آموزش افزونه WP ECommerce و ساخت فروشگاه آنلاین در وردپرس

از آنجا که با بررسی دوره های آموزش وردپرس موجود در ایران به این نتیجه رسیدم که تاکنون هیچ راهنمای سریع و کاربردی منسجمی برای شروع کار با وردپرس تهیه نشده است و حتی دوره های جامع نیز چنین ویژگی ندارند، تصمیم به تهیه این دوره سایت بی تم گرفتم. کاربری که وقت و هزینه خود را برای آموزش ها گذاشته است باید یک آموزش هدفمند مشاهده کند. ما در این بخش یکی از بهترین کتاب های وردپرس را برای شما قرار دادیم تا در هر جایی همراه خود داشته باشید و بتوانید مطالعه کنید. همون طور که در بالا مطالعه کردید این آموزش وردپرس pdf کامل و بدون نقص هست که می تونه برای شروع کار بسیار مناسب باشه، قسمت های مختلف وردپرس رو کامل توضیح دادیم. برای وردپرس روزانه در سایت های مختلف آموزش های گوناگونی منتشر می شود که برای یادگیری آن باید کلی در وب سایتهای مختلف بگردیم تا آموزش های قدم به قدم را که همه موارد لازم رو توضیح داده مطالعه کنیم.

پلاگین وردپرس

هرآنچه لازم داشته باشید در تنظیمات این قالب می توانید پیدا کنید. با وجود اینکه قالب های رایگان یک راه حل عالی برای شروع کار می باشند، قالب های پولی (برای آنها باید پول پرداخت کنید) قالب های اساسی و اصلی هستند. من عاشق آموزش های ویدئویی هستم و اکثر آموزش های رایگان و پولی زمینه های علاقه مندی خودم را تهیه می کنم و می بینم. در این آموزش قصد داریم نحوه خرید قالب و افزونه وردپرس را به شما آموزش دهیم. با این کار، احتیاجی به خرید دامنه و هاست و اضافه کردن قالب و افزونههای مورد نیاز به سایت وردپرسی ندارند اما امکانات این سایت سازها معمولاً محدود بوده و تنها جوابگوی کارهای معمولی و مناسب سایتهای کوچک هستند. این کار به شما کمک میکند تا کاربر سریعاً فرایند خرید خود را انجام دهد و همچنین به راحتی فرایندی که نیاز به بارگذاری مجدد صفحه داشت را در این صفحه با سرعت بیشتری انجام دهند.

افزونه وردپرس

این مورد به شما کمک میکند تا با دقت بیشتری امنیت سایت خود را نظارت کنید. با توجه به آمار روز افزون سایتهای وردپرسی شرکتهای هاستینگ تصمیم به ایجاد هاست مخصوص و بهینه شده برای کاربران وردپرسی گرفتند و حتی خدماتی مثل نصب وردپرس ، بکاپ گیری منظم ، سیستم کشینگ حرفهای و تامین گواهی SSL را به رایگان برای کاربران خود انجام دهند. شما می توانید با آموزش ویدئویی دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان ارائه شده در این دوره بدون نیاز به هیچ دانش قبلی و بدون کدنویسی، طراحی سایت با وردپرس را یاد بگیرید. خب تقریبا شما با تمامی اجزای مهم و اساسی یک وبسایت آشنا شدید و به جرات میتوان گفت که شما اکنون یک مدیر وبسایت هستید البته پیشنهاد میکنیم هر روزه آموزش ببینید تا تخصص خودتان در این حوزه افزاییش دهید. در دید مشتریانتان سایت شما به نظر برروی وب سرور خودتان است و دامین اختصاصی خودتان را دارید.

