آموزش طراحی سایت با وردپرس در عرض چند ساعت و به زبان ساده

سلام، لطفا هر موقع وقت کردین با آموزشگاه آریا تهران تماس بگیرید که شما رو به ما وصل کنند که خدمتتون توضیح بدیم باید چکار انجام بدید. با قرار دادن نظرات در یک صفحه جداگانه، به صفحه اصلی محتوای کمتری برای بارگذاری میدهید و به خوانندگان اجازه میدهید نظرات را در یک پست تنها در صورت تمایل بارگذاری کنند. بعد از ساخت بانک اطالاعاتی یک تب جدید در مرورگر باز کرده و در قسمت نوار آدرس مرورگر عبارت localhost/wordpress را وارد نمایید. معمولا هیچ در اکثر سایت ها شما برای سفارشی سازی قسمت های از سایت باید از کد نویسی استفاده کنید. میشه راهنمایی کنید که چه کنم؟ به عبارت دیگه، چه خصوصیاتی از سایت رو برای انتخاب زبان های مختلف برنامه نویسی برای طراحی سات یا حتی انتخاب روش های بدون برنامه نویسی لازمه بدونم؟ یا برای ثبت نام در دوره پیشرفته حتما باید مقدماتی را شرکت کنیم ؟

افزونه راکت WP Rocket با انجام تغییراتی که باعث افزایش سرعت وبسایت شما خواهد شد گام مهمی را برای انجام امور سئو تکنیکال وبسایت شما طی خواهد کرد. همچنین باید این موضوع را به شما بگویم که Sparkling کاملاً با ابزار WordPress Live Customizer هماهنگی دارد و بنابراین شما میتوانید به صورت لحظهای به ویرایش و بهینه کردن آن برای کاربران خود بپردازید. برای این منظور شما اگر بخواهید لینکهای موجود در منو سایت شما در یک صفحهی کاملاً جدید برای کاربران باز شود، باید تیک این گزینه را فعال نمایید. تعداد زیاد Redirect ها تعداد درخواست های اضافی HTTP را افزایش می دهد از همین رو می تواند باعث کاهش سرعت سایت شود.

چطوری فیلم های رایگان را دانلود کنم ؟ هر وب سایت به یک فرم تماس نیاز دارد تا به کاربرانش این امکان را بدهد که به راحتی با آنها در ارتباط باشند. اگر شما این اصل مهم را مدنظر قرار دهید میتوانید بهراحتی تا حدود ۵۰ درصد بازدیدکنندگان سایت خود را به یک دنبال کننده واقعی و طرفدار همیشگی سایتتان تبدیل کنید. برای حفظ اطلاعات متنی سایت شما ، باید فضایی باشد که بتوانید آن ها را ذخیره کنید. افزونه ای چیزی سراغ دارید راهنمایی کنید؟

به زودی نتایج کارتان را در باز شدن سریع سایت و حتی بهبود رتبه در نتایج جستجوی گوگل را میبینید. استراتژی های بعدی سئو سایت نیز بر اساس همین نتایج به دست آمده طراحی می شوند. دو قسمت باقی مونده رو می تونید بدون دست کاری باقی بگذارید. در دست اشتباه ، این ویژگی می تواند یک خطر امنیتی باشد به همین دلیل توصیه می کنیم آن را خاموش کنید. شما همچنین می توانید Envira Gallery را با هزاران افزونه دیگر مانند WooCommerce ادغام کنید. اگر کمکم کنید ممنون میشم. کاربران به تصاویر و اینفوگرافیکها علاقه بسیار زیادی دارند و استفاده درست از انها میتواند به بهبود وضعیت سایتتان منجر شود ولی اگر آنها بهینه نباشند میتوانند سرعت سایتتان را کاهش دهند. برای آشنایی با نحوه اتصال وردپرس به هاست دانلود مقاله اتصال هاست دانلود به وردپرس را بخوانید.

