند هرچیزی باشد، برای مثال انتخاب فایروال خاص برای نصب و یا تغییر تنظیمات وبسرور. هر ربات و یا انشان مهاجمی این دستور را قبل از دسترسی به جداول پایگاه داده شما اجرا میکند و پیشوندهای جداول شما را میبیند و قبل از انجام هرگونه درخواست دیگری آن را لحاظ میکند.