آموزش طراحی سایت با وردپرس (راهنمای ساده و گام به گام)

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که با استفاده از آن میتوانید هر نوع وبسایتی ایجاد کنید . 210 نسخه نمایشی سایت از پیش ساخته شده Pofo که برای ساخت تقریباً هر نوع وب سایتی با وردپرس ایجاد شده است، آن را به یکی از همه کاره ترین تمهای وردپرس سازگار با سئو امروز تبدیل کرده است. از ویژگی های دوره های طراحی وب خانه فناوری تهران می توان به عملی و جامع بودن آن اشاره کرد یعنی علاوه بر آموزش جامع طراحی وب می توانید سئو، بازاریابی شبکه های اجتماعی، ایمیل و اس ام اس مارکتینگ، گوگل آنالیز و ادوردز، تبلیغات بنری و…

افزونه وردپرس

در خانه فناوری تهران علاوه بر دوره های پولی، کلاس های رایگان زیادی همچون آموزش رایگان بازاریابی اینستاگرام، آموزش رایگان بازاریابی تلگرام، آموزش رایگان مقدماتی طراحی وب، آموزش فتوشاپ و آموزش نرم افزار های تولید محتوا برگزار می شود. در ادامه این مقاله خواهیم گفت که چرا سرعت بارگذاری پیج ها مهم هستند و چه فاکتورهایی روی سرعت سایت وردپرس شما تأثیر می گذارد؛ هم چنین به شما می گوییم که چرا سرعت سایت وردپرس تا این اندازه مهم است و سپس به شما تکنیک هایی را خواهیم گفت که با استفاده از آن ها می توانید سرعت سایت وردپرس خود را تا جای ممکن افزایش دهید.

اگر قصد دارید وبسایت مشاور املاک راه اندازی کنید، قالب ریل هوم با رابط کاربری آسان و دموهای جذاب، تجربه بسیار خوبی از کار با یک قالب املاک در اختیارتان قرار می دهد. وظایف قالب وردپرس چیست؟ دوره آموزش وردپرس چیست ؟ آنها دقیقاً دوره هایی را آموزش می دهند که دانشجویان می توانند با آنها یک تخصص کسب کرده و به درآمدزایی برسند. سایر دوره هایی که توسط برگزار می شود: مجموعه آموزش برنامه نویسی، نرم افزارهای ادوبی و… بهترین افزونه امنیت برای وردپرس را می توان افزونه Duplicator دانست. همانطور که میدانید وردپرس بصورت پیشفرض دارای امکانات زیادی نیست و اگر بخواهید ویژگی خاصی را به آن اضافه کنید باید افزونه مربوط به آن ویژگی را نصب کنید . اما این به آن معنی نیست که امید خود را از دست بدید چون شما با مشاهده این ویدیوی آموزشی و کمی تمرین به دنیای طراحان سایت وارد خواهید شد و به راحتی میتوانید خود را یک طراحی سایت بدانید و انشالا با تمرین و تجربه های بیشتر هر روز به دانش خود اضافه خواهید کرد و ما در ایران نت شما رو با جدیدترین متود روز آشنا خواهیم کرد.

پلاگین وردپرس

اگر به دنبال راهی هستید که بدون صرف هیچ هزینه ای وبسایت شخصی خود را ایجاد کرده و یا اینکه یک کسب و کار اینترنتی داشته باشید . درست همانطور مسئول فروشگاه باید مراقب اقلام و کالاهای موجود باشد، صاحب کسب و کار اینترنتی نیز باید مراقب وبسایت تجاری خود باشد. همانطور که که قبلا گفتیم در دوره آموزش وردپرس بصورت تصویری و رایگان یاد میگیرید که چطور یک قالب وردپرس را نصب کنیم . چه کسی نیاز به خرید قالب وردپرس شرکتی دارد ؟ انتخاب شرکتی مناسب برای میزبانی وب یا شرکت هوستینگ ( که به اشتباه به آن هاست میگوییم ) یکی از اصلی ترین و مهمترین تصمیمات برای شروع به راه اندازی یک سایت و یا وبلاگ است. دلیلش نیز این است که گوگل محتوا را از بالا به پایین بررسی میکند و اگر کلمه کلیدی مورد نظر را سریع پیدا کند، احتمال اینکه صفحه شما را به عنوان محتوایی با ارتباط زیاد شناسایی کند بیشتر میشود.