و پرداخت آنلاین وجه را پیاده کرد؟ جسارتا دوره های پیشرفته تر آنلاین هم هست یا فقط حضوریه؟ حالا اونجا فقط نسخه ۶۴ بیتی داره ولی ویندوز من ۳۲٫بیتی هست. سلام وقتتون بخیر من با المنتور پرو که فرمودین یه برگه رو طراحی کردم حالا میخوام اون صفحه رو صفحه اول سایت بزارم چجوری بزارم؟ توی کلیپ دقت کردم گفتید فقط از سایت خود XAMPP دانلود کنم. سلام اقای شجاعی متاسفانه من کمی عجله کردم قبل از دیدن فیلم کامل نصب ورد پرس با زدن چندین دکمه وکلیک نام کاربری برام ایجاد شده که هرکار میکنم حذف نمیشه .@deyar86 on WordPress.org… سلام اقای شجاعی ..وقت به خیر ..با آموزشگاه تماس گرفتم گفتند فقط پنچ شنبه ها حضور دارید ..لطف می کنید یک سایت معتبر برای خرید دامنه وهاست معرفی کنید ..وبفرمایید برای یک سایت آموزشی چه دامنه وهاست مناسب هست ؟

افزایش سرعت وردپرس

سلام، بابت این اشکال پیش آمده از شما دوست عزیز و بقیه کاربران آریا تهران صمیمانه عذر خواهی می کنم، ان شاالله در آموزش های بعدی سعی می کنیم که حتما به این جزییات توجه بشه تا آموزش های ارائه شده به شما عزیزان با بهترین کیفیت ارائه شود. سلام دوست عزیز. دقیقا چه اروری میدهد. وردپرس در سال ۲۰۰۳ متولد شد، دقیقا زمانی که دو توسعه دهنده با نام های مت مولنوگ و مایک لیتل، شروع به ساخت یک پلتفرم وبلاگ نویسی کردند و بعد از مدتی تصمیم به توسعه دادن آن افتادند. در سال 2003، وردپرس توسط مت مولنوگ، دانشجوی آن زمان ایجاد شد؛ این پروژه به عنوان راه اندازی مجدد پروژه قبلی به نام b2/cafelog که در ابتدا توسط Michel Valdrighi ساخته شده بود، آغاز شد. من قصد راه اندازی سایت فروشگاهی دارم… بهترین و استانداردترین راه برای راهاندازی اولیه فروشگاه اینترنتی وردپرس است. وردپرس در برابر Joomla / Drupal : Drupal یک پلتفرم بسیار قدرتمند است که برای توسعه دهندگان وب و برنامه نویسان با تجربه ، گزینه آشنایی است ، اما با یک منحنی یادگیری بسیار سرآشیب همراه است که باعث می شود انتخاب خوبی برای مبتدیان نباشد.

یکی از کارهایی که افزونه ووکامرس انجام داده مسیر درخواست های Ajax را خودش جداگانه با پارامتر WC-ajax ایجاد کرده است.شما هم میتوانید اگر خیلی درخواست های فراوانی در برنامه نویسی افزونه وردپرس خود دارید، مسیر های جداگانه تعریف کنید تا با بیشترین سرعت درخواست های شما بارگزاری شود. باتوجهبه این موضوع لازم است تا شما روشهای مختلف افزایش سرعت در وردپرس را بدانید و از آنها استفاده کنید. در ابتدا باید چه عناوینی را وارد کنیم؟ همانطور که می دانید برای ورود به وردپرس از آدرس wp-login.php استفاده می شود و پس از ورود موفقیت آمیز، وارد آدرس wp-admin می شویم. بعد از ورود به وردپرس شما باید تنظیمات اصلی سایت را انجام دهید وبا این بخش بسیار کار خواهید داشت. اینستاگرام با داشتن بیش از 1 میلیارد کاربر، یکی از شبکه های اجتماعی با رشد بسیار سریع در جهان است که به کاربران خود امکان می دهد بدون نیاز به کامپیوتر، تنها از طریق گوشی عکس بگیرند، فیلتر اضافه کنند و پست خود را منتشر کنند.

اکنون دیگر کمتر کسی را می توان پیدا کرد که با پلی استیشن آشنایی نداشته باشد. اگر ویدیو های آموزش وردپرس رایگان بالا را جلسه به جلسه ببینید این مرحله را براحتی در کمتر از یک هفته میتوانید یادبگیرید و لذت ببرید. وقتی قالب خود را ساختید، می توانید در سایت خود استفاده کنید. مشخصات مدیریت شامل نام کاربری و رمز عبوری که موقع نصب وردپرس ایجاد کردهاید را وارد کنید و روی ورود کلیک کنید؛ تا وارد پنل مدیریت اصلی وردپرس شوید. با سلام ممنون سایت با سلام با استفاده از ویدئوی آموزشی شما من موفق شدم سایت خودم را با وردپرس طراحی کنم، واقعا یک دنیا تشکر از شما که این ویدئوهای آموزشی را در این صفحه قرار دادید. اینکه چه موقع باید از کد نویسی صفر تا صد استفاده کنید، یا چه موقع نیازی نیست از کد نویسی استفاده کنید، وابسته به سایتی هست که قرار ساخته بشه و عملکردی که باید داشته باشه.

