آموزش تغییر قالب وردپرس

از آن جا که اکثر ترافیک وب سایت های خبری از موتور های جست و جو مانند گوگل تامین می شود، سیستم مدیریت محتوای وردپرس به دلیل انعطاف پذیری بسیار بالا و از طرفی سئو بسیار خوب و قدرتمندش می تواند انتخاب بسیار خوب و هوشمندانه ای betheme.ir باشد. باید بدانید که وب سایت هایی به این گونه اکثر ترافیک خود را از موتور هایی جست و جو مانند گوگل بدست می آورند و سیستم سئو وردپرس می تواند در این زمینه بسیار به شما کمک کند. نکته ای که باید در مورد این سایت بدانید این است که اکثر کسانی که در این وب سایت مشغول به کار هستند از جامعه معلولان انتخاب شده اند. در این لیست می خواهیم به برترین سایت های وردپرسی بپردازیم و بهترین سایت های وردپرسی خارجی و داخلی را به شما معرفی کنیم.

افزونه وردپرس

در این راهنما، ما تمام نکات امنیتی برتر وردپرس را برای محاظت از وبسایت شما در برابر هکرها و بدافزارها، به اشتراک خواهیم گذاشت. در لیست سایت های وردپرسی فارسی سعی کرده ایم در تمام زمینه ها برای شما نمونه هایی را معرفی کنیم. اخبار دنیای تکنولوژی و فناوری های جدید آن قدر زیاد و فراوان است که حتی اگر یک وب سایت بسیار بزرگ و جامع هم در این زمینه شروع به کار کند باز هم نمی تواند تمام اخبار موبوط به این حوزه را پوشش دهد. اینکار را نیز میتوانید هم بهصورت فارسی برای داخل کشور و هم بهصورت انگلیسی برای خارج از کشور انجام دهید.

در مورد دیدگاه ها اسپم و کدهای مخرب و ذخیره سازی امن تر فایل های پشتیبان نیز بحث کردیم. هکرها می توانند اطلاعات کاربر ، رمزهای عبور ، نرم افزارهای مخرب را سرقت کنند و حتی می توانند بدافزار را به کاربران شما توزیع کنند. وب سایت یک پزشک در زمینه اخبار و اطلاعات پزشکی فعالیت می کند. سایت کلیک هم یکی دیگر از نمونه هایی است که در زمینه ی فناوری اطلاعات و تکنولوژی فعالیت می کند و اخبار این حوزه را پوشش می دهد. شاید در صفحات اینترنتی بتوانید با روش های مختلفی برای افزایش سرعت وردپرس آشنا شوید ولی باید بدانید که این اطلاعات تنها درصد کمی از کارهایی است که برای افزایش سرعت سایت باید انجام دهید! پس بی درنگ و به ترتیب برایتان مواردی را مطرح می کنیم که شاید کم و بیش شنیده باشید اما عمل به آن ها را فراموش کرده باشید. اگر ocd داشته باشید، همین مسئله را میتوان بر روی سایه ها هم پیاده سازی کرد که البته شاید کمی زیاده روی به نظر برسد!

افزایش سرعت وردپرس

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که نیاز به ترجمه یک صفحه متن در هر زمینه ای پیدا کرده اید. قطعا برای بسیاری از ما پیش آمده است که در اینترنت به دنبال مطالبی می گردیم که از وضعیت سلامت روحی و جسمی خود با خبر و مطمئن شویم و برای ارتقا و بهتر شدن وضعمان از آن مطالب استفاده کنیم. اگر در زمینه ی خدمات مربوط به ترجمه متن می خواهید وب سایتی راه اندازه کنید، حتما پیش از آن سری هم به سایت دارالترجمه 24 بزنید.

وردپرس آن قدر در این زمینه قوی و موفق عمل کرده است که حتی شرکت های بزرگ هم نیازی تدارند به سمت طراحی سایت اختصاصی بروند. طراحی سایت وردپرس با متصل شوندههای بزرگ به سرعت وبسایت شما را تبدیل به یک سایت knowledgebase میکند. سیستم مدیریت محتوای این وبسایت وردپرس است. سیستم مدیریت محتوای این وب سایت وردپرس انتخاب شده است. وردپرس را می توان به عنوان برترین سایت ساز و سیستم مدیریت محتوا معرفی کرد. و دارای پلاگین ها و قالب های پولی و رایگان است می توان گفت این سیستم یکی.از بهترین و کامل ترین سیستم های مدیریت محتوا برای هر نوع سایتی می باشد. بطور مثال: همه هکر ها میدانند آدرس ورود به پنل مدیریت وردپرس /wp-admin هست! در سومین بخش این مقاله به شما نشانه هایی را معرفی می کنیم که نشان دهنده ی آن است که این وب سایت از وردپرس استفاده می کند. اگر قصد دارید شما هم یک وب سایت در زمینه ی دانلود راه اندازه کنید، نمونه های معرفی شده بهترین مثال ها هستند که می توانید با بررسی کردن آن ها تصمیم درست و مناسبی درباره ی راه اندازه وب سایت خود بگیرید.