وردپرس دارای تعداد بسیار زیادی افزونه و قالب است که هم بصورت رایگان در دسترس شما هستند و هم سایت بی تم بصورت تجاری . اما وردپرسامکان اینکه قالب سفارشی خود را طراحی و استفاده کنید را نیز دارد. شما برای طراحی سایت با وردپرس اصلا نیاز به دانش برنامه نویسی نخواهید داشت. حوزه های مارکتینگ، برنامه نویسی و دیزاین محصولات دیجیتال در حال حاضر بسیار پرمخاطب بوده و آینده درخشانی در ایران و خارج از ایران خواهند داشت. در مجتمع آموزشی گیلاردانشجو پس از گذراندن دوره آموزش وردپرس مقدماتی آمادگی گذراندن دوره پیشرفته را خوهاد داشت. چطور عیب یابی میکند چطور CSR بسازم اتصال ساب دومین به هاستدیگر cloudflare ssl نحوه پیدا کردن صفحات مشکل دار در وردپرس اهمیت ارتقای سئو آیا ایمیل من به دست گیرنده رسیده است هاست ویندوز چیست لینوکس بهتر است یا ویندوز جوکر آپدیت کردن پی اچ پی در دایرکت ادمین بازدید سایت Default Address افزودن دامنه جدید پی اچ پی نحوه ساخت لیست ایمیل در سی پنل هاست داخل کشور تکنیکهای ذخیره سازی RAID مصرف منابع فیلترینگ مولفه های SEM Manjaro Linux Let’s Encrypt SSL آشنایی با مفهوم Badware انواع حملات ddos کلود آموزش رفع مشکلات وردپرس نحوه پارک دامنه در سی پنل سرور اختصاصی ویندوز بک لینک و تاثیر آن بر سئو شماره حساب ها ایجاد کرون جاب موانع ثبت سایت در موتورهای جستجو ریست هاست Anchor text فضای اینترنتی قوانین ثبت دامین تغییر رابط ها در ایرنیک برای تمدید دامنه رفع خطای داخلی سرور مسدود شدن سایت توسط گوگل لینک یکطرفه چیست تمدید دامنه قفل شده تغییر وبلاگ به سایت چگونه نام دامنه مناسب انتخاب کنم سرقت اطلاعات بانکی پاییزه از کجا متوجه شویم مشکل از سرویس دهنده اینترنت است پیش خرید دامنه اس اس ال غیر رایگان اجزای مختلف دامنه راهنمای سایت نصب رایگان لایسنس دایرکت ادمین نیاز به آی پی اینترنت جهت رفع بلاک اثرات انتخاب نام دامنه مناسب ربات تلگرام CDN و کاهش پینگ نمایندگی رسمی ثبت دامنه IR نحوه فهمیدن آی پی سایت چرا اس اس ال بخریم؟

چه کسی نیاز به خرید قالب وردپرس شرکتی دارد ؟

حتی بهتر از آن این است که حتی می توانید دو سایت وردپرس جداگانه را به هم متصل کنید تا بدون نوشتن هیچ کدی با هم کار کنند. وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا (CMS) در دنیا به حساب می آید و از دوره های محبوب آموزش طراحی سایت در مجتمع آموزشی گیلار می باشد. وردپرس (WordPress) یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) مبتنی بر پی اچ پی و مای اس کیو ال است که معمولاً همراه با سرورهای پایگاه داده مای اس کیو ال (MySQL) یا ماریا دی بی و نیز از موتور پایگاه داده اس کیو لایت (SQLite) استفاده می شود. خوشبختانه طراحی سایت با وردپرس به هیچ دانش فنی و کد نویسی نیاز ندارد و شما با هر سطح از توانایی میتوانید به راحتی با کمک وردپرس سایت خود را طراحی کنید .

