آموزش طراحی قالب وردپرس حرفه ای

یکی از گزینه های منحصر به فرد این افزونه، طیف استایل دکمه هایی است که می توانید انتخاب کنید؛ مخصوصاً اگر نسخه پرمیوم افزونه را داشته باشید. همچنین اگر ویژگی مورد نظر شما در افزونه وجود ندارد و اطلاعات لازم در مورد کدنویسی را دارید می توانید در GitHub repo ویژگی مورد نظر خود را اضافه کنید و خودتان در پروژه مشارکت داشته باشید. این add-on ها را می توانید به صورت بسته یا جداگانه خریداری کنید. این افزونه برای شرکت هایی که می خواهند ابزارهای پرداخت و بازاریابی را در CRM شان داشته باشند مناسب است.

در مقاله آموزش افزونه WP ERP می توانید اطلاعات بیشتری درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن به دست آورید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن به دست آورید، مقاله آموزش افزونه Social Media widget را مطالعه کنید. اگر می خواهید با نحوه کار این افزونه آشنا شوید مقاله آموزش افزونه Social Warfare را مطالعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به این افزونه قدرتمند و آشنایی با نحوه استفاده از آن مقاله آموزش افزونه Social Pug را مطالعه کنید.

امنیت وردپرس در هر نسخه بررسی می شوند و با به روز رسانی آن تمام موارد شناسایی شده را حذف می کنند. با استفاده از این افزونه کنترل پنل وردپرس شما می تواند به صورت مؤثری برای مدیریت تمام مشتریان، فروشندگان، شرکا، شرکت های وابسته و بسیاری موارد دیگر استفاده شود. ولی این فکر نادرست است و حتی اگر شما تمام موارد قبل را رعایت کرده باشید اما نام کاربری و رمز قوی برای خود تنظیم نکرده باشید امکان هک سایت شما براحتی وجود دارد. صرفا نباید روی هارد سیستم خود متمرکز باشید.

درصورت استفاده از نسخه های غیرقانونی و با نال شده قالب ها و افزونه های تجاری وردپرس , راه را برای هکرها جهت نفوذ به سایت خود فراهم کرده اید. این افزونه امکان بهینهسازی بانک اطلاعاتی، تهیه نسخه پشتیبان در قالب tar ،tar.gz و zip را دارید؛ همچنین این افزونه دیتابیس شما را بررسی میکند و در صورت مشاهده مشکل آن را برطرف میکند. همچنین به شما این امکان را میدهد تا فایلهای مخرب را در سایت خود شناسایی و حذف کنید. این افزونه به شما امکان ساخت هر نوع فرمی را از جذب لید گرفته تا فیدبک گرفتن از پرداخت های جمع آوری شده می دهد. از آنجا که ده ها هزار افزونه و پلتفرم برای انجام این کار وجود دارد پیدا کردن بهترین افزونه های شبکه های اجتماعی وردپرس ممکن است کمی گیج کننده باشد. حالا شما به یک صفحهای برده میشید که میتوانید همه پروندههای سایت خود را از آنجا مدیریت کنید.

شما می تونید با استفاده از افزونه Loco translate نیز قالب یا افزونه های وردپرسی رو فارسی سازی کنید برای این کار افزونه Loco translate رو نصب کنید از مخزن وردپرس و بعد از اینکه وارد بخش تنظیمات آن شدید تمام گزینه های انگلیسی قالب یا افزونه موردنظر رو فارسی سازی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن مقاله آموزش افزونه WP CRM را مطالعه کنید. مشکل اصلی با بیشتر افزونه های شبکه های اجتماعی وردپرس کارایی آنها است. برای کسب رتبه بهتر در موتورهای جستجو و همچنین افزایش رضایت کاربر سرعت لود سایت خودتان را تا جایی که میتوانید با استفاده از راهکارهای معرفی شده بهبود دهید. برای فروش بیشتر باید خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهد و برای خدمات بیشتر نیاز به مدیریت بهتر مشتری دارد.

پلاگین وردپرس

پس از اینکه فایل را انتخاب کردید، باید بر روی دکمه install now کلیک کنید. علاوه بر این می توانید آیکون مورد نظر خود را آپلود کنید. شما می توانید آیکون های بسیار زیادی در اندازه های مختلف شامل 16 × 16 ، 24 × 24 ، 32 × 32 ، 64 × 64 و همچنین اندازه سفارشی را به سایت خود اضافه کنید. ShareThis این امکان را به شما می دهد تا از نوارهای اشتراک گذاری (از جمله نوارهای هاورینگ)، شمارنده ها و دکمه ها با اندازه های مختلف در سایت خود استفاده کنید. یکی از بهترین راه ها برای بهره مندی از این پتانسیل عظیم اضافه کردن دکمه های شبکه های اجتماعی در سایت وردپرس است تا کاربران بتوانند مطالب و محتواهای شما را در شبکه های اجتماعی محبوب شان منتشر کنند یا در شبکه های اجتماعی شما عضو شوند.

