آموزش افزونه WP Fastest Cache برای افزایش سرعت وردپرس

اگر شما هم صاحب وب سایت هستید، باید از توسعه دهنده خود بخواهید تا مطمئن شود که مجوزهای مدیر را برای شما فعال کرده است یا خیر. باید حد امکان در این صفحه المان ها و محتواهایی وجود داشته باشد که کاربر به آن نیاز دارد. برخی از این المان ها لازم نیست که همان ابتدا لود شوند، چرا که مورد استفاده کاربر قرار نمی گیرند. در این دوره قرار هست صفر تا صد طراحی یک سایت به پیشرفته ترین حالت ممکن را با افزونه صفحه ساز المنتور به شما عزیزان آموزش بدیم ، توجه داشته باشید که برای تک تک المان ها پروژه جداگانه انجام خواهد شد تا شما عزیزان بتوانید از نهایت آموزش استفاده کرده و بعد از پایان دوره بتوانید وبسایت هایی بسیار حرفه ای طراحی کرده و کسب درآمد کنید. وردپرس به راحتی این امکان را به شما می دهد تا سایت خود را به زیباترین شکل ممکن طراحی کنید.

خدمات یاس وب می تواند باعث شود که بتوانید با دید بهتری در این راه قدم بردارید و با کاهش هزینه ها در کنار صرفه جویی در وقت می تواند یکی از بهترین همیاران شما در زمینه طراحی سایت به شمار رود. علاوهبراین، این تمها میتوانند حفرههای امنیتی برای سایر سوءاستفادههایی باشند که ممکن است وبسایت وردپرس شما را بهخطر بیندازند. با بررسی این افزونه و رفع خطاهای موجود در آن، ممکن است مشکل کندی لود اولیه سایت نیز رفع شود.

در جلسه 14 از دوره آموزش کامل وردپرس به آموزش نصب قالب وردپرس خواهیم پرداخت. بعد از اینکه مقاله ویرایش قالب وردپرس رو در سایت منتشر کردیم حال به سراغ آموزش ویرایش افزونه وردپرس میرویم و میخواهیم فایل های یک افزونه رو مورد بررسی قرار دهیم تا در صورتی که خواستید در یک افزونه تغییراتی رو اعمال کنید دچار مشکل نشوید و بدونید چطور باید آن را ویرایش کنید. به طور قطع می توان عنوان کرد که داشتن تجربه در کنار علم کافی و به روز برای بهینه سازی خوب یک سایت مناسب می باشد و در صورتی که به خوبی بتوانید از پس کارهای مربوط به سئو سایت بر آیید می توانید بهترین تجربه را از ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ کسب کنید. اگر در فکر راه اندازی یک وبسایت فوق العاده حرفه ای با امکانات عالی هستید اما نمیخواهید هزینه زیادی بابتش پرداخت کنید وردپرس بهترین انتخاب است، اگر خودتان مهارت های لازم جهت طراحی سایت با وردپرس را بلد باشید راه اندازی یک وبسایت حرفه ای با وردپرس نهایتا یک میلیون تومان هزینه خواهد داشت و شاید هم خیلی کمتر در صورتی که همان وبسایت با سیستم اختصاصی میتواند بالغ بر ۲۰ میلیون تومان برای شما هزینه داشته باشد، توجه داشته باشید ارزان بودن محصولات و ابزارهای وردپرسی اصلا دلیل بر بی کیفیت یا ناکارامد بودن آن نیست.

شما تنها با نصب و فعالسازی این افزونه دیگر نیاز به هیچگونه کد نویسی برای ارتقا یافتن سرعت سایت خود نخواهید داشت و تنها با چند حرکت ساده وکلیک کردن بر بروی انتخاب آپشنها و امکاناتی که در این افزونه وجود دارد میتوانید سرعتتان را به راحتی بالا ببرید. در این بخش در صورتی که سایت شما توسط وردپرس و یا دیگر سیستم های مدیریت محتوا مانند جوملا، دروپال و غیره طراحی سایت باشد می توانید از خدمات بهینه سازی سرعت وردپرس استفاده کنید. در اینجا وقتی نصب به پایان رسید یک پیغام موفقیت مانند این دریافت خواهید کرد. همچنین تکنیک های دیگری مانند کاهش حجم محتوای تصویری و به کارگیری ابزارهایی جهت نمایش بهینه تر سایت شما می تواند به شما کمک کند تا بهترین تجربه را از دریافت خدمات مربوط به افزایش سرعت سایت با یاس وب داشته باشید. رعایت مجموعه نکاتی که در زیر میآیند، باعث میشود که گربه را دم حجله بکشید و امنیت وبسایت خود را افزایش دهید.

در واقع گوگل اینطور برداشت می کند که این سایت محتوای مناسبی نداشته و نمی تواند رضایت کاربران را جلب کند. فرض کنید وارد وب سایتی می شوید و بیش از 10 ثانیه منتظر می مانید تا محتوای سایت، برای شما نشان داده شود، آیا از این همه انتظار خسته نمی شوید؟ پلاگین Text Hover به کاربران این توانایی را میدهد تا کامنتهای کوچکی روی قطعات متنوعی از محتوا اضافه کنند. اگر تا کنون از فایروال در وب سایتتان استفاده نمیکردید، پیشنهاد میکنیم همین امروز این کار را انجام دهید.

