آموزش افزونه WP Rocket (موشک وردپرس) برای افزایش سرعت وردپرس

از نسخه 3 به بعد وردپرس قابلیتی به این سیستم مدیریت محتوا اضافه شد که علاوه بر نام کاربری بتونید با ایمیلی که دارید هم در وردپرس وارد شوید. بعد از قرار دادن کد بالا دیگه امکان ورود با ایمیل در وردپرس را نخواهید داشت و فقط با استفاده از نام کاربری میتونید وارد وردپرس شوید. بعد از پایان کار با قالب خود، وقت آن است که مطمئن شوید به درستی کار می کند. همچنین مطالبی در خصوص بهترین قالب های پزشکی وردپرس ، و بهترین قالب های وردپرس از نظر سئو و بهترین قالب های آموزشی وردپرس نیز در وب سایت تجربه ما وجود دارد. حدود ۸% از وب سایت های وردپرس هک شده به دلیل استفاده از کلمه عبور ضعیف است. با استفاده از افزونه Disable XML-RPC وردپرس می تونید این قابلیت وردپرس رو غیر فعال کنید. 3. دستور Options -Indexes را در انتهای فایل .htaccess اضافه کنید.

در این پروژه دیگه نیازی نیست که حتما کد تایید برای ورود به اکانت را از طریق SMS روی شماره دریافت کنید، بلکه میتونید برنامه مخصوص اندروید و IOS را روی گوشی خودتون نصب کرده و کدهایی که به صورت خودکار در این برنامه تولید میشه را برای کد ورود استفاده کنید. بله در کیان تم ما قالبوردپرس شرکتی را به رایگان بر روی هاست ودامنه شما نصب میکنیم و سایت شما را دقیقا مانند دمو تتظیم و به شما تحویل میدهیم. اگر پیشوند جدول های سایت شما نیز همان پیشفرض وردپرس باشد، پس هکر ها دقیقا نام جدول ها و فیلد های دیتابیس سایت شما را می دانند! به طور پیشفرض پیشوند جدول های وردپرس wp است. برای تغییر پیشوند جدول های وردپرس می توانید از افزونه Change Table Prefix استفاده کنید. 2. فایل wp-config.php را که در ریشه هاست قرار دارد را انتخاب کرده و به صفحه ویرایش فایل مراجعه کنید.

افزونه وردپرس

برخی از ارائه دهندگان قالب و شرکت ها بدلیل سابقه و کارکرد آنها می توانند مورد اعتماد باشند. به نظر می رسد که به بهانه ی صرفه جویی در هزینه برای خرید میزبانی وب سایت خود، با یک ارائه دهنده میزبانی ارزان کمی وسوسه شوید و خود را قانع کنید که می توانید اضافه ی هزینه را در جای دیگری در سایت خود خرج کنید. 12. از انتشار نسخه وردپرس جلوگیری کنید. گوگل روزانه بیشتر از 10،000 وب سایت را از احتمال وجود بدافزار بررسی و چک میکند و در حدود 50،000 وب سایت را هر هفته در لیست سیاه خود قرار میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارهی روشهای افزایش امنیت وردپرس به صورت عملی، مقاله “چک لیست کامل افزایش امنیت وردپرس” را مطالعه کنید.

Vertical News Scroller یکی از بهترین پلاگینها برای نمایش اخبار به طور عمودی در وبسایت وردپرسی شما است. در صفحه مدیریت قالب های وردپرس لیستی از قالب های نصب شده نمایش داده می شود. ۸- در این قسمت حجم فعلی دیتابیس شما و همچنین حجمی که دیتابیس از وردپرس شما کسر کرده است نمایش داده میشود. مراجعه کنید. حالا وارد پوشه قالبی که ازش استفاده میکنید شده و قطعه کد زیر را در فایل فانکشن(functions.php) قالب قرار داده و ذخیره کنید. این قالب نه تنها تمام استانداردهای لازم برای وبسایتهای شرکتی و سازمانی را در خود گنجانده، که از پایه برای کاربران نه چندان حرفه ای WordPress طراحی شده است. سرعت سایت از چند لحاظ بررسی می شود اما بارز ترین تاثیرات آن روی سئو اینست که گوگل از سرعت به عنوان یک سیگنال در الگوریتم جستجو برای رتبه بندی سایت ها استفاده می کند و سایت های سریع تر را به سایت های کند و سرعت پایین، ترجیح می دهد.

