آموزش طراحی سایت با وردپرس (راهنمای ساده و گام به گام)

اگر با همه این توضیحات باز هم در شرکت در این دوره آموزشی تردید دارید هیچ مشکلی نیست ما این دوره را با ضمانت بازگشت وجه ارائه میکنیم. در وردپرس باران 3 دوره آموزش وردپرس و یک پکیج آموزش وردپرس فوق جامع ارائه شده است. ❓ویدئوی معرفی دوره آموزش پایه وردپرس باران برای شما جذاب بود؟ برای دانلود ویدئو های دوره پایه وردپرس باران می توانید همین حالا به لینک زیر مراجعه کنید. دوره پایه وردپرس یک دوره جدید از وردپرس باران است که به صورت ویدئویی آماده شده است. پرچمداران وردپرس یک پکیج فوق جامع و بی نظیر در جهان است که از مجموعه 15 دوره جامع وردپرس باران تشکیل شده است. در ادامه دوره های آموزش وردپرس باران (رایگان و حرفه ای) به ترتیب معرفی و برای دانلود ارائه می شوند.

پیش از این در مقاله افزایش امنیت وردپرس به معرفی چندین روش برای بالا بردن امنیت وردپرس پرداختم که پیشنهاد میکنم آن را مطالعه کنید. برای آشنایی بیشتر با سیستم مدیریت محتوا پیشنهاد می کنیم مقاله cms چیست را مطالعه کنید. اگر کیفیت برای شما اهمیّت زیادی دارد، پیشنهاد میکنیم به سراغ قالب AccessPress Basic بروید. پس اگر یک قالب وردپرسی عالی است، اما برای پاسخگویی به نیاز کاربر شما مناسب نیست، به سرعت از آن چشم پوشی کنید و دنبال گزینه بعد بروید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی و کسب درآمد از آن یک پروسه است که باید طی کنید در طی این مسیر شما مطالب زیادی یاد خواهید گرفت سایت کیت وردپرس و آموزش صفر تا صد طراحی سایت با وردپرس یک مرجع فوق العاده برای راه اندازی سایت است پس همین الان اقدام کنید و از جلسه اول دوره شروع کنید و قدم به قدم آموزش هارو دنبال کنید و هر سوالی داشتید در بخش نظرات آن جلسه مطرح کنید. پس پیشنهاد میکنم زمان را از دست ندهید و در میدان رقابت پیشتاز باشید.

ببینید صرفا بلد بودن html css شما رو به هیچجا نمیرسونه اما اگر علاوه بر اون مثلا در زمینه های (تبدیل PSD به HTML و وردپرس – طراحی سایت – سئو – طراحی ریسپانسیو – تامین امنیت سایت – پشتبانی و رفع اشکال و…) تخصص داشته باشی به شدت به درآمد و پیشرفت شما کمک میکنه و اگر در ماه از بین این تخصص ها و خدماتی که داری فقط دو سفارش درماه داشته باشی(که حداقلش هست) میتونی به درآمد قابل توجهی برسی و هرچقدر کارت رو حرفه ای تر انجام بدی نمونه کارهای بهتری داری و معروف تر میشی در نتیجه تعداد سفارشات و پروژه هات هم بیشتر میشه و حتی میتونی افرادی رو استخدام کنی و پروژه های اضافی رو به اونها بسپاری که همه اینها زمینه تاسیس شرکتت رو فراهم میکنه تا بتونی به درآمد رویایی و آرزوهات برسی. راه های برقراری امنیت را به سادگی به شما آموزش می دهیم که بتوانید طی چند ساعت امنیت را در سایت خود برقرا کنید.

به طور پیشفرض، وردپرس چند ویجت دارد که بعضی از آنها فعال شده اند و در نوار کناری سایت قابل مشاهده هستند. چه تکنیک هایی در افزایش سرعت وردپرس وجود دارد؟ انتخاب یک حوزه برای فعالیت و تمرکز روی آن اهمیت بسیار بالایی دارد. نصب این افزونه بسیار آسان است و قابلیتهای سفارشیسازی زیادی در اختیار شما قرار میدهد، به طوری که کاربر حتی متوجه نخواهد شد که شما از دو پلتفرم متفاوت استفاده میکنید. و کلی اطلاعات دیگر که کافیست افزونه را نصب کنید و در مورد هر سایتی به دست بیاورید. ما یک طرح PSD حرفه ای درفتوشاپ داریم و میخواهیم آن را به html5 و css3 تبدیل کنیم – در ابتدا شما ساختار اصولی و استانداردکدنویسی html5 و تگ های اون رو کامل یاد میگیرید تفاوت های HTML5 رو با HTML4 بررسی میکنیم مبحث کراس بروزر و نحوه سازگاری سایت در مرورگرهای مختلف رو یادمیگیرید و ضمن یه مقدمه از CSS3 و نحوه استایل نویسی میریم سراغ کدنویسی و تبدیل فایل PSD به HTM5 و CSS3.

