آموزش افزایش سرعت وردپرس با 10 تکنیک طلایی

اگر هم میبینید که سازنده قالب دیگر پشتیبانی بابت آپدیت ارائه نمیکند در اولین فرصت ممکن قالب خود را تغییر دهید، چرا که هر چه دیرتر اقدام کنید ممکن است با یک باگ ساده کل سایت را نابود کنید. البته قبل از اینکه کلیه افزونهها را غیرفعال کنید، آخرین افزونهای را که در وبسایت خود نصب کردهاید را چک کرده و غیرفعال کنید چرا که ممکن است مشکل بعد از نصب آن ایجاد شده باشد. اگر قصد دارید از وب سایت خود درآمد کسب کنید، باید به مسائل امنیتی آن بیشتر توجه کنید. امروز قصد داریم در این مقاله به شما 5 تا از بهترین افزونههای ترجمه سایت وردپرسی را معرفی کنیم. با استفاده از این روش میتوان از درخواستهای sql injection که به منظور دستکاری امنیتی دیتابیس مورد استفاده قرار میگیرد جلوگیری کرد. در چنین شرایطی می توانید از روشهای زیر استفاده کنید. بنابراین به طور مرتب بررسی کنید که آیا می توانید افزونه ای را غیرفعال و حذف کنید.

یک رمز قوی باید طولانی، منحصر به فرد و پیچیده باشد.

برای چندزبانه شدن سایت: افزونه Polylang یک افزونه رایگان در مخزن وردپرس می باشد که به آسانی می توانید نصب کنید و سایت چندزبانه خود را راه اندازی کنید. همان طور که می بینید اغلب روش های افزایش امنیت در وردپرس روش هایی ساده هستند که می توانید به راحتی و در اسرع وقت آن ها را انجام دهید. برای هر یک از موارد فوق میتوانید یک جستجوی ساده انجام داده و به کمک کد نویسی یا استفاده از افزونه هر یک از موارد فوق را پیاده سازی کنید.

افزونهها و قالبهای وردپرس نیز به همین شکل هستند که در هر بار آپدیت موارد امنیتی در آنها برطرف میشود. هر هکر تازه کار و مبتدی ای می تواند با استفاده از آدرس wp-admin و وارد کردن نام کاربری admin و تست رمز عبور های مختلف در فرم ورود سایت شما، بالاخره وارد مدیریت سایت شما شود! بعد از نسخه ۴ وردپرس قابلیتی در آن اضافه شد که انتخاب رمز شکل قویتری به خود گرفت. قابلیتی در منوی نمایش و افزونهها با عنوان ویرایشگر وجود دارد که به کمک آن و بدون نیاز به اینکه وارد هاست شوید میتوانید فایل افزونهها و قالب را مشاهده کرده و کدهای ان را تغییر دهید. همه هکر ها میدانند شما به عنوان مدیر سایت، در مرحله نصب وردپرس از نام کاربری admin برای ورود به سایتتان استفاده می کنید.

افزایش سرعت وردپرس

بنابراین همواره باید تلاش کنید که از افزونه و قالب وردپرس بهروز استفاده کنید. از پلاگین و تم هایی باید استفاده کنید که به روز باشد. پس حتما سعی کنید از این ترفند استفاده کافی و مناسب را داشته باشید. کاربران وارد شده می توانند گاهی از صفحه دور شوند و این یک خطر امنیتی است. خیلی اوقات پیش آمده که مجبور هستیم بخاطر لینک های شکسته و بدون محتوا ، صفحاتی از سایت را به صفحه های دیگر هدایت کنیم. گاهی اوقات ممکن است که به دلیل داشتن دسترسی برخی افراد به وردپرس فایلهای php در آن اپلود شود. حتی با انتخاب یک نام کاربری مناسب و همچنین انتخاب یک رمز قوی، باز هم ممکن است تحت تاثیر حملات brute-force قرار بگیرید. یک رمز قوی باید طولانی، منحصر به فرد و پیچیده باشد. یک روش دیگر برای امنیت وردپرس، تصدیق فرد بودن کاربر است یعنی اینکه شخص مورد نظر ربات هک کننده نیست.