3. فرایند بروزرسانی را در اولویت کاری خود قرار دهید. به علاوه تکنیک های حرفه ای افزایش سرعت نیز در این پکیج ارائه شده اند. به طور کلی می توان گفت که پکیج سئو سایت می تواند بهترین انتخاب برای شما به شمار رود. بنابراین هاستی را انتخاب کنید که بالاترین سرعت، بهترین پشتیبانی و کیفیت را داشته باشد. سئو یک فرآیند تک بعدی مربوط به افزایش سرعت وردپرس نیست و بخش های مختلفی دارد که باید توسط متخصصین این امر پشتیبانی شود. اینگونه سرعت سایت شما افزایش می یابد. اگر اینگونه است مطمئن باشید با خرید قالب وردپرس موزیک فارسی انتخاب درستی کرده اید.

پلاگین وردپرس البته ممکن است شما بهطورکلی نسبت به افزونه شناخت نداشته باشید؛ که ما سعی داریم در این مقاله اطلاعات مفیدی را در خصوص افزونهها و کارکرد آنها برای شما شرح دهیم. گاهی ممکن است این اتفاق به واسطه ربات ها یا وب سایت رقبا انجام شود، در واقع در این لحظه DOS attack یا حمله داس رخ می دهد. همچنین اگر پست ها و محتواهایی دارید که بازدید بسیار کمی دارند و به اصطلاح از رده خارج شده اند، آنها را حذف کنید. افزون بر موارد فوق، حجم بالای ویدیوها، اندازه بکاپها را نیز تحت تأثیر قرار داده و بازیابی آنها را دشوارتر میکند. چگونه میتوانم افزونه خود را در فهرست افزونههای وردپرس قرار دهم؟ حتی می توایند از سایت های معتبری که ارائه دهنده انواع خدمات وردپرس هستند برای افزایش سرعت سایت خود کمک بگیرید.

اینگونه سرعت سایت شما افزایش می یابد.

یقینا افزونه Wp Rocket را باید یکی از محبوبترین و مشهور ترین و مهمترین افزونه های وردپرس دانست. ایمیل مؤثرترین و قابل اطمینان ترین ابزار بازاریابی برای صاحبان کسب و کار آنلاین است. شما باید فایل های css و جاوا اسکریپت خود را فشرده کنید؛ برای این کار می توانید از افزونه Better WordPress Minify استفاده کنید. 3. فرایند بروزرسانی را در اولویت کاری خود قرار دهید. بهتر است ویدیو مورد نظر خود را در سایت هایی مانند آپارات آپلود کرده و بعد به صورت Embed، آن را در سایت قرار دهید.

اساساً هرچه رایانه ای که سایت شما را میزبانی می کند از بازدید کننده دورتر باشد، انتقال اطلاعات سایت شما بیشتر طول می کشد .با استفاده از CDN چندین سرور همزمان که در موقعیت های جغرافیایی مختلفی از هم قرار می گیرندکه بر اساس ISPمخابرات ،کاربر درخواست کننده شناسایی می شود واطلاعات را از نزدیکترین CDN به کاربر، در اختیار او قرار می گیرد به این ترتیب ، هر وقت کسی درخواست دیدن سایت شما را دارد می تواند آنها را از نزدیکترین مکان ممکن دریافت کند بنابراین زمان بارگیری وبسایت را کاهش می دهد. همچنین برخی از آنها مشکلات سایت شما و نحوه حل آنها را نیز به شما گوشزد خواهند کرد. روش های ذخیره سازی رمزعبورهایتان را خواندید. سئو سایت یا بهینه سازی سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و لازم است که در این زمینه اطلاعات لازم و کافی را داشته باشید.

ما در این مقاله قصد داریم در خصوص افزایش سرعت وردپرس با شما صحبت کنیم که اگر شما هم از مدیران سایت های وردپرسی هستید و بهینه سازی سایت برای شما هم اهمیت بسیار زیادی دارد، این مسئله می تواند به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های شما بی تم – betheme.ir – به شمار رود. در میان افزونههای افزایش سرعت سایت وردپرسی، افزونه Deactivate plugins per page یکی از راهحلهای خیلی مناسب برای غیرفعال کردن و بهینه سازی کدهایی که بدون استفاده جاوا اسکریپ است. بنابراین لازمه این قابلیت را غیرفعال کنید. برای اینکار کافیست از بخش تنظیمات این افزونه به منوی Preload مراجعه کرده و گزینههای مربوطه را غیرفعال کنید. را دارد. شما می توانید برای دانلود افزونه راکت و همچنین آموزش تنظیمات آن، به اینجا مراجعه کنید. در مقاله آموزش افزونه WPForms می توانید اطلاعات کاملی درباره این افزونه قدرتمند و نحوه استفاده از آن به دست آورید.