پس با خیال راحت بدونید که یک وب سایت طراحی شده با وردپرس میتونه تمام نیازهای شما رو هموار کنه با توسعه روز افزون سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا همون CMS وردپرس به جرات میشه گفت 95% کسب و کارهای موجود در دنیا که نیاز به وب سایت دارند میتونن با استفاده از این پلتفرم قدرتمند تمام نیازهای خود را هموار کنند. CMS یا سیستم مدیریت محتوا به زبان ساده، یک پلتفرم از مکانیزمیه که به شما قابلیت ایجاد محتوا و نشر اون در وب سایتتون رو میده مثل یک جا رختی برای کتی است که همون محتوای شماست. اولین مرحله از ساخت این سایت بدون شک نصب وردپرس می باشد . شما در این دوره یاد خواهید گرفت که چطور میشود وردپرس را دانلود و نصب کرد . بعد از ورود به صفحه پوسته ها شما لیستی از پوسته های نصب شده در سایتتان را مشاهده خواهید کرد .

توجه کنید که این افزونه CPU مصرف میکند و بعد از اتمام کار حتما آن را غیر فعال کنید. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که با استفاده از آن میتوانیم وب سایت مورد نظر خود را در اختیار کاربران قرار دهیم. وردپرس دارای امنیت بسیار بالایی بوده و افزونه های امنیتی زیادی نیز برای این سیستم مدیریت محتوا وجود دارد . شما میتوانید بدون هیچگونه دردسری و بهراحتی با استفاده از این افزونه در سایت خود حالت Gzip را فعال کنید. همانطور که از نام این دسته مشخص است؛ وظیفه آنها کمک به مدیریت فایلها و ایجاد سطحدسترسی برای کاربران است.

همانطور که در دیدید، قالب کلی مسئولیت های شما در مورد امنیت سایتتان و اطلاعات داخل پایگاه داده است. همچنین قالب وردپرس برای طراحان حرفه ای نیز مفید است، شما میتوانید همچنان در یک قالب وردپرس، از طریق PHP و CSS در ظاهر سایت خود تغییراتی ایجاد کنید. قبل از اینکه یک قالب وردپرس انتخاب کنید اطمینان حاصل کنید که پلاگین های مهم در آن قابل نصب هستند. این بخش شامل چهار زیر منو می باشد ( توجه داشته باشید در قالب های مختلف تعداد این زیر منو ها متفاوت است ) . را انتخاب و راست کلیک می کنید، می توانید کدهای همان بخش از سایت را نگاه کنید.

بعد از نصب افزونه پیامی ظاهر میشود که نشان میدهد چند تصویر در سایت شما بهینه نیست. اگر شما تا به حال دنبال افزایش سئو ی سایت خود بوده باشید، حتما و بدون شک نام افزونه های سئو ی وردپرس ALL in One Seo Pack و wordpress seo by yoast را شنیده اید و شاید اکنون از یکی از این افزون ها دارید استفاده می کنید و یا اینکه حد اقل یک بار قبلا استفاده کرده اید.در کنار انتشار مطالب در بلاگ خود و دقت در نوع مطالب و نحوه ی معرفی به موتور های جست و جو گر به خصوص گوگل، نیازمند یک افزونه برای معرفی برخی توضیحات و کلمات کلیدی به موتور های جست و جو هستید.دو افزونه ی فوق، کاملا رایگان هستند و از مخزن وردپرس نیز قابل دانلود هستند.افزونه ی ALL in One دارای سابقه ی زیاد و محبوبیت فراوان و همچنین سادگی در استفاده و تنظیمات آن هست که تا اکنون بالای ۱۴ میلیون بار دنلود شده است..

افزایش سرعت وردپرس

این الگوریتم رمز عبور های شما را هش می کند و بدین ترتیب فقط قابل خواندن توسط پایگاه داده می باشد و کراکر ها نمی توانند به راحتی آن را با استفاده از این الگوریتم کشف نمایند. البته بدیهی است که وردپرس بخشی از نیازهای کاربران را برآورده می کند اما برای شخصی سازی آن و برآورده ساختن نیازهای دیگر، به متخصصینی نیاز است که تغییرات لازم را روی آن اعمال کرده و یا سایر امکانات و ابزارهای مورد نیاز کاربران را فراهم نمایند. اما به نظر شما چطور باید یک قالب را بعد از چند ماه استفاده طوری آپدیت کرد که اطلاعات قبلی از دست نرود؟ زیرا در قالب های جدید اکثر بخش ها با استفاده از برگه ها و برگه ساز ها ساخته میشوند . با استفاده از این دوره یاد میگیرید که در چند دقیقه یک وبسایت کامل ایجاد کنید .

