آموزش افزونه WP Rocket (موشک وردپرس) برای افزایش سرعت وردپرس

با استفاده از افزونه wp-rocket می توانید تا بر روی بخشهایی مثل تصاویر، فایلهای html، فایلای استایل قالب، فایلهای جاوا اسکریپت، استفاده از شبکه تحویل محتوا و… بله ما هم مثل شما اطلاع داریم که این کار میتونه کمی آزاردهنده باشه ولی باور کنید که ارزشش رو داره. قابلیت استفاده از آنتی اسپم مثل CAPTCHA را دارد و همچنین با تکنولوژی ایجکس کار می کند. اما در هر صورت به دلیل گران بودن هاستینگ اختصاصی اکثرا از میزبانی اشتراکی استفاده می کنند. طبق آخری آمار منتشر شده 56 درصد از افراد از نسخه های قدیمی وردپرس استفاده می کنند. با افزونههای رایگان، میتوانید آن را بدون پرداخت هزینه نصب و استفاده کنید، اگرچه گاهی اوقات برخی از ویژگی های افزونه رایگان قفل است تا نسخه حرفه ای را تهیه کنید و همچنین برخی از افزونه ها هم نسخه رایگان ندارند.

گاهی اوقات ممکن است به یک وبسایت وردپرسی سر بزنیم و از قالبی که در آن از آن استفاده شده، خوشمان بیاید. از این جا به بعد نکات عملی برای افزایش امنیت سایت را به شما می گوییم تا با انجام این نکات بتوانید سایت وردپرسی خود را تا حد زیادی ایمن کنید. وردپرس جزو پروژههای منبع باز است که به طور منظم و مداوم به روزرسانی میشود تا قابلیتها و امکانات بیشتری به آن افزوده شود. به عنوان مثال، نسخه 4.9.7. این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که یک به روزرسانی کاذب را بارگیری یا تأیید نکرده اید. حدود 3 دقیقه طول خواهد کشید تا تنظیمات روی سایت شما اعمال شود.

حتما از دستورالعمل های این مقاله پیروی کنید تا احتمال هک شدن سایت شما بسیار کم شود. شما باید همیشه برای امنیت سایت تلاش کنید تا کمترین احتمال ناخوشایندی وجود نداشته باشد. ما در کنار شما خواهیم بود تا پشتیبانی وردپرس شما را با بهره گیری از تیمی باتجربه و در کوتاهترین زمان ممکن انجام دهیم. پس باید با استفاده از افزونه این کار را انجام دهیم. بعد از هک چه کار هایی را انجام دهیم؟ در مرحله بعد باید به شکلی مشابه، کد زیر را در فایل htaccess. در مرحله آخر زبان موردنظر خود را برای ترجمه انتخاب کنید. در مرحله بعد، باید با FTP به سرور وب سایت وردپرس خود متصل شوید. اگر امکان نمایش فایل ها و فولدر های سایت شما در مرورگر فعال است، باید آن را غیرفعال کنید تا هکر ها از این دسترسی سوء استفاده نکنند.

پلاگین وردپرس

اگر سایت شما برایتان مهم است، باید بالا بردن امنیت سایتتان برایتان مهم باشد. این قالب ها راه نفوذ هکر ها به وب سایت شما هستند. به گونه که از باگ های امنیتی ای که در هسته وردپرس، افزونه ها و قالب ها در نسخه های قبلی وجود دارد استفاده می کنند . هنگام انتخاب هریک از صفحه سازها اصل اول یعنی سادگی را فراموش نکنید چرا که گاهی اوقات افزونه های صفحه ساز وردپرس کدهای بسیار زیادی را در صفحات سایت شما فراخوانی می کنند و باعث کاهش سرعت سایت می شوند.

افزایش سرعت وردپرس

حتما رمز عبور قوی بسازید و برای سایت های مختلف که عضو آن هستید، متفاوت قرار دهید. همانگونه که فناوری وب سایت ها روز به روز قوی تر، زیباتر و کاربردی تر می شود. در این مقاله شما را با دانش کافی برای مدیریت یک سایت وردپرسی امن تجهیز خواهیم کرد و سطح دانش مبتدی در زمینه امنیت وردپرس را به متوسط تبدیل می کنیم. اگر تا بحال برای امنیت وب سایت وردپرسی خود اقدامی نکردید پس عجله کنید. به طور مثال با استفاده از این افزونه ها این امکان را دارید تا فایل های شخصی خود را سازماندهی کنید و مثلا به کاربرانی که ثبت نام نکرده اند امکان دسترسی به فایل ها و یا اجازه دانلود را ندهید. البته هزینه این نوع سرور ها نسبت به هاست اشتراکی گران تر است. خود هسته وردپرس بسیار امن است و هر روز توسط صد ها توسعه دهنده بررسی می شود و روز به روز وردپرس ایمن تر می شود.