افزونه وردپرس

با این کار کمک زیادی به افزایش سرعت سایت وردپرسی خود کرده اید. با استفاده از ابزار Pingdom میتوانید تعداد درخواستهای خود را مشاهده و نسبت به کاهش آن اقدام کنید . 40 درصد از کاربران سایت، اگر بیش از 3 ثانیه برای لود صفحه سایت صبر کنند، آن را ترک خواهند کرد. 79 درصد از مشتریان سایت، در صورتی که رضایت کافی از میزان سرعت و عملکرد سایت نداشته باشند، برای خرید دوباره به سایت برنمی گردند. شما میتوانید برای استفاده از خدماتی که درون سایت خود قرار دادهاید از فرم ثبت نام کاربران استفاده کنید و برای این کار از یک افزونه مناسب استفاده کنید. فارغ از کسب و کارهای نوین که تنها خدمات خود را از طریق وب سایت ارائه می دهند، بخش بسیار مهمی از کسب و کارهای سنتی موفق نیز به صورت همگام طراحی سایت خود را انجام داده اند.

افزایش سرعت وردپرس

همچنین میتوانید در این زمینه از افراد متخصص نیز کمک بگیرید. شما میتوانید با استفاده از قالبهای وردپرس وب سایت خود را با یک کلیک ساده ایجاد کرده و آن را مطابق با نیازهای خود سفارشیسازی کنید. 24. کلیه پست های خود را صفحه بندی کنید. ناگفته نماند که به غیر از این افزونهها، افزونههای دیگری، با امکانات متفاوت مانند افزونه Upload To FTP وجود دارد که از طریق اتصال هاست دانلود به وردپرس میتواند سرعت وبسایت را افزایش دهید. صفحه نخست یا home page سایت یکی از صفحات اصلی و تاثیرگذار در افزایش سرعت لود سایت وردپرس است. هدف اصلی گوگل ارائه بهترین خدمات به کاربرانش است. عوامل مختلفی می توانند سرعت اصلی سایت را از دید ما در استفاده روزمره پنهان کنند. در این دوره با قرار دادن کدهای ساده اما کامل کنار پروژه سعی کردیم پیشبرد کار را برای شما همراهان عزیز لذتبخشتر کنیم. برای دفعات بعد نیازی به دانلود مجدد فایلها به منظور بارگذاری کامل یک وبسایت نیست.

شما با یک قالب جذاب و تماشایی روبرو هستید که از سبک لایهای Mason برای صفحه نخست و دستهبندیهای صفحات خود استفاده میکند. پس از نصب این افزونه، به طور خودکار تمام تصاویری که در رسانه وردپرس بارگذاری میشوند، فشرده شده و حجم آنها کاهش پیدا میکند. پس در واقع ما با نصب افزونه بر روی سایت وردپرسی یک سری بستههای نرم افزاری جانبی را داریم که امکانات متعددی را بنا به کدنویسی و ساختاری که برای آنها مشخص شده به سایت اضافه میکنند. 22. اگر وب سایت شما دارای پست های طولانی می باشد سعی کنید آنها را به چند بخش تقسیم کنید. بیشترین قالب استفاده شده در وردپرس ایران، شاید Astra – BeTheme – Enfold و شاید چند قالب دیگر باشد. یعنی خود به تنهایی کار های زیادی انجام میدهد که حتی شاید باعث بی نیاز شدن شما از دیگر افزونه ها شود. اگر منصفانه به موضوع نگاه کنیم، نباید انتظاری هم از توسعهدهندگان این افزونهها داشت؛ چراکه منفعت مالیای در کار نیست و شاید صرف وقت و هزینه برای پاسخگویی به مشکلات کاربران معقول نباشد.

اگر تمایل به راه اندازی سایت خبری دارید و یا قصد دارید بخش اخبار وبسایت خود را بصورت حرفه ای ارائه دهید می توانید از افزونه هایی همچون WP News ، simple news ، News & Blog Designer Pack را نصب و راه اندازی نمایید. ۲,۰۰۰ نصب خود امتیاز کامل ۵ از ۵ را به خود اختصاص دهد. احراز هویت دو مرحلهای (2FA) از کاربران میخواهد تا ورود خود را با دستگاه دوم تأیید کنند. به کمک ووکامرس سایت شما این امکان را دارد تا امکان فروش محصولات را داشته باشید و به یک فروشگاه تبدیل شوید.

همانطور که در این محتوا گفتیم، یکی از اقدامات لازم برای افزایش سرعت سایت وردپرسی، حذف افزونه های غیر ضروری است. پس اگر به فکر افزایش بازدید و رضایت کاربران هستید، باید هر میلیثانیه در سرعت بارگذاری وبسایت برایتان مهم باشد. وردپرس به صورت گیش فرض اسکریپت ها را ابتدا بارگذاری دانلود می کند در صورتی که این کار لزومی ندارد. البته باید توجه داشته باشید که بسیاری از قالب وردپرس از قابلیت Lazy Load پشتیبانی میکنند و برای این منظور نیازی به نصب افزونه وردپرس مجزا نیست، اما اگر قالب شما از این ویژگی پشتیبانی نمیکند به راحتی میتوانید با افزونههایی که در ادامه توضیح دادهایم به سایت خود اضافه کنید.