آموزش افزونه WP Fastest Cache برای افزایش سرعت وردپرس

یکی از مهمترین ویژگیهایی که باعث شده خیلی از متخصصان طراحی سایت به سمت وردپرس جذب شوند رعایت نکات سئو در این سیستم مدیریت محتوا است بهطوریکه وردپرس را betheme.ir – http://betheme.ir – سئوبیس مینامند. این افزونه با تمام قدمت و قابلیت هایی که دارد بازهم مشکلات و مواردی را به همراه خود می اورد که در این مقاله به بررسی و نحوه رفع مشکلات ویرایشگر کلاسیک وردپرس خواهیم پرداخت. مقاله آموزش افزونه WP Smush شما را با ویژگی های قدرتمند این افزونه و نحوه نصب و راه اندازی آن آشنا می کند. در قسمت اول این مقاله به 5 نکته آشنا می شویم. در مقاله آموزش افزونه WooCommerce اطلاعات دقیقی در مورد نحوه نصب و راه اندازی این افزونه و چکونگی ساخت فروشگاه آنلاین با آن آورده شده است. در مقاله آموزش افزونه Insert Header and Footers می توانید اطلاعات بیشتری درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن به دست آورید. امیدواریم این مقاله در سایت مدیر وردپرس مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

از سفارشی سازی CSS برای همه عناصر آن پشتیبانی می کند.

هنگام انتخاب قالب وردپرس بهتر است به زمان به روز رسانی آن توجه کنید. این کار نیاز به آن دارد که بهاندازه کافی دانش کد زدن css و یا جاوا اسکریپت داشته باشیم. به علاوه قالب فرم از پیش ساخته ای دارد که با فیلد های مورد نیاز اکثر کاربران پر شده است و شما می توانید آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی سازی کنید. از سفارشی سازی CSS برای همه عناصر آن پشتیبانی می کند. علاوه بر موارد فوق، یک افزونه پرمیوم بودن به معنای دریافت بروزرسانی های مرتب و پشتیبانی عالی مشتری است. می توانید کش را برای یک نوشته یا برگه با استفاده از کد کوتاه مسدود کنید. برای آشنایی بیشتر با این افزونه و نحوه ساخت یک گالری زیبا با آن آموزش افزونه Envira Gallery را مطالعه کنید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه نصب و راه اندازی این افزونه و چگونگی پیکربندی تنظیمات آن مقاله افزونه iThemes Security را مطالعه کنید. در این مقاله های سریالی جامع، به آموزش افزایش امنیت در وردپرس پرداخته ایم تا بتوانید کارهای لازم برای امنیت وردپرس را یاد بگیرید و آن ها را در سایت خود اعمال کنید. توجه داشته باشید که کارهای تخصصی و جزئیات بیشتر را باید از طریق افزونه های دیگر به سایت خود اضافه کنید. با استفاده از صفحه ساز Divi سه ساختار ساختمانی پایه دارید: 3 بخش، 20 ردیف و بیش از 40 ماژول محتوا که به شما امکان اضافه کردن دیدگاه های کاربران، پورتوفولیو، جدول های قیمت گذاری و بسیاری موارد دیگر را می دهد. افزونه های عضویت می توانند، صفحات نمایش لیست کاربران، جستجو، عضویت، ورود، دانلودها و سفارشات کاربران را کاملا سفارشی کنند.

این افزونه دارای مجموعه ای از قالب های پیش ساخته است که امکان سفارشی سازی ظاهر و حس گالری را ایجاد می کند. همچنین با داشتن چند ابزارک سفارشی ، امکان نمایش آمار را در وب سایت شما فراهم می کند . Rank Math با سرچ کنسول گوگل ادغام شده و اطلاعات ضروری مانند کلمات کلیدی که بیشترین ترافیک را از آنها دریافت کرده اید، سایت شما چقدر impression دریافت کرده است، گوگل چه خطاهایی در سایت شما می بیند و بسیاری موارد دیگر را مستقیماً از پیشخوان وردپرس در اختیار شما قرار می دهد.

افزونه وردپرس

اینکه سایت شما بزرگ یا کوچک است یا اینکه چه نوع سایتی دارید اهمیتی ندارد، مطمئناً به یک صفحه تماس با ما برای ارتباط مخاطبان با خود نیاز دارید. کافی است افزونه را نصب کنید و باکس های مربوط به کد مورد نظر خود برای فشرده کردن و کوچک سازی را علامت بزنید. ممکن است یک نسخه نال شده از WP Rocket را به صورت رایگان پیدا کنید، اما اگر نظر ما را بخواهید باید بگوییم که اکیداً توصیه میکنیم از این نسخهها استفاده نکنید. علاوه بر این ، این افزونه کاملاً رایگان است و افزودنی هایی دارد که اگر بخواهید ویژگی های بیشتری داشته باشید می توانید آنها را خریداری کنید. یک کتابخانه شامل افزودنی های بسیار زیاد دارد که می توانید از آنها برای افزایش قابلیت های افزونه استفاده کنید.