پلاگین وردپرس

افزونه All In One WP Security & Firewall یکی از بهترین افزونههای وردپرس برای افزایش امنیت وردپرس است که مورد علاقه شخصی من هم است. آموزش کار با وردپرس اولین و مهم ترین قدم شما برای تبدیل شدن به یک متخصص وردپرس است بخاطر همین باید کاملا با احتیاط و اصولی طی شود، تخمین زدن مدت زمان آموزش کار با وردپرس به پارامتر های مختلفی از جمله : نوع آموزشی که انتخاب میکنید، میزان علاقه و انگیزه شما برای یادگیری، تایمی که روزانه صرف آموزش دیدن میکنید و… در این وب سایت ها، اخبار مربوط به کنسرت ها، برنامه های آینده و مواردی از این قبیل که به آن هنرمند مربوط است قرار داده می شود و علاقه مندان می توانند اخبار موبوط به هنرمند مورد علاقه خود را از وب سایت رسمی آن مشاهده و پیگیری نمایند. سیستم مدیریت محتوای این وب سایت وردپرس انتخاب شده است و شما با ورود به این وب سایت می توانید سرعت بالای بارگذاری را مشاهده کنید.

بدون شک وردپرس قدرتمندترین و پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوای امروزی در جهان است. این وب سایت بسیار موفق، سیستم مدیریت محتوای وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کرده است. باید بدانید که وردپرس در ابتدا به عنوان یک سیستم وبلاگ نویسی و مدیریت محتوای وبلاگ ها کار خود را شروع کرد. در عوض، میتوانید به راحتی محتوای خود را بهروزرسانی و ایجاد کنید، بدون اینکه نیازی به یادگیری نحوه کدنویسی داشته باشید؛ در حالی که وردپرس از انواع زبان های برنامه نویسی استفاده می کند، برای استفاده از وردپرس نیازی به دانستن هیچ یک از آنها نیست. امروزه بسیاری از شرکت های اینترنتی و ارائه دهنده خدمات مربوط به اینترنت وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوای خود انتخاب می کنند. سیستم استفاده شده برای مدیریت این وب سایت وردپرس انتخاب شده است. این وب سایت برای مدیریت خود از سیستم وردپرس استفاده می کند.

همان طور که تا این قسمت از مقاله مشاهده کرده اید، در زمینه ی تکنولوژی و فناوری های نوین وب سایت های بسیار زیاد و موفقی وجود دارند که از وردپرس به عنوان سایت ساز و سیستم مدیریت محتوای خود استفاده می کنند. در این قسمت مشاهده خواهید کرد که کدام وب سایت های معروف و مشهور سایت خود را بر روی بستر وردپرس ساخته اند. در این بین نام های معروف و بسیار معتبری را خواهید یافت که قطعا برخی از آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. آوادا پرفروش ترین قالب در طی ماه های اخیر بوده است و می توان آن را به عنوان یک قالب پرکاربرد در نظر گرفت. این وب سایت را می توان با وردپرس پیاده سازی کرد و در آن به انتشار مطالب و نکات پزشکی پرداخت.

درواقع با خرید پلاگین وردپرس یا تم معتبر، هزینه توسعه و پشتیبانی مداوم قالب و افزونه را پرداخت میکنید و در عوض آن پشتیبانی و امنیت بسیار بالا را به دست میآورید. به همین علت برخی سایت ها برای این که بتوانند پوشش بهتر و کامل تری از اخبار و حواشی روزانه داشته باشند، بیشتر تمرکز خود را بر روی یک موضوع خاص می گذارند و در آن زمینه بهترین عملکرد را ارائه می دهند. وب سایت گجت نیوز رتبه ی بسیار خوبی در الکسا دارد و روزانه هزاران بازدید از این وب سایت انجام می شود. این وب سایت در زمینه ی اخبار تکنولوژی فعالیت دارد و موفق شده است روزانه ترافیک و بازدید بسیار زیادی را به سمت خودش جذب کند. دیجیاتو هم یکی دیگر از وب سایت هایی است که در زمینه ی تکنولوژی فعالیت می کند. همان طور که در نمونه های پیشین هم گفتیم، وردپرس در سایت های کاریابی و کسب و کار بسیار انتخاب مناسب و قدرتمندی است.