انتخاب سی ام اس وردپرس یا سیستم اختصاصی موضوعی است که به طور گسترده در بین طراحان وب و توسعه دهندگان مورد بحث قرار می گیرد و در نهایت به طراحی وب با توجه به تخصص آنها در برنامه نویسی یا طراحی سایت با وردپرس انجام می شود. سلام، شما باید بروید وردپرس فارسی را دانلود کنید، در صورت تمایل می توانید ایمیل خود را برای ما ارسال کنید تا نسخه فارسی وردپرس را در اختیار شما قرار دهیم، سپس باید وردپرس قبلی را در پوشه htdocts حذف نمایید و نسخه فارسی را جایگزین آن نمایید، و مراحل نصب وردپرس را مجددا انجام دهید. با این حال همین افزونهها نیز تمامی اطلاعات موجود در فایل error log را نشان نمیدهد و معمولا error های page not found را نشان میدهند. من یه مشکلی داشتم اینکه اول xamppرو ازسایت soft98دانلود کردم و بعد ورد پرس و مراحل رو انجام دادم تو قسمت localhost/WordPress اول اینکه برای شما انتخاب زبا میاد که برای من نمیاد و یه صفحه میاد و در کادر زیر اون صفحه عبارت letsgo که وقتی میزنم میره رو قسمتی که باید اسم بانک اطلاعاتی و پسورد رو بزنم که وقتی میزدم error میداد.

پلاگین وردپرس

اگر امکانش هست منو به استاد وصل کنید تا تلفنی صحبت کنم چون در پارت ۸ که وارد سایت وردپرس شدیم و زبان فارسی انتخاب کردیم ایشون یه پله جلوتر بود که خودشونم گفت که نام کربری روت بزنید و رمز نزارید در صورتی که اصلا توی اون بخش سه تا گزینه دیگه هم هستش که نگفتن والان به مشکل خوردیم و اصلا نمیره جلو و جلوی این جمله ها باید پرشه که استاد فقط دوتاش گفت: ۱- نام پایگاه داده ۲- نام کاربری ۳- رمز عبور ۳- میزبان پایگاه داده ۴- پیشوند جدول که الان من نمیدونم چی باید بنویسم تا به مرحله ای ۵ دقیقه ای وردپرس برسم خواهشا اینو هرطوری شده بهم بگید ممنون. که شما فقط نام کاربری و رمز گفتید و چی باید اینجا بنویسیم ترخدا کامل بگید چی بنویسم تا وارد اون مرحله اصلی ۵دقیقه ای بشم؟ بزرگوار، شما موقعی که یک سایت رو میسازی، مخاطبین شما سه دسته هستند، یکسری با موبایل وارد صفحه شما می شوند، یکسری با تبلت وارد صفحه شما می شوند، و یکسری هم با کامپیوتر وارد صفحه شما می شوند، پس شما باید سایتی که میسازی به صورت ریسپانسیو باشه، یعنی حالت نماش درستی برای موبایل، دسکتاپ و تبلت داشته باشه.

به طور مثال در قالب های رایگان برای تغییر در بخش های هدر و فوتر سایت، یا باید کدنویسی کنید یا از افزونه های رایگان و پولی استفاده کنید. در دوره آموزش وردپرس نیز به طور کاملا عملی و تصویری نصب افزونه در وردپرس را آموزش داده ایم که پیشنهاد می کنیم آموزش های این دوره را نیز مشاهده کنید. سلام، کلا طراحی سایت با موبایل کار سختی هستش و این کار امکار پذیر است اما به سختی، کلا کسی که کار طراحی سایت انجام میده باید صفحات سایتش رو هم برای مخاطبین صفحه نمایش موبایل، هم تبلت و هم دسکتاپ به طور کامل ریسپانسیو نماید، این مورد برای ربات های گوگل هم خیلی مهمه، شما وقتی با موبایل بخای به سختی یه صفحه رو طراحی کنی، دیگه نمیتونی حالت نمایش صفحاتت رو توی دسکتاپ و تبلت تنظیم کنی. وقتی یک وبسایت رو راه اندازی میکنیم اولین چیزی که نیاز هستش یک هاست و دامنه هستش که باید در همان اول تهیه شود, سایت بی تم شاید به موارد آشنا نباشید اما بهتره قبل از هر کاری با یک پشتیبانی سایت موضوع رو مطرح کنید تا با توجه به زمینه فعالیت و گستردگی وبسایت شما یک سرویس از بین شرکت های مطرح برای شما تهیه کنند تا در نقش افزایش سرعت وردپرس شما با تجربه مناسب نقش داشته باشند .