افزایش سرعت وردپرس

این افزونه امکان مونیتور تمام ترافیک وب سایت شامل ربات ها، انسان ها، خطاهای 404، لاگین ها، لاگ اوت ها و بسیاری موارد دیگر را در زمان واقعی می دهد. کپچا با تایید اینکه یک انسان وارد سایت میشود، یک لایه امنیتی جدید به ورود اضافه میکند. لازم به ذکر است که این افزونه بر خلاف افزونه های ورود دیگر، امکانات بسیار دیگری نیز دارد و برای ایجاد هر فرم با افزونه کلین لوگین، شما فقط نیاز دارید که یک برگه جدید ایجاد کرده و شورتکد انتخابی دلخواه خود را از این افزونه روی برگه اعمال کنید. Breadcrumb ها نیز جزئی از این افزونه هستند، بنابراین نیاز به افزونه دیگری ندارید.

هیچ کسب و کار شرکتی بدون داشتن سایت نمی تواند در دنیای پر از رقیب امروز به فعالیت بپردازد. بنابراین، در دنیای کنونی واکنشگرا (ریسپانسیو) بودن وبسایت یک ضرورت به شمار میرود. هنگامی که وبسایت وردپرسی خود را می­سازید مستقیما به بیش­از ۵۵ هزار افزونه در مخزن افزونه­ های وردپرس دسترسی خواهید داشت. همانطور که گفته شد اگر سرعت وبسایت شما پایین باشد کاربران به سرعت وبسایت شما را ترک خواهند کرد. همچنین این افزونه دارای قابلیت درگ و دراپ میباشد که به واسطه این قابلیت شما به راحتی و در مدت زمان پایین میتوانید صفحات سایت خود را طراحی کنید. به این ترتیب تصاویر سایت شما تنها در صورتی بارگذاری می شوند که بازدیدکننده به پایین صفحه اسکرول کند. افزونه WPForms دارای یک رابط کاربری کشیدن و رها کردن است که امکان ایجاد فرم های زیبا را به سادگی و با سرعت فراهم می کند. رابط کاربری بسیار تمیز است ، و گزینه ها به راحتی قابل فهم هستند.

Envira برخلاف دیگر افزونه های گالری ساز وردپرس سبک وزن است و دارای ویژگی های زیادی است که نیاز به پیکربندی خاصی ندارند. تمام گالری هایی که با Envira ساخته می شوند کاملاً رسپانسیو بوده و با موبایل، تبلت و دسکتاپ به خوبی کار می کنند. Envira Gallery یکی از افزونه های ضروری ساخت گالری تصاویر وردپرس است که در این لیست به معرفی آن می پردازیم. استفاده از تمامی این پلاگین ها برای افزایش سرعت سایت وردپرسی ضروری نمیباشد. بلافاصله بعد از نصب، کش کردن صفحه شروع شده و باعث افزایش قابل ملاحظه ای در سرعت سایت می شود. بعد انجام این مراحل فایل را ذخیره کنید و برای خواندن این اطلاعات توسط برنامه یک بار برنامه را زمپ را stop و مجدد start کنید تا برنامه دوباره اطلاعات را بخواند و ظرفیت استفاده خود را افزایش بدهد. وردپرس خود را به هیچ مدل کسبوکاری محدود نمیکند و شما با هر نوع فعالیتی، میتونید با سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سایت داشته باشید.

WP Fastest Cache ساده ترین و سریع ترین سیستم کش وردپرس است.

نصب و راه اندازی افزونه WP fastest Cache بسیار آسان است و نیازی به ویرایش فایل htaccess. در مقاله آموزش افزونه WP Fastest Cache می توایند اطلاعات بیشتری درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن به دست آورید. WP Fastest Cache ساده ترین و سریع ترین سیستم کش وردپرس است. کاربران وارد شده گاهی اوقات می توانند از سیستم دور شوند و این یک خطر امنیتی است. تمام کامنت ها یک تاریخچه برای کاربران دارند که نشان می دهد کدام کامنت توسط Akismet پرچم گذاری یا پاک شده است.

با کمک گزینه های reCaptcha و Akismet ، با اسپم ها مبارزه می کند. افزونه Akismet در پشت صحنه کار می کند و نیاز به پیکربندی هیچ نوع تنظیماتی ندارد. به جای اینکه هر بار کل مراحل تولید صفحه را طی کنید، پلاگین caching شما پس از بارگذاری اول از صفحه کپی میکند و سپس آن نسخه cached را برای هر کاربر بعدی ارائه می دهد. اما یک نشان”Powered By Nitropack” به سایت شما اضافه میکند. شاید این فرایند کمی به طول بیانجامد، همچنین توجه داشته باشید که اگر در این سایت عضو شوید میتوانید به راحتی محل جغرافیایی سروری که سایت شما را تست میکند را تعیین کنید. در حالی که گالری های پیش فرض موجود در نسخه رایگان چندان جذاب به نظر نمی رسند اما قابلیت تنظیم بسیار بالایی داشته و عملکرد عمیقی دارند.