اگر نگرانی بابت پهنای باند مصرفی اینترنت دارید میتوانید این کار را با استفاده از VPS نیز انجام دهید. تا اینجا به طور کامل به این سوال پاسخ دادیم که چرا باید امنیت وردپرس خود را بالا ببریم؟ چرا باید امنیت وردپرس خود را بالا ببریم؟ در پاسخ به سوال چرا باید امنیت وردپرس خود را بالا ببریم؟ شما میتوانید سوالات و نظرات خود را با متخصصان گنجه بلاگ در میان بگذارید و در سریعترین زمان ممکن پاسخ خود را دریافت کنید. برای پاسخ به سوال افزایش امنیت وردپرس چگونه است؟

افزونه وردپرس

شما می توانید یک حساب کاربری دیگری برای خود ایجاد کنید و سپس دسترسی هایی که نیاز دارید بطور معمول برای کارهای روزمره، مثل نویسندگی و ارسال پست و مقاله یا تائید و ویرایش بخش نظرات را به این اکانت بدهید،سپس پسورد و یوزر نیم اکانت اصلی مدیریت که تمام دسترسی هایی سایت را دارد را بشدت سخت کنید. در این آموزش به معرفی روشهای مختلف افزایش امنیت وردپرس میپردازم که به کمک این روشهای می توانید سایت خود را ایمن کنید. به طوری که خواندن این اطلاعات تا زمانی که کلید خصوصی را نداشته باشید فراهم نیست. یکی دیگر از مواردی که ممکن است در رفع مشکل اتصال شما خصوصی نیست به شما کمک کند پاکسازی حافظه پنهان و کش مرورگر میباشد. به خصوص رنگهای بسیار تند که چشم را میزند یا انیمیشنهایی که ممکن است باعث خستگی ذهن شود، شاید در لحظه اول برای کاربران جالب باشد؛ ولی بعد از چند دقیقه خستهکننده و آزاردهنده میشود.

شاید فکر کنید که هک کردن چیز پیچیدهای باشد اما در خیلی موارد هکرها فقط با حدس زدن نام کاربری و رمز عبور سایت، سایت شما را میتوانند هک کنند. تنها کافیست به جای اینکه نام کاربری پیشفرض وردپرس را استفاده کنید، خود نام کاربری مقاوم تر و غیرقابل حدس زدنی را انتخاب کنید. صفحه ورود وردپرس از مهمترین صفحات یک سایت است که در بیشتر مواقع با ارسال درخواست ورود به سایت و حدس زدن نام کاربری و رمز عبور مورد حمله قرار میگیرد. WordPress یک سیستم سختی سنج رمز عبور دارد که هنگام تغییر رمز عبور شما به نمایش گذاشته میشود. این دو فایل اعتبار سیستم را با خود به همراه دارند.

به این موضوع خوب فکر کنید.

علاوه بر این نظرات گاهی حاوی اسپم و موارد غیر ضروری است. برای محافظت از سایت وردپرس خود همواره پیشنهاد می شود افزونه هایی که مطمئن هستید نیاز ضروری سایت شما است و جزو افزونه های محبوب وردپرس هستند را در سایت خود استفاده نمایید. از منابع مطمئن برای خنثی کردن حملات استفاده کنید و برای پردازش کد سایت و پردازش نمایش دادهها به پایگاه داده به هیچ مهاجمی دسترسی ندهید. با این حال بسیاری از کسانی که در شروع کار هستند این امر را درک نکرده و از سرویس هایی که دارای محدودیت ارسال ایمیل می باشند استفاده می کنند.