فراموش نکنید در پایان روی دکمه save کلیک کنید.

در ادامه این مقاله به مواردی جهت امنیت وردپرس اشاره میکنیم. در این مقاله ها روش های افزایش امنیت وردپرس را قدم به قدم مرور می کنیم. مد نظر داشته باشید که شما به عنوان مالک وب سایت، میتوانید اقدامات بسیاری برای بهبود امنیت وردپرس خود انجام دهید. هاست های اشتراکی به عنوان ارزان ترین پلن به خصوص برای سایت های با بازدید کم تا متوسط است. برای دیدن سایر آموزشهای مرتبط با طراحی سایت در دانشجویار، به دستهبندی طراحی سایت مراجعه کنید. برای افزایش امنیت این پوشه میتونید از کارهایی مثل رمزگذاری روی پوشه wp-admin در هاست سی پنل استفاده کنید. مخزن وردپرس متشکل از هزاران افزونه و تم است که میتوانید آنها را بر روی وب سایت خود نصب و اجرا کنید. هر بار که وارد وب سایت وردپرس خود می شوید، یک نسخه پشتیبان تهیه کنید و سپس همه به روزرسانیهای موجود را اجرا کنید.

یکی از قابلیتهای وردپرس استفاده از ویرایشگر کد در پیشخوان وردپرس هست که در منوهای نمایش و افزونهها قرار داره و با استفاده از این دو منو به ترتیب میتونید به کلیه فایلهای قالب وردپرس و افزونه وردپرس دسترسی داشته و آنها را ویرایش کنید. 2. فایل htaccess. را در ریشه وب سایت خود جستجو کرده و سپس برای ویرایش آن اقدام کنید. و حتی از افزونههای امنیتی برای ارتقای امنیت وردپرس خود استفاده کنید. 2. از بهترین پلاگین امنیتی وردپرس استفاده کنید. پس اگر میخواهید برای رهگیری رفتار کاربران سایت خود یک راهحل ساده پیدا کنید این مقاله میتواند به شما کمک کند. اگر شما نیز نکته ای می دانید زیر همین مقاله با بقیه به اشتراک بگذارید. با این حال ، Google اولویت سایت های سریعتر تلفن همراه را تعیین می کند. حال اگر از یک شبکه تحویل محتوا (CDN) برای سایت خود استفاده کنید، این موضوع برطرف خواهد شد.

پلاگین وردپرس

کار کردن روی یک سایت لوکال هیچ تأثیری روی سایت آنلاین ندارد و بسیار سریعتر است. یعنی علاوه بر نام کاربری و رمز اکانت خود، یک نام کاربری و رمز دیگر روی این مسیر قرار دهید. استفاده از رمز عبور ضعیف مثله عدد خالی یا حروف خالی باعث راحت تر هک شدن سایت شما میشه، از پسورد های ترکیبی استفاده کنید، هکر های با استفاده از برنامه های مخصوصی پسورد های ضعیف رو در کمتر از یک ساعت حدس میزنن. می تواند شامل چندین حرف و عدد باشد. با استفاده از افزونه Expire Passwords می تونید تنظیم کنید کاربران به صورت دوره ای در مدت معینی مثلا هر دو ماه رمز خودشون رو عوض کنن. بنابراین اگر شخصی نام کاربری و رمز شما را بدونه به راحتی میتونه وارد پیشخوان وردپرس شده و کارهایی را در اون انجام بده. علاوه بر آن ممکن است حالت بدتری ایجاد شود که شما برای ورود به سایت خود مجبور شوید هزینههای هنگفتی به هکران پرداخت کنید که متاسفانه از نظر مالی صدمه زیادی به شما وارد میشود.

توجه داشته باشید که اگر وب سایت شما در زمینه تجارت الکترونیک فعالیت دارد یا صاحب یک فروشگاه اینترنتی ووکامرسی هستید که کاربران زیادی از وب سایت شما خرید میکنند، بحث امنیت وردپرس اهمیت بیشتری خواهد داشت. امنیت وردپرس یکی از مهم ترین موضوعاتی است که از اهمیت بالایی برای هر صاحب وب سایت وردپرسی برخوردار است. چرا ارتقای امنیت وردپرس اهمیت دارد؟ این لیست به شما کمک میکند تا به راحتی از طریق راهنمای امنیتی نهایی وردپرس خود به امنیت وب سایت خود بپردازید. تنها کافی است وقت بگذارید و امنیت وب سایت خود را بهبود ببخشید. چگونه می توان امنیت وردپرس را افزایش داد؟