همانطور که متوجه شدید افزونه ها و قالب های وردپرس را هزاران نفر از سرتاسر دنیا برنامه نویسی و توسعه دادهاند. امنیت وردپرسبگویید: میتوانی سایت میهن وردپرس را هک کنی؟ امنیت مثال زدنی وردپرس! وردپرس دارای ویژگی های بیشماری است. اگر برای سایت وردپرس خود به فرم تماس نیاز دارید، گرویتی فرمز ایده آل است و در حال حاضر بیش از یک میلیون سایت از آن استفاده می کنند، در واقع افزونه Gravity Forms یک افزونه وردپرس است که به شما امکان می دهد فرم های پیچیده و تماس را به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی ایجاد کنید. در وردپرس شما میتوانید به راحتی و صرفاً نصب یک افزونه، امکان جدیدی را به سایت خود اضافه کنید و در هر زمان که دیگر نیازی به آن افزونه نبود، آن را غیر فعال کنید.

وردپرس به صورت کامل بر اساس اصول و قواعد سئو(بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو) پیاده سازی شده است اما این به معنی نیست که دیگر نیازی به انجام کار اضافی در وردپرس برای افزایش بهینه سازی سایتمان انجام ندهیم. شما می توانید از بین هزاران هزار پوسته یا همان قالب طراحی شده توسط طراحان مختلف استفاده کنید و آن را برای خودتان شخصی سازی کنید. اکثر قالب های وردپرس دارای بسته نصبی آسان می باشند به گونه ای که می توانید خیلی ساده سایت خود را دقیقاً مشابه دموی قالب راخ اندازی نمائید. گسترش یک پلاگین با نوشتن افزونه خود کمی پیچیدهتر است و با هر افزونه ای کار نمیکند، اما به نظر من روش قویتری برای انجام کارها است.

بروزرسانی افزونه و قالب ها، استفاده از رمز عبور های قدرتمند، استفاده از افزونه های امنیتی و هاست ایمن عوامل بسیار مهم در مقوله امنیت به شمار میآیند. افزونه Jetpack توسط تیم اصلی توسعه وردپرس، یعنی Automattic تولید و عرضه شده است. اما درک مواردی که موجب کند شدن سرعت سایت می گردند، کلید اصلی در بهبود آن و تصمیم گیری های صحیح تر در آینده است. در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های وردپرس اشاره کردهایم. Yoast که به خاطر چراغ های راهنمایی قرمز، نارنجی و سبزش معروف است، به شما امکان می دهد سئو (بهینه سازی موتور جستجو) سایت خود را بهینه کنید.

استفاده از پلاگین ها در زمان و هزینه شما صرفه جویی می کند و با کمترین زحمت می توانید قابلیتی را به سایت خود اضافه کنید. وب سایت را برای بدافزار و حدود 50،000 وب سایت را در هر هفته در لیست سیاه قرار می دهد. یعنی هیچ فردی نمیتواند این ادعا را داشته باشد که امنیت وبسایت من مطلق و ۱۰۰درصدی است زیرا همیشه افرادی به اسم هکر وجود دارند تا الگوریتم های رمزنگاری شده را شکسته و سیستم را رمزگشایی کنند.

دوره دوم که به شما معرفی می کنیم پرچمداران صفر betheme.ir وردپرس است. شما ۷۰ روز فرصت دارید که در کمال آرامش با این دوره همراه باشید و بعداز ۷۰ روز اگر از هر موردی از این دوره اعم از (سطح تدریس – سطح مباحث آموزشی – تسلط مدرس بر مباحث – قدرت بیان و تفهیم مباحث – عدم توضیحات کافی – عدم تطابق محتوای آموزشی با توضیحات ارائه شده و…) وهرچیزی از این دوره شکایت داشتید و راضی نبودید ما تمام وجه پرداختی شما را بازمیگردانیم. با توجه به توضیحاتی که در قسمت مشاوره خدمتون عرض کردم تو این دوره آموزش طراحی قالب وردپرس سعی شده تمامی مباحث مورد نیاز بازارکار و تخصص هایی که لازمه برای حرفه ای شدن داشته باشین و همچنین مشکلاتی که ممکنه در طراحی هاتون باهاش مواجه بشین رو پوشش بدم و میتونم تضمین کنم که با شرکت در این دوره دیگه برای هر امکاناتی که میخواین به سایت هاتون اضافه کنین یا هر مشکلی که برای طراحی هاتون پیش میاد نیازی نیست که کلی هزینه و زمان ارزشمندتون رو برای رفع اون مشکل صرف کنید و احیانا مشتری هاتون رو از دست بدین – پس سعی نکنین راهتون رو با سختی و مشقت و صرف هزینه و زمان زیاد آسفالت کنین، ما اتوبانی چهاربانده برای راه شما تدارک دیدیم تا در کمترین زمان ممکن متخصص شوید.

