آموزش بخش ابزارها در وردپرس

موضوعات آموزشی این پکیج WordPress در سطح اول شامل آموزش کامل راه اندازی و کار با پنل مدیریتی سایت، ساخت انواع فرم بدون کدنویسی برای دریافت اطلاعات از کاربران، ساخت انواع اسلایدرهای زیبا، مدیریت کاربران و امکانات VIP، آموزش جامع صفحه سازی و طراحی انواع برگه بدون کدنویسی می شود. قدم اول را از مبتدی تا پیشرفته کامل یاد می گیرید. با همان قدم اول شما می توانید به درآمد زایی برسید. یک سلکتور منوی کشویی را به صورت خودکار اضافه می کند. امروز به این موضوع فکر میکردم که هر چه مقاله در دنیای وردپرس میتوان نوشت، در بخش مقالات آموزشی میهن وردپرس منتشر شده. کاربرد وردپرس به صورت کلی برای داشتن یک وب سایت بدون نیاز به کدنویسی است اما با دانش کدنویسی میتوانید آن را سفارشی سازی کنید اما سایت هایی که میتوان با وردپرس داشت به دسته خاصی تقسیم نمیشوند، بلکه سایت هایی با شرایط خاص نباید از وردپرس استفاده کنند.

سفارشی سازی ظاهر و امکانات سایت به کمک افزونه های رایگان و حرفه ای و همچنین قالب ها را یاد می گیرید. همچنین برای استایل سایت خود می توانید از هزاران قالب رایگان و پولی استفاده کنید. لازم است بدانید بر اساس آمار Comscore سایت شرکت اتوماتیک ماهانه 100 میلیون بازدید کننده دارد و در میان 25 سایت برتر جهان قرار دارد همچنین در مارس 2007 مجله معتبر Pc World مت مولنوگ را به عنوان یکی از 50 فرد مهم اینترنت گزینش کرد و رده شانزدهم را به آن اختصاص داد. مسئله امنیت را همیشه جدی بگیرید و هرگز از آن غافل نشوید زیرا تمام زحمات شما ممکن است یه شبه به باد رود و این بسیار ناراحت کننده بوده و شما را دچار ضرر و زیان میکند.

پس ابتدا باید با خود وردپرس و قالب ها و پلاگین های آن کار کنید و تجربه کافی را به دست آورید تا بتوانید پروژه های طراحی سایت بگیرید و درآمد داشته باشید. دوره های متعددی از سطوح آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته در دانشگاه وردپرس آماده شده اند. سپس آموزش تولید محتوا، نوشته ها، برگه ها، استفاده از تصاویر و رسانه، مدیریت دیدگاه ها و سایر بخش های آموزش مقدماتی WordPress بررسی می شوند. یا حتی می توانید افزونه ای بنویسید و آن در مارکت های وردپرس ایرانی یا حتی خارجی برای فروش قرار دهید و هزاران بار آن را بفروشید و درآمد کسب کنید. که بعضی قسمت های افزونه غیر فعال شده است. افزونه Thrive Architect کاملاً واکنش گرا و موبایل دوستانه است.

افزایش سرعت وردپرس

تغییر مسیر لینکهای خود را به صورت دستی در فایل .htaccess قرار دهید. تا به حال به این موضوع فکر کردهاید که بدون دانش برنامه نویسی یک سایت بسازید؟ گوگل برای مقالاتی که فهرست محتوا دارند لینک هایی را در توضیحات متا اضافه می کند تا بتوان مستقیماً از نتایج جستجو به لینک ها پرید. این قالب ها قابلیت شخصی سازی دارند. وجود دارند که میتونید با نصب و راهاندازی نوشتهها و انواع محتوای خودتون را که در این سرویسها قرار دارند ازشون یک خروجی تهیه کنید و در نهایت با آپلود فایل خروجی آنها را به وردپرس منتقل کنید. با دانلود آموزش وردپرس دوره قدم به قدم در 3 روز وارد دنیای وردپرس می شوید و مدیریت سایت خود را نیز شروع می کنید. دوره قدم به قدم در 3 قدم و 3 روز شما را وارد دنیای وردپرس می کند.

در ادامه دوره های زیر مجموعه پرچمداران صفر وردپرس را نیز معرفی می کنیم. در ادامه به معرفی این دوره ها خواهیم پرداخت و لینک دانلود هر دوره WordPress را نیز قرار می دهیم. در ادامه به معرفی این سایت ها و کانال ها خواهیم پرداخت. ممکن است برای امنیت بیشتر، امکان بارگذاری فایل در پیشخوان وردپرس را غیر فعال کرده باشید و یا نتوانید از طریق فایل فشرده، اقدام به نصب افزونه در وردپرس کنید. ممکن است شما امکان خاصی را برای سایت خود یا مشتری خود نیاز دارید که افزونه آماده ای ندارد.