افزایش سرعت وردپرس

حال برای شناسایی تصاویر پرحجم در سایت می توانید وارد سایت خود شوید و روی صفحه کلید راست کرده و گزینه inspect را بزنید. 1. ابتدا وارد هاست خود شده و سپس روی گزینه File manager کلیک کنید تا به مسیر مدیریت فایلها در هاست هدایت شوید. با استفاده از این افزونه میتونید بیشتر راهکارهایی که در بالا به معرفی اونها پرداختیم را فقط با این افزونه فراهم کنید. مسئله بعدی استفاده از تصاویر حجیم در سایت است، گاهی اوغات مدیران سایتها به طور ناخواسته از تصاویر با حجم بالا استفاده میکنند که این موضوع باعث کندی در بارگذاری صفحات سایت شما میشود. همچنین میتوانید از ابزارهای Developers مرورگر و نماهای ریسپانسیو در بخش سفارشیسازی قالب به این منظور استفاده کنید. 4. از واکنش گرا بودن قالب خود اطمینان حاصل کنید.

با ادامه سری مقالات روش های افزایش امنیت وردپرس همراه شما هستیم. همانطور که در قسمت بالاتر دیده اید روش های زیادی برای این کار وجود دارد که ما شما را با تک تک این گزینه های آشنا خواهیم کرد. اگر شخصی بتونه وارد پیشخوان وردپرس بشه به راحتی میتونه با وارد کردن کدهای مخرب کارهای خراب کارانه در سایتتون ایجاد بکنه که برای غیرفعال کردن این قابلیت میتونید به ترتیب زیر عمل کنید. یکی دیگر از راه های افزایش امنیت وردپرس، غیرفعال کردن اجرای فایل های PHP در فولدر های نامرتبط برای اجرای فایل، مانند wp-content/uploads است. 19- افزایش امنیت فایل htaccess. در واقع راهکارهای بسیاری برای افزایش امنیت وردپرس وجود دارد که میتوانید با مطالعه این راهکارها، وب سایت امنی داشته باشید. یکی دیگه از موارد که باعث افزایش امنیت سایت های وردپرسی میشه سوال های امنیتی هست و تا وقتی که کاربر به این سوال پاسخ نده نمیتوه وارد پنل خودش بشه.

با یک وبسایت کُند از رقبا جا نمانید! News & Blog Designer Pack for WordPress یکی از کاملترین پلاگینهای خبری وردپرس است. گرچه استفاده از VPS یا سرور خصوصی مجازی گرانتر است، اما به شما این اطمینان را میدهد که وب سایت شما در سرور خود ذخیره شده است که برای جلوگیری از هک وردپرس لازم است. بنابراین از اونجایی که با ایمیل استفاده شده با بسیاری از افراد در ارتباط هستید پس امکان نفوذ در سایت به ندونستن نام کاربری فراهم خواهد بود. اگه سایت وردپرسی شما چند مدیر و نویسنده داره شما باید دسترسی این افراد رو محدود کنید، اگه دسترسی این افراد محدود نشه هر کدوم از این افراد با کمی اطلاعات می تونن اقدام به هک سایت وردپرسی شما کنن، پس در این مورد کمی حساس باشید و دسترسی افزاد رو به کمک افزونه Advanced Access Manager محدود کنید تا خیالیتون از بابت خودی ها راحت باشه و روی غریبه ها تمرکز کنید.

به عنوان نمونه میتوانید به کمک ابزار directory privacy هاست سی پنل روی پوشه wp-admin رمز بگذارید. از عواملی که بر سئو سایت شما تاثیر گذار است اسپم لینک های درج شده در قسمت کامنت های مقالات است که به عنوان بک لینک نمایان میشود در سئو شما در صورتی که حذف و یا جلوگیری نکنید. فراموش نکنید در پایان روی دکمه save کلیک کنید. زیرا هکرها با هک وب سایت میتوانند علاوه بر سرقت اطلاعات کاربران همچون رمزهای عبور و اطلاعات شما، بدافزارهایی را روی سیستم کاربران شما توزیع نمایند و مشکلات بسیاری برایتان ایجاد کنند. اگر یک وب سایت هک شود، هکرها همچنین میتوانند به وب سایتهای دیگر و دادههای آنها دسترسی پیدا کنند. کدهای ضعیف، ناامن یا منسوخ شده یکی از متداولترین روشهایی است که هکرها میتوانند از وب سایت وردپرس شما سو استفاده کنند. پیکربندی وردپرس – اگر سایت وردپرس شما از صفحات کش شده استفاده نکند، باعث افزایش بیشازحد استفاده از منابع سرور شما میشود و باعث میشود وبسایت شما کند یا بهطور کامل از دسترس خارج شود.