افزونه وردپرس

نکته : همانطور که در بالا هم گفتیم در دوره ۷۰ جلسه ای ما بحث ریسپانسیو قالب را با مدیاکوئری های css پیاده سازی میکنیم لذا اگر میخواهید در کنار آن، بوت استرپ را هم یادبگیرید میتونید در یک ساعت کل مباحث بوت استرپ را بصورت کامل یاد بگیرند. دوره بوت استرپ بسیار روان و کابردی آموزش داده شده کل آموزش حدود ۴ ساعت هست که در یک ساعت اول کل مباحث بوت استرپ را با مثال های کابردی یاد میگیرید و در ۳ ساعت باقی مانده هم یک سایت زیبا با استفاده از بوت استرپ طراحی میکنیم. احساس بسیار خوبی دارم چون قالبی که بعد از 10 هفته آماده کردیم، با اقتدار و افتخار یکی از بهترین قالب های تاریخ وردپرس است. که همه این موارد رو چون آموزش بصورت پروژه محورهست گام به گام بصورت عملی روی سایتمون انجام میدیم و شما صفرتا صد انجام یه پروژه حرفه ای رو کاملا یادمیگیرید.

پس از نصب وردپرس نیز زمان زیادی نخواهد برد تا سایت شما به یک وبسایت کامل و جامع تبدیل شود. استفاده از اسلایدرهای تصویر راه بسیار خوبی است که باعث میشود وبسایت شما یک جریان فعال داشته باشد. به همین دلیل جامعه وردپرس بسیار گسترده است و این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در گروه ها و یا انجمن های سطح وب، سوالات خود را پیرامون وردپرس مطرح کنید تا پاسخ آن را در سریع زمان ممکن دریافت کنید. نکته : تمام نکات فوق، را میتوان در سیستم مدیریت محتوا وردپرس دید و این دلیل برمحبوبیت وردپرس و برگزاری دوره های متعدد آموزش وردپرس است. این در حالی است که وردپرس از نسخه های ابتدایی خود تا کنون در زمان بندی های از قبل اعلام شده، هسته خود را بروزرسانی کرده و نسخه جدید وردپرس را منتشر کرده است.

اینجا دقیقا حسن یادگیری و علت اصلی فراگیری یک آموزش حرفه ای وردپرس است. پلاگین Insert headers and Footers از افزونه های کاربردی وردپرس است که شما را قادر میسازد بدون نیاز به ویرایش کدهای اصلی سایت وردپرسی، قالب ظاهری سایت خود را اندکی تغییر دهید. وقتی در حال ساخت سایت خود برای راه اندازی هستید، با استفاده از افزونه Under Construction می توانید یک صفحه در دست ساخت ایجاد کرده و آن را منتشر کنید. در این فصل از آموزش وردپرس شما یادمیگیرید که امنیت سایت هایی که طراحی میکنید را تا حد امکان افزایش دهید که هر هکری به سادگی نتواند به سایت شما حمله کند.

قبل از معرفی راه های بهینه سازی تصاویر ذکر 2 نکته حائز اهمیت است. به همراه بروزرسانی های وردپرس شما نیز باید در بحث امنیت جدی باشید. پنهان کردن نسخه وردپرس با استفاده از امکان لمس مجدد موضوع، امنیت وردپرس شما را افزایش می دهد. همچنین از بخش متنی میتوان با کمک کد به متن دستوراتی را اعمال کرد. توابع – انواع حلقه ها و کاربردشان – هوک ها اکشن ها فیلترها – پست تایپ سفارسی و تاکسونومی ها – مبحث پست متاها – ایجاد ابزارک های اختصاصی – شورت کدها – فرم لایت باکس ثبت نام و لاگین هوشمند – پنل آپشن حرفه ای – فروشگاه محصولات دانلودی با کمک افزونه EDD – معرفی و کار با افزونه های کاربردی – سلسله مراتب فایل ها و… داخل پوشه plugin، شما لیست تمامی افزونه های نصب شده بر روی سایت خود را مشاهده می کنید قدم بعدی بارگذاری و آپلود افزونه شما در این پوشه است.

پلاگین وردپرس

وردپرس به گونه ای طراحی شده است که از محبوبیت خوبی نزد موتورهای جستجو برخوردار است اما هرگز نباید فراموش کرد که توجه به سئو یا همان بهینه سازی وبسایت برای موتور های جستجو بسیار حائز اهمیت بوده، اگر قصد دارید سایت شما بهخوبی برای موتورهای جستجو بهینه باشد، لازم است از قالبهای استاندارد وردپرس استفاده کنید، همچنین به کمک افزونههایی مانند Yoast Seo میتوانید این موضوع را بیش از پیش در سایت وردپرسی خود بهبود دهید. موتور های جست و جو مثل گوگل به سرعت سایت و تجربه کاربری مثبت اهمیت زیادی می دهند و آنها را جز فاکتور های مهم سئو محسوب می کنند. این یک تجربه شخصی سازی شده است زیرا پلاگین یک کوکی روی کامپیوتر کاربران ذخیره میکند تا هر بار که به آن سایت بازگشتند اندازه فونت سایت به همان شکلی باشد که قبلا انتخاب کردهاند.

افزایش سرعت وردپرس