پلاگین وردپرس

تصویر پسزمینه تمام صفحهای که در صفحه اصلی آن قرار گرفته باعث افزایش جذابیت این قالب شده است. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد به محض ورود، تنها تصاویری که روی صفحه معلوم هستند را دانلود کند و هرچه بیشتر به پایین مطلب می رود، تصاویر به مرور دانلود می شوند. نحوه کار آن در اینجا است: بهجای اینکه هر بار کل مراحل تولید صفحه را طی کند، افزونه کش شما پس از بازدید برای اولین بار از صفحه نسخه ای از آن را کش میکند و سپس نسخه کش شده آن را برای بازدید دومین بار کاربر ارائه میدهد. در مقالات آموزشی سایت سرور کلیک به آموزش نصب SSL در IIS و همچنین آموزش نحوه ریدایرکت دامنه http به https با فایل htaccess در هاست پرداخته ایم. کلمات کلیدی Botnet حملات مهم ddos الکسا چیست پارک دامنه یعنی چه سرور با کنترل پنل پلسک Nofollow Links ساخت زیردامنه در سی پنل تغییر ورژن php در آسان رایان خطاهای وردپرس انتقال دامنه از طریق آسان رایان بهبود رتبه بندی سازمان دهی شده توسط بک لینک تمدید دامنه های بین المللی ثبت شده خارج از آسان رایان ارور 500 در سرور فضای وب چیست شاخصه های مهم در تحلیل لینک ارزانترین شرکت فروش هاست چگونه ssl نصب کنم تمدید دامین lock شده ثبت سایت در گوگل وبمستر تولز ایجاد دامنه اضافی از کجا سرور اختصاصی بخرم سرقت های برخط نکات آموزشی مربوط به هاست و دامنه ساخت ایمیل در cpanel DirectAdmin چیست؟

همچنین لود کردن فایلهای JS در فوتر هم میتواند باعث بهبود در سرعت لود سایت از دید کاربر باشد. با استفاده از SSL می توان اطلاعاتی که بین کاربر و سایت رد و بدل میشود را کدگذاری کرد. اما اگر سایت شما به علت عدم تأمین و افزایش امنیت دچار مشکلی شود اعتبار برند شما نیز از بین خواهد رفت. در بین افزونه های بهینه سازی سرعت وردپرس، راکت یکی از بهترینهاست. یکی دیگر از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر افزایش سرعت وردپرس، هاستینگ مناسب است.

با این حال نگران نباشید!

در این بخش میتوانید خلاصهای از گزارشهای دریافتشده توسط افزونه را مشاهده کنید و با بررسی مشکلات به افزایش سرعت بارگذاری سایت خود بپردازید. در این مقاله در بخش آموزشی بلاگ سایت سرور کلیک قصد داریم به 7 روش برای افزایش امنیت وردپرس بپردازیم. بسیاری از قالب های چند منظوره و حرفه ای که در مارکت هایی مثل تم فارست فروخته میشه، از این لایسنس استفاده نمی کنند و شما اجازه فروش یا استفاده از بخش هایی از آن را ندارید. با این حال نگران نباشید! با استفاده از این آموزش افزایش امنیت سایت وردپرسی می توانید سایتی امن و مطمئن داشته باشید. ما در مقاله دیگری بصورت واقه بینانه و بدور از تبلیغات در مورد بهترین هاست وردپرس صحبت کرده ایم می توانید آن را مطالعه کنید. فهرستی از بهترین پلاگین های فونت ایرانی و خارجی را معرفی و مقایسه کرده ایم. برخی از مهم ترین و کاربردی ترین راه های افزایش امنیت وردپرس را در این نوشته مورد بررسی قرار داده ایم.