و البته باید تمام پسور های مربوط به سایت خود را تغییر دهید و آن را سخت انتخاب کنید. چرا عجیب ، چون کرک شدن صفحه ، سخت تر بشه ! هر سایت چون همیشه آنلاین است و در معرض دید افراد قرار دارد با ریسیک های امنیتی زیادی روبرو است و این چیز کاملا عادی می باشد. برای افزودن این پلاگین به سایت خود، آموزش ایجاد کد امنیتی گوگل در وردپرس با افزونه Google Captcha را مشاهده کنید. به عنوان مثال اگر از سی پنل استفاده می کنید، وارد فولدر های سایت خود شوید و در آن جا با کلیک راست کردن روی فولدر wp-admin، نام کاربری و رمز عبور انتخاب کنید.

افزونه وردپرس

ابتدا کد ها توسط مرور گر دانلود می شود. در پایان پیشنهاد می کنم حتما چک لیست امنیت وردپرس را رایگان دانلود کنید تا نکات بیشتری از امنیت وردپرس یاد بگیرید. آموزش افزونه نویسی در وردپرس آموزش پیاده سازی افزونه گالری پست وردپرس استفاده از روش رویه برای کد نویسی PHP برای افزونه وردپرس(آموزش وردپرس) تا حدی خوب و معقول است و نیاز ما را پاسخ میدهد، اما با پیچیدهتر شدن افزونه میتواند درک و فهم آن را برای دیگران و حتی برنامه نویسی آن افزونه مشکل کند. همانطور که میبینید اینکه بخواهیم بگوییم امنیت وردپرس چگونه است و تا چه حدی میتوانیم روی ان حساب باز کنیم نمیتوان پاسخ یکسانی را داد. داشتن یک سایت سریع و بهینهشده هیچگاه تا این حد اهمیت نداشته است.

این کار برای محافظت در برابر نیروی بیرحم حملات بروت فورس نیز اقدام درست و عاقلانهای خواهد بود. در این جا ممکن است شخص دیگری پسورد او را تغییر دهد و دسترسی برای خود ایجاد کند. اگر یکی از مشترکین هاست سایت شما نکات امنیتی را رعایت نکند و به سایت او نفوذ کند، به دلیل این که سایت شما نیز در کنار سایت آن شخص قرار دارد، در معرض خطر قرار می گیرد. وقتی کاربر به یکی از صفحات شما مراجعه میکند، در حالت عادی تمام تصاویر به صورت همزمان شروع به بارگذاری میکنند، اما با استفاده از Lazy Load یا بارگذاری تنبل تصاویر کاربر فقط تصاویری که در آن بخش خواست وجود دارد را بارگذاری میکند و بعد از اسکرول کردن کاربر تصاویر به ترتیب شروع به بارگذاری میکنند. صفحات اصلی وب سایتها معمولاً سنگین ترین آنها هستند.

هاستینگ ها باید اصولی را سرور های خود رعایت کنند تا امنیت آن ها تا حد زیادی تضمین شوند. در مقاله بعدی روش های عملی افزایش امنیت وردپرس را به شما خواهیم گفت. در بخش بعدی سایر روش ها را به شما آموزش خواهیم داد. به این صورت دیگر احتمال حملات توسط ربات ها کمتر می شود. به احتمال بسیار زیاد شما با مشکل نرخ پرش بالا، کاهش نرخ تبدیل و کاهش رتبه در کلمات رقابتی خود روبرو میشوید. اگر نیاز به آموزش کانفیگ این افزونه ها دارید، دوره افزایش امنیت وردپرس را دانلود کنید.

در این مقاله ما قصد داریم تا به برخی از روش های موجود برای افزایش امنیت وردپرس که رایج هستند بپردازیم و آن ها را با شما عزیزان و همراهان همیشگی شتابان هاست به اشتراک بگذاریم. این را همیشه بدانید که امنیت هیچوقت 100 درصد نیست و هیچ سایتی نفوذ ناپذیر نیست. اگر سایت شما هک شد و با بک آپ یا هر روش دیگری آن را برگرداندید، اول این که بدانید سایت شما آسیب پذیر است و سعی کنید روش های مختلف جلوگیری از هک وردپرس را یاد بگیرید و در سایت خود پیاده کنید. اما این را بدانید گاهی اوقات سهل انگاری ما کاربران است که باعث هک شدن سایتمان می شویم. با فعال کردن این گزینه، مطمئن می شوید که فرآیند Caching برای کاربران موبایل نیز حتماً فعال خواهد بود.