شاید این افزونه ها خیلی ضروری هم باشند اما همیشه یک جایگزین خوب در وردپرس وجود دارد. سرفصل های دوره و روش ارائه طوری تنظیم شده اند تا دانشجویان خیلی سریع بتوانند با یک آموزش کامل وردپرس سایت خود را راه اندازی کنند و مدیریت آن را یاد بگیرند. امروزه پلاگین ها یا افزونه ها بخشی جدایی ناپذیر از نرم افزارها و برنامه های کامپیوتری می باشند که به کمک آنها خیلی از مراحل انجام یک کار کوتاه و آسانتر میشود در این مقاله از مدیروب به موضوعاتی چون پلاگین چیست و کاربردهای آن به خصوص در وردپرس می پردازیم.

پلاگین وردپرس

روز سوم: مدیریت سایت را یاد می گیرید. وردپرس این روز ها محبوب ترین سی ام بی تم اس جهان است. افزونه لاگینی با المنتور هم هماهنگ است و المان مدال وفرم ثبت نام درالمنتورجهت استفاده در بخش های مختلف سایت در المنتور در دسترس است. نوشتن افزونه های وردپرس نیز یکی دیگر از راه های حرفه ای تر شدن در وردپرس و درآمد زایی است. تجربه کاربری (UX): موارد بسیاری در ارائه یک تجربه لذتبخش به کاربر نقش دارند و رابط کاربری فقط یکی از آنهاست. در این پکیج جامع، آموزش ها از صفر وردپرس شروع می شوند و تا سطح فوق حرفه ای طراحی سایت بدون کدنویسی ادامه دارند.

چراکه با داشتن سئو بالا گوگل سایت شما را جزء اولین اولویتهای خود قرار میدهد، و کاربران بیشتری از سایت شما بازدید میکنند. به این ترتیب، فشار اضافی بر سروری که در حال حاضر تعداد بازدیدکنندگان بیشتری را مدیریت میکند، وارد نمیکنید. شما می توانید از طریق پلاگین نویسی، امکانات مدنظر خود را به سایت اضافه کنید. در بخش های آموزش حرفه ای کار با افزونه ها و قالب ها را شروع می کنیم. ممکت است شما در طور کار با وردپرس نیاز های گوناگونی داشته باشید، یک افزونه وردپرس می تواند در سایت شما تغییراتی ایجاد کند و یا بخشی را به سایت وردپرسی شما اضافه و یا کم کند.

به همین دلیل عده زیادی به دنبال آموزش وردپرس هستند تا بتوانند مهارت کافی جهت استفاده از این سیستم مدیریت محتوا و درآمد زایی از طریق آن را به دست آورند. اگر هم نیاز به امکانات خاصی در سایت خود دارید که در سیستم پیش فرض وردپرس نیست، کافیست افزونه مربوطه را از سایت وردپرس دانلود کنید و روی سایت خود نصب کنید. یکی از بهترین افزونهها برای قابلیت Lazy Load افزونه کاربردی BJ Lazy Load که شما به طور رایگان میتوانید آنرا از مخزن وردپرس تهیه کنید. Nivo Slider یکی از بهترین و معروفترین پلاگینهایی است که میتوانید پیدا کنید.

افزونه پیامک ووکامرس از دو روش ارسال پیامک از طریق خط اختصاصی (تبلیغاتی) و ارسال از طریق خط خدماتی اشتراکی (ارسال به لیست سیاه مخابرات) پشتیبانی میکند. پکیج وردپرس پرچمداران صفر وردپرس به طور کامل و جامع از سطح مقدماتی تا فوق پیشرفته آماده شده است. در پایان این دوره ها دانشجویان به تسلط کامل در طراحی هر نوع سایت خواهند رسید. با تهیه این پکیج فوق جامع به یک طراح سایت و وبمستر کامل تبدیل می شوید. حال مسیر یادگیری وردپرس از مبتدی تا حرفه ای را با هم بررسی می کنیم. تا حالا با خودتان فکر کردید که محتوایی که اکنون داخل آن هستید و مشغول مطالعه آن می باشید از کجا و با کدام روش ارسال شده است ؟ Filters: از این فیلترها برای تغییر عملکرد Actions استفاده می شود.

این قالب ها قابلیت شخصی سازی دارند.

