آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته ️ + فیلم و عکس قدم به قدم ⭐️ آکادمی هنرانه

آموزش خیاطی از مبتدی تا پیشرفته ️ + فیلم و عکس قدم به قدم ⭐️ آکادمی هنرانه

شما بعد از یادگیری اولیه و اصول پایه‌ای آن، می‌توانید در یکی از این زیرمجموعه‌ها به طور تخصصی و حرفه‌ای مشغول فعالیت شوید. دوخت لباس مجلسی، دوخت لباس عروس، دوخت مانتو و شلوار اداری، دوخت سیسمونی و لباس نوزاد و کودک، دوخت کت‌وشلوار مردانه و بسیاری از رشته‌های دیگر از جمله صدها مورد دوخت‌ودوز هستند. با تمرکز روی یک یا چند مورد و دریافت سفارش از شرکت‌ها و مزون‌های مختلف، می‌توانید به یک برند معتبر تبدیل شوید. شما در این روش فقط به یک اینترنت معمولی و لپ تاپ یا گوشی هوشمند نیاز دارید. مربی شما ممکن است در شهر دیگری باشد ولی از طریق برنامه‌های هوشمند آموزش‌های کاملا جدید و مفید را در اختیار شما می‌گذارد. این روش بسیار کم هزینه بوده و مناسب افراد با پشتکار و پر مشغله‌ای است که علاقه بسیار زیادی به یادگیری خیاطی و صنعت مد و فشن دارند.

  • همیشه مقداری پارچه ارزان قیمت برای خود د داشته باشید تا به راحتی بتوانید هر لباسی را بدوزید.
  • استفاده از دوره های مجازی بسیار منطقی تر از دوره های حضوری است.
  • نکته مهمی که در مورد آموزش خیاطی باید بدانید این است که هیچگاه برای یادگیری آن نباید عجله کنید.
  • هیچ وقت برای شروع یک کار جدید و فراگرفتن یک مهارت نو دیر، یا حتی زود نیست.
  • بهتر است از همان ابتدا که تصمیم به یادگیری خیاطی می گیرید، هدف خود را مشخص کنید.
  • این متد امروزه توجه طرفداران بسیار زیادی را جلب کرده است.

یک آموزشگاه حتی می‌تواند افراد مختلف را ترغیب به ادامه آموزش خیاطی کند؛ یا برعکس، آن‌ها را از این سایت الگو خیاطی سیماکده موضوع دلسرد کند. به همین دلیل پیش از این که برای آموزش خیاطی اقدام کنید، لازم است در مورد آموزشگاه‌های مختلف تحقیق کنید و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های یک آموزشگاه خیاطی خوب اشاره کرده‌ایم.

متد فرانسوی یکی از روش‌های منحصربه‌فرد و خاص برای دوخت پوشاک است. در دوره‌های آموزش خیاطی، این روش برای دوخت لباس‌های لاکچری توصیه می‌شود. زیرا در این متد، اندازه‌ها کاملأ سفارشی و بادقت زیاد باید انجام شوند. در این متد، الگوی شخص طبق جدول سایزبندی 36، 38، 40، 42 و … تعیین می‌شود. در بین انواع متدها، متد متریک ساده‌ترین و دقیق‌ترین روش خیاطی است.

چه چیزهایی در کلاس­ های خیاطی آموزش داده نمی­ شود­؟

سوزن‌های خمیده یا سوزن‌هایی که نوک آنها شکسته است در پارچه گیر می‌کنند و موجب نخ‌کش‌شدن پارچه شوند. اگر می‌خواهید با پارچه‌های تخصصی مانند چرمی یا ژرسه کار کنید، باید از سوزن متفاوتی استفاده کنید. دوره های آموزش خیاطی مولر در پیج های خصوصی اینستاگرام قرار دارد. با ثبت نام یک دوره یا چندین دوره همزمان وارد صفحات خصوصی هر بخش می شوید. از پارچه‌های نو استفاده می‌کنند و معمولا مقدار زیادی پارچه از بین می‌برند.

راحت ترین راه برای نخ کردن سوزن کدام است؟

شما باید بتوانید توسط دوختن لباس برای سایزهای مختلف و در مدل های گوناگون، تجربه خود را بالا برده و با مشکلات و نواقص کار خود آشنا شوید. مثلا بر اساس اندازه های موجود و استاندارد، مانند 36، 38، forty و 42و… الگوهایی، آماده و طراحی می شوند که برای دوخت مدل های از پیش در نظر گرفته شده، مورد استفاده قرار می گیرند. طبیعتا نمی توان تمام مهارت های خیاطی را در یک دوره آنلاین گنجاند. هرچند شرکت در دوره خیاطی آسان آمادگی لازم برای راه اندازی کسب و کار خیاطی را برای شما ایجاد می کند. با گذراندن این دوره می توانید کم‌کم مقدمات راه اندازی مزون شخصی خودتان را فراهم کنید و لباس های متنوعی بدوزید. اگر دوره آموزش خیاطی را شروع کرده‌اید و قصد دارید وارد این دنیای جذاب شوید، بهتر است خودتان را یک هنرمند بدانید.

تمرین‌های حرفه‌ای خیاطی زنانه