ترافیک اصلی این گونه از وب سایت ها بیشتر از همه از سوی موتور های جست و جو مانند گوگل است و ازآن جا که وردپرس سیستم سئو بسیار قدرتمندی دارد وب سایت شما می تواند به راحتی در صفحه اول نمایش داده شود. بگونه ای که اگر ورژن php کمتر از 7.2 باشد برخی از افزونه ها نظیر ووکامرس در سایت نصب و اجرا نمی شوند و همچنین وردپرس نیز در پیشخوان با نمایش پیغامی از مدیریت سایت می خواهد که ورژن php هاست را ارتقا دهد. دهها گزینه شخصی سازی مانند نمایش گزینهها، انیمیشنها، اندازه قلم و موارد دیگر نیز قابل استفاده هستند. 6. تصویر شاخص. بیشتر قالب های وردپرس از تصویر شاخص استفاده کرده و آن را در جایی کنار برگه شما نمایش می دهند. تا این لحظه که بیشتر از یک سال از راه اندازی این وب سایت می گذرد، این وب سایت در حالت آزمایشی قرار دارد اما قطعا در این مدت بسیار خوب و موفق عمل کرده است و به زودی شاهد تغییرات گسترده و مثبت بیشتری در آن خواهیم بود.

در این مقاله به عنوان «برترین سایت های ایرانی و خارجی ساخته شده با وردپرس» می خواهیم به لیست سایت های وردپرسی بپردازیم. در این وب سایت می توانید به راحتی دامنه و هاست مورد نظر خودتان را خریداری کرده و یک وب سایت وردپرسی بسیار زیبا و کاربر پسند بسازید. وبلاگ نویسان , توسعه دهندگان وب، کسب و کارهای.کوچک، افراد مشهور و شرکت های چند ملیتی، همه می توانند.از وردپرس استفاده کنند. Indigo یکی دیگر از قالبهای قدرتمند وردپرس چند منظوره با رویکرد ماژولار برای طراحی است. قالبهای وردپرس مخصوص ادارات استفاده کنند.

اما اکنون حدود سه سالی می شود که در صفحه اصلی جدا شده و اکنون صفحه ی مخصوص به خود را در این وبسایت دارد. سئو و بهینه سازی از عناصر جدا نشدنی وبسایت هستند ، در حقیقت SEO مخفف کلمهء Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی برای موتور های جستجو است. بدیهی است که امنیت وبسایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. وردپرس به زبانیهای زیادی قابل دسترس هست و این قابلیت را دارد که به هر زبانی ترجمه شود.

در ادامه ی مقاله به شما لیست سایت های وردپرسی فارسی را نشان خواهیم داد که از وردپرس برای مدیریت محتوا و وب سایت خودشان استفاده می کنند. نمونه هایی از وب سایت های موسیقی، خبری، تکنولوزی، دانلودی، شرکتی و موضوعات دیگر را برای شما معرفی خواهیم کرد تا اگر قصد راه اندازه هر کدام از موضوعات را دارید بتوانید با نمونه های وردپرسی آن آشنا شده و بتوانید تصمیم مناسبی در ارتباط با وب سایت خودتان بگیرید. سایت ویکی چجوری در ارتباط با راهکار های آموزشی در موضوعات متفاوت فعالیت می کند. اگر شما هم مطالب جالب و خلاقانه ای در نظر دارید می توانید با راه اندازی یک وب سایت در این زمینه ها سایر افراد را هم به فعالیت تشویق کنید.

این سایت هم مانند بسیاری از رقیبان مشابه خودش در زمینه ی دانلود نرم افزار ها و بازی های موبایلی و کامپیوتری فعالیت می کند. شما می توانید سایت های زیر را بررسی کرده و نقاط ضعف و قوت هر کدام را تشخیص دهید و اگر می خواهید در آن زمینه وارد شوید بتوانید با از بین بردن هرکدام از نقاط ضعف نمونه ی قابل قبول تری را ارائه کنید. بلاک کشورها – اگر شما مورد هدف کشور خاصی قرار گرفتهاید، باید بتوانید تا دسترسی آنها را به قسمتی خاص و یا کل سایت را بلاک کنید.

وردپرس خود را با تغییرات تکنولوژی هماهنگ کرده و روز به روز خود را ارتقا میدهد که شما بتوانید راحت تر و با قابلیتهای بیشتری از آن استفاده کنید. این سایت در زمینه ی فناوری و اخبار مربوط به دنیای تکنولوژی فعالیت می کند. پس شما هم اگر می خواهید در این زمینه شروع به کار کنید، وردپرس قطعا می تواند برای شما مفید باشد. خب در واقع نیاز هم به داشتن دانش فنی نیست، چون در این مسیر افزونه های وردپرسی زیادی هستند که کمک تان میکنند! تفاوتی ندارد که شما یک کسب و کار به روز و آنلاین دارید و یا یک کسب و کار قدیمی، در هر حالت نیاز است تا دانش خود را در زمینه های بازاریابی و راه های افزایش مشتری و فروش افزایش دهید و همیشه به روز باشید. مدیریت این نوع سرور مقداری نیاز به دانش فنی دارد اما زیاد سخت نیست .