افزونه های حرفه ای وردپرس مهمترین مزیت این سیستم مدیریت محتوا در مقایسه با سایر CMS ها به شمار می روند. سهولت در استفاده : وردپرس به عنوان ساده ترین سیستم محتوا به کار می رود؛ به ویژه برای کسانی که جزو توسعه دهندگان نیستند. به عنوان مثال علاوه بر امکان طراحی سایت شرکتی، خبری و یا شخصی، برای طراحی فروشگاه اینترنتی در کنار سایت وردپرسی کافیست یکی از افزونههایی که برای این منظور طراحی شدهاند را به هسته وردپرس خود اضافه کنید. بعد از اینکه یکی از این نرم افزارهارو در سایت نصب کردید حالا سیستم شما تبدیل به یک سرور مجازی می شود و شما قادر خواهید بود وردپرس رو در سیستم خودتون یعنی لوکال هاست نصب کنید و بعد از اینکه تمام طراحی های سایتتون رو انجام دادید در نهایت تمام محتوای سایت رو همراه وردپرس به هاست واقعی انتقال دهید اگر بازهم متوجه نشدید اصلا نگران نباشید این موضوع در دوره آموزش وردپرس به صورت کامل آموزش داده شده است.

افزونه وردپرس

خب این قسمت همانطور که از اسمش مشخص است شامل تنظیمات این پلاگین است. معمولاً بهترین مکان نمایش یک فهرست با نام فهرست اصلی، در قسمت بالای وب سایت است. بالای 50% درصد از طرحی سایت با وردپرس انتخاب قالبه. این سرعت لود نه تنها برای کاربران ورودی به سایت ما که یک مزیت و برتری برای بسیاری از آن ها به حساب میاد بلکه این موضوع برای موتور های جست و جو به ویژه گوگل دارای اهمیت و ویژگی زیادی هست. این افزونه علاوه بر اینکه در صفحه عضویت کاربران به کمک شما میآید میتواند برای مدیران وبسایت نیز مفید واقع شود بهعنوان مثال شما میتوانید اعضا خود را بر اساس نقش آنها جست و جو کنید و یا فیلدهای ساخته شده را مدیریت کنید علاوه بر این ها شما میتوانید قالببندیهای مختلف و زیبایی را در قسمت مدیریت مشاهده و تنظیم کنید.

سلب مسئولیت: ویجیاتو صرفا نمایشدهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد. در این صفحه چندین دوره آموزش وردپرس رایگان و آموزش وردپرس حرفه ای برای شما آماده کرده ایم. در آموزش های بخش حرفه ای نیز به آموزش پروژه محور طراحی سایت با بهترین و پرفروش ترین قالب ها و افزونه های جهان پرداخته می شود. CMP یکی از بهترین افزونه های به زودی و حالت تعمیر و نگهداری وردپرس است که به شما امکان می دهد صفحه فرود را برای کل وب سایت، صفحه نخست یا فقط برای افرادی که در لیست سیاه قرار دارند، نمایش دهید. یکی از نکاتی که در فعالسازی کش سایت مورد اهمیت است، موضوع زمان پاکسازی کش است.

اما شما می توانید قالب اختصاصی خود را نیز طراحی و استفاده کنید. اما یادگیری وردپرس هم سطوح مختلفی دارد که مستقیما در سطح کاری و درآمدی شما تاثیر دارد. رمزی که ۲۰ کاراکتر دارد مناسب و قوی است. دوره وردپرس پیشنهادی کدام است؟ سیستمهای مدیریت محتوای مختلفی برای ساخت سایت تهیه شدهاند؛ اما هیچ کدام به اندازه وردپرس در بین کاربران محبوب نیستند. به صفحه دوره آموزش وردپرس خوش آمدید. آموزش وردپرس پیشرفته نیز شامل دوره های پیشرفته و حرفه ای کار با وردپرس و طراحی سایت بدون کدنویسی است. دانشگاه وردپرس برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند با تهیه یک پکیج آموزش جامع وردپرس، کار با وردپرس را یاد بگیرند برنامه ویژه ای دارد.

برای یک شروع به کار سریع و قدرتمند بهترین دوره وردپرس که به شما معرفی می کنیم دوره قدم به قدم است. این نرم افزار تحت نظر GPL منتشر شده است، در نتیجه شما می توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید و تغییراتی در کدهای آن انجام دهید. برای یادگیری و آموزش دیدن این سطح از وردپرس، در آخر همین مقاله لینک یک دوره آموزش وردپرس را برای شما قرار داده ایم که با دیدن آن به طور کامل با این مهارت ها آشنا می شوید. ما در این بخش به شما کمک می کنیم تا با مهم ترین و بهترین افزونه های وردپرس بهتر آشنا شوید.