انتخاب یک تم مناسب سایت شما از لحاظ بصری برای کاربران جذاب می سازد. شاید شما هم آشنایی با وردپرس نداشته باشید باید بگوییم وردپرس در ابتدا یک سیستم وبلاگی بود بسیاری از سایت ها برای راه اندازی بخش وبلاگی خود از آن استفاده می کردند اما با گذشت زمان و افزونه ها و قالب های وردپرسی زیادی طراحی شدند و وردپرس را به سمت محبوبیت و پیشرفت روز افزون سوق دادند و همکنون وردپرس تبدیل به یک پلتفرم بسیار محبوب و قدرتمند برای طراحی سایت حرفه ای شده است و اکنون ما اقدام به توسعه و طراحی پوسته های حرفه ای آن کرد و توانسته این نکاتی را در طراحی قالب وردپرس رعایت کنیم که باعث محبوبیت پوسته های طراحی شده توسط تیم کیان تم شده است و شرکت ها و کسب و کار های مختلف استقبال بسیار خوبی از فروشگاه قالب وردپرس شرکتی کیان تم نموده اند.

این سه بخش یکی فایل style.css دیگری فایل های پوسته وردپرس و در آخر فایل اختیاری functions.php می باشند. در غیر این صورت ممکن است تمامی زحماتی که برای سایت خود کشیده اید با یک حمله هکری از بین برود. هدف تیم حرفه ای یوتا وردپرس انجام کارها در سریعترین زمان ممکن و پشتیبانی کاربران به صورت مادام العمر می باشد. افزایش امنیت سایت های وردپرسی از دزدیده شدن اطلاعات کاربران سایت جلوگیری می سایت بی تم کند. اطلاعاتی که در اینترنت وجود دارد، اطلاعات هویتی شما هستند.

چرا باید امنیت وردپرس خود را بالا ببریم؟ در این مقاله به معرفی 15 مورد از معروفترین پلاگین های وردپرس پرداخته ایم که استفاده از آنها سبب افزایش و بهبود کارکرد سایت شما خواهد شد. این پلاگین می تواند به شما در بهبود سرعت بارگذاری وب سایت و در نهایت افزایش سرعت وردپرس کمک کند. به این موضوع خوب فکر کنید. پوستهها بروید. شما بهصورت پیشفرض 3 قالب وردپرسی در اینجا مشاهده میکنید که میتوانید هر یک از این قالبها را روی وبسایت خود فعال کنید و تغییر دهید. این افزونه یکی از معروفترین افزونه های امنیتی شناخته شده در این زمینه است. داشتن افزونه های اضافی و بدون استفاده علاوه بر اینکه فضای هاست وردپرس شما را به سرعت پر می کنند، سایت شما را آسیب پذیر تر نیست می کنند. اما باز هم جای نگرانی نیست چون میتوانید با استفاده از قابلیت تایید ورود دومرحلهای سایت خود را ایمن کنید. برای ورود به این دوره نیاز به چه پیش نیازهایی داریم؟

اما این اطلاعات در پایگاه داده شما وجود دارند، و این اطلاعات سبب سنگین شدن دیتابیس شما می شود. این گزینه نیازمند هیچ هزینهای نیست اما عدم رعایت آن میتواند برایتان هزینه سنگینی ایجاد کند! به عنوان نمونه در چند ماه گذشته افزونه داپلیکیتور که به عنوان یک افزونه پر استفاده برایساخت بستههای نصب آسان استفاده میشد، به دلیل عدم توجه افراد در غیرفعال سازی و حذف فایلهای اضافی به دلیل وجود یک باگ باعث هک هزاران سایت وردپرسی شد. اما این سادگی دلیل بر کارایی پایین این پلاگین نیست. در این قسمت به بیان و بررسی هفت راهکار نحوه تامین امنیت وردپرس می پردازیم. بنابراین مخفی کردن این فایل ها نیز از جمله راه های مربوط به نحوه تامین امنیت وردپرس می باشند. آشنایی با نحوه تامین امنیت وردپرس باید یکی از مهم ترین اولویت های شما بعد از راه اندازی وبسایت باشد زیرا سایت شما یکی از مهم ترین دارایی های شما به حساب می آید.