با این وجود می توانید با انتخاب پس زمینه، مرز، عنوان، لینک، هاور لینک و رنگ لینک های بازدید شده قالب خود را بسازید. آیا میخواهید سایت خود را همانند وبسایت مزایده کنید؟ اما در هر حال برای این کار حتما باید یک افزونه وردپرسی ایمیل smtp نصب کنید. این امکان را به مدیران سایت می دهد تا به آمار اولیه، پاکسازی حافظه پنهان و ردیابی محتوای ویدیو، ایمیل و صفحه وب دسترسی پیدا کنند. سلام چطور می توان ورد پرس که با زبان انگلیسی نصب شده حذف نموده دوباره از ایمیل برای نصب ورد پرس فارسی استفاده نمود ؟ چطور مقالات خود را در سایت منتشر کنیم؟ می توانید جزئیات بیشتری را در این بررسی Beaver Builder بیاموزید. این مساله خصوصا در سایت های بزرگ می تواند سبب بروز نقص ها و نارسایی هایی در عملکرد پایگاه داده گردد. این کار سبب شد تا دانشجویان و افرادی که به نوعی به این سایت دسترسی داشتند، به دنبال طراحی یک سیستم برای تفکیک انسان و ماشینها بودند که آن را طراحی کردند.

اگر کمکم کنید ممنون میشم.

این ایده که به نام بارگذاری تنبل شناخته می شود، به این معنی می باشد که عناصر خاص فقط در صورت نیاز بارگذاری می شود. اگر به سایتی خاص با قابلیت هایی خاص نیاز دارید، حتما باید از زبان برنامه نویسی تحت وب استفاده کنید. البته عبارت ” سایتی خاص با قابلیت هایی خاص ” شما رو نترسونه. اگر نه یک سایتی معمولی با قابلیت های معمولی و عام می خواین. پس اگر به طراحی سایت با وردپرس علاقه دارید و قصد دارید افزونه های این CMS یا سامانه مدیریت محتوا را بیشتر بشناسید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. فشرده سازی GZIP را فعال کنید.

سلام، توی ویدئو های آموزشی نحوه مدیریت هاست و دامنه هم توضیح داده شده، شما باید از هر شرکت هاستینگی که هاست و دامنه خود را خریداری کردید، در قسمت مدیریت دامنه دانه خود را به هاست خریداری شده اضافه نمایید، ضمنا سعی کنید هاست و دامنه را از یک بخش خریداری کنید، و دامنه .ir هم ۲۴ ساعت زمان لازم دارد که dns های آن روی هاست شده تنظیم شود. در ادامه این سوال را جواب میدهم. سپس گزینه که در تصویر زیر می بینید را غیر فعال کنید. شما باید بررسی کنید که آیا استفاده از Lazy Load موجود در قالب وردپرس شما تاثیر بهتری دارد یا استفاده از افزونه مجزا، ما پیشنهاد میکنیم از یکی از 8 ابزار مفید برای آنالیز و تست سرعت سایت وردپرس استفاده کنید و تعداد درخواستهای سایت خود را بررسی کنید، ببینید در کدام تعداد درخواستهای سمت سرور کمتر است.

افزونه وردپرس البته کاربرد فرم ها تنها به ایجاد ارتباط ختم نمیشود. وردپرس از ابتدا تنها یک سرویس وبلاگ نویسی رایگان بود و امکانات خوبی را در اختیار وبلاگ نویسان قرار می داد. یا رمز عبور موبایل خود را به ۱۲۳۴ تغییر دهید، آیا باز هم امنترین موبایل دنیا در دستان شماس؟ فایل XML-RPC در وردپرس به شما امکان مدیریت از راه دور وردپرس را می دهد که از جمله این موارد می توان به امکان استفاده از برنامه اندروید، برنامه ویندوز وردپرس یا سرویسهایی مثل IFTTT اشاره کرد. مزیت دیگر این است که بر خلاف سایر پلاگین های ردیابی لینک، MonsterInsights سرعت وب سایت شما را کاهش نمی دهد. سلام، شما باید مجدد xampp خود را فعال نمایید، دو گزینه appachi و mysql را فعال کنید، سپس باید یک مرورگر باز کنید، و عبارت localhost/worpress/login را وارد کرده، یوزر نیم و پسورد سایت خود را بزنید و وارد پنل مدیریت وب سایت شوید، اگر باز مشکلی بود تماس بگیرید، تا راهنماییتون کنیم.