افزایش سرعت وردپرس

شما با این ابزار می توانید اطلاعاتی را که در بخش هایی از وب سایت ها مشاهده می کنید و می خواهید در سایت شما هم وجود داشته باشد اما مشخص شود که از جای دیگری گرفته اید تا موتورهای جستجو آگاه شود، وارد کنید. در بسیاری از آموزش ها دیده ام که مدرس بدون هدف وارد آموزش می شود و قصد دارد هر آنچه که در لحظه به ذهنش می آید را آموزش دهد. پس آموزش ها را این بار بر اساس نوع ارائه دسته بندی کردم. هدف از ارائه هر مرحله و نتیجه را بیان کند. هیچ گاه احساس نمی کند که باید فیلم ها را به جلو ببرد. فیلم آموزش وردپرس در 3 گام ارائه می شود. در زیر به قسمت های مختلف و سر فصل های این کتاب الکترونیک آموزش وردپرس pdf اشاره می کنیم. ابزارک، قطعه کدهایی است که به شما این امکان را میدهد گزینههای مختلف را در هر قسمت از سایت که نیاز دارید جایگذاری کنید.

فشرده سازی جاوا اسکریپت Combine JS : وظیفه این قسمت فشرده سازی جاوای درون سایت است. ابتدا باید فایل منبع افزونه را دانلود کنید (این یک فایل فشرده خواهد بود). در ابتدا فکر می کردم دوره های جامع، طولانی و خسته کننده هستند. اما در بین دوره های موجود، راهنماهای جامعی هم بودند که اصلا خسته کننده نبودند. سپس آنها را با هم مخلوط کنید یا مواردی را که برای نظرسنجیهای دیگر منطقی نیست حذف کنید. وقتی یک وبسایت رو راه اندازی میکنیم اولین چیزی که نیاز هستش یک هاست و دامنه هستش که باید در همان اول تهیه شود, شاید به موارد آشنا نباشید اما بهتره قبل از هر کاری با یک پشتیبانی سایت موضوع رو مطرح کنید تا با توجه به زمینه فعالیت و گستردگی وبسایت شما یک سرویس از بین شرکت های مطرح برای شما تهیه کنند تا در نقش افزایش سرعت وردپرس شما با تجربه مناسب نقش داشته باشند .

اما کاملا اشتباه می کنند. آموزش های زیادی را بررسی کردم و به این نتیجه رسیدم که دوره های آموزشی به 2 نوع دوره تقسیم می شوند. پس دلیل ارائه دانلود رایگان فیلم آموزش وردپرس چیست؟ من مجتبی تبسمی هستم، طراح و مدرس دوره پایه وردپرس و دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان. من برای ارائه یک آموزش منسجم، علاوه بر بالا بردن دانش خود در زمینه تخصص خودم، بر روی فنون تدریس نیز تحقیق کرده ام. سعی کنید پلاگینهای زیادی را روی سایتتان نصب نکنید. بههمیندلیل، توصیه میکنیم هنگام اتصال به شبکههای عمومی از VPN استفاده کنید.

یکی از فاکتورهایی که می توانید در این زمینه از آن استفاده کنید که هم سرعت سایت افزایش پیدا کند و هم بتوانید تصویر مناسبی را در سایت خود استفاده کنید انتخاب بهترین افزونه افزایش سرعت وردپرس می باشد. افزونه کمک می کند تا با هر بار اسکرول تصاویر بعد بارگذاری شوند و به همین دلیل این افزونه بهترین افزونه افزایش سرعت سایت وردپرسی معرفی شده است. در این مقاله بهترین افزونه های CRM وردپرس برای مدیریت بهتر ارتباط با مشتری و بهبود و توسعه کسب و کارهای آنلاین را معرفی می کنیم.