نه فقط برای قسمت مدیریت وردپرس ، بلکه همچنین برای حساب های FTP ، پایگاه داده ، حساب هاست وردپرس و آدرس های ایمیل سفارشی شما که از نام دامنه سایت شما استفاده می کنند.بسیاری از مبتدیان, بی تم استفاده از رمزهای عبور قوی را دوست ندارند.زیرا به سختی به خاطر سپرده می شوند. برای همین میتونید این آدرس و آدرس wp-admin را تغییر داده و از آدرس دلخواه استفاده کنید . اولین قانون بهینهسازی سرعت سایت این است: همیشه محاسبه کنید. یک وبسایت زیبا اولین حسی را که به کاربر منتقل میکند این است: ما در کارمان حرفه ای هستیم. وب سایت ها برای زیبا سازی وب سایت خود ارزش زیادی قائل هستند. پلاگین اینستاشو InstaShow فید اینستاگرام برای وردپرس است برای ایجاد گالری هایی زیبا از تصاویر اینستاگرام. پس از آن نیز نوبت به بهینه سازی حجم تصاویر میرسد. بخش بزرگی از افرادی که از وردپرس استفاده میکنند، نه طراح وب هستند و نه برنامهنویس؛ در واقع، اکثر افراد بدون داشتن دانش برنامهنویسی شروع به استفاده از آن میکنند زیرا این پلتفرم امکانات بسیار عالی و ویژهای را برای طراحی سایت به کاربران ارائه میدهد که یکی از آنها، ارائهی قالبهای مختلف است.

با هر نسخه جدید، آنها مشکلات و نواقص را رفع میکنند، ویژگیهای جدیدی را به آن اضافه میکنند، عملکردها و کارایی آن را بهبود میبخشند و ویژگیهای موجود را تقویت میکنند تا با استانداردهای جدید، بروز شود. این افزونهها و قالبها توسط برنامهنویسان و توسعهدهندگانی که به طور منظم آنها را به روزرسانی میکنند، نگهداری میشوند. اگر علاقهای به صرف هزینه برای اجاره سرور اختصاصی ندارید، پیشنهاد میکنیم برای خرید هاست اشتراکی به سراغ شرکتهایی بروید که هاست بهینه شده برای وردپرس را به شما عرضه میکنند، نه هاستهای عادی. از قالب و افزونه ای که نصب می کنید باید مطمئن باشید ، هکر ها می تونن با دستکاری کد های قالب یا افزونه یه راه نفوذ یا در پشتی برای خودشون بذارن و صد ها بار سایت شما رو هک کنن و شما هم نمیتونی بفهمی چطوری، یه افزونه یا قالب الوده می تونه دودمان شما رو به باد بده.

قالب برگزیده باید با مرورگرهای متفاوت سازگار باشد! همچنین با پلاگینهای BuddyPress، BBPress و ووکامرس کاملا سازگار است. مخاطبان شما ممکن است از انواع مختلفی از مرورگرها استفاده کنند، بنابراین مهم است که قالب سایت شما با انواع مختلف مرورگر سازگار باشد. در ادامه روشهایی برای افزایش سرعت وردپرس با استفاده از بهینه کردن درخواستها و فایلهای قالب و افزونهها را با هم یاد میگیریم. ما قبلا روش استفاده از این ابزار را در پستی جداگانه بررسی کردهایم. اگر شما جزو افرادی هستید که تمایل دارید از وردپرس استفاده کنید، به طور حتم تاکنون این سوال برای شما پیش آمده که آیا وردپرس امن است؟ این پلاگین کاملاً رایگان است و شما میتوانید با استفاده از مخزن وردپرس خود این افزونه را دریافت نمایید. اگر امنیت سایت شما ضعیف باشد، در صورت هک وب سایتتان خسارت بسیار زیادی متحمل می شوید ضمن اینکه اعتبار کاربران از شما سلب میشود و حتی ممکن است مشتریان خود را نیز به طور کامل از دست دهید.