اگر تجربه ای در زمین امنیت و هک شدن سایت دارید، لطفا با ما و سایر دوستان در میان بگذارید. اما همچنان برای بالا بردن امنیت وردپرس روش هایی وجود دارند. زیرا حذف و از بین بردن کامل خطر، مسلما ممکن نیست. فقط توجه کنید که شما همچنان امکان ویرایش قالب با استفاده از FTP را دارید و فقط امکان ویرایش از طریق وردپرس دیگر امکان پذیر نیست. برای حل این مشکل فقط کافیست یک نام کاربری منحصر به فرد ساخته که فقط اجازه ویرایش و افزودن نوشته را داشته باشید. این راهکارها را در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد. زمانیکه کاربری از سایت شما دیدن میکند محتواهای داخل وبسایت نظیر متن، ویدیو و تصاویر در هارد دیسک ذخیره میشوند. در ادامه این مقاله قصد دارین بهترین و کاربردی ترین افزونههای افزایش سرعت سایت وردپرسی را معرفی نمایید تا بتوانید با استفاده از این افزونه های سرعت سایت وردپرسی خود را افزایش دهید.

قالب فروشگاهی e-commerce وردپرس همانگونه که از اسمش معلوم است به قالب هایی گفته میشوند که برای مدیریت سایتهای وردپرسی بکار میروند که در آنها مدیریت محصولات بر عهده افزونه betheme.ir وردپرس e-commerce میباشد. حتی کاربران عادی نیز ممکن است از این امکان سوء استفاده کنند و به فایل ها و فولدر های سایت شما سرک بشکند یا حتی ممکن است سایت شما فروش فایل داشته باشد و به این صورت بدون خرید از سایت، به آن فایل دسترسی پیدا کند! همانطور که عامل اصلی افت سرعت سایت تصاویر میباشند، بهینه و کاهش حجم آنها باعث بالارفتن سرعت سایت و در نتیجه رضایت کاربران از وبسایت میشود. به این معناست که سرعت سایت خیلی مهم است، زیرا شما زمان خیلی کمی را در اختیار دارید تا محتوای خود را به کاربر نشان داده و او را قانع کنید که در سایت شما بماند.

در بخش بعدی سایر روش ها را به شما آموزش خواهیم داد.

بیش ترین حملاتی که به وب سایت های وردپرسی صورت میگیرد از همین طریق می باشد. با این کار بسیاری از تصاویر سایت در هنگام درخواست اولیه کاربر بارگذاری نشده و این مسئله موجب ارتقا سرعت بارگذاری می شود. 3. در این قسمت از بارگذاری قالب در وردپرس در قسمت جستجو در پوسته ها قالب مورد نظرتان را از مخزن وردپرس پیدا و انتخاب کنید. برای انتخاب پوسته وب سایت وردپرسی توجه به بهینه بودن سرعت بارگذاری آن بسیار با اهمیت و مهم است. درصد بسیاری از هکر ها از این مسئله برای هک کردن وب سایت ها استفاده می کنند.

تنها راه جلوگیری از این دست حمله ها استفاده از کپچا هست که هنوز رباتها قادر به خوندن اون نیستند. در وردپرس افزونه های امنیتی زیادی وجود دارند اما چند افزونه هستند که سطح بالاتری نسبت به بقیه دارند. لزومی وجود ندارد که پلاگینها بزرگ باشند، شما میتوانید حتی کدی با چند خط کد بنویسید. در این قسمت باید پرسشهای مشترکی که ممکن است برای همه کاربران پیش بیاید را بنویسید و به آن پاسخ دهید. بخش های مختلفی از سایت وردپرسی میتواند در کاهش یا افزایش سرعت سایت دخیل باشد، بهینه سازی هر کدام از این بخش ها برای بیشتر شدن قدرت لودینگ و بالا بردن سرعت پردازش در مرورگر کاربران میتواند به افزایش سرعت سایت در نمایش کمک کند. این کار خیلی آسان است، فقط توجه کنید که اگر این کار به درستی انجام نشود ممکن هست دسترسی وب سایت شما قطع شود. روش صحیح بک آپ گیری نیز به این صورت است که بک آپ ها به صورت منظم و روزانه یا حتی ساعتی گرفته شود و در یک سرور دیگر ذخیره شود.

در این مطلب، پس از معرفی فروشگاهسازهای رایج وردپرس، ۹ مورد از کاربردی ترین افزونه های وردپرس برای سایت فروشگاهی معرفی خواهند شد. امنیت وردپرس یکی از مهم ترین مسائل هر وبمستری است. فقط توجه داشته باشید که نام نویسنده در انتهای نوشته شما قابل مشاهده می باشد و اگر نام نویسنده با نام کاربری ادمین شما یکی باشد اینجا باید گفت که خودتونو به راحتی به هکر ها معرفی دارید میکنید. وقتی هکر بداند نام کاربری شما admin است، به راحتی حمله بروت فورس را بر روی سایت شما پیاده می کند. در اینصورت آنها به راحتی می توانند محتویات فایل mycode.js را تغییر دهند. هر هفته گوگل 70000 سایت را به دلایل مسائل امنیتی وارد لیست سیاه خود می کند تا دیگر در نتایج این سایت ها را نمایش ندهد!