در این مقاله بهترین افزونه های CRM وردپرس را معرفی می کنیم و توضیح مختصری راجع به هریک خواهیم داد. به علاوه، این قالب کاملاً واکنشگراست و در گوشی و تبلت به بهترین شکل نمایش داده میشود. با در نظر گرفتن اولویتها، در صورت مواجهه با چنین شرایطی تصمیم گیری برای شما سادهتر میشود. Disqus یک پلتفرم کامنت گذاری است که جایگزین خوبی برای سیستم پیشفرض کامنت گذاری وردپرس محسوب میشود. به همین دلیل به جای صرف زمان برای آزمون و خطا تا یافتن مورد مناسب، می توانید به کمک یک مجموعه کامل از ابزارهای آنلاین به شناسایی قالب و افزونه و پلتفرم سایر وبسایتها بپردازید. در صورتی که به هر دلیل آموزش های دوره مورد توجه شما قرار نگرفت می توانید 110 درصد مبلغ دوره را دریافت کنید. رایگان شد: چرا فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته رایگان شد؟ مدرس دوره پایه دانلود فیلم آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان چه کسی است ؟

دوره پایه آموزش وردپرس را دقیقا به همین منظور طراحی کرده ام. دوره پایه آموزش وردپرس باران یک دوره جدید برای کاربران علاقه مند به یادگیری وردپرس می باشد. به نام خدا. در این آموزش وردپرس قصد داریم فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته، دوره پایه آموزش وردپرس باران را معرفی کنیم. برای ارائه یک آموزش کاربردی و منسجم لازم است تا برای نحوه ارائه و تدریس برنامه ریزی کرد. لازم به ذکر است که وردپرس wordprees قویترین CMS حال حاضر دنیا و البته پرطرفدار ترین سایت ساز حال حاضر دنیا با سهم بازار 43% میباشد و جالب هست بدونید دومین سیستم مدیریت محتوای شاپیفای shopify میباشد با سهم بازار 4% و جوملا سهمی زیر دو درصد دارد . 2. چرا شما به یک CMS لازم داريد ؟ وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای (CMS) متن باز (open source) تحت وب و رایگان میباشد، شما با این نرمافزار مدیریت محتوا می­توانید محتوا و مطالب سایتتان را بهراحتی مدیریت کنید.

هریک از این سه گزینه (کدنویسی تمام سایت از صفر، انتخاب یکی از سیستمهای مدیریت محتوا و توسعهی وباپها با فریم ورکها) مزایا و معایب خاص خود را دارند. آمارها نشان میدهد صاحبان وبسایتها بیشتر از آنکه نگران امنیت وبسایت وردپرسی باشند، از امنیت خود وردپرس نگراناند. بهعنوان مثال، اگر افزونه خاصی پیغام خطایی نشان دهد، مجرمان سایبری میتوانند از آسیبپذیریهای آن افزونه استفاده کنند. قالب های شرکتی تصویری واضح از یک سایت حرفه ای که نشان دهنده جایگاه شما در تجارت باشد ایجاد می کنند. این قالب ها معمولا با قیمت های مختلف ارائه میشند اما با توجه به همه مزایایی که دارند باز هم همه نیاز های کاربران را برطرف نمی کنند بدین ترتیب اگر به دنبال طراحی قالب وردپرس با سلیقه خود می باشید باید ویژگی های یک قالب اختصاصی را بدانید. با افزونه های مختلف صفحه ساز مانند Beaver Builder، Divi و Visual Composer سازگار است.

سلام با سون هاست در خدمت شما هستیم تا به شما بیاموزیم که چگونه با چند گام ساده امنیت وردپرس خود را افزایش دهید. همچنین افزونه های امنیتی برای وردپرس وجود دارد که میتوانید با نصب این پلاگین ها امنیت سایت خود را به میزان زیادی افزایش دهید. این پلاگین تنظیماتی خوبی هم برای جلوگیری از رشد بیجای دیتابیس در اختیار شما قرار میدهد. فایل pdf آموزش وردپرس در اینترنت هم بسیار کم بوده یا ناقص است. به شما قول می دهم در پایان گام اول آموزش که راه اندازی سایت با وردپرس می باشد شگفت زده خواهید شد. به شما قول می دهیم با شرکت در این دوره شگفت زده خواهید شد. این دوره آموزش ویدئویی در فیلم های کوتاه و عملی به عنوان یک راهنمای سریع برای شروع کار با WordPress می باشد.