این پلاگین قدرتمند برای وب سایت ها در تمام اندازه ها مناسب است و همانطور که وب سایت و محصولات شما گسترش می یابد ، ووکامرس نیز به سادگی در کنار شما رشد می کند. همانطور که میدانید تصاویر و ویدیو ها نقش بسیار پر رنگی در تولید محتوا دارند . به همان سادگی که میتوانید اینستاگرام خود را مدیریت کنید و انواع پست ویدیو یا استوری رو با کمک چند کلیک انتشار دهید در طراحی سایت با وردپرس هم میتوانید به راحتی صفحات اصلی سایت یا مقالات و حتی صفحات محصول خود را به کمک صفحه سازهای معتبر طراحی کنید. و باید ابتدا فونت های اضافی رو حذف کنیم. طبق گفته WordFance، آسیب پذیریهای Cross-Site Scripting رایج ترین آسیب اسکریپتهایی هستند که در افزونه های وردپرسی قرار می گیرند. افزونه وردپرس WP Rocket معروف به افزونه موشک یک افزونه اختصاصی و پیشرفته برای افزایش فوق العاده و باورنگردنی سرعت بارگذاری سایت های وردپرس می باشد.با استفاده از افزونه حرفه ای WP Rocket سرعت سایت شما بی نهایت افزایش یافته و مشابه موشک عمل خواهد کرد!

برخلاف مقاله های پیش که در آنها تنها تعدادی از ابزارهای بهینه و ذخیره سازی را معرفی کردیم این مقاله یک راهنمای جامع و همه جانبه برای بهینه سازی عملکرد وردپرس است. در امنیت مباحث ریز و درشتی وجود دارد و اغلب از طریق حفره های کوچکی راه نفوذ پیدا می شود که ما حتی فکرش را هم نمی کنیم! با افزودن قالب، می توانید ظاهر سایت را به دلخواه خود تنظیم کنید. بعد از نصب قالب می توانید دوباره آنها را به بخش ابزارک های فعال اضافه کنید. بعد از کلیک لیستی از تمامی قالب های رایگان موجود را مخزن وردپرس بمشاهده خواهید کرد . شما به کمک این آموزش و آموزهای ادامه دار ما در این صفحه که مرتبط به طراحی سایت و آموزش وردپرس میباشد میتوانید انواع طراحی سایت از جمله طراحی سایت شخصی ، شرکتی ، فروشگاهی ، خدماتی ، خبری و در ادامه انواع بوکینگ رو آموزش ببینید.

توجه داشته باشید که وردپرس به صورت پیش فرض از ویرایشگر گوتنبرگ استفاده می کند. مدیریت سایت باید بتواند محتوای قار گرفته در سایت را مدیریت کند و با توجه به ماهیت سایت و رقبا آن محتوای مناسب در فواصل زمانی مناسب در سایت قرار دهد. او باید در صورت لزوم بتواند بر اساس تجزیه و تحلیل رفتار بازدیدکنندگان سایت، تغییراتی را در محتوا و امکانات آن به منظور بهینه تر شدن آن انجام داده و نرخ تبدیل بازدیدکننده به خریدار را افزایش دهد. در ادامه با چند پلاگین برای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو آشنا خواهید شد.

قالبهای شرکتی قالبهایی هستند که برای استفاده در وبسایت شرکتها و کمپانیها مناسباند. شما با مشاهده این دوره آموزشی رایگان یاد میگیرد که بدون حتی یک خط کد نویسی وبسایت وردپرسی اختصاصی خودتان را بسازید . حتی با اینکه این دوره عمدتاً برای آموزش وردپرس به متخصصان دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفته شده اما صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس در این دوره اموزش داده می شود و می توانید گام به گام با مراحل طراحی سایت آشنا شوید و اصول و مبانی آن را یاد بگیرید. همچنین موارد دیگری را هم می توانید تشخیص دهید. دانشجویان می توانند با کسب مهارت های تخصصی مورد نیاز بازار کار، در قالب کارگاه های عملی و پروژه های چالش برانگیز که توسط متخصصان باتجربه این سایت آموزش داده می شود، به صورت حرفه ای وارد بازار کار شوند. در واقع مهمترین بخشی که باید ان را یاد بگیرید همین نصب افزونه و قالب است .