UpiCRM یکی از بهترین افزونه های رایگان CRM وردپرس است که با افزونه های فرم تماس مورد نظر شما برای جذب و مدیریت لیدها کار می کند. علاوه بر این، می توانید آیکون های موجود را انیمیشن سازی کنید تا جلوه بصری مورد نظر خود را ایجاد نمایید. هنگامی که کار با این افزونه ها را شروع کردید می توانید تفاوت را در افزایش ترافیک شبکه های اجتماعی به وب سایت خود احساس کنید. سرعت سایت از جهت بهبود تجربه کاربری افزایش نرخ تبدیل به بهبود وضعیت سئو در سایت بسیار حائز اهمیت و تاثیر گذار است. استفاده از این روش برای ترجمه سایت نسبت به استفاده از پلاگینهای ترجمه خودکار زمان بیشتری میبرد؛ اما در نهایت ترجمۀ باکیفیتی در اختیار مخاطب قرار میگیرد که هم رضایت او جلب میشود و احتمال تبدیل شدنش به مشتری افزایش مییابد؛ هم سئوی سایتتان را حفظ میکنید. در نسخه رایگان افزونه WP ERP به ویژگی های مدیریت تماس و فیلترینگ، زمان بندی برای کاربران و مشتری ها و کارمندان، گزارش ها و گروه های مختلف تماس و مراحل ارتباط آنها با شما دسترسی خواهید داشت.

برای وردپرس می توان از افزونه هایی که در این مورد منتشر شده بی تم اند استفاده کرد. در مقاله آموزش افزونه MashShare می توانید اطلاعات بیشتری راجع به این افزونه و نحوه استفاده از آن کسب کنید. به علاوه Add-on های رایگان بسیار زیادی هم دارد که با استفاده از آنها می توانید ویژگی های بیشتری داشته باشید. افزونه UpiCRM یک سیستم آنالیتیکس پیشرفته ارائه می دهد که توسط آن می توانید از پیشخوان وردپرس تحلیل دقیقی از فعالیت کاربر داشته باشید.

افزایش سرعت وردپرس

این پلاگین دارای 12 مجموعه آیکون است که می توانید یکی از آنها که مطابق با ظاهر وب سایت تان است را انتخاب کنید. این افزونه از شبکه های اجتماعی محبوب پشتیبانی کرده و با بسیاری از قالب های وردپرس به خوبی کار می کند. یکی از روش های هکر ها، هک سایت شما در قالب یه یوزر سایت هست، اونها با ساختن یه یوزر ساده و ارتقا سطح دسترسیشون راحت تر میتونن نقاط ضعف سایت وردپرسی شما رو پیدا کنن و سایت شما رو هک کنن. شاید در نگاه اول فکر کنید یادگیری این همه زبان بسیار دشوار است اما اینطور نیست چرا که یادگیری زبانهای html, css بسیار ساده است و شما در عرض چندماه می تونید به صورت کامل روی آنها مسلط شوید.

شما می توانید این کار را با اضافه کردن کد زیر در فایل wp-config.php خود انجام دهید. با مطالعه مقاله آموزش افزونه Ninja Forms می توانید با نحوه کار این افزونه فرم ساز قدرتمند آشنا شوید. پس از آن می توانید تماس ها را به گروه های مختلف تقسیم بندی کنید و از طریق TouchPoints بر تعاملات با آنها نظارت کنید. با افزونه WP CRM می توانید فرم ها را به راحتی ویرایش کرده و تماس ها را از پیشخوان وردپرس خود مدیریت کنید. افزونه های بسیار زیادی وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید کاربران را برای مشترک شدن در شبکه های اجتماعی تان تشویق کنید، تعداد دنبال کنندگان را ردیابی کنید، محتوای خود را تقویت کنید و بسیاری کارهای دیگر را انجام دهید. در نسخه های پرمیوم افزونه می توانید همگام سازی با HubSpot، MailChimp، Salesforce، افزونه WooCommerce، ادغام با Gravity Forms و همچنین ویژگی های اضافی مانند ارسال SMS برای مشتریان و بسیاری موارد دیگر را دریافت کنید.

افزونه وردپرس

همچنین گزینه های پیشرفته این افزونه به شما امکان می دهد که فیلدهای مورد نیاز خود را تعیین کنید. با ارتقا افزونه به نسخه Pro آن 11 شبکه اجتماعی دیگر و گزینه های پیشرفته تری مانند ایمیل و پرینت نیز اضافه می شود. UkuuPeople یک افزونه CRM وردپرس با گزینه های پیشرفته زیاد و قابلیت ادغام با سایر اپلیکیشن های مهم کسب و کار است. همچنین می توانید سر صفحه، پاورقی، طرح بندی و موارد دیگر را با استفاده از وردپرس Theme Customizer شخصی سازی کنید.