و همینطور این مسیر میتواند ادامه پیدا کند تا شاهد قالب وردپرس گوناگونی از جمله قالب شرکتی ،قالب آموزش آنلاین ، قالب موزیک و قالب مجله ای و … افزونهی WordPress ReCaptcha Integration با بیش از 20 هزار نصب فعال و سازگاری با افزونههایی از جمله bbPress، BuddyPress، WooCommerce (فقط فرمهای پرداخت، ثبت نام، ورود به سیستم و تنظیم مجدد رمز عبور)، WP Multisite، Ninja Forms، cformsII و… نکته جالب در مورد این ابزار آنلاین این است که می توانید وب سایت خود را با استفاده از چند نوع دستگاه از جمله لپ تاپ، تبلت و موبایل ارزیابی کنید. افزونههای زیادی وجود دارند که با آنها میتوانید به بهترین نحو وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید. من ادعا می کنم بهترین مدرس وردپرس در ایران هستم و می توانم در یک ساعت شما را به وردپرس مسلط کنم.

من بهترین مدرس وردپرس در ایران هستم! SEMRush یک مجموعه کامل بازاریابی برای متخصصین دیجیتال مارکتینگ و صاحبان کسب و کار و از بهترین ابزارهای سئو وردپرس است. شما در این آموزش به طور کامل نصب افزونه وردپرس را فراخواهید گرفت. اگر مبتدی هستید و می خواهید از آموزش های آقای ژان بقوسیان استفاده کنید، دوره ساخت کسب و کار آنلاین را به شما پیشنهاد می دهیم که با قیمت ۱٫۴۹۰٫۰۰۰ در سایت مدیر سبز موجود می باشد. اگر یک قالب وردپرس دانلود کنید، با یک فایل زیپ مواجه میشوید که در آن فایلهای زیادی وجود دارد که به زبان برنامهنویسی PHP نوشته شده است و با CSS نیز ترکیب شده. در آنجا و در بخش افزودن دسته تازه یک دسته با نام مقالات بسازید و مادر آن را روی هیچ کدام بگذارید (چون مقالات خود، دسته اصلی است و دسته مادری ندارد)، سپس کلید افزودن دسته جدید را بزنید.

این سایت نمره عملکرد سایت را از 100 بر روی دسکتاپ و دستگاه های تلفن همراه به طور جداگانه فراهم می کند. 5. با کلیک بر روی “نصب” شما باید اطلاعات دسترسی به وب سایت جدید وردپرس خود را دریافت کنید. از روش های مختلفی می توانید خروجی پلاگین خود را در وب سایت نمایش دهید که یکی از ساده ترین راه ها Shortcode های وردپرس می باشد. در واقع افزونه های وردپرس مانند فایل های نصب کامپبوتری از چند بخش تشکیل شده اند که برای نصب ،آنهارا بصورت یک فایل زیپ (zip) در می آوریم اگر این پلاگین هارا دانلود نمایید قالبا به این فرمت هستند .مگرآنکه بخواهید آنهارا مستقیم از بخش افزونه ها در وردپرس اضافه کنید. توجه داشته­باشید که این موضوع مدت­ها پیش اتفاق افتاد و از آن زمان تا کنون، توسعه­ی این پلاگین افزایش سرعت وردپرس توسط تیم WPMU DEV انجام شده­است.

پیشنهاد میکنم همین الآن افزونههای بدون استفاده خود را برای افزایش سرعت وردپرس غیرفعال و حتی حذف کنید! در پایان گام اول شما می توانید اولین سایت خود را راه اندازی کنید و در دسترس جهانیان قرار دهید. میتوانید در فروشگاه آنلاین خود گزینههای متعددی برای خریدارانتان فراهم کنید. به این تسلط می رسید که در کمتر از 5 دقیقه هر امکاناتی که نیاز باشد به وردپرس خود اضافه کنید. به این تسلط می رسید که در کمتر از 5 دقیقه مطالب سایت را دسته بندی و مدیریت کنید. 5. چرا وردپرس را باید انتخاب کنیم؟