پلاگین وردپرس

تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فیلدهای مورد نظر خود را انتخاب کرده و گزینه ها را پیکربندی کنید. تعداد کاربران اینترنت که از موتورهای جستجو برای پیدا کردن مطالب مورد نظر خود استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است. به علاوه، به دلیل اینکه خزنده های این افزونه یک بازدید را برای پیش بارگذاری کش شبیه سازی می کنند، ایندکس کردن سایت شما توسط موتورهای جستجو بلافاصله بهبود می یابد. بهصورتی که اگر کاربر سایت شما در انتهای نتایج جستجوی گوگل هم ببیند به بقیه سایتها توجه نکند و اول سایت شمارا بازدید کند تا به هدفش برسد و شما هم به هدفتان رسیدهاید. به همین دلیل در بین عکاسان و افرادی که درآمدشان از طریق عکس است، بسیار محبوب می باشد.

همچنین وزن فایل های HTML، جاوااسکریپت و CSS شما را از طریق مینیفای کردن کاهش می دهد. همچنین نسخه رایگان افزونه MashShare از دکمه های اشتراک گذاری، پاپ آپ های اشتراک ویدئو، نوار چسبنده اشتراک گذاری، بیشتر ابزارک های اشتراک گذاری نوشته ها، AMP و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می کند و با URL کوتاه و گوگل آنالیتیکس ادغام شده است. همچنین برای دسترسی به ویژگی های بیشتر می توانید نسخه پرمیوم این افزونه را خریداری کنید. با توجه به نتایج باید برویم امکانات و سهولت استفاده از چهار پلاگین بالا را همراه با معایب و مزایای استفاده بسنجیم. شما می توانید آن را در وب سایت خود نصب کنید و بلافاصله یک پلتفرم فروش محصولات دیجیتال با ویژگی هایی مانند ارائه کد تخفیف ، کنترل دسترسی به فایل ها و ردیابی فعالیت ها را در اختیار دارید. هر نوشته / برگه / محصول از طریق یک ابزار آنالیز سئو مبتنی بر 40 فاکتور اجرا می شود.

برای بالا بردن امنیت لاگین احراز اصالت دو فاکتور را ارائه می دهد. برخی ویژگی های اصلی نسخه حرفه ای iThemes Security Pro اجرای رمز عبور قدرتمند، قفل کردن کاربران مخرب، پشتیبان گیری از پایگاه داده و تأیید هویت دو مرحله ای است. بر اساس اجرای تصویر، دو روش برای کنترل این مسئله وجود دارد. علاوه بر این افزونه Rank Math دارای مانیتورینگ 404 درون ساخته، ریداریکت، ریچ اسنیپت، سئوی محلی، نقشه XML سایت، سئوی خودکار تصویر، توصیه های برای لینک سازی داخلی و بسیاری موارد دیگر است.

Rank Math هر آنچه که برای کنترل سئوی on-page سایت خود نیاز دارید را ارائه می دهد. برای آشنایی بیشتر با این افزونه قدرتمند و نحوه استفاده از آن مقاله افزونه Rank Math را مطالعه کنید. نسخه رایگان افزونه NextGEN Gallery دارای چند استایل مختلف گالری / آلبوم است اما بیشتر ویژگی های منحصر به فرد افزونه در نسخه Pro آن ارائه می شود. اگرچه برخی از ویژگی های امنیتی اصلی در نسخه رایگان وجود دارد، اما بسیاری از ویژگی های عالی این افزونه در نسخه Pro ارائه شده است. یکی از دلایل موفقیت EDD این دلیل است که افزونه اصلی رایگان است.

در حالی که سایت شما ممکن است شامل تعداد زیادی تصاویر زیبا باشد ، این ایده خوبی است که این تصاویر را برای رسیدن به زمان بارگیری سریع در صفحه بهینهسازی کنید. این محتوا ها معمولا شامل ویدئو، صوت، بازیهای آنلاین و ارائههایی با فرمتهای مخصوص میشوند. در بیشتر مواقع، این تمها برای جذب کاربران با قیمت ارزانتری فروخته میشوند و معمولاً مشکلات امنیتی زیادی دارند. برای آشنایی بیشتر با این افزونه و نحوه استفاده از آن مقاله آموزش افزونه NextGEN Gallery را مطالعه کنید. برای آشنایی بیشتر با این افزونه و نحوه کار با آن مقاله آموزش افزونه WPForms را مطالعه بفرمایید.