با این کار پهنای باند برای قسمت هایی که نیازی به لود شدن آنها نیست، صرف نمی شود. این افزونه عملکردهای مورد انتظار یک CRM مانند مدیریت مشتری ها، اضافه کردن فیلدهای سفارشی و فراهم کردن فرم های لید فرانت اند به اضافه صورتحساب آنلاین، یک درگاه مشتری و ادغام با Zapier را ارئه می دهد. ضمناً پلاگین WP-rocket نیز مانند سایر محصولات ژاکت، دارای ضمانت کیفیت و اصالت کالا است و با خرید آن از ۶ ماه پشتیبانی نیز بهره منده خواهید بود. مدیران فروشگاه ووکامرس میتوانند تاریخ تحویل کالا را در صفحه سفاراشات در ناحیه مدیریت خود مشاهده کنند. در این مقاله بهترین افزونه های CRM وردپرس را معرفی می کنیم و توضیح مختصری راجع به هریک خواهیم داد. در مقاله آموزش افزونه WP-CRM System می توانید اطلاعات بیشتری درباره این افزونه و نحوه استفاده از آن به دست آورید. اگر ویژگی های بسیار بیشتری می خواهید می توانید از افزونه Social Warfare Pro استفاده کنید.

به همین دلیل است که قالب وردپرس ایرانی بیشترین تطابق با نیاز و سلیقه ایرانیان را داراست زیرا ما تمام طرح ها را با سلیقه ایرانی زده ایم و هیچ کپی برداری از سایت های خارجی و یا قالب های آماده وردپرس انجام نداده ایم تا شما که اقدام به خرید قالب وردپرس میکنید بهترین و با کیفیت ترین و البته متناسب ترین قالب شرکتی وردپرس را برای کسب و کار خود خریداری کنید. مهمترین دلیل راه اندازی یک وب سایت کسب و کار، پول است و یک شرکت برای به دست آوردن پول نیاز به فروش دارد.

علاوه بر این، نسخههای قدیمیتر PHP، دیگر پشتیبانی نمیشوند. کسب و کارهای مبتنی بر پروژه با وب سایت های وردپرس از آژانس های خلاق گرفته تا شرکت های فناوری می توانند از این نوع CRM بهره مند شوند. حال فرض کنید این صفحه از سایت بازدیدکنندههای زیادی دارد. در حال حاضر نسخه رایگان این افزونه امنیتی بیشتر از 700 هزار بار نصب شده و از این تعداد نصب، امتیاز 4.5 را دریافت کرده. سایت های وردپرسی معمولا از نرم افزارهایی کاربردی دیگری مانند phpmyadmin که برای مدیریت پایگاه داده است نیز استفاده می کنند.نرم افزارهای دیگری نیز ممکن است بنا به نیاز نصب کرده و یا استفاده کرده باشید.این نرم افزارها نیز هدف خوبی هستند و اگر آنها را مدام به روز نگه ندارید و اصلاحیه های امنیتی لازم روی آنها نصب نشده باشد در اینصورت می توانند عامل ورود به سایت شما باشند. یکی از راه های ایمن نگه داشتن سایت شما، به روز رسانی سایت خود متناسب با آخرین استاندارد های ارایه شده است.

افزونه Share Buttons by AddThis به بازدیدکنندگان امکان می دهد که محتوای شما را در سراسر وب گسترش دهند. زمانی که شما به طراحی ظاهر سایت خود اهمیت دهید و برای زیبایی آنوقت بیشتری را بگذارید؛ درواقع به بازدیدکنندگان سایت خود احترام گذاشتهاید. در مرحله بعد باید ببینید کدام شبکه های اجتماعی کاربرد بیشتری دارند و بیشتر مورد استفاده کاربران شما قرار می گیرند. 3. برای فارسی سازی افزونه نیز گزینه plugins را انتخاب و در صفحه جدید افزونه مورد نظر را انتخاب و ترجمه کنید. در صورتی که در صفحه شما تعداد بالایی رسانه وجود نداشته باشد، به نظر مشکلی وجود ندارد اما وقتی که در صفحه خود تعداد بالایی تصویر یا ویدئو وجود داشته باشد، کاربر چه مقدار بایستی منتظر باشد که صفحه برای آن بارگزاری شود؟ اما روش های بسیار ساده تری هم برای استفاده از فونت فارسی در سایت وجود دارد. قطعاً ایجاد اسلایدر در وردپرس یکی از چالشهای همیشگی وبمستران است، اما افزونه Smart Slider 3 به شما کمک میکند تا به سادگی با یک رابط کاربری ساده اسلایدر مورد نظر خود را ایجاد کنید.